|
|
Vincent1970
|
|
|
0-1 nog even voor de zekerheid.. |
|
|
|
|
Roel
|
|
|
We gaan zo maar eens richten de omwissel plaats... Belachelijk voor RKC uit. Waar zijn ze in Waalwijk bang voor? Dat we een biertje drinken in het centrum...?
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je plaatje is niet echt ondersteunend aan je verhaal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik geloof niet dat onze hooligans daar veel zullen aanrichten, die flippen van tijd tot tijd wel eens uit bij andere club's maar niet bij RKC. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
RKC uit is een soort schoolreisje. Gewoon gezellig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Precies, lekker naar de Efteling toch. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Een hele fijne wedstrijd iedereen |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ook toen je net begon? Die kunnen namelijk behoorlijk rekenen. Maar dan moet je toch een contract met KPMG hebben ondertekend. En ik neem aan dat je toch af en toe het een en ander doorlas. Maar goed, als jij hier over jezelf wilt beweren dat je niet kunt lezen: ga gerust je gang... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 08:07 schreef Roel het volgende:We gaan zo maar eens richten de omwissel plaats... Belachelijk voor RKC uit. Waar zijn ze in Waalwijk bang voor? Dat we een biertje drinken in het centrum...? [ afbeelding ] Wat wil je met zo'n verleden en af en toe van die dwaze spreekkoren. Het laatste incident en in het verleden bij de maasgebouw is men niet vergeten en dat gaat heel lang duren voor men het ooit vergeet .... met dank aan |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 11:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat wil je met zo'n verleden en af en toe van die dwaze spreekkoren. Het laatste incident en in het verleden bij de maasgebouw is men niet vergeten en dat gaat heel lang duren voor men het ooit vergeet .... met dank aan Tsja, het blijft gewoon jammer dat het hier niet zo is zoals in Engeland. Heerlijk kort op het veld en toch gebeurt er (vrijwel) nooit iets. Ideaal en nog een geweldige competitie ook. Maar ja, Feyenoord speelt nu eenmaal in de eredivisie hè. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 11:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat wil je met zo'n verleden en af en toe van die dwaze spreekkoren. Het laatste incident en in het verleden bij de maasgebouw is men niet vergeten en dat gaat heel lang duren voor men het ooit vergeet .... met dank aan Je kan inderdaad van alles verwachten van hun, ik heb zelfs een steen tegen mijn harses gehad van onze vrienden omdat ik hem niet gratis naar binnen liet gaan, maar wat wil je als je chef 2 meter naast je staat.
Gelukkig kwam er gelijk een groepje ME aangerend en heb deze afloop met plezier bekeken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 11:22 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Tsja, het blijft gewoon jammer dat het hier niet zo is zoals in Engeland. Heerlijk kort op het veld en toch gebeurt er (vrijwel) nooit iets. Ideaal en nog een geweldige competitie ook. Maar ja, Feyenoord speelt nu eenmaal in de eredivisie hè. maar owee als de Engelsen naar het vaste land gaan voor hun club.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: touche! Die engelsen zijn compleet mesjokke!!! Lekker met zn allen op vakantie naar spanje! |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 11:20 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat wil je met zo'n verleden en af en toe van die dwaze spreekkoren. Het laatste incident en in het verleden bij de maasgebouw is men niet vergeten en dat gaat heel lang duren voor men het ooit vergeet .... met dank aan De Maas - Het gebouw .. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Vilhena, Goossens; Schaken, Pellè, Boëtius |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Ben benieuwd naar Goossens..... |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Die gaat er 1 inpoeieren met zn linkert. Ik ga voor de 1-2. Tweede goal van wie anders? ^^ Graziaaaano! |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Goossens gaat ook op tien spelen. Logische keuze. Nu ben ik nog meer benieuwd hoe het gaat uitpakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Met deze opstelling heb ik extra hoge verwachtingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat had een snelle voorsprong geweest.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lekkere trap van Goossens! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoor ze nog over die van Peppen... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was de eerste hit hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-) ben benieuwd dan d:-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zoek maar op peppen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vechtpartijen op de thuisvakken tussen juichende Feyenoorders en RKC-fans na de 0-1.... #rkcfey |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Keuze te over inderdaad ghehe.. |
|
|
|