|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Altijd gap......is mijn mentor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar dan. Ik zie het namelijk niet. Heb sterk het gevoel dat het toebehoort aan jou droomwereld kerel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tering kerel. Nog ff en je begint een sekte man. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 23:17 schreef Loetje het volgende:[..] Cillesen was regelmatig heel onzeker met hoge ballen. Verder was het redelijk. Meer ook niet Hij was helemaal niet zo onzeker. Kuipers had gewoon moeten optreden tegen Lothar Von Bommel. Bommel doet dit nooit alleen in de twee wedstrijden tegen Ajax. geeft ook weer aan wat voor misbaksel het is |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Volgens mij waren de 2 kleine overtredingen van Poulsen gisteren typisch voor het spel van Ajax.. hij liet in de eerste minuut gelijk zien dat er niet met Ajax te sollen viel en dat Ajax sterk voor de dag zou komen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 10:28 schreef Grasmaaier het volgende:Volgens mij waren de 2 kleine overtredingen van Poulsen gisteren typisch voor het spel van Ajax.. hij liet in de eerste minuut gelijk zien dat er niet met Ajax te sollen viel en dat Ajax sterk voor de dag zou komen. Je slaat de spijkers op z'n kop. Deze 2 acties waren het signaal dat aan Pisvee werd afgegeven, dat er met ons niet te spotten viel. Bovendien doe je Poulsen tekort als je alleen Eriksen tot man of the match benoemt. Ik vond Poulsen net zo goed en belangrijk als Eriksen. Bovendien in de topwedstrijden (bijv. Machester City) laat Poulsen toch even zien hoe belangrijk internationale ervaring hebben is. In dit soort wedstrijden heb je deze man keihard nodig. En wat voor mij nu wel zeker is, is dat Eriksen gaat vertrekken. Gauw Maher halen zou ik zeggen. Die laat zien een geweldige vervanger te zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 10:28 schreef Grasmaaier het volgende:Volgens mij waren de 2 kleine overtredingen van Poulsen gisteren typisch voor het spel van Ajax.. hij liet in de eerste minuut gelijk zien dat er niet met Ajax te sollen viel en dat Ajax sterk voor de dag zou komen. Heb wel respect voor die gast. Je nu nog zo technisch kunnen aanpassen en zo goed in did toppers spelen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 10:28 schreef Grasmaaier het volgende:Volgens mij waren de 2 kleine overtredingen van Poulsen gisteren typisch voor het spel van Ajax.. hij liet in de eerste minuut gelijk zien dat er niet met Ajax te sollen viel en dat Ajax sterk voor de dag zou komen. http://eredivisielive.nl/video/128725-90-minutes---speelronde-30.html
Als de pot begint laten ze het hier goed zien. Hij bluft meteen de 2 grootste klootzakken af. Dat deed Poulsen echt heel erg goed, zeker omdat er 2 keer eigenlijk niet zo veel goed. Hij vangt Toivonen wel wat op maar doet niet zo heel veel. Van Bommel pakt hij hard aan, maar ook niet gemeen. Hij pakt ze wel allebei aan op een manier die ze ongelooflijk irriteert. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Pietertjeee kom even wisselen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 09:16 schreef Brandje het volgende:[..] Hij was helemaal niet zo onzeker. Kuipers had gewoon moeten optreden tegen Lothar Von Bommel. Bommel doet dit nooit alleen in de twee wedstrijden tegen Ajax. geeft ook weer aan wat voor misbaksel het is ===================================================================================== Top gelukkig zien sommige mensen wel de kleine dingen waarom dingen niet goed gaan,die irritante kwast van Bommel hield Cillissen 2x vast waardoor hij 1x aan de grond bleef staan en daar door een hoge bal niet kon pakken of weg stompen,voor de rest een prima wedstrijd gekeept,uitstekend op tijd uit zijn doel hoge ballen voor het doel prima weg gestompt onder druk van een instormende Barbie en goed mee voetballend goed de middenvelders aangespeeld en 2 langeballen kwamen niet aan gingen over de zijlijn dat is jammer maar dat heeft Vermeer ook regelmatig,dan wordt er ook nog gesuggereerd dat hij de 2-2 had moeten hebben,nou volgens schoot die tuinkabouter die bal perfect in de hoek en kwam via de paal bij de in buitenspel staande Lens die hem inschoot,volgens mij kon Cillissen daar niks aan doen,ik heb genoten van zijn rust en inzicht,tevens heeft die hork van een Waterreus altijd gezegd en ook nu weer dat het een geweldige keeper is en ik heb een hekel aan die hork maar het was wel een top keeper in zijn tijd. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ook een compliment voor Poulsen die inderdaad de 2 grootste etterbakken van de eredivisie met gelijke munt terug betaalde qua provocatie en dat is toch ervaring een compliment voor Frank dat hij ondanks vele kritiek van diverse fans en analisten van de TV deze speler toch constand laat spelen,en ook gisteren was hij zeer belangrijk voor Ajax. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 17:07 schreef nora het volgende:Ook een compliment voor Poulsen die inderdaad de 2 grootste etterbakken van de eredivisie met gelijke munt terug betaalde qua provocatie en dat is toch ervaring een compliment voor Frank dat hij ondanks vele kritiek van diverse fans en analisten van de TV deze speler toch constand laat spelen,en ook gisteren was hij zeer belangrijk voor Ajax. Inderdaad.... maar je vergeet dat er nog zo'n irritant figuur loopt op het middenveld: Strootman en die kwam ook nergens aan toe :). De grootste misbaksels van de ED lopen bij PSV: strootman, van bommel, toivonen en Mertens kan ook een flink misbaksel zijn. |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Mertens heeft ze ook niet allemaal op een rijtje:"wil om te winnen en inzet was bij ons groter" HAHA, lachen met die belgische tuinkabouter. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ha remco.. Die aguero ontloopt zn schorsing nog ook!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 18:21 schreef Blaatkoe het volgende:[..] Inderdaad.... maar je vergeet dat er nog zo'n irritant figuur loopt op het middenveld: Strootman en die kwam ook nergens aan toe :). De grootste misbaksels van de ED lopen bij PSV: strootman, van bommel, toivonen en Mertens kan ook een flink misbaksel zijn. PSV kwam niet aan opbouwen toe, alles met de lange bal. Dat is een puur compliment aan het middenveld van Ajax hoor. Toivonen, van Bommel en Strootman is hun sterkste middenveld en ze kwamen er totaal niet aan te pas. Klasse hoor van Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 17:03 schreef nora het volgende:[..] ===================================================================================== Top gelukkig zien sommige mensen wel de kleine dingen waarom dingen niet goed gaan,die irritante kwast van Bommel hield Cillissen 2x vast waardoor hij 1x aan de grond bleef staan en daar door een hoge bal niet kon pakken of weg stompen,voor de rest een prima wedstrijd gekeept,uitstekend op tijd uit zijn doel hoge ballen voor het doel prima weg gestompt onder druk van een instormende Barbie en goed mee voetballend goed de middenvelders aangespeeld en 2 langeballen kwamen niet aan gingen over de zijlijn dat is jammer maar dat heeft Vermeer ook regelmatig,dan wordt er ook nog gesuggereerd dat hij de 2-2 had moeten hebben,nou volgens schoot die tuinkabouter die bal perfect in de hoek en kwam via de paal bij de in buitenspel staande Lens die hem inschoot,volgens mij kon Cillissen daar niks aan doen,ik heb genoten van zijn rust en inzicht,tevens heeft die hork van een Waterreus altijd gezegd en ook nu weer dat het een geweldige keeper is en ik heb een hekel aan die hork maar het was wel een top keeper in zijn tijd. Waterreus een topkeeper??
Voetballend was het juist heel zwak wat ie liet zien, gister werd dat namelijk in het zelfde programma in het voordeel van Vermeer toegeschreven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 19:15 schreef Eide het volgende:[..] PSV kwam niet aan opbouwen toe, alles met de lange bal. Dat is een puur compliment aan het middenveld van Ajax hoor. Toivonen, van Bommel en Strootman is hun sterkste middenveld en ze kwamen er totaal niet aan te pas. Klasse hoor van Ajax. Helemaal mee eens, en dat ook gewoon twee keer he dit seizoen. PSV gewoon voetballend, tactisch, technisch, fysiek en op strijdlust volledig gewoon overlopen, door Poulsen, Eriksen en de Jong.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2013 - 23:36 schreef remco k het volgende:[..] Dat mag jij doen. De tweede goal kan hij gewoon bij, het duurt veel te lang voordat die daar weggaat. Verder veel ballen wegstompen wat onnodig was een aantal keren. En voetballend is het gewoon drama. Speelt een aantal keren de bal gewoon de zijlijn over en met Lens heeft hij alle geluk en is hij de situatie helemaal kwijt. Verder ook veen bijzondere reddingen ofzo. Komt bij een corner heel goed weg en mag die Eriksen bedanken dat ie de bal van de lijn kopt. Vind het een hele goede keeper die misschien wel meer potentie heeft dan een Vermeer of steek. Maar vond hem vandaag gewoon niet goed spelen. Cilessen is niet voor niets bankzitter....hij mist daarnaast wedstrijdritme...we kunnen geen twee doelmannen hebben die voor het Nederlands Elftal uitkomen....Cilessen komt er wel maar hij is er nog net..niet....toch ook mijn complimenten voor hem want hij deed het beter als die man aan de andere kant die liet er 1 meer door.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, mooie beredenering.. Ik vind Cilissen in potentie misschien we de beste goalie van het Nederlandse voetbal, en ik denk ook dat de tijd rijp is voor Vermeer om te vertrekken en voor Cilissen om de eerste doelman te worden.
Echter vond ik hem gister gewoon helemaal niet goed spelen..
Die situaties met van Bommel moet hij gewoon slimmer mee om gaan, de tweede keer dat het gebeurt al helemaal.. Bij die tegengoal staat hij te lang stil en duurt het gewoon te lang voordat hij richting hoek beweegt.. Spelhervattingen waren gister gewoon heel erg slecht. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 10:28 schreef Grasmaaier het volgende:Volgens mij waren de 2 kleine overtredingen van Poulsen gisteren typisch voor het spel van Ajax.. hij liet in de eerste minuut gelijk zien dat er niet met Ajax te sollen viel en dat Ajax sterk voor de dag zou komen. Juist Grassie jij ziet het...hij was voor mij echt de man van de wedstrijd....had hem nog niet eerder zo goed zien spelen...spijkerhard met name in het begin...hij liet tegen de twee grootste etterbakken van PSV zien dat hij de baas zou zijn in deze wedstrijd...en dus ook Ajax...ik was nooit niet zo Poulsen achtig....die woorden neem ik nu terug...jaren geleden dat ik zulke harde charges zag van een Ajacied!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waren twee overtredingen om een punt te maken, maar jaren terug dat er bij Ajax zulke harde charges werden uitgedeeld?? Vond dat nu ook wel meevallen, hij speelde ook erg goed, vond hem de wedstrijden tegen City nog beter.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij drukte vanaf het begin een stempel op de wedstrijd...imponerend naar de tegenpartij toe...de laatste jaren op die positie ?? Anita speelde goed niet keihard...imponeerde op een andere manier... |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
De beste ploeg heeft gisteren gewonnen, niks meer dan terecht. Moet eerlijk toegeven dat Eriksen gister goed was. Niet top, maar goed. Jammer van die assist van hem op Strootman maar als je reëel bent was dat niet geheel de schuld van Eriksen. Hij mag natuurlijk nooit aangespeeld worden met vier psvers om hem heen. Zijn goal was een beauty en volgens mij gaf hij ook de assist op Boerigter toch?
Vond echter 1 men in het veld doorslaggevend en dat was Poulsen. Die heeft heel duidelijk zowel fysiek als mentaal duidelijk gemaakt wie er de baas was op middenveld. Toivonen was bang voor hem en ook Bommel was niet echt in zijn nopjes met poulsen.. Ik wel! Toch is het jammer dat Ajax het karwei niet beter uitspeelde. Als we dan toch een man of the match moeten kiezen is het onze coach Frank de Boer. De wissels waren zo goed getimed en geplaatst; Babel trok steeds 2 tot 3 spelers mee was balvast en bracht rust. Boerigter had ik al gehoopt en verwacht dat hij zou scoren tegen PSV. Ben bang dat de Boer vrij snel weg is evenals bergkamp (Arsenal).
In ieder geval was dit een spannende match met een mooie winnaar. Als we nou vrijdag winnen zou het wel eens erg snel gelopen kunnen zijn. AZ zie ik niet zomaar verliezen van PSV en Vitesse wint ook niet ff bij Feijenoord. Overigens is Feijenoord wel erg hard terug gevallen in niveau vind ik. Jammer voor hun, had ze plek twee graag gegund. Zolang PSV maar ver wegzakt; kloteclub |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal met je eens..
Tijdens de wedstrijd zag ik de wissels overigens totaal niet zitten, Zeker omdat Poulsen zo goed speelde had ik dat niet verwacht..
Pakt uiteindelijk weer heel goed uit..
Die bal op Boerrigter was inderdaad van Eriksen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ook helemaal mee eens Enigma... Alleen 1 ding niet...Vitesse gaat winnen in de kuip...met een hoofdrol voor Bony van Ginkel en Havenaar...Feyenoord is een geknakte ploeg...Vitesse is nog niet uitgespeeld...zeker als Ajax punten laat liggen tegen Heerenveen want een Djuricic in vorm moet je niet uitvlakken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Feyenoord wel uitgespeeld?? Denk het niet, heb het gevoel dat die gaan winnen van Vitesse en dat AZ PSV vernederd..
Uiteraard moet Ajax zelf nog wel winnen, en dat gaat zeker geen makkelijke wedstrijd worden, Ajax is voor Djurucic een tegenstander waar hij zijn ding kan doen, hij heeft namelijk veel ruimte voor zijn neus, en dan is ie erg goed. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 21:08 schreef remco k het volgende:Feyenoord wel uitgespeeld?? Denk het niet, heb het gevoel dat die gaan winnen van Vitesse en dat AZ PSV vernederd.. Uiteraard moet Ajax zelf nog wel winnen, en dat gaat zeker geen makkelijke wedstrijd worden, Ajax is voor Djurucic een tegenstander waar hij zijn ding kan doen, hij heeft namelijk veel ruimte voor zijn neus, en dan is ie erg goed. Klopt wat betreft Djuricic maar hij is zeer zeker ook goed in de kleine ruimte....hij passeert ook aldaar daarnaast heeft hij net als Eriksen het(steekballetje) vermogen om iemand vrij voor het doel te brengen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind dat wel meevallen, maar goe daar hebben we het al eerder over gehad, om er echt goed over te oordelen speelt Heerenveen gewoon te weinig (eigenlijk nooit) tegen tegenstanders die inzakken op de eigen 16.. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 20:20 schreef remco k het volgende:Helemaal met je eens.. Tijdens de wedstrijd zag ik de wissels overigens totaal niet zitten, Zeker omdat Poulsen zo goed speelde had ik dat niet verwacht.. Pakt uiteindelijk weer heel goed uit.. Die bal op Boerrigter was inderdaad van Eriksen.. Dat had ik dus ook met de wissel van Poulsen. Ik had verwacht dat hij een aanvaller zou verversen en schrok net als jij dus. Maar goed, gelukkig zit Frank op de bank en wisselt hij wel erg goed. Ben heel blij voor Derk want hij werkt er wel hard voor.
Die pass van Eriksen is nou net een voorbeeld wat ik vaak aangaf bij hem te missen. Ondanks dat het een wel heel scherpe pass was toont het lef en overwinnningsdrift aan. Ik ben echt positief verast daarover. Als hij dat nou eens een tijdje kan doorzetten. Ook in de duels was hij goed bezig, vaak genoeg liep ik alleen op hem te zeiken maar de eerlijkheid gebiedt gewoon te zeggen dat hij gisteren goed was. En dan komt de zeikerd in mij weer om de hoek; hij kan toch beter?? Haha
Al met al lijkt het er steeds meer op dat wij geschiedenis gaan meemaken; drie maal achtereen kampioen, waarschijnlijk overwinteren CL en misschien zelfs vier keer achter elkaar als we gericht bijkopen, indien nodig. Wasar positief over CL? Je kunt simpelweg niet drie keer achter elkaar zo kut loten als wij deden; lijkt mij niet logisch dus ga van gunstige loting uit. Waarom weer kampioen? Ik verwacht dat Frank nog één jaar blijft en dan gaat. Daarbij zal PSV inzakken verwacht ik, die zakken dieper weg net als Feijenoord een paar jaar terug, let maar op. Vitesse zie ik niet constant worden en Feijnoord zal spelers kwijt raken voor geld; en met alleen jeugd gaan ze het daar niet redden.Dus acht ik de kans groot dat Ajax volgend jaar weer kampioen wordt omdat er nu een vast geraamte staat met een vaststaande tactiek, dat hebben we aan El Salvador voornamelijk te danken. Las net dat Der Jupp onze Johan wil bellen, dat zegt toch wel wat hè? Hopen maar dat bij vertek goed geanticipeerd wordt en dan kunnen de mooie jaren weer gaan beginnen!!
Financial Fairplay en zo... hmmm... wil ik nog wel eens zien wie ons straks bij de beste acht van Europa weg kan houden.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En als Heerenveen tegen ajax slecht speelt komt dat omdat Heerenveen slecht speelt, maar niet omdat ajax fantastisch positiespel speelt?
Je bent toch net zo goed/slecht als de tegenstander toelaat!!
Als ajax vrijdag gewoon het zelfde spelletje speelt als de laatste weken, mag ook Heerenveen geen probleem zijn en gaan we gewoon door waar we gebleven zijn. Winnen dus!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ben je er sprakeloos van geworden? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee niet echt gap.....heb ik normaal helemaal geen last van,maar heb geen zin om weer van alles over mij heen te krijgen,wordt te soft ;-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 22:24 schreef Enigma het volgende:[..] Dat had ik dus ook met de wissel van Poulsen. Ik had verwacht dat hij een aanvaller zou verversen en schrok net als jij dus. Maar goed, gelukkig zit Frank op de bank en wisselt hij wel erg goed. Ben heel blij voor Derk want hij werkt er wel hard voor. Die pass van Eriksen is nou net een voorbeeld wat ik vaak aangaf bij hem te missen. Ondanks dat het een wel heel scherpe pass was toont het lef en overwinnningsdrift aan. Ik ben echt positief verast daarover. Als hij dat nou eens een tijdje kan doorzetten. Ook in de duels was hij goed bezig, vaak genoeg liep ik alleen op hem te zeiken maar de eerlijkheid gebiedt gewoon te zeggen dat hij gisteren goed was. En dan komt de zeikerd in mij weer om de hoek; hij kan toch beter?? Haha Al met al lijkt het er steeds meer op dat wij geschiedenis gaan meemaken; drie maal achtereen kampioen, waarschijnlijk overwinteren CL en misschien zelfs vier keer achter elkaar als we gericht bijkopen, indien nodig. Wasar positief over CL? Je kunt simpelweg niet drie keer achter elkaar zo kut loten als wij deden; lijkt mij niet logisch dus ga van gunstige loting uit. Waarom weer kampioen? Ik verwacht dat Frank nog één jaar blijft en dan gaat. Daarbij zal PSV inzakken verwacht ik, die zakken dieper weg net als Feijenoord een paar jaar terug, let maar op. Vitesse zie ik niet constant worden en Feijnoord zal spelers kwijt raken voor geld; en met alleen jeugd gaan ze het daar niet redden.Dus acht ik de kans groot dat Ajax volgend jaar weer kampioen wordt omdat er nu een vast geraamte staat met een vaststaande tactiek, dat hebben we aan El Salvador voornamelijk te danken. Las net dat Der Jupp onze Johan wil bellen, dat zegt toch wel wat hè? Hopen maar dat bij vertek goed geanticipeerd wordt en dan kunnen de mooie jaren weer gaan beginnen!! Financial Fairplay en zo... hmmm... wil ik nog wel eens zien wie ons straks bij de beste acht van Europa weg kan houden.. Zowaar eens helemaal met je eens. Alles valt of staat met het naleven van de eigen regels die de FIFA UEFA zichzelf eigenlijk hebben opgelegd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 22:29 schreef Ronald 1960 het volgende:En als Heerenveen tegen ajax slecht speelt komt dat omdat Heerenveen slecht speelt, maar niet omdat ajax fantastisch positiespel speelt? Je bent toch net zo goed/slecht als de tegenstander toelaat!! Als ajax vrijdag gewoon het zelfde spelletje speelt als de laatste weken, mag ook Heerenveen geen probleem zijn en gaan we gewoon door waar we gebleven zijn. Winnen dus!! Vind dat zeker nu tegen Ajax eigenlijk niemand echt goed speelt. Men kan niet langer ontkennen dat dit door Ajax komt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 22:29 schreef Ronald 1960 het volgende:En als Heerenveen tegen ajax slecht speelt komt dat omdat Heerenveen slecht speelt, maar niet omdat ajax fantastisch positiespel speelt? Je bent toch net zo goed/slecht als de tegenstander toelaat!! Als ajax vrijdag gewoon het zelfde spelletje speelt als de laatste weken, mag ook Heerenveen geen probleem zijn en gaan we gewoon door waar we gebleven zijn. Winnen dus!! Eens, als je de elftallen van de week van dit seizoen gaat bekijken ga je maar HEEL weinig Ajacieden tegenkomen. En dat terwijl Ajax kampioen gaat worden. Deze week geen Eriksen bij het elftal van de week.... hoe verzin je het. Geen Blind... ik weet niet of iemand hier Wijnaldum heeft gezien zondag, maar het is dat hij bij de 1-1 even de bal aanraakte, anders had hij alleen middels het wedstrijdformulier te achterhalen zijn geweest.
Maar goed, que sera sera. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 22:58 schreef Eide het volgende:[..] ik weet niet of iemand hier Wijnaldum heeft gezien zondag, maar het is dat hij bij de 1-1 even de bal aanraakte, anders had hij alleen middels het wedstrijdformulier te achterhalen zijn geweest. Maar goed, que sera sera. Deed Wijnaldum ook mee dan? Echt niet gezien, was denk ik ff pissen of een biertje halen ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
sorry , heb wat gevonden:
Harde bonzende klappen in de Ajax bus bij het wegrijden bij het PSV stadion. Geen PSV fans buiten, die zijn allemaal al teleurgesteld afgedropen. Geen uitzinnige Ajax fans voor het PSV stadion. Verbaast trekt de buschauffeur de laadruimte open. Georgino Wijnaldum zit hem verschrikt aan te kijken. Georgino had nu pas zijn weg uit de broekzak van Daley Blind gevonden. Rijkelijk laat maar beter nu dan dat de materiaalman bij Ajax hem uit de wasmachine moet trekken.
mooi gedaan man ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 23:09 schreef Ronald 1960 het volgende:sorry , heb wat gevonden: Harde bonzende klappen in de Ajax bus bij het wegrijden bij het PSV stadion. Geen PSV fans buiten, die zijn allemaal al teleurgesteld afgedropen. Geen uitzinnige Ajax fans voor het PSV stadion. Verbaast trekt de buschauffeur de laadruimte open. Georgino Wijnaldum zit hem verschrikt aan te kijken. Georgino had nu pas zijn weg uit de broekzak van Daley Blind gevonden. Rijkelijk laat maar beter nu dan dat de materiaalman bij Ajax hem uit de wasmachine moet trekken. mooi gedaan man ;-) hahahahaha prachtig |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 19:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Juist Grassie jij ziet het...hij was voor mij echt de man van de wedstrijd....had hem nog niet eerder zo goed zien spelen...spijkerhard met name in het begin...hij liet tegen de twee grootste etterbakken van PSV zien dat hij de baas zou zijn in deze wedstrijd...en dus ook Ajax...ik was nooit niet zo Poulsen achtig....die woorden neem ik nu terug...jaren geleden dat ik zulke harde charges zag van een Ajacied!! Inderdaad lang geleden dat we zon speler hadden die er dan ook nog zonder kaart vanaf komt. Vind het nog mooier dat hij nog geen enkele kaart in de Eredivisie heeft gepakt dit seizoen. Poulsen heeft ons door deze 'kampioenswedstrijd' heen geloodst. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2013 - 22:58 schreef Eide het volgende:[..] Eens, als je de elftallen van de week van dit seizoen gaat bekijken ga je maar HEEL weinig Ajacieden tegenkomen. En dat terwijl Ajax kampioen gaat worden. Deze week geen Eriksen bij het elftal van de week.... hoe verzin je het. Geen Blind... ik weet niet of iemand hier Wijnaldum heeft gezien zondag, maar het is dat hij bij de 1-1 even de bal aanraakte, anders had hij alleen middels het wedstrijdformulier te achterhalen zijn geweest. Maar goed, que sera sera. Ligt er maar weer net aan waar je kijkt toch, bij Gilette stonden er 4 in het elftal van deze week.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Boerrigter scoorde in 78e minuut toch? deed Bulykin vorig jaar ook voor ons:)
zwak minuutje ontdekt:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2013 - 08:49 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Inderdaad lang geleden dat we zon speler hadden die er dan ook nog zonder kaart vanaf komt. Vind het nog mooier dat hij nog geen enkele kaart in de Eredivisie heeft gepakt dit seizoen. Poulsen heeft ons door deze 'kampioenswedstrijd' heen geloodst. Wederom eens Grassie....idd lang geleden zo'n bikkel.....Rijkaard...Wouters..van Halst...Neeskens.. Meedogenloos en dat zonder kaart.....die charges deed hij zonder blikken of blozen...een echte prof..idd heeft hij direct een stempel gedrukt op de wedstrijd...voor mij was hij de man van de wedstrijd omdat hij mij verraste...overigens wordt Boccara in de toekomst ook misschien zo'n bikkel maar kan hij het ook zonder kaarten ??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Poulsen maakt normaal nauwelijks een overtreding. Juist die hardheid is iets dat ik eigenlijk nooit zie. En ook dit viel wel mee. Het feit hoe van Bommel en Blondie erop reageren doet juist deze discussie oplaaien. Ik snap de ophef om twee eigenlijk vrij onschuldige overtredingen dus niet zo. |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
Wat was dat genieten joh...:)))) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Rondje langs de velden , Hippy.. |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
quote: Ja weer effe buurten...tijdje weg geweest jonguh...;))) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 17 april 2013 - 21:07 schreef remco k het volgende:Poulsen maakt normaal nauwelijks een overtreding. Juist die hardheid is iets dat ik eigenlijk nooit zie. En ook dit viel wel mee. Het feit hoe van Bommel en Blondie erop reageren doet juist deze discussie oplaaien. Ik snap de ophef om twee eigenlijk vrij onschuldige overtredingen dus niet zo. Tegen beide heren deelde hij een forse schouderduw uit...en dat zijn Bommel en Blondie niet gewend dat ze van de bal werden geblazen...nadien liep Poulsen zonder blikken of blozen van hun weg met een gezicht die boekdelen sprak...het waren zeer zeker forse charges zonder een overtreding te maken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor beide werd gefloten dus wel een overtreding. Acties die je in heel Europa 30000000 keer per wedstrijd ziet. Hij gaf een signaal af dat klopt alleen snap ik totaal niet dat juist dat die twee geïmponeerd heeft. |
|
|
|