|
|
VVout
|
|
|
Dat kan toch niet hé, doelpuntje graag en snel. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
DAG Clasie! Pleur a.u.b met een zak geld in je hol op naar Florentina! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 16:12 schreef Wim2 het volgende:Moet je voorstellen dat van deze spelersgroep de helft nog verkocht gaat worden en er spelers als Purrel Frankel.. en PLatje voor teruggehaald worden.. *fap fap fap * |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Over !!! Hopen dat we 4e kunnen blijven . Volgende week vitesse verliezen en dan nog maar 3 punten boven Twente. Wat een kutzooi |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Sjezus wat een loser die Schaken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En de mensen gisteravond maar lachen om Vitesse. Heb je geen klote aan als je zelf je wedstrijden niet wint. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Schaken kan zich beter gaan concetreren op z'n voetbalschool... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 16:15 schreef lion1 het volgende:Over !!! Hopen dat we 4e kunnen blijven . Volgende week vitesse verliezen en dan nog maar 3 punten boven Twente. Wat een kutzooi Idd. We mogen blij zijn als we nog boven Twente kunnen eindigen.. plaats 4 - 5 zal een wereldprestatie zijn met deze spelersgroep. En volgend jaar wanneer alles verkocht is en er weer geen nieuw stadion komt omdat er mensen op klaar komen, vechten we tegen degradatie.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Lekker Vormer!!! hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit seizoen ga ik niet meer naar de kuip...de tyfus voor ze |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Oh oh oh wat is die Immers toch een lompe donder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Bagger partij zeg pffffff |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zieke vieze gore tyfushonden....luie klootzakken |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Alle aandacht weer voor Wim mensen, komt dat zien! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nu maar hopen dat 020 gaat winnen. Clasie moet zijn bek maar eens gaan houden en gaan presteren ... En dank U wel Erwin Mulder, weer een kans om je te onderscheiden laten lopen En dank U de Vrij en Mathijsen om zo zwak in te grijpen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Sta ik achter ... zouden we met zijn allen moeten doen! Om een understatement af te geven aan die klootzakken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
He Wim. You got a bit gay on youre face. In the corner of youre mouth. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kut. Kut. Kut. Groep laat het lopen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee, 3 man gaan in de fout bij dat tegen doelpunt ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: 'your'
Graag gedaan :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zeer middelmaat elftal ... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Geen getreur jongens.. Van GEel verkoopt De vrij, Indi, Clasie, Pellè, vilhena en Boetius voor 5 miljoen en dan zijn we al wat dichter bij degradatie!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 16:28 schreef Wim2 het volgende:Geen getreur jongens.. Van GEel verkoopt De vrij, Indi, Clasie, Pellè, vilhena en Boetius voor 5 miljoen en dan zijn we al wat dichter bij degradatie!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hangt nog steeds een nsb-lucht hier. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Hahahhaahahahahaha
Creatief ben je wel. ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 16:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Sta ik achter ... zouden we met zijn allen moeten doen! Om een understatement af te geven aan die klootzakken Als dat een understatement is wat gaan ze dan doen als ze een statement af willen geven? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
WE WORDEN KAMPIOEN!!! -n0t-
-_-' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waar is de huldiging eigenlijk? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: Wat een ongelofelijk triest persoon ben jij! Als j voor m'n auto loopt geef ik gas vieze tyfusjood!!!!
Pleur jezelf voor een trein en maak iedereen blij! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:56 schreef lijdensweg het volgende:Hup RKC ...ik krijg er steeds meer respect voor. Die klappen er tenminste op Alweer een wanvertoning van Feyenoord mag ik even verwijzen naar een eerdere quote van je?
sevillana - zaterdag 13 april 2013 - 18:53
quote: Op zaterdag 13 april 2013 - 09:58 schreef lijdensweg het volgende:
[..]
Tja dat verrast mij weer niet , dat Feyenoord afglijdt maakt voor jouw toch niks uit
dat zijn jouw woorden, jouw conclusie dus, .. vraag me wel af waar jij dat uit opmaakt?
unquote
voor wat betreft "een wanvertoning" ben ik het wel met je eens |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
wat een grootmuilen allemaal hier!! typhushonden?? luie klootzakken?? etc etc... volgende week staat iedereen weer te springen als feyenoord van vitesse wint!! we hebben nog 3 wedstrijden thuis en 1 uit.. als we die gewoon winnen en psv verliest vandaag (en pisvee gaat ook echt nog wel een puntje laten liggen bij az of twente) dan ben je gewoon weer netjes 2e!! vergeet nou allemaal niet waar we vandaan komen!! de doelstelling blijft om dit jaar europees te halen. en dat gaan we zeker weten doen! De andere doelstelling is om volgend jaar of dat jaar kampioen te worden. Ik heb daar nog steeds alle vertrouwen in. We zijn een club die aan het herrijzen is uit een diepe coma.. Het word dit jaar gewoon weer een feestje in de kuip na de laatste wedstrijd tegen nac!! Champions leauge Champions leuage here we come again! (ps.. ik heb er wel de tering in wat vandaag betreft;)) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar wat is dit weer zonde. Ongelofelijk zeg. Naar wat ik hoorde hadden we in de eerste helft het al moeten beslissen. Helaas gebeurt het niet en speel je nu dus gelijk. Flink balen, maar nu helaas niets meer aan te doen. In elk geval duidelijk dat we dit jaar geen kampioen worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 16:36 schreef ferfan het volgende:wat een grootmuilen allemaal hier!! typhushonden?? luie klootzakken?? etc etc... volgende week staat iedereen weer te springen als feyenoord van vitesse wint!! we hebben nog 3 wedstrijden thuis en 1 uit.. als we die gewoon winnen en psv verliest vandaag (en pisvee gaat ook echt nog wel een puntje laten liggen bij az of twente) dan ben je gewoon weer netjes 2e!! vergeet nou allemaal niet waar we vandaan komen!! de doelstelling blijft om dit jaar europees te halen. en dat gaan we zeker weten doen! De andere doelstelling is om volgend jaar of dat jaar kampioen te worden. Ik heb daar nog steeds alle vertrouwen in. We zijn een club die aan het herrijzen is uit een diepe coma.. Het word dit jaar gewoon weer een feestje in de kuip na de laatste wedstrijd tegen nac!! Champions leauge Champions leuage here we come again! (ps.. ik heb er wel de tering in wat vandaag betreft;)) Het was ALWEER niks ... WEER een kans laten lopen !!! |
|
|
|