|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben veel afhankelijk van forums en andere internet berichten.En lees veel ook op dit forum, echter de laatste tijd zijn er heel wat mede fans die elkaar beledigen en vernederen.En het gaat dan meestal onder elkaar.Ik vraag mij dan af hoort dit dan op een gezamelijk feyenoord forum.Verschil van meningen is alleen maar goed maar het eindigt meestal in verwensingen en personen die niemand een mening laten delen, en laat staan een andere mening hebben Moet dat nu ? Ook als er heel soms iemand gewoon iets aardigs of licht kritisch meld vanuit een andere groep voetbalfans (PSV en ja zelfs 020) dan wordt deze direct verwenst en wij spreken van respect ????? Ik weet dat er nu al gemene posts gaan komen nou veel succes Ik geniet al jaren van mijn Feyenoord en lees graag kritieken maar haak af als er weer verwensingen en rare opmerkingen komen > Hup feyenoord wat er ook gebeurd |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dit bedoel ik dus,maar begrijp het grapje. Maar begrijp jij mijn stelling ??????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik lees selectief, dus zie t niet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 16:36 schreef piet de paler het volgende:[..] Dit bedoel ik dus,maar begrijp het grapje. Maar begrijp jij mijn stelling ??????? Ik zou me er niet al te druk om maken Piet. Waarschijnlijk zijn die mensen thuis een beetje gefrustreerd, dus laten ze zich gaan op het internet. Niets mis mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je hebt er ook die er om vragen Piet, ik heb die lul,van een Wim gisteren ook van alles gewenst maar dat vind ie gewoon heerlijk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een gezonde dosis sarcasme ok, maar je kan natuurlijk wel enigszins oppassen hoe je iets schrijft. Het komt dan vaak nog beter over dan bepaalde platte uitdrukkingen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is goed, Piet. Ik scheld niet zo snel. Alleen Wimpie is aan de beurt, die houdt er enge gedachten op na.
De rest respecteer ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
RESPECT voor Piet Met sommige forumleden is het wel heel moeilijk om je in te houden. Als ze na elke mindere wedstrijd het hele team afzeiken b.v. Of Mulder die elke week afgezeken wordt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 16:28 schreef piet de paler het volgende:Ik ben veel afhankelijk van forums en andere internet berichten.En lees veel ook op dit forum, echter de laatste tijd zijn er heel wat mede fans die elkaar beledigen en vernederen.En het gaat dan meestal onder elkaar.Ik vraag mij dan af hoort dit dan op een gezamelijk feyenoord forum.Verschil van meningen is alleen maar goed maar het eindigt meestal in verwensingen en personen die niemand een mening laten delen, en laat staan een andere mening hebben Moet dat nu ? Ook als er heel soms iemand gewoon iets aardigs of licht kritisch meld vanuit een andere groep voetbalfans (PSV en ja zelfs 020) dan wordt deze direct verwenst en wij spreken van respect ????? Ik weet dat er nu al gemene posts gaan komen nou veel succes Ik geniet al jaren van mijn Feyenoord en lees graag kritieken maar haak af als er weer verwensingen en rare opmerkingen komen > Hup feyenoord wat er ook gebeurd Goed zo Piet!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk is ieder wel een zeikwijf. Dat respecteer ik ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis gewoon een kudt forum. Helaas is verveling nog kudter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 18:36 schreef PieterBos het volgende:RESPECT voor Piet Met sommige forumleden is het wel heel moeilijk om je in te houden. Als ze na elke mindere wedstrijd het hele team afzeiken b.v. Of Mulder die elke week afgezeken wordt. En dan kost het mij ook wel eens moeite respect voor zo iemand op te brengen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ik kudt wij kudten ik heb gekudt wij hebben gekudt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kudt meen je niet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wie wil er nou niet kudt zijn? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 16:28 schreef piet de paler het volgende:Ik ben veel afhankelijk van forums en andere internet berichten.En lees veel ook op dit forum, echter de laatste tijd zijn er heel wat mede fans die elkaar beledigen en vernederen.En het gaat dan meestal onder elkaar.Ik vraag mij dan af hoort dit dan op een gezamelijk feyenoord forum.Verschil van meningen is alleen maar goed maar het eindigt meestal in verwensingen en personen die niemand een mening laten delen, en laat staan een andere mening hebben Moet dat nu ? Ook als er heel soms iemand gewoon iets aardigs of licht kritisch meld vanuit een andere groep voetbalfans (PSV en ja zelfs 020) dan wordt deze direct verwenst en wij spreken van respect ????? Ik weet dat er nu al gemene posts gaan komen nou veel succes Ik geniet al jaren van mijn Feyenoord en lees graag kritieken maar haak af als er weer verwensingen en rare opmerkingen komen > Hup feyenoord wat er ook gebeurd Helemaal met je eens Piet. En het kan wel, het bewijs is er. Maar dan komt de klacht dat het te saai is..... Het is blijkbaar niet gauw goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bedankt weer, was 'm vergeten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Pleurt nou eens een keer op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hebben ze een stukje verwijderd van jou ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft je vrouw je weer weggestuurd..? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, moet je mijn vrouw even vragen ! Nog 10 minuutjes wachten .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zegt U het maar, wat heeft U te melden over mijn man? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mijn man zei dat er ene RenatoBos mij nodig heeft. Helaas is ie momenteel zwijgzaam. Dan ga ik maar lekker naar bed met mijn vent. Iedereen een fijne en actieve nacht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 23:06 schreef lijdensweg het volgende:Mijn man zei dat er ene RenatoBos mij nodig heeft. Helaas is ie momenteel zwijgzaam. Dan ga ik maar lekker naar bed met mijn vent. Iedereen een fijne en actieve nacht. ik hou wel van n trio. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik denk dat die sukkel van je het verkeerd uitgelegd heeft, ik was juist benieuwd naar Uw mening over hem.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 april 2013 - 23:06 schreef lijdensweg het volgende:Mijn man zei dat er ene RenatoBos mij nodig heeft. Helaas is ie momenteel zwijgzaam. Dan ga ik maar lekker naar bed met mijn vent. Iedereen een fijne en actieve nacht. Was ff aan het bellen sorry, nou sterkte vannacht he.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Tis een lijdensweg voor lijdensweg |
|
|
|