|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is niet waar hè, die kut violen weer bezig en ik maar denken dat daar zoiets niet zou gebeuren, lekker zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord supporters juichen in thuisvakken... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben benieuwd wat L hier weer over te vertellen heeft.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat ze van Peppen moeten halen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Tsja, dat je er gaat zitten moet je zelf weten. Maar als je dan gaat juichen bij een voorsprong (wat begrijpelijk is) is het logisch dat het thuispubliek er iets van zegt, of verhaal komt halen. Met alle gevolgen van dien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Dat de supporters niet mogen juichen .. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Eigenlijk te triest voor woorden. ME bij Rkc-Feyenoord. Jammer dat sommige het dan weer moeten verzieken. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
we zakken in kom op Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:05 schreef piet het volgende:Eigenlijk te triest voor woorden. ME bij Rkc-Feyenoord. Jammer dat sommige het dan weer moeten verzieken. Ja je mag niet juichen als Feyenoord scoort |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel, zonder goed te spelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat een lijdensweg. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Doelpuntje erbij prikken dan maar voordat je weer benauwde minuten krijgt op het einde |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal wel weer met rubber kogels van doen hebben.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:16 schreef craven het volgende:[..] Doelpuntje erbij prikken dan maar voordat je weer benauwde minuten krijgt op het einde Zal een stuk beter voor mijn gemoedstoestand zijn.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kom op niet zo gemeen zeg, lekker paintballen in de Efteling. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Peppen houd maar van1 club! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:16 schreef craven het volgende:[..] Doelpuntje erbij prikken dan maar voordat je weer benauwde minuten krijgt op het einde idd, wel beter voor de zekerheid, maar Feyenoord is wel duidelijk de bovenliggende partij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Jammer dat men niet uitloopt ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is het al vanaf 2003 ... dus 10 jarig jubileum ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Schandalig dat men weer tussen elkaar zit. Dat de ME er dan weer bij moet , is helaas het resultaat van 'ons' verleden ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Schandalig dat men weer tussen elkaar zit. Dat de ME er dan weer bij moet , is helaas het resultaat van 'ons' verleden ... Ze moeten de uitvakken voor Feyenoorders gewoon groter maken.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Huilen over Feyenoorders op de thuisvakken. Maar er geen maatregelen tegen nemen dmv groter uitvak / geen combi. En maar zeuren .. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tolerant volkje hè die hoolies. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:Huilen over Feyenoorders op de thuisvakken. Maar er geen maatregelen tegen nemen dmv groter uitvak / geen combi. En maar zeuren .. Waarom een groter uitvak? Op is op ... Het is nu eenmaal een klein stadionneke |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Onzin . Op is op en basta ! Het is nu eenmaal geen kuip in Waalwijk ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is meer ruimte, maar goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verplichte combi is ook onzin. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waarom een groter uitvak? Op is op ... Het is nu eenmaal een klein stadionneke Maar als je met je eigen supporters het stadion niet uitverkocht krijgt, maak je het uitvak groter. Vooral als je weet dat je wél de omzet kan draaien van een vol stadion, wanneer je meerdere kaarten kunt verkopen aan de bezoekende club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2013 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het blijkt dus dat juichende feyenoordsupporters klappen kregen van rkc-aanhang. Vervolgens ging deel Feyenoordaanhang hen 'helpen' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een kut keeper en kut spelers hebben we toch ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niemand die ingrijpt ongelooflijk.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:32 schreef Bosifyable het volgende:[..] Maar als je met je eigen supporters het stadion niet uitverkocht krijgt, maak je het uitvak groter. Vooral als je weet dat je wél de omzet kan draaien van een vol stadion, wanneer je meerdere kaarten kunt verkopen aan de bezoekende club. Is onzin, je weet hoeveel er mee kunnen en basta ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yup, speelt veel te laconiek al heel de wedstrijd.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En geen speler die ingrijp en geen keeper die de goal 'kleiner' maakt ... dus allemaal middelmatig en amateuristisch !!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dat kampioenschap en 2de plek ... Ze laten het weer liggen: die kans !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat is dat nou, heb effe telefoon en nu dit. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ongelofelijk hoe die goal kan vallen, .. beetje scherper mag wel |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
jesus zeg wat wordt er weer geklootzakt |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik zou eens echt aan een keeper gaan werken die ons er wel door heen sleept ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Talenten zakken volledig door t ijs. |
|
|
|