|
|
NatjosFC
|
|
|
Hallo Ajacieden, aangezien het topic er nog niet was. heb ik bij deze een topic aangemaakt.
Zondag staat voor ons Ajax de wedstrijd tegen Heracles op het programma, ook deze wedstrijd is weer een superbelangrijke voor de titel race. de wedstrijd zal beginnen om: 16:30 op zondag 7 April. Ajax zal spelen in een nagenoeg uitverkochte ArenA en de supporters laten dus blijken de ploeg volop te steunen in de fase van het seizoen waarin de prijzen verdeeld zullen worden.
voor Ajax is de wedstrijd met Heracles een belangrijke, we mogen geen punten verspelen in de titelstrijd waarin we slechts een voorsprong van 3 punten hebben op achtervolgers Vitesse en PSV. volgende week zullen we PSV ontmoeten in Eindhoven en deze wedstrijd biedt Ajax dus de gelegenheid extra vertrouwen te tanken. het vertrouwen is de laatste tijd groot en dus gaat Ajax vol goede moed de strijd om de titel aan. de makkelijke overwinning tegen NEC zal hierbij helpen.
Ajax zal nog revanchegevoelens hebben van wege de 1e ontmoeting in Almelo. Ajax stond in Almelo na 25 minuten al op een 0-2 voorsprong door goals van Schone en een eigen goal van van Rienstra. in de 61e minuut was het Heracles dat de 1-2 maakte maar Tobias Sana maakte al snel een einde aan de illusies door de 1-3 binnen te schieten. Heracles toonde karakter en bleef knokken voor een punt, dit leverde de 2-3 van Bruns in de 80e minuut. Ajax kon daarna de grip op de wedstrijd niet meer te pakken krijgen, ook een onterecht afgekeurde goal van Ryan Babel zou hier dus niet bij helpen. Heracles vond in de 90e minuut als nog de gelijkmaker, in rommelige eindfase was Vermeer kansloos op de schuiver van Luis Pedro en daardoor eindigde het duel in 3-3. een enorme teleurstelling voor Ajax dat daardoor voor de 5e(!) keer gelijk speelde in de competitie.
vorig jaar verliep de wedstrijd tegen Heracles in de ArenA van een leien dakje. omdat Heracles de wedstrijd in de KNVB beker belangrijker vond liet het de wedstrijd tegen Ajax lopen en werd het 6-0. de wedstrijd was een speciale voor Kolbein Sigthorsson, hij vierde zijn rentree, na een lange periode van blessureleed, Kolbein maakte op aangeven van Theo Janssen die wedstrijd de 6-0.
Ajax kan zondag goede zaken doen in de titelstrijd, aangezien PSV een lastige uitwedstrijd heeft bij Willem II. Vitesse, onze andere achtervolger, zal bezoek krijgen van NAC.
Ajax kan zondag ook weer beschikken over Christian Poulsen, de verdedigende middenvelder moest het duel met NEC laten schieten maar zal Zondag weer beschikbaar zijn voor Frank de Boer. of hij in de basis begint is niet bekend en daardoor zal het ook nog even gissen zijn wie de rechtsbuiten positie gaat invullen.
Voorspelling: ik gok op een simpele 4-0 voor Ajax, het vertrouwen is bij Ajax groot en ze zullen vertrouwen willen tanken voor de wedstrijd tegen PSV. Heracles leed een pijnlijke nederlaag tegen AZ en dus denk ik dat ze het Ajax niet al te moeilijk kunnen maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik was al bang dat er geen Topic voor deze wedstrijd zou komen....
ik denk dat het een lastige, maar degelijke overwinning wordt:
3-1 |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: teken ik voor! gaan we zelfs psv op doelpunten nog inhalen hahaha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Zou helemaal mooi zijn.. denk dat het echt een monsterscore kan worden hoor.
Fischer in vorm, Siem scoort altijd, Eriksen begint beter te voetballen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Voorzichtig Heracles is een aanvallend toch een linke ploeg.
2-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2013 door nora -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: veel kwijt geraakt in winterstop hoor.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
als we maar winnen.....3 punten pakken... |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Dit wordt een heerlijke pot,
Ik hoop op mooi voetbal
fdb kennende waarschuwt hij de mannen wel voor onderschatting!
4-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2013 door Mike¥¥ -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hercales is door het vertrek van met name Overtoom wel zwakker geworden. Ze hebben wel een paar listige jongens lopen. Moet normaliter een gewone overwinning voor Ajax worden. Ik ga voor 3-0 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2013 - 13:24 schreef Eide het volgende:Hercales is door het vertrek van met name Overtoom wel zwakker geworden. Ze hebben wel een paar listige jongens lopen. Moet normaliter een gewone overwinning voor Ajax worden. Ik ga voor 3-0 Vindt Armenteros en Castillion ook nog al een verschil hoor! En niet alleen in doelpunten.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 04 april 2013 - 12:11 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik was al bang dat er geen Topic voor deze wedstrijd zou komen.... ik denk dat het een lastige, maar degelijke overwinning wordt: 3-1 tuurlijk komt er een topic;)
maar die Ajacied410 wou ze graag doen, dus ging er van uit dat hij wel zou komen. en vorige keer was het topic van NEC er al 2 weken van te voren dus ik dacht dat iemand anders wel weer zo enthousiast was om hem te doen.. maar hij is nu dus.. brand los! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2013 - 13:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Vindt Armenteros en Castillion ook nog al een verschil hoor! En niet alleen in doelpunten.. Jawel, maar Willy Overtoom was toch de voetballende motor van Heracles. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
klopt Armenteros en Willy samen scheelt behoorlijk ,Castillion is een stuk minder gaat ook niet meer terug komen bij Ajax.De ploeg draait nu op Duarte en Everton de rest is matig. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2013 - 17:43 schreef nora het volgende:klopt Armenteros en Willy samen scheelt behoorlijk ,Castillion is een stuk minder gaat ook niet meer terug komen bij Ajax.De ploeg draait nu op Duarte en Everton de rest is matig. vindt die Duarte wel erg goed trouwens! niet voor Ajax, maar voor Heracles zeker een van de beste spelers. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
5-0 2x Siggy De Jong Eriksen Fischer |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik vind Heracles een leuke ploeg hebben man! Ik zeg 1-3. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: vindt dat wij ook wel een 'leuke ploeg' hebben hoor... |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Ik hoop weer op een spectaculaire 3-3 2 x Everton en 1 x Rienstra voor 0-3 en dan 3x de Jong in de laatste 5 minuten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2013 door Peter V. -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 18:24 schreef Peter V. het volgende:Ik hoop weer op een spectaculaire 3-3 2 x Everton en 1 x Rienstra voor 0-3 en dan 3x de Jong in de laatste 5 minuten Maar jij bent dan ook een kakkie......hoopje doortrekken ouwe,gaat het niet worden |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 18:24 schreef Peter V. het volgende:Ik hoop weer op een spectaculaire 3-4 3 x Everton en 1 x Rienstra voor 0-3 en dan 3x de Jong in de laatste 5 minuten |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Kunnen niet eens op iemand uitlopen dit weekend...:-( |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vermoedelijke opstelling volgens Eredivisie live: Vermeer Rhijn Toby Moisander Blind Siem Schone Eriksen Boerigter Sigi Fischer |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Het wordt denk ik:
Vermeer, Blind, Moisander, Alderweireld, v Rhijn, Schöne, Eriksen, De Jong, Babel, Sigthorsson, Fischer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2013 - 13:55 schreef Grasmaaier het volgende:Het wordt denk ik: Vermeer, Blind, Moisander, Alderweireld, v Rhijn, Schöne, Eriksen, De Jong, Babel, Sigthorsson, Fischer ja, ik dacht zelf eigenlijk meer aan Poulsen ODPV Schöne die rechtsbuiten en bankplaatsje voor Babel... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Lekker goaltje van Dchone..
Ricardo moet wel echt uitkijken... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kan iemand die commentator afschieten......pffffffff |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Laten ze eerst die bal er maar in schieten.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fischer en Siggie zijn iets te nadrukkelijk op zoek naar een goal. Het is wat geforceerd. De kaats van Siggie was van grote klasse trouwens. Verder een tamme pot zeg. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
En laat Ricardo aub rustig an doen.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vind Derk trouwens een zeer redelijke pot spelen. Zou hij nu eindelijk dan weer wat in vorm komen? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Zou mooi op tijd zijn... maar laat Sigi maar weer eens scoren.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Oef oef kom je goed weg!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk wat een verschrikkelijk slechte eerste helft van Ajax, misschien wel de slechtste van het hele seizoen.. Als Heracles gewoon iets meer vertrouwen zou hebben hadden we echt niet voor gestaan, verdedigend is ons middenveld gewoon belachelijk verzwakt zonder CVM, Schone speelt daar en die speelt een belabberde wedstrijd , verdedigend heeft ie volgens mij besloten dat zijn mannetje ook maar een kans moet krijgen, staat maar te wachten en te wachten tot er wat gebeurt en we hebben echt geluk dat Heracles dit niet doorheeft..
Geen enkele speler ook maar in de buurt van een voldoende, het lijkt godverdomme wel alsof sommige spelers er geen zin in hebben, als je ziet hoe Siggie druk zet, hoe Blind terugverdedigd, hoe Moisander doordekt... Het is een gezapig zooitje bij elkaar en hier wordt ik dan ook heel erg kwaad van..
Ga godsamme eens wat initiatief tonen..
Als we de tweede helft weer zo spelen krijgen we de deksel op ons neus en gaan we punten verspelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2013 - 17:02 schreef Eide het volgende:Vind Derk trouwens een zeer redelijke pot spelen. Zou hij nu eindelijk dan weer wat in vorm komen? Vind je dat echt?? Man wat speelt die weer slecht zeg. Maar dat geld voor de gehele aanvalslinie.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vind wel dat Schone zn handelingssnelheid omhoog heeft gegooit.
Maar we spelen niet best... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Aan de bal doet ie het leuk, maakt een geweldige goal, maar zonder bal doet ie echt bijna alles fout.. Kijk maar naar die kans van Heracles in de 2e minuut, hij moet daar gewoon doorlopen en rugdekking geven, maar wat doet is, gaat ie naast Alder lopen kijken wat er allemaal gebeurt.. Die bal die uit de lucht komt vallen echt gewoon dom, die overtreding waar ie geel voor krijgt is misschien nog wel dommer, hij moet aan de handrem trekken door zijn eigen positionele onkunde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zet hem maar gewoon weer rechtsbuiten, toen speelde Ajax zijn betere wedstrijden van het seizoen, En dan maar met Poulsen daar spelen ondanks dat ik ook daar geen fan van ben.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Eens, zie hem ook liever rechtsbuiten dan Derk op deze manier.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hopen op Hoesen zometeen maar... En mischien ook Babel weer... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vindt 410 ook vrij stil overigens.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik al zei, we brengen onzelf weer eens lekker in de problemen, waarom mag die pass zo makkelijk gegeven worden en waarom grijpt er geen van de twee verdedigers in, ze lopen beiden volledig verkeerd... Godverdomme...
Misschien maar eens een CVM opstellen die zo'n pass eruit haalt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Jonge jonge.... nu mag je Poulsen zeker wel brengen Frank...... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 07 april 2013 - 17:20 schreef remco k het volgende:[..] Vind je dat echt?? Man wat speelt die weer slecht zeg. Maar dat geld voor de gehele aanvalslinie.. Ja, er zit weer wat pit in, maakt acties, is nuttig bij de 2e goal. Zijn beste pot dit seizoen in een pot die verder zeer matig is.
Cillissen valt goed in trouwens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zoooooooooo
Was getekend: Christian Eriksen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Weer dom gefloten, mooie goal...
Maar had gewoon penalty moeten zijn... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eens maar goed, die rode kaart was trouwens terecht, net als die kaart voor Siem. De kaart voor Schone was onzin, hij werd vastgepakt, alleen stom dat hij met 2 handen die arm dan pakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een 10 voor de instelling van heel het elftal van Ajax na de rode kaart...
3 heel mooie goals gemaakt, die tweede en derde goal van Ajax is het toonbeeld van de bovenstaande zin.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vond Cillissen vandaag voor het eerst uitstralen dat hij er echt voor gaat trouwens. Waar hij voorheen vaak wat op de vlakte was, niet voldoende aanwezig, was hij vandaag zeer prima. Pakt natuurlijk die vrije trap goed, meteen daarna die uittrap waar de goal uit viel maar straalde daarna precies uit wat Ajax nodig had.
Goede zaak, geeft vertrouwen voor volgende week. |
|
|
|