|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 21:24 schreef Loetje het volgende:Wat is dit lekker nagenieten. Nu vrijdag zorgen dat we van heerenveen winnen en dan zien hoe fc hollywood aan de rijn ook punten verliest oh nee oh nee,
als jij nou voorspelt dat we verliezen blijven we winnen! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 20:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jouw felicitaties neem ik met een glimlach in ontvangst. Ik weet dat je het ons gunt ;-) Natuurlijk was je liever met jouw cluppie kampioen geworden, maar er kan er maar 1 de BESTE zijn en dat zijn wij...... AJAX***+2 Etter... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: heb je de verwarming aan? tis -6 in Eindhoven hoorde ik;) |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
mond houden psveje TOT 2019!! DAN HEB JE EENS KANS! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ga je je naam laten veranderen door Boudewijn? zou toch leuk zijn :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Welnee.. in voor en tegenspoed... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Pech voor de inwoners daar dan.. |
|
|
|
|
geert1
|
|
|
quote: infamous psv, dank voor de gelukwensen van jou kant. Sportiviteit hoort hoog in het vaandel te staan. En uiteraard blijft een echte supporter achter zijn club staan in goede en slechte tijden. En ik als een 100 procent ajaxcied kan dat waarderen. Dus nogmaals Thankx |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Heerlijke overwinning,en zeer terecht ik vind dat er nog wel meer in had gezeten,en psv mag al niet klagen ,kuijpers had enkele beslissingen waar ik mijn twijfels bij had,geweldig de interview met frank de boer,sluit me volledig aan bij zijn commentaar, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij vind het irritant. En dat vind ik weer leuk. Mooi hè. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
iemand hier trouwens die afgekeurde goal van Finbogasson gezien? als het andersom was geweest wordt er geroepen dat het te licht zou zijn voor een penalty.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 21:53 schreef NatjosFC het volgende:iemand hier trouwens die afgekeurde goal van Finbogasson gezien? als het andersom was geweest wordt er geroepen dat het te licht zou zijn voor een penalty.... Vond het omtrent arbiters sowiezo weer een schijtweekend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wordt wel leuk wedstrijdje tegen heerenveen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, wat bekomen van de eerste blijdschap.
Ik wist altijd dat het middenveld van Ajax gewoon heel erg goed was. Het is de kracht van dit elftal, maar zoals vandaag PSV het voetballen op het middenveld onmogelijk werd gemaakt heb ik zeden gezien in een ontmoeting tussen topploegen in Nederland. Het feit dat PSV vrijwel constant de lange bal moest hanteren is een compliment voor Eriksen, De Jong en Poulsen.
Cillissen heeft vandaag geen reclame gemaakt om Vermeer te vervangen. Ik vond hem bij de corners vrij goed, zeker gezien de tactiek die PSV bij corners hanteerde maar verder stompte hij te vaak wat een risico is, zat hij bijna mis met Lens en helemaal mis met Toivonen waarbij de mazzel was dat het buitenspel was. De goals kon Jasper niet veel aan doen, maar voor mij was Jasper vandaag niet geweldig.
Siem de Jong was vandaag sterk. Relatief onzichtbaar maar hij heeft Strootman volledig uit de wedstrijd gespeeld. Hij won zijn duels en heerste gewoon op het middenveld. Eriksen de MotM, betrokken bij alle goals, niet altijd even gelukkig aan de bal maar weer zo goed, met zo veel beweging en zoveel druk. Poulsen maakte het af door die blonde gek al vandaf minuut 1 af te bluffen.
Ten slotte wil ik Frank de Boer toch nog even roemen. Zijn wissels pakte (alweer) goed uit. Met 2-2 had hij kunnen consolideren maar Frank voelt dit soort wedstrijden zo goed aan, gewoon kiezen voor de aanval en beloont worden met een 2-3. Grote klasse hoor, als je als beginnend coach zulke beslissing kan en durft te nemen ben je nu al een hele grote.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
op Vrijdag vind ik wel een keer leuk eigenlijk. wordt wel een heet potje...
maar wat me opviel is dat we tegen Heracles kans na kans weggeven en ook tegen NEC gewoon niet goed staan te verdedigen en dan vandaag gewoon helemaal niks weggeven aan kansen.
daar kun je toch wel aan zien dat Poulsen een belangrijke schakel is hoor! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 22:05 schreef Eide het volgende:Zo, wat bekomen van de eerste blijdschap. Ik wist altijd dat het middenveld van Ajax gewoon heel erg goed was. Het is de kracht van dit elftal, maar zoals vandaag PSV het voetballen op het middenveld onmogelijk werd gemaakt heb ik zeden gezien in een ontmoeting tussen topploegen in Nederland. Het feit dat PSV vrijwel constant de lange bal moest hanteren is een compliment voor Eriksen, De Jong en Poulsen. Cillissen heeft vandaag geen reclame gemaakt om Vermeer te vervangen. Ik vond hem bij de corners vrij goed, zeker gezien de tactiek die PSV bij corners hanteerde maar verder stompte hij te vaak wat een risico is, zat hij bijna mis met Lens en helemaal mis met Toivonen waarbij de mazzel was dat het buitenspel was. De goals kon Jasper niet veel aan doen, maar voor mij was Jasper vandaag niet geweldig. Siem de Jong was vandaag sterk. Relatief onzichtbaar maar hij heeft Strootman volledig uit de wedstrijd gespeeld. Hij won zijn duels en heerste gewoon op het middenveld. Eriksen de MotM, betrokken bij alle goals, niet altijd even gelukkig aan de bal maar weer zo goed, met zo veel beweging en zoveel druk.Poulsen maakte het af die die blonde gek al vandaf minuut 1 af te bluffen. Ten slotte wil ik Frank de Boer toch nog even roemen. Zijn wissels pakte (alweer) goed uit. Met 2-2 had hij kunnen consolideren maar Frank voelt dit soort wedstrijden zo goed aan, gewoon kiezen voor de aanval en beloont worden met een 2-3. Grote klasse hoor, als je als beginnend coach zulke beslissing kan en durft te nemen ben je nu al een hele grote. mede door het loopvermogen van Eriksen en de Jong kwam van Bommel heel erg te kort, ook in PSV balbezit moest hij vaak de bal terugspelen! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2013 - 11:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Vanuit de bieb, zeg ik dat het 2-3 wordt. Waarom?....omdat ik het zeg paddenkop!! Zondag staan we dik bovenaan! Bam!! Groetjes jongens! ;) :) Heerlijk APIK! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 22:09 schreef NatjosFC het volgende:[..] mede door het loopvermogen van Eriksen en de Jong kwam van Bommel heel erg te kort, ook in PSV balbezit moest hij vaak de bal terugspelen! Wat ik bij Van Bommel ook zo mis is dat hij die ploeg niet op sleeptouw kan nemen. In balbezit is het niet goed, bij balverlies alleen als er niet te veel snelheid in het spel zit. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 22:29 schreef Eide het volgende:[..] Wat ik bij Van Bommel ook zo mis is dat hij die ploeg niet op sleeptouw kan nemen. In balbezit is het niet goed, bij balverlies alleen als er niet te veel snelheid in het spel zit. En als hij ze op sleeptouw neemt dan is dat met vervelend gedrag en overtredingen.
Zal wel stoppen denk ik... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Haha dat einde van Studio Voetbal |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: -------------------------------------------------------- Ik neem aan dat je dat sarcastish bedoeld zoniet dan neem ik je niet serieus meer !! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 23:15 schreef nora het volgende:[..] -------------------------------------------------------- Ik neem aan dat je dat sarcastish bedoeld zoniet dan neem ik je niet serieus meer !! Cillesen was regelmatig heel onzeker met hoge ballen. Verder was het redelijk. Meer ook niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahaha Wouter is goud....love you pik...geweldig dit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eitje....3-1...en nu jij apie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 23:15 schreef nora het volgende:[..] -------------------------------------------------------- Ik neem aan dat je dat sarcastish bedoeld zoniet dan neem ik je niet serieus meer !! Dat mag jij doen. De tweede goal kan hij gewoon bij, het duurt veel te lang voordat die daar weggaat. Verder veel ballen wegstompen wat onnodig was een aantal keren. En voetballend is het gewoon drama. Speelt een aantal keren de bal gewoon de zijlijn over en met Lens heeft hij alle geluk en is hij de situatie helemaal kwijt. Verder ook veen bijzondere reddingen ofzo. Komt bij een corner heel goed weg en mag die Eriksen bedanken dat ie de bal van de lijn kopt.
Vind het een hele goede keeper die misschien wel meer potentie heeft dan een Vermeer of steek. Maar vond hem vandaag gewoon niet goed spelen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zeikwijven gezeur.....light up mafketels |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Flikker op joh. Daar is het forum voor bedoeld zeikneus. Als je het niet lezen wil kijk je toch lekker ergens anders na pik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 23:40 schreef remco k het volgende:[..] Flikker op joh. Daar is het forum voor bedoeld zeikneus. Als je het niet lezen wil kijk je toch lekker ergens anders na pik. Nadeel is dat jij altijd aanwezig bent pisnicht.....pleur een keer op !!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaba en jij bent hier gelukkig nooit. Hehehe je hebt het rijk nu ff alleen kerel. Kga pitten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Trouwens geef ff toe......ik trap wel op dat hele kleine dingentje van je......whahahahahah.....hoezo precisie ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 23:50 schreef remco k het volgende:Whahaba en jij bent hier gelukkig nooit. Hehehe je hebt het rijk nu ff alleen kerel. Kga pitten. Vreet je op ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent gek.........punt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 23:51 schreef Nenam_tiL het volgende:Trouwens geef ff toe......ik trap wel op dat hele kleine dingentje van je......whahahahahah.....hoezo precisie ;-) Nee joh. Bij jou is het meer zeiken om het zeiken. Maar je bent wel schattig hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan moeten er wel kerels komen en geen gebakjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 23:53 schreef remco k het volgende:[..] Nee joh. Bij jou is het meer zeiken om het zeiken. Maar je bent wel schattig hoor. Wel nee man....jij kots mij uit,geeft niet....ik hou van mensen ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: :-) en dan jij, jij trekt volle zalen...???!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Klauwhamer gap......!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: zonde van die hamer! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja....slome........ik ben lief |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ben net Jezus.....ik hou van iedereen,van Joduh iets meer.....tis mijn Joodje hé |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Moet ik jou lief vinden? de laatste tijd noem je mij net even te vaak, slome ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:Ben net Jezus.....ik hou van iedereen,van Joduh iets meer.....tis mijn Joodje hé waar istie dan...... kan ie er echt niet meer tegen nu we weer kampioen worden? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 23:59 schreef Ronald 1960 het volgende:Moet ik jou lief vinden? de laatste tijd noem je mij net even te vaak, slome ;-) Ach gap....jij bent oke |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 00:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] waar istie dan...... kan ie er echt niet meer tegen nu we weer kampioen worden? Hehehehe...hij is er vriend,en leest alles |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Joduh is een sniper......af en toe schiet hij,maar die hakt er wel in |
|
|
|