BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kyle Ebecilio terug halen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 april 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 23:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat hij vind dat de grootste talenten eerst maar eens een kans moeten creëren bij Feyenoord.
Sta ik voor de volle 100% achter ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2013 door lijdensweg --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 april 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 23:10 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sta ik voor de volle 100% achter ...
Ik ook maar of het reeël is als er met euro's gezwaaid word?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 08 april 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2013 - 23:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ook maar of het reeël is als er met euro's gezwaaid word?
Het zou eens zo moeten zijn dat van Geel eens samen met die jonge gasten en ouders om de tafel gaan zitten en gezamenlijk alles eens door bespreken. Een nee heb je en een ja kan je krijgen lijkt mij ... Wie niet waagt die niet wint !
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 09 april 2013 - 06:34   quote  deeplink  
Lees Twitter berichten uit het Arsenal kamp dat hij veel geblesseerd was, en 'voldoende' speelde als hij al eens speelde. Zijn dus niet (echt) tevreden over hem.

Moeten wij hem wel willen?
VVout
 VVout - dinsdag 09 april 2013 - 07:50   quote  deeplink  
Mischien het niveau net iets te hoog voor hem daar, en zou hij hier die problemen niet hebben.

Pelle kon het in Italië ook niet waarmaken, daarvoor bij AZ al ok en nu bij ons dus wie zal het zeggen.
kuipje
 kuipje - dinsdag 09 april 2013 - 09:08   quote  deeplink  
Ik ben er heel erg tegen om deze jongen te halen, dan geef je een verkeerd signaal aan de rest van de jeugd. Nu laat je zien, dat als je op jonge leeftijd naar het buitenland gaat en je mislukt, dat Feyenoord weer met zijn handjes open staat om je op te vangen. Laat deze jongen maar lekker bij Pisvee of Duitsland gaan voetballen, niet bij ons in ieder geval.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 09 april 2013 - 09:27   quote  deeplink  
Mn eerste gevoel zegt haal maar die jongen puur om twente en psv af te troeven
Nog ff en joop wil twente ook in het rood wit laten spelen

Ik weet alleen absoluut niet hoe die speelt of t wel een versterking is

En al heeft hij juist spijt van ze keus dat ie zo vroeg weg ging dan is t wel een goede in de groep om andere zijn ervaringen te vertellen
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 09 april 2013 - 09:31   quote  deeplink  
Hij gaat blijkbaar kiezen tussen 3 clubs en daar zit de mooiste club van NL niet bij! Dus lekker weg blijven dan, graag of niet ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 09 april 2013 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 09:08 schreef kuipje het volgende:
Ik ben er heel erg tegen om deze jongen te halen, dan geef je een verkeerd signaal aan de rest van de jeugd. Nu laat je zien, dat als je op jonge leeftijd naar het buitenland gaat en je mislukt, dat Feyenoord weer met zijn handjes open staat om je op te vangen. Laat deze jongen maar lekker bij Pisvee of Duitsland gaan voetballen, niet bij ons in ieder geval.
Wat is dit nu weer voor een lompe opmerking? Ja sommige gaan helaas te vroeg, maar elk geval is een geval op zicht lijkt mij. Je weet nooit wat de persoonlijke omstandigheden en motivaties zijn ...
kuipje
 kuipje - dinsdag 09 april 2013 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 09:27 schreef RedDevil1990 het volgende:
Mn eerste gevoel zegt haal maar die jongen puur om twente en psv af te troeven
Nog ff en joop wil twente ook in het rood wit laten spelen

Ik weet alleen absoluut niet hoe die speelt of t wel een versterking is

En al heeft hij juist spijt van ze keus dat ie zo vroeg weg ging dan is t wel een goede in de groep om andere zijn ervaringen te vertellen
haha, misschien wil hij de kuip ook wel overnemen ;)
kuipje
 kuipje - dinsdag 09 april 2013 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 09:31 schreef lijdensweg het volgende:
Hij gaat blijkbaar kiezen tussen 3 clubs en daar zit de mooiste club van NL niet bij! Dus lekker weg blijven dan, graag of niet ...
... hoe bedoel je dit precies? Ben je toch voor 020? Volgens mij kiest hij toch tussen Feyenoord, Pisvee, en Twente
VVout
 VVout - dinsdag 09 april 2013 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 09:27 schreef RedDevil1990 het volgende:

En al heeft hij juist spijt van ze keus dat ie zo vroeg weg ging dan is t wel een goede in de groep om andere zijn ervaringen te vertellen
Daar zou wat in kunnen zitten er zijn er meer van (je komt b.v. zomaar zonder kapper)
VVout
 VVout - dinsdag 09 april 2013 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 09:27 schreef RedDevil1990 het volgende:

En al heeft hij juist spijt van ze keus dat ie zo vroeg weg ging dan is t wel een goede in de groep om andere zijn ervaringen te vertellen
Daar zou wat in kunnen zitten er zijn er meer van (je komt b.v. zomaar zonder kapper)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 09 april 2013 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 09:52 schreef kuipje het volgende:

[..]

haha, misschien wil hij de kuip ook wel overnemen ;)
Ik denk dat ie een mini kuip als wekker heeft naast ze bed
Het gaat bijna opvallen dat ie gewoon een feyenoorder is
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 09 april 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 09:53 schreef kuipje het volgende:

[..]

... hoe bedoel je dit precies? Ben je toch voor 020? Volgens mij kiest hij toch tussen Feyenoord, Pisvee, en Twente
Volgens mij gaat hij kiezen tussen: PSV, Fc Twente en Anderlecht ... En mij club is er maar een: Feyenoord !!!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 09 april 2013 - 11:51   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/192809/Voormalig_jeugdspeler_Feyenoord_zal_kiezen_tussen_PSV,_Twente_of_Anderlecht

Die komt niet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 april 2013 - 11:54   quote  deeplink  
Die berichtgeving is achterhaald.
Er zijn veel meer gegadigden.

maar boeien.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 09 april 2013 - 11:55   quote  deeplink  
En Clasie loop ook al te janke om zen geld. vieze verwende kut mennekes.
Word echt moe ervan. De vrij helemaal erg.
Ik zeg Indi houde. en de vrij lkkr opdondere. wie denken ze dat ze zijn?
stelletje snotneuze
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 april 2013 - 11:57   quote  deeplink  
Wat ze zijn? Lopende geldbomen.
Zij willen veel verdienen.
Feyenoord wil zo veel mogelijk aan ze verdienen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 09 april 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 11:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:
En Clasie loop ook al te janke om zen geld. vieze verwende kut mennekes.
Word echt moe ervan. De vrij helemaal erg.
Ik zeg Indi houde. en de vrij lkkr opdondere. wie denken ze dat ze zijn?
stelletje snotneuze
Is niet meer dan normaal dat ie een ander loon gaat verdienen ...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 09 april 2013 - 12:26   quote  deeplink  
Ik begin langzaamaan te twijfelen of t daadwerkelijk wel echt aan de spelers licht of dat Feyenoord misschien niet echt veelte weinig bied
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 april 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 12:26 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik begin langzaamaan te twijfelen of t daadwerkelijk wel echt aan de spelers licht of dat Feyenoord misschien niet echt veelte weinig bied
Je kan niet meer bieden dan je hebt.
VVout
 VVout - dinsdag 09 april 2013 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je kan niet meer bieden dan je hebt.
Ja en van Opel hoef je het ook niet te hebben dat beetje zakgeld wat bieden, maar wat niet is kan nog komen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 09 april 2013 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 13:07 schreef VVout het volgende:

[..]

Ja en van Opel hoef je het ook niet te hebben dat beetje zakgeld wat bieden, maar wat niet is kan nog komen.
En als je dan zie wat General Motors aan Manchester United ga betalen ...
Shinji Clasie
 Shinji Clasie - dinsdag 09 april 2013 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 09:08 schreef kuipje het volgende:
Ik ben er heel erg tegen om deze jongen te halen, dan geef je een verkeerd signaal aan de rest van de jeugd. Nu laat je zien, dat als je op jonge leeftijd naar het buitenland gaat en je mislukt, dat Feyenoord weer met zijn handjes open staat om je op te vangen. Laat deze jongen maar lekker bij Pisvee of Duitsland gaan voetballen, niet bij ons in ieder geval.
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 09:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor een lompe opmerking? Ja sommige gaan helaas te vroeg, maar elk geval is een geval op zicht lijkt mij. Je weet nooit wat de persoonlijke omstandigheden en motivaties zijn ...
De keuze voor 'het geld' doet niets af aan jongens als Ebecilio, Bruma, Aké als echte Feyenoorders. Zij hebben alleen op jonge leeftijd al het voorrecht om te kunnen kiezen voor een dikke bankrekening en een goed bestaan voor het hele gezin ergens in het buitenland. Gelukkig zijn er steeds meer talenten die ervoor kiezen om zich bij Feyenoord te ontwikkelen maar een keuze voor het buitenland kun je niet veroordelen.

Ik besef door de jarenlange goede aanwas van toptalenten en bv. de recente stage van Brandon 'Zigó' Tichem bij QPR, die mede door de geweldige ontwikkeling van Vilhena niet heeft kunnen doorbreken, dat het niet eens zo'n slechte ontwikkeling hoeft te zijn. Als Tonny over 3 jaar bij Manchester voetbalt en Zigó net te licht is bevonden voor de Premier League, net als Ebecilio nu, kan hij mooi zijn plekje overnemen bij Feyenoord. Inmiddels een speler die enkele jaren op topniveau heeft getraint en Feyenoorder IS.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 april 2013 door Shinji Clasie --
kuipje
 kuipje - dinsdag 09 april 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 13:45 schreef Shinji Clasie het volgende:

[..]

[..]

Ik besef door de jarenlange goede aanwas van toptalenten en bv. de recente stage van Brandon 'Zigó' Tichem bij QPR, die mede door de geweldige ontwikkeling van Vilhena niet heeft kunnen doorbreken, dat het niet eens zo'n slechte ontwikkeling hoeft te zijn. Als Tonny over 3 jaar bij Manchester voetbalt en Zigó net te licht is bevonden voor de Premier League, net als Ebecilio nu, kan hij mooi zijn plekje overnemen bij Feyenoord. Inmiddels een speler die enkele jaren op topniveau heeft getraint en Feyenoorder IS.
Alsof Brandon 'Zigo' Tichem zo'n talent is... tsss, die jongen speelt nog geen jaar bij Feyenoord, en is geen eens basis speler bij de A2. Die jongen is goed in marketing, want hij zet zichzelf goed in de markt, met zijn website, facebook en youtoube pagina's. Misschien moet die jongen zich eens bezig houden met voetballen ipv al die onzin. Dus dat die jongen niet doorbreekt door de ontwikkeling van Vilhena is groote onzin, hij zou zich juist eerder in de basis moeten kunnen spelen, omdat er een jongen op zijn positie in het eerste zit..

Snap uberhaupt niet dat die jongen nu al op stage bij QPR zit.. ga eerst eens vechten voor je plekje.. waardeloos

Alleen al door dit verhaal, ben ik het niet eens met de rest van je analyse's, misschien ben jij wel Brandon "ZIGO" Tichem.. zou me niets verbazen,.. even wat zieltjes voor jezelf winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 april 2013 door kuipje --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 april 2013 - 13:58   quote  deeplink  
Zigo..

hahahahahaa
kuipje
 kuipje - dinsdag 09 april 2013 - 13:59   quote  deeplink  
Check alleen al deze site.. slaat toch helemaal nergens op..

ergerlijk.. Dit is een jongen die sowieso bij de eerste interesse vanuit het buitenland weg is en zijn contract niet verlengd.

http://bztichem.wix.com/brandon-zigo
Shinji Clasie
 Shinji Clasie - dinsdag 09 april 2013 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 13:59 schreef kuipje het volgende:
Check alleen al deze site.. slaat toch helemaal nergens op..

ergerlijk.. Dit is een jongen die sowieso bij de eerste interesse vanuit het buitenland weg is en zijn contract niet verlengd.

http://bztichem.wix.com/brandon-zigo
Haha ja behoorlijk, hij had mij nog niet bereikt met z'n marketing. Misschien is Zigó een verkeerd voorbeeld inderdaad. Maar stel dat Ebecilio wel het niveau heeft heb ik er niks op tegen als die terugkomt.
VVout
 VVout - dinsdag 09 april 2013 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 13:59 schreef kuipje het volgende:
Check alleen al deze site.. slaat toch helemaal nergens op..

ergerlijk.. Dit is een jongen die sowieso bij de eerste interesse vanuit het buitenland weg is en zijn contract niet verlengd.

http://bztichem.wix.com/brandon-zigo
Ha ha, zeehonden klappen ook voor zich zelf die gaat wel hoog op met zijn eigen.
kuipje
 kuipje - dinsdag 09 april 2013 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 14:49 schreef VVout het volgende:

[..]

Ha ha, zeehonden klappen ook voor zich zelf die gaat wel hoog op met zijn eigen.
een typisch gevalletje van Rukken voor de spiegel
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 09 april 2013 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 14:52 schreef kuipje het volgende:

[..]

een typisch gevalletje van Rukken voor de spiegel
Waaruit concludeer jij dat? Ik lees alleen iets over z'n "carrière" tot nu toe, maar waarschijnlijk mis ik het rukgedeelte?
Shinji Clasie
 Shinji Clasie - dinsdag 09 april 2013 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 14:57 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Waaruit concludeer jij dat? Ik lees alleen iets over z'n "carrière" tot nu toe, maar waarschijnlijk mis ik het rukgedeelte?
Heb je een link van een site met jouw carrière tot nu toe?
kuipje
 kuipje - dinsdag 09 april 2013 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 14:57 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Waaruit concludeer jij dat? Ik lees alleen iets over z'n "carrière" tot nu toe, maar waarschijnlijk mis ik het rukgedeelte?
Het gaat er om dat hij bezig is met zichzelf in de markt te zetten. Een normale voetballer van 17 zal de ballen uit zijn broek werken om bij het eerste te komen. Hij heeft een website van zichzelf, zet filmpjes met zijn "skills" online en zit meer op twitter dan dat hij bezig is met voetbal. Dat vind ik nogal narcistisch overkomen. Als je eenmaal een merk bent, zoals ronaldo, begrijp ik dat je een site voor je fans hebt. Maar voor een jochie van 17 die nog niets bereikt heeft, vind ik het wat overdreven. Dan heb ik het idee dat je nogal op jezelf "geilt" vandaar mijn opmerking.. was natuurlijk niet serieus bedoeld, maar meer een opmerking over zijn fixatie op zichzelf.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 09 april 2013 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 15:12 schreef Shinji Clasie het volgende:

[..]

Heb je een link van een site met jouw carrière tot nu toe?
Er zijn mensen met een linkedin-profiel, maar dat is heel wat anders natuurlijk..
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 09 april 2013 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 15:17 schreef kuipje het volgende:

[..]

Het gaat er om dat hij bezig is met zichzelf in de markt te zetten. Een normale voetballer van 17 zal de ballen uit zijn broek werken om bij het eerste te komen. Hij heeft een website van zichzelf, zet filmpjes met zijn "skills" online en zit meer op twitter dan dat hij bezig is met voetbal. Dat vind ik nogal narcistisch overkomen. Als je eenmaal een merk bent, zoals ronaldo, begrijp ik dat je een site voor je fans hebt. Maar voor een jochie van 17 die nog niets bereikt heeft, vind ik het wat overdreven. Dan heb ik het idee dat je nogal op jezelf "geilt" vandaar mijn opmerking.. was natuurlijk niet serieus bedoeld, maar meer een opmerking over zijn fixatie op zichzelf.
Ah je kent hem persoonlijk begrijp ik..
kuipje
 kuipje - dinsdag 09 april 2013 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 15:27 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ah je kent hem persoonlijk begrijp ik..
Waaruit "begrijp" jij dit?
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 09 april 2013 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 16:05 schreef kuipje het volgende:

[..]

Waaruit "begrijp" jij dit?
Kan me niet voorstellen dat je tot conclusies komt in je vorige post zonder hem te kennen? Narcistisch, geilt op zichzelf, meer bezig met Twitter dan met voetbal, normale voetballer werkt zich de ballen uit de broek om in het eerste te komen (hij blijkbaar dus niet?)
Maar het is goed zo :-)
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 09 april 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Kan me Ebicilio nog herinneren van dat EK onder 17. Het jaar van Achahbar, Kongolo en Tony. Hij maakte op mij toen een enorm goede indruk. Groot, fysiek ijzersterk, snel, uitstekende techniek en bovendien ook nog scorend vermogen. Als hij terug wil keren naar Feyenoord, dan denk ik dat we daar met zn allen best blij mee kunnen zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 09 april 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 17:25 schreef Nick4F het volgende:
Kan me Ebicilio nog herinneren van dat EK onder 17. Het jaar van Achahbar, Kongolo en Tony. Hij maakte op mij toen een enorm goede indruk. Groot, fysiek ijzersterk, snel, uitstekende techniek en bovendien ook nog scorend vermogen. Als hij terug wil keren naar Feyenoord, dan denk ik dat we daar met zn allen best blij mee kunnen zijn.
Vind ik ook , dus snel binnen halen ...
Milo
 Milo - woensdag 10 april 2013 - 11:38   quote  deeplink  
Waarom speelt hij niet of nauwelijks???
kuipje
 kuipje - woensdag 10 april 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 11:38 schreef Milo het volgende:
Waarom speelt hij niet of nauwelijks???
speelde redelijk vaak.. was ook captain van de beloften van Arsenal, maar is geblesseerd geweest. Kon zijn contract ook verlengen, maar heeft dit niet gedaan, omdat hij speeltijd op wil doen.
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 april 2013 - 18:43   quote  deeplink  
Ebecilio? Nee? Gewoon nee.. alleen zijn naam al..
Shinji Clasie
 Shinji Clasie - woensdag 10 april 2013 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 18:43 schreef Wim2 het volgende:
Ebecilio? Nee? Gewoon nee.. alleen zijn naam al..
Oke Wim Kieft..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 april 2013 - 14:43   quote  deeplink  
Kyle Ebecilio kiest voor FC Twente

600x400-vi-1315783.jpg

Kyle Ebecilio zal deze week nog zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract bij FC Twente. De Rotterdammer, opgeleid door Feyenoord in een lichting met onder andere Jean-Paul Boëtius, Tonny Vilhena, Nathan Akè en Karim Rekik, verkiest een transfervrije terugkeer naar Nederland boven een verlenging van zijn aflopende contract bij Arsenal.

Feyenoord, PSV en Anderlecht zouden ook belangstelling hebben getoond, maar zijn keuze is uiteindelijk dus gevallen op FC Twente, schrijft het Algemeen Dagblad vandaag. In Enschede wordt Ebecilio gezien als dé opvolger voor middenvelder Leroy Fer, van wie verwacht wordt dat hij deze zomer uit de Eredivisie vertrekt.
Bron:FR12
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 april 2013 - 15:24   quote  deeplink  
Why oh why ?? Waarom kies men niet meer voor Feyenoord ?? Het is niet voor niets dat dit gebeurt !!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 april 2013 - 15:28   quote  deeplink  
Omdat Feyenoord geen aanbieding gedaan heeft, that's why.
VVout
 VVout - woensdag 24 april 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 15:24 schreef lijdensweg het volgende:
Why oh why ?? Waarom kies men niet meer voor Feyenoord ?? Het is niet voor niets dat dit gebeurt !!
De staf van Feyenoord is gewoon niet overtuigd van hem misschien, en voor niks zal het ook niet zijn dat hij wil voetballen.

Ik hoop dan ook op de huidige spelersgroep met aanvulling van de jeugd, kunnen we voorlopig een hoop €uries besparen.

Het is een feit dat v. Geel niet de noodzaak ziet spelers te verkopen en iedereen die dit betreft eerst nog eens rond de tafel gaat na het seizoen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 april 2013 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 15:28 schreef Stylzz het volgende:
Omdat Feyenoord geen aanbieding gedaan heeft, that's why.
...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 april 2013 - 18:10   quote  deeplink  
Bovendien....Twente legt veel hogere salarissen op tafel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kyle Ebecilio terug halen









0.0063569