|
|
NatjosFC
|
|
|
beste Forumlezers en mede Ajacieden Zondag staat voor Ajax de kraker tegen PSV op het programma en dus heb ik een uitgebreidde voorbeschouwing gemaakt voor wat lijkt de Kampioenswedstrijd.
Ajax speelt Zondag uit in Eindhoven en dit zal een zeer belangrijke wedstrijd zijn in het kampioenschap. Ajax heeft op het moment 3 punten voorsprong op de club uit eindhoven dat een veel beter doelsaldo heeft. voor Ajax is winst natuurlijk het mooist aangezien PSV dan zo goed als klaar is in de titelrace. maar voor Ajax zou een gelijkspel ook genoeg zijn om de koppositie in de Eredivisie vast te houden. voor PSV is puntverlies geen optie. zij zullen moeten winnen aangezien ze ook na de wedstrijd tegen Ajax nog het (op papier) zwaarste programma hebben van alle titelkandidaten.
eerder dit seizoen wist Ajax van PSV te winnen. PSV kwam er die avond totaal niet aan te pas en leek geen schim van de ploeg te zijn die ze waren geweest. mede door het goede spel van onder andere Eriksen, Poulsen en de Jong die het middenveld compleet domineerden. wist Ajax de wedstrijd in de ArenA met 3-1 te winnen. doelpunten waren achtereens volgend van Siem de Jong, Lens, Hoesen en Fischer. met name de goal van Hoesen was er een om in te lijsten, Fischer kwam in de 16, passeerde daar 2 man zette zijn actie door om Hutchinson heen en gaf toen voor waar Hoesen alleen maar zijn voet tegen de bal hoefte te plaatsen om het in te tikken. door de winst op PSV wist Ajax toen weer terug te komen in de titelstrijd, nu ligt die druk op PSV.
Ajax is de laatste wedstrijden goed in vorm en verloor al 9 competitie wedstrijden op rij niet, 7x winst 2x gelijk. afgelopen zondag werdt Heracles met 4-0 op zij gezet. een in de 1e helft dominant maar ook vooral kansen missend Ajax stond na 45 minuten op 1-0. pas na de rode kaart van Vermeer begon Ajax zijn scherpte voor het doel te vinden en werdt de score uitgebouwd na 4-0. goals van Sigthorsson, Babel en een werkelijk schitterende goal van Eriksen. Ajax lijkt weer in vorm te komen voor de eindfase van de competitie, de fase waarin de prijzen verdeeld worden. de eindsprint lijkt zondag te moeten worden ingezet. bij winst zet Ajax een grote stap naar de titel omdat de week daarop Feyenoord en Vitesse elkaar zullen treffen.
bij Ajax zal zondag Jasper Cillessen onder de lat staan. omdat zoals jullie wel weten Kenneth Vermeer geschorst is na zijn rode kaart van Zondag. dit lijkt echter geen probleem te zijn. Cillessen liet in het bekertoernooi een goede indruk achter en liet ook in zijn invalbeurten een paar geweldige reddingen zien o.a. die tegen Steaua was van grote klasse. de klasse van Cillessen staat dan bij Ajax niet ter discussie, Siem de Jong en Frank de Boer spraken hun lof al uit aan Cillessen. ook Vermeer zelf was erg positief over zijn concurrent.
eigen verwachting: ik verwacht een enorme zware pot voor beide ploegen en de vorm van de dag zal het verschil maken. ik denk dat niet dat Ajax zal verliezen in Eindhoven, maar we zullen wel moeten oppassen. ik hoop op winst voor Ajax. maar met een gelijk spel ben ik ook te vreden en daarom zeg ik een 2-2. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 08 april 2013 - 18:28 schreef NatjosFC het volgende: beste Forumlezers en mede Ajacieden Zondag staat voor Ajax de kraker tegen PSV op het programma en dus heb ik een uitgebreidde voorbeschouwing gemaakt voor wat lijkt de Kampioenswedstrijd.[ afbeelding ] Ajax speelt Zondag uit in Eindhoven en dit zal een zeer belangrijke wedstrijd zijn in het kampioenschap. Ajax heeft op het moment 3 punten voorsprong op de club uit eindhoven dat een veel beter doelsaldo heeft. voor Ajax is winst natuurlijk het mooist aangezien PSV dan zo goed als klaar is in de titelrace. maar voor Ajax zou een gelijkspel ook genoeg zijn om de koppositie in de Eredivisie vast te houden. voor PSV is puntverlies geen optie. zij zullen moeten winnen aangezien ze ook na de wedstrijd tegen Ajax nog het (op papier) zwaarste programma hebben van alle titelkandidaten. eerder dit seizoen wist Ajax van PSV te winnen. PSV kwam er die avond totaal niet aan te pas en leek geen schim van de ploeg te zijn die ze waren geweest. mede door het goede spel van onder andere Eriksen, Poulsen en de Jong die het middenveld compleet domineerden. wist Ajax de wedstrijd in de ArenA met 3-1 te winnen. doelpunten waren achtereens volgend van Siem de Jong, Lens, Hoesen en Fischer. met name de goal van Hoesen was er een om in te lijsten, Fischer kwam in de 16, passeerde daar 2 man zette zijn actie door om Hutchinson heen en gaf toen voor waar Hoesen alleen maar zijn voet tegen de bal hoefte te plaatsen om het in te tikken. door de winst op PSV wist Ajax toen weer terug te komen in de titelstrijd, nu ligt die druk op PSV. [ filmpje ] Ajax is de laatste wedstrijden goed in vorm en verloor al 9 competitie wedstrijden op rij niet, 7x winst 2x gelijk. afgelopen zondag werdt Heracles met 4-0 op zij gezet. een in de 1e helft dominant maar ook vooral kansen missend Ajax stond na 45 minuten op 1-0. pas na de rode kaart van Vermeer begon Ajax zijn scherpte voor het doel te vinden en werdt de score uitgebouwd na 4-0. goals van Sigthorsson, Babel en een werkelijk schitterende goal van Eriksen. Ajax lijkt weer in vorm te komen voor de eindfase van de competitie, de fase waarin de prijzen verdeeld worden. de eindsprint lijkt zondag te moeten worden ingezet. bij winst zet Ajax een grote stap naar de titel omdat de week daarop Feyenoord en Vitesse elkaar zullen treffen. [ afbeelding ] bij Ajax zal zondag Jasper Cillessen onder de lat staan. omdat zoals jullie wel weten Kenneth Vermeer geschorst is na zijn rode kaart van Zondag. dit lijkt echter geen probleem te zijn. Cillessen liet in het bekertoernooi een goede indruk achter en liet ook in zijn invalbeurten een paar geweldige reddingen zien o.a. die tegen Steaua was van grote klasse. de klasse van Cillessen staat dan bij Ajax niet ter discussie, Siem de Jong en Frank de Boer spraken hun lof al uit aan Cillessen. ook Vermeer zelf was erg positief over zijn concurrent. [ afbeelding ] eigen verwachting: ik verwacht een enorme zware pot voor beide ploegen en de vorm van de dag zal het verschil maken. ik denk dat niet dat Ajax zal verliezen in Eindhoven, maar we zullen wel moeten oppassen. ik hoop op winst voor Ajax. maar met een gelijk spel ben ik ook te vreden en daarom zeg ik een 2-2. Ik denk dat psv in elkaar klapt door de druk en we vrij simpel winnen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mooi topic Natjos,ben jij het broertje van Alibabba? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Ik ook.. dit is toch de wedstrijd voor psv waar ze het seizoen in een klap kunnen goed maken |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha nee man, vind dat van Ali wel mooier man.. die weet veel meer van de geschiedenis enzo. ik neem alleen het actuele nieuws mee, en het laatste resultaat. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: simpel kennen we niet in Eindhoven de laatste jaren... zeker nu PSV alles moet geven denk ik niet dat het een simpele winst is... ook wij zullen tot het gaatje moeten gaan uiteindelijk om dat doel schoon te houden! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zou wel een stunt zijn hé! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 08 april 2013 - 20:40 schreef 046afca het volgende:Ik ook.. dit is toch de wedstrijd voor psv waar ze het seizoen in een klap kunnen goed maken 046, Schinnen? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
We zullen vroeg druk moeten zetten op de defensie van Pisvee. Hun zwakke plek in het elftal. Ze gaan dan vanzelf fouten maken. Daarnaast vraagt het scherpte van onze aanvallers. Ik zou met Babel in de basis beginnen in de plaats van Boerrigter. Ik denk dat Frank dit ook van plan is. Verder heb ik veel vertrouwen in Jasper Cillessen. Zeer goed gekeept tegen Utrecht uit voor de beker en tegen Heracles afgelopen zondag. Ik voorspel: 1-2. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Ook al speelt PSV slecht de laatste weken zullen ze er zondag om meerdere redenen Er vol voor gaan en hun rug rechten. De voornaamste reden is dat ze daar heel goed weten hoe kwetsbaar Ajax is als er echt gevochten moet worden.
Ik denk dat het twee kanten uit kan gaan; óf PSV last geen spaan heel van ons middenveld en vooral de backs die in verdedigend opzicht simpelweg te traag zijn en vaak nonchalant, óf Ajax heeft wel de geest en pareert het blok van toivoneb, Bommel en Strootman op pure techniek en handelingssnelheid. Dan ligt de weg naar het doel van PSV eigenlijk open zodat Fischer, Boerigter en Babel dan dodelijk zijn. Ook Boerigter ja, ik verwacht juist hem in deze wedstrijd.
Ik verwacht echter dat er op het scherpst vd snede wordt gevochten door PSV en dat Ajax daar teveel geïmponeerd zal zijn, zie steau uit bijvoorbeeld. Ik zie PSV helaas dus winnen en ruim ook. De titel blijft dan wel spannend maar ook daar ben ik bang dat PSV dan de boost krijgt en zal doorzetten.
Ik blijf er dus bij dat Ajax de titel heeft verspeeld thuis tegen ADO, thuis tegen Roda en uit bij Vitesse. Dat had nooit mogen gebeuren. Natuurlijk hoop ik dat ik er naast zit en dat eindelijk, eindelijk, eindelijk onze nummer acht zonder ruggengraat tot nu toe, een keer laat zien dat hij een team naar een belangrijke overwinning in een topwedstijd kan leiden. De kans erop is echter net zo groot als dat het zondag sneeuwt. Is het wel zo dan ben ik de eerste om mij te verontschuldigen.
Succes zondag.. |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
Ik denk dat PSV de eerste 20 min ontzettend sterk is. Dat wij Ajax het heel moeilijk gaan krijgen. We gaan dan ook de rust in met 2-0. Vroeg ik de 2e helft, komen we op 2-1. EEriksen maakt vervolgens de 2-2 en 2-3, waarop blind de 2-4 maakt voor einde wedstrijd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2013 - 10:49 schreef mitch_amsterdam het volgende:Ik denk dat PSV de eerste 20 min ontzettend sterk is. Dat wij Ajax het heel moeilijk gaan krijgen. We gaan dan ook de rust in met 2-0. Vroeg ik de 2e helft, komen we op 2-1. EEriksen maakt vervolgens de 2-2 en 2-3, waarop blind de 2-4 maakt voor einde wedstrijd. winst is altijd mooi, maar vaak zijn wij erg sterk in de beginfase...
niet voor niets meeste goals in het eerste kwartier... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 08 april 2013 - 21:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] simpel kennen we niet in Eindhoven de laatste jaren... zeker nu PSV alles moet geven denk ik niet dat het een simpele winst is... ook wij zullen tot het gaatje moeten gaan uiteindelijk om dat doel schoon te houden! psv gaat echt niet in een keer heel erg goed voetballen. Wij mogen in prinmcipe verliezen want psv wint de overige wedstrijden niet. Maar zij mogen absoluut niet verliezen dus de druk bij hen is veel hoger! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dit zijn altijd wedstrijden die op zichzelf staan.
PSV zal voor eigen publiek tegen Ajax echt wel willen voetballen. Tegelijkertijd weet het dat het achterin enorm kwetsbaar is. In Amsterdam hing PSV achteruit en kregen ze 3 om de oren. Ze zullen echt niet in het mes willen lopen door maximaal druk te gaan zetten en dan achterin enorme risico's te gaan nemen. Advocaat is ook geen coach die op dat gebied voluit durft te gaan. PSV zal altijd enigszins behoudend spelen tegen dit Ajax.
Het probleem dat Advocaat daarbij moet oplossen is dat de voorgaande onderlinge ontmoetingen steeds aantoonde dat Van Bommel/Strootman niet opgewassen zijn tegen Eriksen/De Jong. Het controlerende koppel van PSV komt power en loopvermogen tekort tegen de aanvallende middenvelders van Ajax, en dan met name Eriksen. PSV zal daar een oplossing voor moeten vinden, en dat kan alleen door de arbeid die Van Bommel en Strootman moeten verzetten te beperken. Kort spelen en dus een controlerende speelwijze. Zeker geen volle bak op de aanval.
Ten slotte weet PSV dat een gelijkspel de deur op het kampioenschap open laat. Dan blijft de achterstand op Ajax 3 punten met een beter doelsaldo en blijft een misstap voor Ajax fataal. Een verlies is einde kampioenschap aspiraties.
Ik verwacht dus een behoudend PSV wat gedoseerd gaat aanvallen, hopend op een counter met Lens en Locadia/Matavz en wat verder gaat proberen achterin de schade te beperken. Ik verwacht zeker geen furieus PSV dat als een kanon uit de startblokken gaat. Dat verwacht ik eerder van Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Indien wij deze wedstrijd winnen zijn wij zo goed als kampioen,maar ik ben tevreden met een gelijk spel. 1-1 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 april 2013 - 12:29 schreef Eide het volgende:Dit zijn altijd wedstrijden die op zichzelf staan. PSV zal voor eigen publiek tegen Ajax echt wel willen voetballen. Tegelijkertijd weet het dat het achterin enorm kwetsbaar is. In Amsterdam hing PSV achteruit en kregen ze 3 om de oren. Ze zullen echt niet in het mes willen lopen door maximaal druk te gaan zetten en dan achterin enorme risico's te gaan nemen. Advocaat is ook geen coach die op dat gebied voluit durft te gaan. PSV zal altijd enigszins behoudend spelen tegen dit Ajax. Het probleem dat Advocaat daarbij moet oplossen is dat de voorgaande onderlinge ontmoetingen steeds aantoonde dat Van Bommel/Strootman niet opgewassen zijn tegen Eriksen/De Jong. Het controlerende koppel van PSV komt power en loopvermogen tekort tegen de aanvallende middenvelders van Ajax, en dan met name Eriksen. PSV zal daar een oplossing voor moeten vinden, en dat kan alleen door de arbeid die Van Bommel en Strootman moeten verzetten te beperken. Kort spelen en dus een controlerende speelwijze. Zeker geen volle bak op de aanval. Ten slotte weet PSV dat een gelijkspel de deur op het kampioenschap open laat. Dan blijft de achterstand op Ajax 3 punten met een beter doelsaldo en blijft een misstap voor Ajax fataal. Een verlies is einde kampioenschap aspiraties. Ik verwacht dus een behoudend PSV wat gedoseerd gaat aanvallen, hopend op een counter met Lens en Locadia/Matavz en wat verder gaat proberen achterin de schade te beperken. Ik verwacht zeker geen furieus PSV dat als een kanon uit de startblokken gaat. Dat verwacht ik eerder van Ajax. Zie ons nog wel winnen eigenlijk. We wonnen vorig jaar thuis van Psv, maar ook uit bij Twente, Die waren toen ook zo uit vorm... Maar ik denk toch dat de eerste klap een daalder waard is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Godver Natjos.....volgende keer ff waarschuwen als je die rotkop plaatst |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Haha, sorry man. Gaat het weer beetje? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben weer bij gebracht....ik heb een hekel aan die gozer |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zijn vader ??.....ook zo'n bufnukkel |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Vanuit de bieb, zeg ik dat het 2-3 wordt. Waarom?....omdat ik het zeg paddenkop!! Zondag staan we dik bovenaan! Bam!! Groetjes jongens! ;) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 11:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Vanuit de bieb, zeg ik dat het 2-3 wordt. Waarom?....omdat ik het zeg paddenkop!! Zondag staan we dik bovenaan! Bam!! Groetjes jongens! ;) Hey ouwe zwerver......wat doe jij in een bieb?.....hehehehe alles goed pik ? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahaha zelfs een zwerver heeft het beter!
Nee, ff serieus, ik heb weer een telefoon en een baan, dus gaat goed. Nu mn internet werkt, kan ik weer eens wat vaker de boel lopen rellen hiero! We winnen zondag, das belangrijkste!!! Apik heeft altijd gelijk! Bam!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wordt een zware, vervelende pot zondag! Bommel rood eraf en babel maakt er 2, siem op aangeven van fisher ook 1, maar mertens en toivonen worden gevaarlijk.
Scheids is zeker niet in ons voordeel, maar stuurt dus wel bommel eraf na 67 minuten.
Ik ben op het leidseplein te vinden, dus come and join the club!
Jooooooduuuuuuuuuuhh!!!!!!
Wooooooohooooooooooooooooooo kampioenen!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 15:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hahaha zelfs een zwerver heeft het beter! Nee, ff serieus, ik heb weer een telefoon en een baan, dus gaat goed. Nu mn internet werkt, kan ik weer eens wat vaker de boel lopen rellen hiero! We winnen zondag, das belangrijkste!!! Apik heeft altijd gelijk! Bam!! Goed om te horen.....het is veels te mak hiero,beetje rellen hoort erbij |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Vermoedelijke opstelling PSV:
Waterzak Canadese negert Marcelientje Derrik Willempie Mark 'de rollator' van Bommel Kevin 'graafmachinesmoel' Strootman Barbie Smurf Bril Kakkerlak |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 16:50 schreef Grasmaaier het volgende:Vermoedelijke opstelling PSV: Waterzak Canadese negert Marcelientje Derrik Willempie Mark 'de rollator' van Bommel Kevin 'graafmachinesmoel' Strootman Barbie Smurf Bril Kakkerlak hahahaha
Mark de Rollator :P |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 15:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hahaha zelfs een zwerver heeft het beter! Nee, ff serieus, ik heb weer een telefoon en een baan, dus gaat goed. Nu mn internet werkt, kan ik weer eens wat vaker de boel lopen rellen hiero! We winnen zondag, das belangrijkste!!! Apik heeft altijd gelijk! Bam!! Tijd dat je weer zonder baan en phone zit.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Opbokken slome.....ben blij dat hij er weer is |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
topic zit al tegen de 1000 views en de wedstrijd moet nog gespeeld worden O.O |
|
|
|
|
sim
|
|
|
Ik weet de uitslag al 3-1
Groeten sim doei |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Zolang jouw moeder leeft, heb ik een baan ;)
Weet iemand nog een goede glazenwasser btw?? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2013 - 06:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Zolang jouw moeder leeft, heb ik een baan ;) Weet iemand nog een goede glazenwasser btw?? OOOOOOOOOOOOOW SHITTT! hahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 11:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Vanuit de bieb, zeg ik dat het 2-3 wordt. Waarom?....omdat ik het zeg paddenkop!! Zondag staan we dik bovenaan! Bam!! Groetjes jongens! ;) Welcome back! long tome no see (read) |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
quote: In Zuid-Limburg naast Sittard. Ik weet niet of je dat wat zegt;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja tuurlijk weet ik dat :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Haha, Lens nu al over de ruimte achter Ajax, kortom, PSV gaat weer defensief spelen, achteruit gangen en hopen op de counter.
Want dat werkte in Amsterdam ook zo goed. |
|
|
|
|
abcdef
|
|
|
quote: Nenam_tiL dan moet die un foto van jou hier plaatsen dan kijkt er muteen niemand meer |
|
|
|