|
|
abcdef
|
|
|
echt al die mensen die hier denken dat psv gaat wine van ajax zijn gewoon stiekem psv fan want als de scheids normaal is en niet als un gek fluit voor dat gemeente zooitje dan wint ajax gewoon |
|
|
|
|
abcdef
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2013 - 19:13 schreef Loetje het volgende:[..] Volgens mij spelen we gewoon tegen een sterke ploeg die eigenlijk topfavoriet voor de titel was op voorhand. PSV zal deze wedstrijd benaderen zoals wij dat op 15 mei 2011 hadden tegen FC Twente. Verlies is dus zeker mogelijk. Ben jij wel ajacied? ja maar kom tog op zeg psv speelt super slecht en ze winnen met allen geluk van de wereld van willem 2 omdat die keeper er niks van kan |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2013 - 06:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Zolang jouw moeder leeft, heb ik een baan ;) Weet iemand nog een goede glazenwasser btw?? Je vader misschien... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2013 - 19:03 schreef abcdef het volgende:echt al die mensen die hier denken dat psv gaat wine van ajax zijn gewoon stiekem psv fan want als de scheids normaal is en niet als un gek fluit voor dat gemeente zooitje dan wint ajax gewoon Jij schrijft hetzelfde als die gekke Eindhovuhpsv |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 11 april 2013 - 19:17 schreef abcdef het volgende:[..] ja maar kom tog op zeg psv speelt super slecht en ze winnen met allen geluk van de wereld van willem 2 omdat die keeper er niks van kan heet dat niet het geluk van de kampioen dan? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wie aan het eind de meeste punten heeft is de terechte kampioen.
*Cruijff stem* Je mot dus altijd zorgen dat je 1 punt meer haalt dan je tegenstander feitelijk. Maar da's logisch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
1-0 Mertens 1-1 Eriksen 1-2 De Jong 1-3 Moisander |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dat voorspelde ik ook!
kunnen we er al ergens voor tekenen...?? |
|
|
|
|
abcdef
|
|
|
quote: nee want als psv tegen iemand moet voetballen die het zelfde speelt als willem 2 maar wel un betere keeper heeft dan verliest psv gewoon |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 april 2013 - 19:15 schreef abcdef het volgende:[..] nee want als psv tegen iemand moet voetballen die het zelfde speelt als willem 2 maar wel un betere keeper heeft dan verliest psv gewoon En daarom is PSV ook nog gewoon volop in de race voor de titel? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 april 2013 - 19:15 schreef abcdef het volgende:[..] nee want als psv tegen iemand moet voetballen die het zelfde speelt als willem 2 maar wel un betere keeper heeft dan verliest psv gewoon Aanwinst voor het forum jij... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 april 2013 - 19:15 schreef abcdef het volgende:[..] nee want als psv tegen iemand moet voetballen die het zelfde speelt als willem 2 maar wel un betere keeper heeft dan verliest psv gewoon Dat blijkt uit? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
dat deze poster een beetje in de war is.....en niet serieus moet worden genomen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
De Boer PSV kan voor een unicum zorgen. Nog nooit verloor Ajax-coach Frank de Boer een competitiewedstrijd van de Brabanders. In zijn debuutseizoen 2010/11 eindigde zijn enige confrontatie met PSV doelpuntloos, vorig seizoen won Ajax in eigen huis met 2-0 en werd het in Eindhoven 2-2. Dit seizoen eindigde het duel tussen de twee rivalen in de Amsterdam Arena in 3-1.
Overigens verloor De Boer het duel om de Johan Cruijff Schaal wel afgetekend. PSV was toen, ook in de Arena, met 4-2 veel te sterk. PSV-coach Dick Advocaat kan in duels met Ajax eveneens bogen op een positieve balans: winst drie, gelijk drie, verlies twee
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
met een 2-2 mogen wij in ons handen knijpen...laten we niet te euforistisch zijn...want dan valt het ergens weer tegen...onze uitwedstrijden eindigde dit seizoen redelijk vaak in een gelijkspel... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 april 2013 - 23:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:met een 2-2 mogen wij in ons handen knijpen...laten we niet te euforistisch zijn...want dan valt het ergens weer tegen...onze uitwedstrijden eindigde dit seizoen redelijk vaak in een gelijkspel... we waren volgens mij beter in de uitwedstrijden dan thuis toch? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Volgens mij..hebben wij uit onnodig vaak gelijk gespeeld dit seizoen.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: dat sowieso... we hadden allang kampioen moeten zijn;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zowel uit als thuis te veel domme punten verspeeld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dus dat kan ons zondag zo maar weer overkomen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bij PSV kun je altijd punten verspelen, de laatste keer dat dit namelijk niet gebeurde is inmiddels al weer 6 jaar geleden... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We hebben te vaak punten laten liggen tegen de kleintjes. In de toppers stonden we er meestal wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Psv zal deze wedsrltrijd benaderen zoals wij ajax - twente op 15 mei 2011 deden. Psv kan ons zomaar afslachten, maar andersom ook. Deze wedstrijd zal nistet zozeer om de vorm gaan denk ik. Mentaal zal het eerder beslist worden.
3-1 PSV |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vitesse uit moet je gewoon 3 punten pakken, Feyenoord uit moet je winnen, Vitesse thuis had nooit gemogen.. Zijn toch een aantal topwedstrijden die we slecht benaderd hebben, AZ Thuis.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 13:53 schreef remco k het volgende:Vitesse uit moet je gewoon 3 punten pakken, Feyenoord uit moet je winnen, Vitesse thuis had nooit gemogen.. Zijn toch een aantal topwedstrijden die we slecht benaderd hebben, AZ Thuis.. Ik zeg ook de meeste... In de kuip speelde we ook best goed vitesse deugde 2x niks van, ondanks je uit moest winnen. Az vind ik geen topwedstrijd dit seizoen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 13:55 schreef Loetje het volgende:[..] Ik zeg ook de meeste... In de kuip speelde we ook best goed vitesse deugde 2x niks van, ondanks je uit moest winnen. Az vind ik geen topwedstrijd dit seizoen thuis in principe ook, in de ArenA kun je van iedereen winnen en mag je in de competitie eigenlijk gewoon geen punten verspelen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 13:53 schreef remco k het volgende:Vitesse uit moet je gewoon 3 punten pakken, Feyenoord uit moet je winnen, Vitesse thuis had nooit gemogen.. Zijn toch een aantal topwedstrijden die we slecht benaderd hebben, AZ Thuis.. F'noord uit win je niet door de scheids. Waar meneertje Clasie alle mocht doen krijgt Moisander een lachwekkende rode kaart anders win je daar gewoon. Neem daar Heracles uit en Ado thuis bij dan heb je 8 verliespunten waar de scheids verantwoordelijk voor is. Dit seizoen hebben wij de leiding itt f'noord absoluut niet mee en dat maakt de prestatties des te knapper |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 april 2013 - 18:09 schreef Brandje het volgende:[..] F'noord uit win je niet door de scheids. Waar meneertje Clasie alle mocht doen krijgt Moisander een lachwekkende rode kaart anders win je daar gewoon. Neem daar Heracles uit en Ado thuis bij dan heb je 8 verliespunten waar de scheids verantwoordelijk voor is. Dit seizoen hebben wij de leiding itt f'noord absoluut niet mee en dat maakt de prestatties des te knapper Dat we wat beslissingen tegen hadden klopt, maar in die wedstrijden hebben we genoeg kansen gehad. Als,we die gewoon hadden benut hadden eventuele missers van de arbitrage niet meer ter discussie gestaan. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Word een zware pot! Psv moet wij ajax gaan daar flink van profiteren 2-4 !!! Frankie gaat het weer flikken come on ! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Mijn gevoel vandaag zegt 1-2 of 2-2.
Kampioenuh!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pff leef al weken naar dit duel toe. nu trek ik het helemaal niet meer van de spanning |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hoesen gaat vandaag beslissend zijn denk ik. Ben ook benieuwd naar Sigi was goed in onze wedstrijden tegen Az en Vitesse dus.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb er een slecht gevoel over vandaag... Misschien wel juist omdat er voor Ajax bij eventueel verlies niet eens zo veel aan de hand is, PSV moet namelijk nog naar Twente en AZ... En ondanks het doelsaldo heb je het nog steeds in eigen hand.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
2-2...en dan mogen wij al blij zijn... Ter info opstelling Ajax: schone op rechts...Poulsen als CVM...Babel en Boerrigter op de bank... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Verwachte opstellingen bij beide clubs |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:2-2...en dan mogen wij al blij zijn... Ter info opstelling Ajax: schone op rechts...Poulsen als CVM...Babel en Boerrigter op de bank... Babel kan de sleutel nog wel eens gaan worden maatje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij ziet het....Babel pas 20 minuten voor tijd in laten vallen...dan scoort hij weer Brabootje.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
nog 1 uurtje en dan trappen ze af!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: 24 minuten nu nog... spanning!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
7 minuten voor tijd RKC- Feyenoord 1-1... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
komt helemaal goed mannen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 15:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij ziet het....Babel pas 20 minuten voor tijd in laten vallen...dan scoort hij weer Brabootje.. Dat niet eens zozeer, je gaat er anders door spelen. Ook vanaf de vleugel. Zelfde als hoesen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 16:17 schreef Loetje het volgende:[..] Dat niet eens zozeer, je gaat er anders door spelen. Ook vanaf de vleugel. Zelfde als hoesen. Klopt Babel en Hoessen zijn dan vers en dus ook iets dreigender.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt. Maar doel meer op een andere speelstijl |
|
|
|