|
|
uitnoord
|
|
|
zoals het er nu naar uit gaat zien zal van der Sar weer een plek op de bank kunnen krijgen als reserve keeper, heerlijk dat dit kan in een topper als tegen psv. waar psv grijpt naar van Bommel en Bouma heeft ajax zijn edwin, misschien ook leuk eens te kijken of Sjaakie interesse heeft |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
ik dacht eerst dat het een verlate 1 april-grap was... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Gaat niet gebeuren zegt ie zelf..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat gaat echt niet gebeuren lui. Maurits Schmitz heeft net een contract gekregen, die zal ongetwijfeld als 2e keeper mee gaan. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Nu maar hopen dat Jasper wel heel blijft en geen rode kaart pakt.
Ik moet een beetje denken aan twee jaar geleden toen Verhoeven en 2e keeper Vermeer het kampioenschap moesten redden na een blessure van 1e keeper Stekelenburg |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
ach, laten we eerlijk zijn, het is leuk, terugdenkend aan gullit die ooit als spelende coach het veld in ging, beetje naamsbekendheid voor ajax is niet verkeerd met een keepende directeur |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan dat ook nog zomaar?
Verwacht peter leeuwenburgh |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ja, zolang iemand geen spelend lid is van een club kan dat gewoon. Zitten nog wel wat haakjes en oogjes aan (afgelopen 3 jaar geen spelend lid geweest in het amateur voetbal bijvoorbeeld) maar het kan zeker. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2013 - 19:48 schreef Eide het volgende:[..] Ja, zolang iemand geen spelend lid is van een club kan dat gewoon. Zitten nog wel wat haakjes en oogjes aan (afgelopen 3 jaar geen spelend lid geweest in het amateur voetbal bijvoorbeeld) maar het kan zeker. Thnx. Nou je het zegt, jan van grinsven (weet niet of je m kent) zat laast ook op de bank bij FC Den Bosch |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pfffff.....ik denk we krijgen een scorende spits tegen Fc Weesp te zien......valt dat ff tegen :-( |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2013 - 21:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pfffff.....ik denk we krijgen een scorende spits tegen Fc Weesp te zien......valt dat ff tegen :-( Nee man, die viel na een kwartier al uit. Nog iets teveel last.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ohw oke.....maar gaat wel de goede kant op,goeie zaak ouwe ;-) |
|
|
|