|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 13:31 schreef sevillana het volgende:[..] herhaling, .. herhaling, ... herhaling, .... herhaling, ..... herhaling, ...... herhaling, ....... etc etc etc Doorgronden, ... doorgronden, ... doorgronden, ... doorgronden is een kwestie van herhalen. Etc etc etc |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: eigenlijk schuilt er in elke man of vrouw een feyenoorder die graag naar buiten wilt komen toch? De vraag is of dat wel acceptabel is bij sommige mensen... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Zou me niets verbazen als Guidetti naar Pisvlek gaat. Geld is toch het enige waar hij om geeft. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 18:41 schreef Wim2 het volgende:Zou me niets verbazen als Guidetti naar Pisvlek gaat. Geld is toch het enige waar hij om geeft. Ik heb nu op verschillende topics jou reacties gelezen van alleen t afgelopen uur Maar je ben echt geen ene x positief hè waarom zo negatief? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Is gewoon het zuigen, reacties uitlokken. En dan daarop gaan trekken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij zit gewoon weer te knoeien met zijn toetsenbord. Gebeurt wel vaker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 15:56 schreef pat het volgende:[..] eigenlijk schuilt er in elke man of vrouw een feyenoorder die graag naar buiten wilt komen toch? De vraag is of dat wel acceptabel is bij sommige mensen... Ja maar omdat uit de kast komen te noemen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik lees net dat de Engelse Metro meld dat Guidetti naar die kaasjoden gaat in een ruil met Maher... METRO: 'GUIDETTI NAAR AZ, MAHER NAAR CITY'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De bron klopt wel maar wederom, hij ziet het zelf echt niet zitten.
Read more ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik lees net dat Guidetti geen ruilmiddel wil zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En alleen naar Feyenoord wilt in Nederland .. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Misschien een verkoop van één van onze spelers naar City en dan geld vragen + Guidetti? Zou toch leuk zijn met Pellè in de spits en Guidetti die eromheen zwerft. Hoop alleen dat het in de praktijk ook zou werken. Want Immers hebben we volgens mij voor zijn harde werk ook nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 16:59 schreef feyenoord!!! het volgende:Misschien een verkoop van één van onze spelers naar City en dan geld vragen + Guidetti? Zou toch leuk zijn met Pellè in de spits en Guidetti die eromheen zwerft. Hoop alleen dat het in de praktijk ook zou werken. Want Immers hebben we volgens mij voor zijn harde werk ook nodig. Ja dat zou geweldig zijn..........KAMPIOENEN!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 16:59 schreef feyenoord!!! het volgende:Misschien een verkoop van één van onze spelers naar City en dan geld vragen + Guidetti? Zou toch leuk zijn met Pellè in de spits en Guidetti die eromheen zwerft. Hoop alleen dat het in de praktijk ook zou werken. Want Immers hebben we volgens mij voor zijn harde werk ook nodig. Helemaal geen verkeerde gedachte. En kan makkelijk mét Immers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar niet met buitenspelers |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 16:59 schreef feyenoord!!! het volgende:Misschien een verkoop van één van onze spelers naar City en dan geld vragen + Guidetti? Zou toch leuk zijn met Pellè in de spits en Guidetti die eromheen zwerft. Hoop alleen dat het in de praktijk ook zou werken. Want Immers hebben we volgens mij voor zijn harde werk ook nodig. +1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lastig idd. Bovendien: hoe goed is Guidetti (nog). |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: precies, en ... (voor zover mogelijk) wil John wel naar die lampjes? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee heeft toch gezegd dat er voor hem maar één club in Nederland is en ik kan me niet voorstellen dat hij nou in eens het voetballen verleerd heeft toch. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 18:48 schreef VVout het volgende:[..] Nee heeft toch gezegd dat er voor hem maar één club in Nederland is en ik kan me niet voorstellen dat hij nou in eens het voetballen verleerd heeft toch. Dat is ook geen stelling, dat hij niet meer zou kunnen voetballen. Ik vraag me alleen af wat hij wel of niet wil in de nabije toekomst, en dat verhaal over één club heb ik al zo vaak gehoord en gelezen .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ook....maar ik geloof John hierin.. |
|
|
|