BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RKC - Feyenoord (zondag 14 april 2013, 14:30): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:18 schreef sevillana het volgende:
0-2
Zal ik het weer zeggen! Net zoals voor de wedstrijd tegen Heerenveen ... Keep on dreaming!
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 april 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zal ik het weer zeggen! Net zoals voor de wedstrijd tegen Heerenveen ... Keep on dreaming!
Jij bent tenminste een ECHTE supporter(?) (of een wijsneus?) .. ;)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:21 schreef sevillana het volgende:

[..]

Jij bent tenminste een ECHTE supporter(?) (of een wijsneus?) .. ;)
Jij bekijk het met de hoop en ik bekijk het realistisch, al zou ik wel heel blij zijn met een overwinning in Waalwijk ...
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 april 2013 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij bekijk het met de hoop en ik bekijk het realistisch, al zou ik wel heel blij zijn met een overwinning in Waalwijk ...
Joh? ... echt?
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 april 2013 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij bekijk het met de hoop en ik bekijk het realistisch, al zou ik wel heel blij zijn met een overwinning in Waalwijk ...
n.b.

Ik bekijk, en jij bekijkT ;)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

n.b.

Ik bekijk, en jij bekijkT ;)
Je snap het blijkbaar wel ...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 april 2013 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zal ik het weer zeggen! Net zoals voor de wedstrijd tegen Heerenveen ... Keep on dreaming!
Wat een instelling heb jij zeg. Echt ongelofelijk. Wel lopen af te geven op de instelling van de spelers, maar zelf ga je elke wedstrijd in met de instelling: ''we zullen wel weer verliezen''. Sorry hoor, maar dat vind ik behoorlijk hypocriet. Wees eens een keer optimistisch en ga achter je club staan. Met zo'n instelling bereik je helemaal niets. Nog even en je gaat beweren dat we beter helemaal geen wedstrijden meer kunt spelen, omdat het mogelijk is dat je verliest. Kom zeg, met zo'n instelling zul je nooit kampioen van Nederland worden. Ik vind het diep en diep triest dat je continu zo negatief loopt te doen. Een beetje supporter steunt zijn ploeg. En dan mag je best zeggen dat het een moeilijke wedstrijd wordt, maar bij voorbaat telkens roepen dat we gaan verliezen. Kom op zeg, schouders eronder en er voor gaan!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:33 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Wat een instelling heb jij zeg. Echt ongelofelijk. Wel lopen af te geven op de instelling van de spelers, maar zelf ga je elke wedstrijd in met de instelling: ''we zullen wel weer verliezen''. Sorry hoor, maar dat vind ik behoorlijk hypocriet. Wees eens een keer optimistisch en ga achter je club staan. Met zo'n instelling bereik je helemaal niets. Nog even en je gaat beweren dat we beter helemaal geen wedstrijden meer kunt spelen, omdat het mogelijk is dat je verliest. Kom zeg, met zo'n instelling zul je nooit kampioen van Nederland worden. Ik vind het diep en diep triest dat je continu zo negatief loopt te doen. Een beetje supporter steunt zijn ploeg. En dan mag je best zeggen dat het een moeilijke wedstrijd wordt, maar bij voorbaat telkens roepen dat we gaan verliezen. Kom op zeg, schouders eronder en er voor gaan!!
Hahaha, supporters die een club kampioen maak ... Dat moet ik nog mee maken !!! Zolang er spelers in het elftal spelen die in mijn ogen Feyenoord niet waardig zijn blijf ik negatief. Het is maar waar je tevreden mee zijt ...
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 april 2013 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je snap het blijkbaar wel ...
en jij snapT het blijkbaar (nog steeds) niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2013 door sevillana --
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 april 2013 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:33 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Wat een instelling heb jij zeg. Echt ongelofelijk. Wel lopen af te geven op de instelling van de spelers, maar zelf ga je elke wedstrijd in met de instelling: ''we zullen wel weer verliezen''. Sorry hoor, maar dat vind ik behoorlijk hypocriet. Wees eens een keer optimistisch en ga achter je club staan. Met zo'n instelling bereik je helemaal niets. Nog even en je gaat beweren dat we beter helemaal geen wedstrijden meer kunt spelen, omdat het mogelijk is dat je verliest. Kom zeg, met zo'n instelling zul je nooit kampioen van Nederland worden. Ik vind het diep en diep triest dat je continu zo negatief loopt te doen. Een beetje supporter steunt zijn ploeg. En dan mag je best zeggen dat het een moeilijke wedstrijd wordt, maar bij voorbaat telkens roepen dat we gaan verliezen. Kom op zeg, schouders eronder en er voor gaan!!
L. zit (ons) gewoon weer eens ouderwets te narren ...
kuipje
 kuipje - vrijdag 12 april 2013 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha, supporters die een club kampioen maak ... Dat moet ik nog mee maken !!! Zolang er spelers in het elftal spelen die in mijn ogen Feyenoord niet waardig zijn blijf ik negatief. Het is maar waar je tevreden mee zijt ...
Ben ik 100% met Feyenoord!!! eens.. supporters moeten de zelfde instelling hebben als de spelers, het geloof moet ook bij ons vandaan komen.
kuipje
 kuipje - vrijdag 12 april 2013 - 14:02   quote  deeplink  
Denk trouwens dat hij met vilhena clasie en goossens gaat spelen, en dat immers een paar minuten krijgt..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:59 schreef sevillana het volgende:

[..]

en jij snapT het blijkbaar (nog steeds) niet?
Je begrijpt niet dat ik het niet wil leren ... en niet eens de moeite voor gaat nemen !!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 april 2013 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 16:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat ik het niet wil leren ... en niet eens de moeite voor gaat nemen !!!
simpel ..
(ga nemen !)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2013 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 16:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

simpel ..
(ga nemen !)
Dat bedoel ik: gaat nemen ...
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 april 2013 - 19:28   quote  deeplink  
zoals eerder gemeld, ... simpel
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 12 april 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 13:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha, supporters die een club kampioen maak ... Dat moet ik nog mee maken !!! Zolang er spelers in het elftal spelen die in mijn ogen Feyenoord niet waardig zijn blijf ik negatief. Het is maar waar je tevreden mee zijt ...
Hahahahahaha, mag ik hier even om lachen, jongens? Ben jij nou daadwerkelijk Feyenoordfan?
Kom op zeg. Hahaha, een Feyenoord supporter die gaat beweren dat supporters een club geen kampioen kunnen maken. Kijk, supporters zullen een degradatiekandidaat niet aan de titel helpen, nee. Maar wat nu als je een club zoals Feyenoord neemt? Die bovenin meedoen? Dan kan het dus wel degelijk. Kijk maar naar hoe de club in de Kuip gesteund wordt. En hoe we al een jaar ongeslagen zijn in de Kuip. Maar daar hebben de fans natuurlijk niets mee te maken. Supporters kunnen wel degelijk het laatste zetje geven.

Daarnaast vind ik ook dat er sommige spelers vervangen moeten worden, maar dan heb ik het vooral over de bank, voor in de breedte. De basis moet bij elkaar blijven en volgend jaar of het jaar daarna staan we met de schaal in onze handen. Daar ben ik van overtuigd. Maar doe jij lekker negatief. Ik kijk er positief tegenaan. Zondag gaan we weer vlammen. En dan zullen we aan het einde wel zien hoeveelste we zijn geworden.
van geil
 van geil - vrijdag 12 april 2013 - 22:04   quote  deeplink  
ik heb er zin in.
tomson
 tomson - vrijdag 12 april 2013 - 22:25   quote  deeplink  
17 maanden al ongeslagen in de Kuip toch ? :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2013 door tomson --
van geil
 van geil - vrijdag 12 april 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 22:25 schreef tomson het volgende:

[..]

er staat geen tekst Tommie
tomson
 tomson - vrijdag 12 april 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 22:27 schreef van geil het volgende:

[..]

er staat geen tekst Tommie
Liep effe te prutsen geile..
van geil
 van geil - vrijdag 12 april 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 22:29 schreef tomson het volgende:

[..]

Liep effe te prutsen geile..
och,doe ik al Jaren...

Hoe gaat t met R?
tomson
 tomson - vrijdag 12 april 2013 - 22:33   quote  deeplink  
PB
van geil
 van geil - vrijdag 12 april 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 22:33 schreef tomson het volgende:
PB
yep,,

ook n goed gevoel over Zondag?
tomson
 tomson - vrijdag 12 april 2013 - 22:41   quote  deeplink  
Uiteraard. Knokken onzelf naar een 2-1. Gelijkspelletje in Ehv Hopelijk :)
van geil
 van geil - vrijdag 12 april 2013 - 22:47   quote  deeplink  
ik hoop dat pisvee wint..
die zie ik nog wel gelijkspelen.
020 ook bij groningen,als ze deze verliezen
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 20:33 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hahahahahaha, mag ik hier even om lachen, jongens? Ben jij nou daadwerkelijk Feyenoordfan?
Kom op zeg. Hahaha, een Feyenoord supporter die gaat beweren dat supporters een club geen kampioen kunnen maken. Kijk, supporters zullen een degradatiekandidaat niet aan de titel helpen, nee. Maar wat nu als je een club zoals Feyenoord neemt? Die bovenin meedoen? Dan kan het dus wel degelijk. Kijk maar naar hoe de club in de Kuip gesteund wordt. En hoe we al een jaar ongeslagen zijn in de Kuip. Maar daar hebben de fans natuurlijk niets mee te maken. Supporters kunnen wel degelijk het laatste zetje geven.

Daarnaast vind ik ook dat er sommige spelers vervangen moeten worden, maar dan heb ik het vooral over de bank, voor in de breedte. De basis moet bij elkaar blijven en volgend jaar of het jaar daarna staan we met de schaal in onze handen. Daar ben ik van overtuigd. Maar doe jij lekker negatief. Ik kijk er positief tegenaan. Zondag gaan we weer vlammen. En dan zullen we aan het einde wel zien hoeveelste we zijn geworden.
Supporters maken een club NOOIT KAMPIOEN .... Het zal altijd gedaan worden door wat er op HET VELD STA !!! Dus volgens jou zal een vol stadion met spelers van een club als Excelsior of Sparta kampioen maken , laat me niet lachen. Natuurlijk hebben wij als supporters invloed op een wedstrijdverloop. Maar al win je 17 wedstrijden thuis door toedoen van supporters zoals jij zegt en we verliezen dan de 17 uitwedstrijden door toedoen van de tegenstanders ????
Dan zal het doelsaldo beslissend zijn ... Hahahaha, sorry je ziet ze vliegen blijkbaar!!!
van geil
 van geil - vrijdag 12 april 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 22:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Supporters maken een club NOOIT KAMPIOEN .... Het zal altijd gedaan worden door wat er op HET VELD STA !!! Dus volgens jou zal een vol stadion met spelers van een club als Excelsior of Sparta kampioen maken , laat me niet lachen. Natuurlijk hebben wij als supporters invloed op een wedstrijdverloop. Maar al win je 17 wedstrijden thuis door toedoen van supporters zoals jij zegt en we verliezen dan de 17 uitwedstrijden door toedoen van de tegenstanders ????
Dan zal het doelsaldo beslissend zijn ... Hahahaha, sorry je ziet ze vliegen blijkbaar!!!
je hebt de quote niet helemaal goed gelezen l.
hij zegt t anders.
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 april 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 23:01 schreef van geil het volgende:

[..]

je hebt de quote niet helemaal goed gelezen l.

en dat is nu precies het probleem, .. dat lezen (en schrijven natuurlijk!) ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2013 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 23:44 schreef sevillana het volgende:

[..]

en dat is nu precies het probleem, .. dat lezen (en schrijven natuurlijk!) ;)
Iedereen lees wat ie wil lezen ... en iedereen schrijf wat ie wil schrijven
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 april 2013 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 23:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Iedereen lees wat ie wil lezen ... en iedereen schrijf wat ie wil schrijven
Te lang voor een tegeltje.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 22:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Supporters maken een club NOOIT KAMPIOEN .... Het zal altijd gedaan worden door wat er op HET VELD STA !!! Dus volgens jou zal een vol stadion met spelers van een club als Excelsior of Sparta kampioen maken , laat me niet lachen. Natuurlijk hebben wij als supporters invloed op een wedstrijdverloop. Maar al win je 17 wedstrijden thuis door toedoen van supporters zoals jij zegt en we verliezen dan de 17 uitwedstrijden door toedoen van de tegenstanders ????
Dan zal het doelsaldo beslissend zijn ... Hahahaha, sorry je ziet ze vliegen blijkbaar!!!
Nu kan je mij wel gaan lopen uitlachen, maar jij leest het totaal verkeerd. Ik zeg nog zo dat supporters een degradatiekandidaat niet aan de titel zullen helpen. Dus jou zin over Excelsior en Sparta slaat al werkelijk nergens op. Daarnaast zeg ik dat supporters een club een extra zetje kunnen geven. Dus niet dat ze er in hun eentje voor zorgen dat een elftal kampioen wordt. Tuurlijk moet het op het veld gebeuren en zijn de spelers belangrijk. Maar je geeft gelukkig nu zelf ook aan dat supporters wel invloed hebben. En dat bedoel ik nu precies. Dat kan net dat extra zetje zijn waardoor je kampioen wordt. Waardoor je een wedstrijd een keer net wel wint in plaats van verliest of gelijk speelt. En de spelers moeten het uiteraard doen, maar de fans hebben wel degelijk invloed en kunnen zoals gezegd de ploeg een extra zetje/duwtje in de rug geven. En ik zeg niet dat we 17 thuiswedstrijden winnen en uit alles verliezen. Tuurlijk niet, maar het kan soms wel net het verschil maken. Verklaar jij anders maar eens waarom we thuis al zo lang ongeslagen zijn en uit toch beduidend meer punten verspelen. Maar nee, de supporters hebben hier natuurlijk niets mee te maken. Maar tuurlijk, ik zie ze vliegen...vogels en vliegtuigen, ja. Kom op zeg. De meerderheid zit er natuurlijk weer naast en jij ziet het als enige weer goed natuurlijk. Blijf vooral lekker koppig, maar ik zou je wel willen adviseren in het vervolg iets beter te lezen voor je een reactie plaatst.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 april 2013 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 11:46 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nu kan je mij wel gaan lopen uitlachen, maar jij leest het totaal verkeerd. Ik zeg nog zo dat supporters een degradatiekandidaat niet aan de titel zullen helpen. Dus jou zin over Excelsior en Sparta slaat al werkelijk nergens op. Daarnaast zeg ik dat supporters een club een extra zetje kunnen geven. Dus niet dat ze er in hun eentje voor zorgen dat een elftal kampioen wordt. Tuurlijk moet het op het veld gebeuren en zijn de spelers belangrijk. Maar je geeft gelukkig nu zelf ook aan dat supporters wel invloed hebben. En dat bedoel ik nu precies. Dat kan net dat extra zetje zijn waardoor je kampioen wordt. Waardoor je een wedstrijd een keer net wel wint in plaats van verliest of gelijk speelt. En de spelers moeten het uiteraard doen, maar de fans hebben wel degelijk invloed en kunnen zoals gezegd de ploeg een extra zetje/duwtje in de rug geven. En ik zeg niet dat we 17 thuiswedstrijden winnen en uit alles verliezen. Tuurlijk niet, maar het kan soms wel net het verschil maken. Verklaar jij anders maar eens waarom we thuis al zo lang ongeslagen zijn en uit toch beduidend meer punten verspelen. Maar nee, de supporters hebben hier natuurlijk niets mee te maken. Maar tuurlijk, ik zie ze vliegen...vogels en vliegtuigen, ja. Kom op zeg. De meerderheid zit er natuurlijk weer naast en jij ziet het als enige weer goed natuurlijk. Blijf vooral lekker koppig, maar ik zou je wel willen adviseren in het vervolg iets beter te lezen voor je een reactie plaatst.
Begrip hebben, er bestaan ook ongeletterden in Nederland.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 11:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Begrip hebben, er bestaan ook ongeletterden in Nederland.
Klopt, maar daar geloof ik bij hem niet in. Een zakenman die niet kan lezen? Nee, dat bestaat volgens mij niet. Misschien wil hij het niet lezen, dat zou wel kunnen. Oost-Indisch dyslectisch ofzo.
sevillana
 sevillana - zaterdag 13 april 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 23:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Iedereen lees wat ie wil lezen ... en iedereen schrijf wat ie wil schrijven
T T
sevillana
 sevillana - zaterdag 13 april 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 11:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Begrip hebben, er bestaan ook ongeletterden in Nederland.
waarheid als een koe ..
sevillana
 sevillana - zaterdag 13 april 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 11:59 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, maar daar geloof ik bij hem niet in. Een zakenman die niet kan lezen? Nee, dat bestaat volgens mij niet. Misschien wil hij het niet lezen, dat zou wel kunnen. Oost-Indisch dyslectisch ofzo.
weet jij wel zeker dat L. een zakenman is (geweest) ?
van geil
 van geil - zaterdag 13 april 2013 - 19:28   quote  deeplink  
ik ga van 1-2 naar 1-3
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 18:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

weet jij wel zeker dat L. een zakenman is (geweest) ?
Dat niet, maar het mag dan wellicht naïef van me zijn, maar ik ga er toch vanuit dat hij toch nog wel eens de waarheid spreekt. Of klink dit nu heel gek?
ferfan
 ferfan - zaterdag 13 april 2013 - 21:00   quote  deeplink  
vitesse laat punten liggen tegen roda :) dat is pas een mooi begin van het voetbalweekend. Nu morgen winnen van rkc en 020 gelijk tegen pisvee en we staan er prima voor.. Zou het nog kunnen,,,,,,,,,,???????? zou toch wat zijn!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 april 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 18:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

weet jij wel zeker dat L. een zakenman is (geweest) ?
Zakenman is weer wat overdreven, laat ik zeggen: Meer iemand die mee heeft kunnen liften in bepaalde investeringen ... Ook mede eigenaar geweest maar verder niks.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zakenman is weer wat overdreven, laat ik zeggen: Meer iemand die mee heeft kunnen liften in bepaalde investeringen ... Ook mede eigenaar geweest maar verder niks.
Hoe dan ook, in dat geval moet je toch enigszins leesvaardigheden hebben ivm contracten/deals e.d. ;)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 april 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zakenman is weer wat overdreven, laat ik zeggen: Meer iemand die mee heeft kunnen liften in bepaalde investeringen ... Ook mede eigenaar geweest maar verder niks.
De mazzel aan je kont hangen dus
dazzie
 dazzie - zaterdag 13 april 2013 - 21:10   quote  deeplink  
ja Ferfan, nu wordt het weer spannend, maar ben ik nou de enigste die hierop reageert? L is schijnbaar belangrijker dan een verrassende mooie uitslag, nu winnen in Waalwijk morgen!
JanM
 JanM - zaterdag 13 april 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De mazzel aan je kont hangen dus
Waarschijnlijk gewoon een levendige fantasie. Als je te dom benT om te poepen is geluk niet genoeg!
sevillana
 sevillana - zaterdag 13 april 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:21 schreef JanM het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon een levendige fantasie. Als je te dom benT om te poepen is geluk niet genoeg!
Amen ..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 april 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:05 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Hoe dan ook, in dat geval moet je toch enigszins leesvaardigheden hebben ivm contracten/deals e.d. ;)
Oh , sinds wanneer? Daar had ik KPMG voor ...
sevillana
 sevillana - zaterdag 13 april 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 23:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Oh , sinds wanneer? Daar had ik KPMG voor ...
sure
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 april 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 23:25 schreef sevillana het volgende:

[..]

sure
sure, heb ik nog steeds als adviserend orgaan
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 13 april 2013 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 23:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

sure, heb ik nog steeds als adviserend orgaan
Je enige adviserende orgaan is je lever, fantast ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RKC - Feyenoord (zondag 14 april 2013, 14:30): 1 - 1









0.0068149