|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Slappe hap van BMI, de Vrij, Mathijsen en Mulder na een foutje van Boëtius en Gozubuyuk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als de gasten in het veld zelf ook eens wat beter zouden voetballen.. Knal er gewoon nog 2 in, klaar. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en in jouw verhaal dus HET Maasgebouw, en geen DE ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ga maar in de zon zitten,misschoin word ik nog verrast door die zwakke hap...Niet?dan is in iedergeval dat Poolse huidskleur verdwenen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt, ik zal ze miljoenen bieden |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tis ook veel te warm om te voetballen vandaag. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:51 schreef Bosifyable het volgende:Als de gasten in het veld zelf ook eens wat beter zouden voetballen.. Knal er gewoon nog 2 in, klaar. Dat kunnen ze niet , vertrouwen staat en valt met een goeie keeper. Dat ik heb eens eerder vermeld en dus nu weer. Elke weer het bewijs ... En ze blijven zo blind als een paard bij Feyenoord ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat kunnen ze niet , vertrouwen staat en valt met een goeie keeper. Dat ik heb eens eerder vermeld en dus nu weer. Elke weer het bewijs ... En ze blijven zo blind als een paard bij Feyenoord ... Ja hoor, is goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:53 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat kunnen ze niet , vertrouwen staat en valt met een goeie keeper. Dat ik heb eens eerder vermeld en dus nu weer. Elke weer het bewijs ... En ze blijven zo blind als een paard bij Feyenoord ... Had je dat echt al eens eerder gemeld..? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hup RKC ...ik krijg er steeds meer respect voor. Die klappen er tenminste op
Alweer een wanvertoning van Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:56 schreef lijdensweg het volgende:Hup RKC ...ik krijg er steeds meer respect voor. Die klappen er tenminste op Alweer een wanvertoning van Feyenoord Wannabee.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: quote: Als die discussies van jullie nu alleen nog maar over het wel of niet typen van een 't' gaan, of het gebruik van lidwoorden, wat is dan nog het nut ervan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:49 schreef lijdensweg het volgende:Ik zou eens echt aan een keeper gaan werken die ons er wel door heen sleept ... we dachten al, ... "wat duurt dat lang" .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi plekkie voor een vrije trap.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:57 schreef Bosifyable het volgende:[..] [..] Als die discussies van jullie nu alleen nog maar over het wel of niet typen van een 't' gaan, of het gebruik van lidwoorden, wat is dan nog het nut ervan? Vraag ik me ook af, hij snap er alles van . En dan nog komt ie elke keer weer op terug. Ik vind het best ... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lekker verdedigd door die defensie...
De Vrij wil een stap hogerop.. hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar komt die fucking cynicus vandaan? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dom balletje van De Vrij. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat een overschatte spelers hebben we ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Droeftoetert Wim is gearriveerd.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Tsja, dat heb je in Amsterdam hè. Alleen geen idee wat we met die informatie moeten in ons wedstrijdtopic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dit gaat nog wel zo 2-1 worden. Zelfde verhaal als bij pec zwolle uit.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik werp die nsb-er wel een touw toe. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
nee he gedaan met de rust onze negatieveling is er weer |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
pfff vilhena valt ook weer zwaar door de mand.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: zet je kunstgebit andersom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom hebben ze Wim2 niet bij zijn geboorte van de berg af gepleurd..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clasie ik wil meer geld haha haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan geen bal normaal geven, steeds achter de man.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Kan Feyenoord nog ontsnappen aan puntenverlies? Met dit bagger materiaal niet.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Als ik dit zeg ben ik weer een jood etc.
Ik bespeur hier racisme ! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Kijk daar hebben we Gonzo de opperneus.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Daar mag MathijSSen vAN GELUK spreken dat hij geen geel krijgt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Mathijsen heeft het flapdrol |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
nsb-er valt door de mand: narcisme. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En daar is zijn erectie.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hoekschop tegen = Goal tegen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En daar gaat ie *fap fap fap* |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Moet je voorstellen dat van deze spelersgroep de helft nog verkocht gaat worden en er spelers als Purrel Frankel.. en PLatje voor teruggehaald worden.. |
|
|
|