|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zei het van de week al toen er bekend werd dat hij de scheids zou zijn.. We worden daar gewooon altijd genaaid.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:16 schreef Loetje het volgende:Dit bedoel ik natjos. Het moet een penalty zijn. En dan valt tie aan de andere kant door een domme fout. Kut moment ook. Ik vrees en ik hoop een domme fout??? gewoon ajax 1 onwaardig zo een moment! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hey gap....draai eens een ander riedeltje af.....ED live is niet iedereen gegeven,sommige hebben daar de muntjes niet voor Hey, iemand vraagt wat, krijgt ie antwoord.. Whahaha.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een cadeautje gegeven aan PSV voor de rust, ik ben er bang voor dat ze die na de rust zullen uitpakken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Man wat ben ik zenuwachtig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt. Feit is dat het wel gebeurd. Zal het anders zeggen, schandalige fout |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:24 schreef remco k het volgende:[..] Datzelfde meneertje zorgde met zijn goede loopactie en de actie daarna wel grotendeels voor de 1-0.. Neemt niet weg dat die fout heel erg dom is.. Mag kloppen, maar volgens mij komt de bal uiteindelijk met een gelukje via van Bommel bij Siggi. Naar mijn mening maakt Eriksen gewoon te vaak dit soort fouten, wat niet komt omdat hij niet zou kunnen voetballen maar omdat hij de instelling mist. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tijd voor babel denk ik. Wat een ruimte logt er bij psv |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
typisch Eriksen. Klasse!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dat is Eriksen op zijn best, aan de bal zonder te veel druk. Wat overigens mij niet van mening doet veranderen dat hij de instelling die gevraagd wordt voor dit soort wedstrijden gewoon mist. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Knappe goal van Chris zeg, goed uitgespeeld.
Ajax kan dit alleen van zichzelf verliezen. PSV speelt beroerd slecht, Ajax moet gewoon niet slordig worden en dan moet dit 3 punten worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Uitkijken voor een kuip scenario |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Infamous heb je de verwarming aan? T' schijnt -6 te zijn in eindhoven.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax is kealiteit en vernuft. PSV mag zich opmaken voor de Peppie en Kokkie league volgend jaar. je zult maar PSV suppoter zijn. Zou ik toch overwegen om een ander hobby te gaan kiezen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:40 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax is kealiteit en vernuft. PSV mag zich opmaken voor de Peppie en Kokkie league volgend jaar. je zult maar PSV suppoter zijn. Zou ik toch overwegen om een ander hobby te gaan kiezen! Roep niet te snel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind poulsen geen geweldenaar, maar hij speelt wel aardig goed in de toppers he |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je kunt na de wedstijd de balans opmaken. Dan heeft PSV gefaald! Het verschil wordt alleen maar groter. Ajax wordt steeds rijker en PSV armer. Dus kun je finacieel ook niet meer tegen Ajax op. Wordt een leuke zomer voor al die PSV fans. Peppie en Kokkie league is ook leuk! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hopelijk nu snel de 1-3, wat echt mogelijk is tegen deze kneuzen (genoeg individuele klasse, maar geen enkel teamverband) en Ajax is niet de winnaar, maar DE WINNAAR van dit weekend. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Peppie en Kokkie league is al best moeilijk voor PSV. Ik zou maar ff goed oefenen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Blijf nou godverdomme gewoon voetballen ajax ipv weer achteruit te lopen!!!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Heb toch wel een beetje medelijden met die Boertjus! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:43 schreef pth het volgende:Hopelijk nu snel de 1-3, wat echt mogelijk is tegen deze kneuzen (genoeg individuele klasse, maar geen enkel teamverband) en Ajax is niet de winnaar, maar DE WINNAAR van dit weekend. Als ajax hier wint ben je de winnaar van het seizoen :) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:42 schreef Bobby1972 het volgende:Je kunt na de wedstijd de balans opmaken. Dan heeft PSV gefaald! Het verschil wordt alleen maar groter. Ajax wordt steeds rijker en PSV armer. Dus kun je finacieel ook niet meer tegen Ajax op. Wordt een leuke zomer voor al die PSV fans. Peppie en Kokkie league is ook leuk! Als de steun van de gemeente Eindhoven als onrechtmatig wordt beoordeeld, is PiSVee op papier al failliet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Vind Kuipers op de penalty na niet slecht fluiten, valt niet voor de acties van Van Bommel, Strootman en met name Toivonen. Het was natuurlijk geel voor Fischer maar hij fluit wel consequent. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Rond de 70e minuut Babel er bij en er moet toch iets te halen zijn uit al die ruimte die er ligt. Zoals het nu loopt (en alles kan natuurlijk zo maar veranderen met een goal van PiSVee) kan Ajax echt alleen van zichzelf verliezen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 17:49 schreef pth het volgende:Rond de 70e minuut Babel er bij en er moet toch iets te halen zijn uit al die ruimte die er ligt. Zoals het nu loopt (en alles kan natuurlijk zo maar veranderen met een goal van PiSVee) kan Ajax echt alleen van zichzelf verliezen. Hoesen ook.... Ik knijp m voor die slotfase |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Schone voegt vandaag idd niks toe, gewoon Babel erbij. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
ik weet de oorzaak van alles; het is de naam Infamous PSV die hun de das om heeft gedaan. Heeft gezorgd voor een negatieve spiraal. Zou de naam snel gaan wissen. En serieus overwegen om een andere hobby te kiezen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
4 tegen 3 he. Beslis het nou toch |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Schone speelt als een middenvelder. Is op die manier nuttig omdat hij het mogelijk maakt door te dekken op Strootman en Van Bommel.
Aanvallend voegt hij idd weinig toe, maar dat doet Willems ook niet, die blijft hangen.
Ajax lost er dus een probleem mee op, verstoord de opbouw. Schone dus gewoon laten staan. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
het komt allemaal goed...... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ik vrees dat je de enige bent. Wat mij betreft kunnen die boeren niet diep genoeg in de stront zakken. Als ik ergens een schurft hekel aan heb dan zijn het wel die Calimero's uit Eindhoven. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klasse gekeept Cilissen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het enige wat PSV toe in staat is, loeren op foutjes, vrije trappen, dode spelmomenten. Dat doen ze wel goed, dat wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat speelt die Schone namelijk slecht.. |
|
|
|