|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee joh, toen is die broekpoeper waarschijnlijk geboren! ;-)
Dus ze doen nog aan jeugdarbeid ook daar in Engeland! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wauw. Dan ben je 11 (of 10), ga je stoer lopen doen achter je computertje. Ga es buiten spelen ofzo. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja of ga op onderzoek uit wat je nog meer met je pikkie kan doen dan alleen plassen, zoals anderen doen van die leeftijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 22:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee joh, toen is die broekpoeper waarschijnlijk geboren! ;-) Dus ze doen nog aan jeugdarbeid ook daar in Engeland! ;-) 2 jaar transferverbod |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Grappig dat het in een topic over het uit en thuisshirt over totaal iets anders gaat dan het thuis en uit shirt, enkel en alleen omdat er vitesse supporter langs komt.
laten we het gewoon over het thuis shirt hebben. of het uit shirt.
Uit shirt mag van mij wel elke kleur zijn maar dan niet al te felle kleuren, ook geen rare combinatie. Paars met goud ofzo nee dat liever niet. Gewoon normale kleuren en normale combinatie en geen rare vormen.
Thuis shirt gewoon zoals die hoort. Dan hoor je mij niet klagen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Uitshirts van 2005 en 2006 waren heel vet. Zou mooi zijn als het daar ergens op lijkt in plaats van roze of glow in the dark zooi. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 13:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Grappig dat het in een topic over het uit en thuisshirt over totaal iets anders gaat dan het thuis en uit shirt, enkel en alleen omdat er vitesse supporter langs komt. laten we het gewoon over het thuis shirt hebben. of het uit shirt. Uit shirt mag van mij wel elke kleur zijn maar dan niet al te felle kleuren, ook geen rare combinatie. Paars met goud ofzo nee dat liever niet. Gewoon normale kleuren en normale combinatie en geen rare vormen. Thuis shirt gewoon zoals die hoort. Dan hoor je mij niet klagen Ah, en jij bepaald waar ik het over heb? Ga lekker broekpoepen ofzo! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ook hier wellus nietus wellus nietus |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ten eerste bepaal ik niets en zeker niet over dingen waar we het over moeten gaan hebben.
Ik constateer enkel dat het in een ajax shirt topic over het vittesse ging. Omdat er 1 iemand een bericht plaatste en dat jullie er meteen als honden erop af gingen.
Er hoeft maar 1 iemand een bout in de hok te gooien en sommige duiken er meteen op af.
Maar ik bepaald niet wat het onderwerp is waar we het over gaan hebben. Laat dat duidelijk zijn.
PS. Lekker inhoudelijk is je laatste opmerking. Ik hoop voor je dat je meer inhoud poept dan dat je zulke opmerkingen maakt. Dat terzijde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wanneer krijgen we het nieuwe uitshirt te zien? Laatste uitwedstrijd van het seizoen toch altijd? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dit keer word het volledig roze met een zwarte streep... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja en de clubnaam veranderd zeker in FC Gaypride? Dat roze kan voor mij in ieder geval echt niet! Uitshirt gewoon blauw of zwart |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 19:57 schreef Loetje het volgende:[..] Ja en de clubnaam veranderd zeker in FC Gaypride? Dat roze kan voor mij in ieder geval echt niet! Uitshirt gewoon blauw of zwart Ik zei het ook als grapje :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 19:57 schreef Loetje het volgende:[..] Ja en de clubnaam veranderd zeker in FC Gaypride? Dat roze kan voor mij in ieder geval echt niet! Uitshirt gewoon blauw of zwart Misschien tijdens de bekerfinale? Weet niet zeker hoor, kan ook zomaar in de zomerstop pas gebeuren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nieuwe uitshirt blauw van kleur afgezet met fluoriserend geel
Traditiegetrouw weten wij van AjaxFanzone ook dit seizoen weer als eerste de nieuwe kleuren van het Ajax-uitshirt voor komend seizoen (2014-2015) te melden: Het shirt wordt kobalt blauw en wat nu allemaal roze is wordt fluoriserend geel. Als motief meldt onze bron een puntvorm (soort sep).
Ajax zal het nieuwe uitshirt waarschijnlijk volgende week voor het eerst dragen tijdens de uitwedstrijd tegen Heracles. Tijdens de bekerfinale zal Ajax waarschijnlijk nog in het huidige uittenue spelen. Zwolle mag, omdat het als thuis-spelende club geloot heeft, in het eigen blauw-wit spelen waardoor zowel het rood-wit van Ajax als het nieuwe blauwe uitshirt beiden geen optie is.
BRON
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Fuck dat fluoriserend geel.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hebben we dat al nie eerder gehad ? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, seizoen 2010-2011!
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Waarom niet normaal geel desnoods. Of liever eigenlijk wit. Waarom nou weer glow in the darkmeuk? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 22:26 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Waarom niet normaal geel desnoods. Of liever eigenlijk wit. Waarom nou weer glow in the darkmeuk? Zodat je vrouw je weet te vinden in het donker voor een geile beurt! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heb jij een Ajaxshirt aan tijdens het slapen/neuken? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dat wordt dan dark stadium i.p.v.dark room ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: slaap jij niet in een ajax pyama dan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik wel, jij niet dan? Ik ga naar bed met Ajax en sta ermee op! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Als we de traditie aanhouden dan zou men de kampioenswedstrijd, laatste uitwedstrijd van het seizoen, in het nieuwe uittenue moeten spelen. Echter spelen wij tegen Heracles altijd in het rood-wit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 22:42 schreef Brandje het volgende:Als we de traditie aanhouden dan zou men de kampioenswedstrijd, laatste uitwedstrijd van het seizoen, in het nieuwe uittenue moeten spelen. Echter spelen wij tegen Heracles altijd in het rood-wit. Tja, misschien eenmalig een uitzondering op de regel? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Pyjama's of ook maar iets verder dan een boxershirt draag ik al 10 jaar ofzo niet meer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nieuw uitshirt pas bij Open Dag gepresenteerd
Het is zo langzamerhand traditie: in de laatste uitwedstrijd van het seizoen of in de bekerfinale speelt Ajax in het nieuwe uitshirt. Leuk voor de supporters die benieuwd zijn naar het nieuwe shirt, goed voor de verkoopcijfers.
Het tricot voor volgend seizoen wordt pas in de voorbereiding gepresenteerd, waarschijnlijk tijdens de Open Dag in juli. Dit alles in overleg met kledingsponsor Adidas, zo laat een woordvoerder van Ajax weten in de papieren editie van Ajax Life.
Dit jaar wordt er dus gebroken met de uitshirttraditie. Ajax de bekerfinale van 2011 tegen FC Twente in het lichtblauw. Het shirt waarin in het seizoen erna onder andere Manchester United verslagen werd.
In mei 2012 kreeg Vitesse de kampioen op bezoek in het groen-blauwe uitshirt. U weet wel, de laatste wedstrijd van Vertonghen en Ooijer bij Ajax, waarbij de verdedigers ook nog eens scoorden. Ook in dat shirt werd een goed resultaat neergezet in Manchester, 2-2 tegen City.
Een jaar geleden sloot Ajax het seizoen af in het veelbesproken uitshirt van dit seizoen. In het zwart-roze shirt werd FC Groningen een week na het behalen van de 32e landstitel verslagen (0-2).
BRON
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gaan we dan nu verliezen van Heracles en dan ook nog thuis van NEC.....;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Weet ik gap. Maar ikzelf kon echt niet leven met dat roze dit jaar. Schaamde me kapot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geweldig shirt vond ik dat. Net als vorig seizoen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 13:59 schreef Ajax Warrior het volgende:Nieuw uitshirt pas bij Open Dag gepresenteerdHet is zo langzamerhand traditie: in de laatste uitwedstrijd van het seizoen of in de bekerfinale speelt Ajax in het nieuwe uitshirt. Leuk voor de supporters die benieuwd zijn naar het nieuwe shirt, goed voor de verkoopcijfers. Het tricot voor volgend seizoen wordt pas in de voorbereiding gepresenteerd, waarschijnlijk tijdens de Open Dag in juli. Dit alles in overleg met kledingsponsor Adidas, zo laat een woordvoerder van Ajax weten in de papieren editie van Ajax Life. Dit jaar wordt er dus gebroken met de uitshirttraditie. Ajax de bekerfinale van 2011 tegen FC Twente in het lichtblauw. Het shirt waarin in het seizoen erna onder andere Manchester United verslagen werd. In mei 2012 kreeg Vitesse de kampioen op bezoek in het groen-blauwe uitshirt. U weet wel, de laatste wedstrijd van Vertonghen en Ooijer bij Ajax, waarbij de verdedigers ook nog eens scoorden. Ook in dat shirt werd een goed resultaat neergezet in Manchester, 2-2 tegen City. Een jaar geleden sloot Ajax het seizoen af in het veelbesproken uitshirt van dit seizoen. In het zwart-roze shirt werd FC Groningen een week na het behalen van de 32e landstitel verslagen (0-2). BRON Jammer. Ben altijd zo benieuwd |
|
|
|