BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zondag 7 april 2013, 16:30): 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
046afca
 046afca - zondag 07 april 2013 - 18:30   quote  deeplink  
vinden jullie trouwens niet dat hoessen moet starten de volgende in plaats van sigi? Naar mijn mening is hoessen veel balvaster en meer technisch. En speelt ook nog eens met meer flair op het moment
Eide
 Eide - zondag 07 april 2013 - 18:33   quote  deeplink  
Ik vertrouw op Frank de Boer. Hij laat spelers niet zomaar vallen en dat betaald zich elke keer weer terug. Bovendien lijkt Ajax echt een plan te hebben met Hoessen.

Ben benieuwd of Babel volgende week gaat starten.
infamous psv
 infamous psv - zondag 07 april 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 18:22 schreef remco k het volgende:
Een 10 voor de instelling van heel het elftal van Ajax na de rode kaart...

3 heel mooie goals gemaakt, die tweede en derde goal van Ajax is het toonbeeld van de bovenstaande zin..
Vergeet Heracles niet te bedanken..
Eide
 Eide - zondag 07 april 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 18:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook wel de kracht van dit Ajax. Zelfs na de rode kaart bleef Ajax het eigen spelletje spelen. Zodra Ajax wat minder diepte achter de verdediging had gaf het ook niets meer weg.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 07 april 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Ik zat er met 5-0 toch aardig dichtbij.
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 18:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ik wordt altijd een beetje moe van het verhaal dat een ploeg goed speelt omdat de tegenstander zo zwak is, ik draai dat liever om aangezien ik vind dat de aanvallende partij altijd het voordeel moet krijgen, dus ook hierin..

Ajax speelde niet heel goed, maar toch dusdanig dat Heracles nooit het idee heeft gehad dat er wat te halen viel..
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 19:28 schreef Grasmaaier het volgende:
Had hem ook op 5-0 staan..
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Toch gaat Ajax tot nu toe vrij goed om met de druk, alle andere ploegen hebben namelijk al gespeeld en Ajax wint uiteindelijk wel gewoon met 4-0..

Dat is toch vrij knap te noemen..
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 07 april 2013 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 19:50 schreef remco k het volgende:
Toch gaat Ajax tot nu toe vrij goed om met de druk, alle andere ploegen hebben namelijk al gespeeld en Ajax wint uiteindelijk wel gewoon met 4-0..

Dat is toch vrij knap te noemen..
Tegen heracles, 6 speelrondens te gaan... da's normaal.
Pas de laatste 3 rondes zouden ze pas druk kunnen gaan voelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2013 - 20:13   quote  deeplink  
Babel niet in de basis want dan scoort hij tenminste....de laatste twee wedstrijden trof hij doel nadat hij inviel...liever een verse Babel dan een Babel die naarmate de wedstrijd vordert minder wordt....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 19:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Onzin, kijk maar naar de rest van de ploegen.. Door hoe kort iedereen op elkaar staat kan iedere fout fataal zijn..
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 20:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Babel niet in de basis want dan scoort hij tenminste....de laatste twee wedstrijden trof hij doel nadat hij inviel...liever een verse Babel dan een Babel die naarmate de wedstrijd vordert minder wordt....
Whahahaha, tsjaa..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 april 2013 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 19:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

iedere club bovenaan heeft ook met die zelfde druk te maken....geen van de clubs mag punten laten liggen...ik vind tot dusver dat Feyenoord niet echt goed met de druk omgaat....kijkend nar de wedstrijden tegen Heerenveen en VVV...
Volgende week wordt de druk nog verder opgevoerd....de wedstrijd om het kampioenschap is ongetwijfeld tussen PSV en Ajax...Vitesse kan hier van profiteren...
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 20:37   quote  deeplink  
Als Ajax tegen PSV zou winnen, dan hebben onze concurrenten in onze laatste 4 wedstrijden 2 keer verliespunten nodig van Ajax.. En dat mits ze zelf hun wedstrijden winnen..
Eide
 Eide - zondag 07 april 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 20:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Babel komt net terug van een blessure. Ajax heeft daar tegenwoordig een protocol voor. Volgende week kan hij, aan de hand van dat protocol, zo'n 60 minuten mee doen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 07 april 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wordt altijd een beetje moe van het verhaal dat een ploeg goed speelt omdat de tegenstander zo zwak is, ik draai dat liever om aangezien ik vind dat de aanvallende partij altijd het voordeel moet krijgen, dus ook hierin..

Ajax speelde niet heel goed, maar toch dusdanig dat Heracles nooit het idee heeft gehad dat er wat te halen viel..
Bij weerwoord of andere mening word jij idd vaak moe ja.. neemt niet weg dat Heracles totaal geen bezieling had, wat ook Perez aangaf op Eredivisie Live..
En daarbij bagetaliseer ik totaal niet de rol van je club die prima de overwinning [ terecht ] binnenhaalde.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 07 april 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 20:22 schreef remco k het volgende:
Door hoe kort iedereen op elkaar staat kan iedere fout fataal zijn..
Dat is wat anders dan dat het knap is om te winnen, want dat geldt voor alle clubs het gehele seizoen door dus dat heeft niets met de druk van nog 6 (nu 5) wedstrijden te spelen met 3 punten voorsprong.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 07 april 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 20:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

iedere club bovenaan heeft ook met die zelfde druk te maken....geen van de clubs mag punten laten liggen...ik vind tot dusver dat Feyenoord niet echt goed met de druk omgaat....kijkend nar de wedstrijden tegen Heerenveen en VVV...
Volgende week wordt de druk nog verder opgevoerd....de wedstrijd om het kampioenschap is ongetwijfeld tussen PSV en Ajax...Vitesse kan hier van profiteren...
Volgende week komt inderdaad pas de echte druk voor Ajax en PSV. Bij winst van Ajax is het einde verhaal voor PSV en vrijwel zeker landskampioenschap voor Ajax omdat de rest van het programma geen verliespunten zou moeten opleveren en anders is het doelsaldo in principe nog voldoende.
Bij gelijkspel of verlies van Ajax zal er grote druk komen op PSV en Ajax en evt Vitesse/Feyenoord mochten die beide winnen. De week daarna zal Feyenoord tegen Vitesse belangrijk zijn om te bepalen of die ook nog zullen meedoen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 07 april 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Jullie worden kampioen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 april 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 21:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Volgende week komt inderdaad pas de echte druk voor Ajax en PSV. Bij winst van Ajax is het einde verhaal voor PSV en vrijwel zeker landskampioenschap voor Ajax omdat de rest van het programma geen verliespunten zou moeten opleveren en anders is het doelsaldo in principe nog voldoende.
Bij gelijkspel of verlies van Ajax zal er grote druk komen op PSV en Ajax en evt Vitesse/Feyenoord mochten die beide winnen. De week daarna zal Feyenoord tegen Vitesse belangrijk zijn om te bepalen of die ook nog zullen meedoen.
5-0....psv gaat helemaal van het padje af......aan kaarten dan
psv Ajax 1-2....logisch ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2013 door Nenam_tiL --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 april 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 19:28 schreef Grasmaaier het volgende:
Ik had um goed:-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 april 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 20:37 schreef remco k het volgende:
Als Ajax tegen PSV zou winnen, dan hebben onze concurrenten in onze laatste 4 wedstrijden 2 keer verliespunten nodig van Ajax.. En dat mits ze zelf hun wedstrijden winnen..
Ja, en dan treffen feyenoord en Vitesse elkaar ook nog!
Maar dannog eerst maar eens een resultaat tegen psv..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 22:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

5-0....psv gaat helemaal van het padje af......aan kaarten dan
psv Ajax 1-2....logisch ;-)
He Johan ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 22:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja, en dan treffen feyenoord en Vitesse elkaar ook nog!
Maar dannog eerst maar eens een resultaat tegen psv..
En wat dacht je van de slotdag; Twente - psv....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 april 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 23:25 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

He Johan ;-)
Wat ronnie....zeg het is
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 07 april 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat ronnie....zeg het is
da's logisch !
een echte Cruijffiaanse uitspraak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2013 door Ronald 1960 --
nora
 nora - zondag 07 april 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 18:30 schreef Eide het volgende:
Ik vond Cillissen vandaag voor het eerst uitstralen dat hij er echt voor gaat trouwens. Waar hij voorheen vaak wat op de vlakte was, niet voldoende aanwezig, was hij vandaag zeer prima. Pakt natuurlijk die vrije trap goed, meteen daarna die uittrap waar de goal uit viel maar straalde daarna precies uit wat Ajax nodig had.

Goede zaak, geeft vertrouwen voor volgende week.
Cillissen is gewoon een geweldige keeper en klemvast en rustig.!!! wordt de nw keeper volgend seizoen.
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 20:44 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Bij weerwoord of andere mening word jij idd vaak moe ja.. neemt niet weg dat Heracles totaal geen bezieling had, wat ook Perez aangaf op Eredivisie Live..
En daarbij bagetaliseer ik totaal niet de rol van je club die prima de overwinning [ terecht ] binnenhaalde.
Helemaal niet. Kan prima tegen kritiek en dat het jouw mening is vond ik prima. Zeg alleen dat ik vind dat het slecht spelen van een ploeg veel vaker door een tegenstander komt dan dat men vaak denkt.
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 21:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan dat het knap is om te winnen, want dat geldt voor alle clubs het gehele seizoen door dus dat heeft niets met de druk van nog 6 (nu 5) wedstrijden te spelen met 3 punten voorsprong.
De kampioens druk is er nu al. Dat was al een aantal wedstrijden zo.
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 23:45 schreef nora het volgende:

[..]

Cillissen is gewoon een geweldige keeper en klemvast en rustig.!!! wordt de nw keeper volgend seizoen.
Als Vermeer er nog is acht ik die kans nihil. Vermeer speelt een geweldig goed seizoen.
Eide
 Eide - maandag 08 april 2013 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 23:45 schreef nora het volgende:

[..]

1 zwaluw maakt geen zomer. Dit was letterlijk de eerste keer dat ik hem bij Ajax 1 ook Ajax 1 waardig vond. Maar als dat nu steeds blijft terug komen is dat wel een hele goede zaak.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 08 april 2013 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 20:37 schreef remco k het volgende:
Inderdaad.. bij winst tegen PSV lijkt het kampioenschap dus binnen.
nora
 nora - maandag 08 april 2013 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 01:32 schreef Eide het volgende:

[..]

1 zwaluw maakt geen zomer. Dit was letterlijk de eerste keer dat ik hem bij Ajax 1 ook Ajax 1 waardig vond. Maar als dat nu steeds blijft terug komen is dat wel een hele goede zaak.
Dan heb je niet goed gekeken in de beker heeft hij ook prima wedstrijden gespeeld en sorry ik blijf er bij maar ik vind hem techn/een klasse beter als Vermeer maar dat is inmiddels wel bekend.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 april 2013 - 10:08   quote  deeplink  
De vraag is: wie vervangt vermeer bij de wedstrijd selectie? Cillissen staat in de basis maar wie neemt de plaats op de bank.
3de doelman van der hart is geblesseerd. Een nog jonger keeper op de bank laten plaats nemen is onverstandig. Omdat de keeper op de bank de keeper inschiet tijdens de warming up. Jonge keeper is op dat moment toch te veel met zich zelf bezig.
Ik zou voor de keepers trainer carl lami of voor van de sar kiezen
Eide
 Eide - maandag 08 april 2013 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 09:56 schreef nora het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken in de beker heeft hij ook prima wedstrijden gespeeld en sorry ik blijf er bij maar ik vind hem techn/een klasse beter als Vermeer maar dat is inmiddels wel bekend.
Hij heeft in de beker niet overtuigd. Bij Jong Ajax heeft hij niet overtuigd. Dat laatste stoort me nog het meeste. Bij Jong Ajax kom je als keeper echt wel aan je trekken, zo goed is dat niet geweest dit seizoen. Als er ergens een plek is geweest om jezelf in de etalage te zetten was het wel bij Jong Ajax. Dat heeft Hoessen bijvoorbeeld goed begrepen. Cillissen duidelijk niet.

Dan kan je heb een betere keeper vinden, maar wat ik jou al vaker heb gezegd, en wat jij maar niet WIL zien: Je moet de beste zijn, je laten zien de beste te zien. Elke wedstrijd weer. En gister was de eerste keer dat ik Cillissen dat zag uitstralen.
Mike¥¥
 Mike¥¥ - maandag 08 april 2013 - 15:05   quote  deeplink  
Had de uitslag goed, ! redelijk tevreden over het vertoonde spel
echter vond ik het tot de rode kaart nog alles behalve overtuigend
na de rode kaart prima gevoetbalt
Nu wacht volgende week psv , vanaf minuut 1 Gas erop
ik zeg : 1-3
Mike¥¥
 Mike¥¥ - maandag 08 april 2013 - 15:07   quote  deeplink  
ik wil nog even eraan toevoegen hoe makkelijk vaak
door ons centrum van de verdediging gelopen word
we missen ook een verdediger met voldoende snelheid
nora
 nora - maandag 08 april 2013 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 10:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij heeft in de beker niet overtuigd. Bij Jong Ajax heeft hij niet overtuigd. Dat laatste stoort me nog het meeste. Bij Jong Ajax kom je als keeper echt wel aan je trekken, zo goed is dat niet geweest dit seizoen. Als er ergens een plek is geweest om jezelf in de etalage te zetten was het wel bij Jong Ajax. Dat heeft Hoessen bijvoorbeeld goed begrepen. Cillissen duidelijk niet.

Dan kan je heb een betere keeper vinden, maar wat ik jou al vaker heb gezegd, en wat jij maar niet WIL zien: Je moet de beste zijn, je laten zien de beste te zien. Elke wedstrijd weer. En gister was de eerste keer dat ik Cillissen dat zag uitstralen.
========================================================================================
Beste Eide jij vind dat hij in de beker niet heeft overtuigd maar voldoende fans hebben hem wel zien overtuigen in de beker kijk maar in de oude topics,jong Ajax kan ik niet over oordelen die zie ik heel weinig.
remco k
 remco k - maandag 08 april 2013 - 20:11   quote  deeplink  
Nou als ik die topics inderdaad even terug kijk, dan heeft Eide gewoon gelijk.. Er wordt in die wedstrijden door verschillende mensen aangegeven dat het helemaal niet zo bijster goed is.
Eide
 Eide - maandag 08 april 2013 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 16:44 schreef nora het volgende:

[..]

========================================================================================
Beste Eide jij vind dat hij in de beker niet heeft overtuigd maar voldoende fans hebben hem wel zien overtuigen in de beker kijk maar in de oude topics,jong Ajax kan ik niet over oordelen die zie ik heel weinig.
3 goals tegen tegen AZ, verder vrijwel alleen Amateurs en jij vond hem overtuigen? En tegen die amateurs was hij lang niet altijd zeker. Je wil iets zien wat er niet was vanwege je afkeer van Vermeer.

En nogmaals, juist bij jong Ajax is Cillissen echt niet briljant geweest. Dat MOET echt beter wil hij Vermeer uit de basis keepen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 08 april 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 20:17 schreef Eide het volgende:

[..]

3 goals tegen tegen AZ, verder vrijwel alleen Amateurs en jij vond hem overtuigen? En tegen die amateurs was hij lang niet altijd zeker. Je wil iets zien wat er niet was vanwege je afkeer van Vermeer.

En nogmaals, juist bij jong Ajax is Cillissen echt niet briljant geweest. Dat MOET echt beter wil hij Vermeer uit de basis keepen.
maar Cillessen gaat nu gewoon een kans krijgen, dus nu heeft hij ook een kans zich in de kijker te spelen. deze kans moet hij met beide handen aangrijpen. een cleen sheet tegen PSV zou Ajax en hem al een stuk helpen denk ik!
Eide
 Eide - maandag 08 april 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 21:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

maar Cillessen gaat nu gewoon een kans krijgen, dus nu heeft hij ook een kans zich in de kijker te spelen. deze kans moet hij met beide handen aangrijpen. een cleen sheet tegen PSV zou Ajax en hem al een stuk helpen denk ik!
Hij moet zich nu zeker in de kijker spelen, hoewel ik denk dat hij het wel even prima vind. Hij zit bij Ajax, hij gaat altijd een Eredivisie club vinden als het niet lukt in Amsterdam. Hij verdient een veelvoud van wat hij in Nijmegen verdiende en als Vermeer vertrekt is hij vrijwel automatisch aan de beurt.

Er kan hem dus weinig gebeuren. Ook de aankomende periode niet.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 08 april 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 21:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij moet zich nu zeker in de kijker spelen, hoewel ik denk dat hij het wel even prima vind. Hij zit bij Ajax, hij gaat altijd een Eredivisie club vinden als het niet lukt in Amsterdam. Hij verdient een veelvoud van wat hij in Nijmegen verdiende en als Vermeer vertrekt is hij vrijwel automatisch aan de beurt.

Er kan hem dus weinig gebeuren. Ook de aankomende periode niet.
maar als Vermeer van de zomer vertrekt... wat is dan de bedoeling?
wordt dan die Schmitz of een ander 3e keeper en van der Hart 2e?

gezien de filosofie worden er geen breedte aankopen gedaan dus worden er ook geen 3e keepers meer gekocht.
remco k
 remco k - maandag 08 april 2013 - 22:26   quote  deeplink  
Zou toch ook volkomen zinlooz zijn om geld uit te geven aan de derde keeper. Van der Hart is in ieder geval een heel groot talent volgens diverse oud keepers.
Eide
 Eide - maandag 08 april 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 21:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

maar als Vermeer van de zomer vertrekt... wat is dan de bedoeling?
wordt dan die Schmitz of een ander 3e keeper en van der Hart 2e?

gezien de filosofie worden er geen breedte aankopen gedaan dus worden er ook geen 3e keepers meer gekocht.
Lijkt me wel. De A1 heeft ook een aardige keeper en die zoon van L'Ami is ook een goede keeper. (B jeugd uit m'n hoofd). Ajax heeft er zat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2013 door Eide --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zondag 7 april 2013, 16:30): 4 - 0

0.0113058