BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Steen stadion???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
raket
 raket - vrijdag 05 april 2013 - 12:42   quote  deeplink  
Ik zal al maar van te voren zeggen dat het niet om mij gaat en dat ik helemaal niet met de eer wil strijken.Maar wat ik van morgen las over plannen voor de nieuwe kuip van onze grote vriend Erik gudde.
Ze hadden onderzocht dat de supporters ook mee konden helpen met een nieuw stadion door een steen met hun naam er in te kopen.Nee meneer Gudde dat heeft een supporter een jaar geleden al bedacht.Moet je niet flink gaan doen met iemand anders z'n idee.Je had moeten zeggen.De supporters hebben een prachtig plan bedacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2013 door raket --
tomson
 tomson - vrijdag 05 april 2013 - 12:44   quote  deeplink  
Hahaha comeback van raket de selfkickert! Uiteraard weer om een veer in z'n eigen reet te steken ;)
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 april 2013 - 12:44   quote  deeplink  
Gaap. Ze refereren toch ook naar andere clubs waar dit ook al gedaan is? Dus het komt in ieder geval niet van hem zelf af, maar ook niet van een bepaalde supporter (die zeker niet de eer probeert te halen met een nieuw geopend topic).
raket
 raket - vrijdag 05 april 2013 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 12:44 schreef tomson het volgende:
Hahaha comeback van raket de selfkickert! Uiteraard weer om een veer in z'n eigen reet te steken ;)
Dat je het maar even weet:)
raket
 raket - vrijdag 05 april 2013 - 12:53   quote  deeplink  
We kunnen allemaal wel 13 in een dozijn zijn.Maar daar vind ik niks aan.
En ik vind het toch kinderachtig dat Gudde dit doet.Hij had best kunnen zeggen dat een supporter dit heeft voorgedragen.Toch stoer als ze dadelijk zo,n muur gaan bouwen en ik daar een bijdrage aan geleverd hebt.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 april 2013 - 13:00   quote  deeplink  
Applaus voor jezelf gozer. Heb je in ieder geval iemand die klapt.
tomson
 tomson - vrijdag 05 april 2013 - 13:00   quote  deeplink  
facepalm-L-3P9ME7.jpeg
VVout
 VVout - vrijdag 05 april 2013 - 13:10   quote  deeplink  
Ik wil geen steen geven maar een stalen H-Profiel en een zak bouten en moeren, HNS moet dansen en wie dan niet springt die is een Jeneverbes.

Leuk hier, ga volledig uit mijn plaat hier, dit is verruit het leukste forum waar ik me sinds jaren heb aangemeld.

Komplimenten aan B

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2013 door VVout --
tomson
 tomson - vrijdag 05 april 2013 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 13:10 schreef VVout het volgende:
Ik wil geen steen geven maar een stalen H-Profiel en een zak bouten en moeren, HNS moet dansen en wie dan niet springt die is een Jeneverbes.

Constructieve post :D
raket
 raket - vrijdag 05 april 2013 - 13:14   quote  deeplink  
Toch is het een top idee van mij:):)
En een kut streek van Gudde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2013 door raket --
craven
 craven - vrijdag 05 april 2013 - 13:16   quote  deeplink  
Je hebt helemaal gelijk gozert
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 april 2013 - 13:23   quote  deeplink  
quote:

Leuk hier, ga volledig uit mijn plaat hier, dit is verruit het leukste forum waar ik me sinds jaren heb aangemeld.

Komplimenten aan B
Oh, the sarcasm..! :')
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 05 april 2013 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 13:14 schreef raket het volgende:
Toch is het een top idee van mij:):)
En een kut streek van Gudde.
Top! Als ik een steen neer leg, wil ik er een raket op. Of ik ga achteraf een raket eten, iets in ieder geval!
raket
 raket - vrijdag 05 april 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 13:16 schreef craven het volgende:
Je hebt helemaal gelijk gozert
Bedankt;)
van geil
 van geil - vrijdag 05 april 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:

Komplimenten aan B
da's mooi.
van geil
 van geil - vrijdag 05 april 2013 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 12:44 schreef tomson het volgende:
:)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 05 april 2013 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2013 - 12:42 schreef raket het volgende:
Ik zal al maar van te voren zeggen dat het niet om mij gaat en dat ik helemaal niet met de eer wil strijken.Maar wat ik van morgen las over plannen voor de nieuwe kuip van onze grote vriend Erik gudde.
Ze hadden onderzocht dat de supporters ook mee konden helpen met een nieuw stadion door een steen met hun naam er in te kopen.Nee meneer Gudde dat heeft een supporter een jaar geleden al bedacht.Moet je niet flink gaan doen met iemand anders z'n idee.Je had moeten zeggen.De supporters hebben een prachtig plan bedacht.
Je mag de eerste straatsteen leggen ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 april 2013 - 15:40   quote  deeplink  
Raket weer back..ghehe..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 05 april 2013 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
HEEEEEE Raket!

Onder welke steen-met-naam kom jij vandaan?
tomson
 tomson - zaterdag 27 januari 2018 - 22:14   quote  deeplink  
Raket jonge ouwe zienert

https://dagblad010.nl/gerard-meijer-onthult-muur-kuip-legioen/
Alexi
 Alexi - zaterdag 27 januari 2018 - 22:17   quote  deeplink  
Slotje,
van geil
 van geil - zaterdag 27 januari 2018 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Held

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Steen stadion???

0.0059330