|
|
VVout
|
|
|
Het uitvoerend comité van de UEFA heeft in september 2009 unaniem ingestemd met het Financial Fair Play (FFP) concept voor het welzijn van de sport, naar een idee van Michel Platini. In dit artikel worden de doelstellingen, de regels en de huidige stand van zaken van het Financial Fair Play concept besproken. Aanleiding voor het concept waren de herhaaldelijke financiële verliezen bij veel clubs. Ongeveer de helft van de clubs werkt(e) niet met een sluitende begroting.
meer... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die moeten naar mijn idee die lijn strak gaan doortrekken, dan komt de visie van Feyenoord en ook van die Snavels niet zo in het geding. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
de oneerlijkheid zal verminderen, beter voor Nederland |
|
|
|
|
Japio25
|
|
|
Goed geschreven artikel. Hopelijk worden de regels streng nageleefd om de concurrentiepositie van Nederlandse clubs te verbeteren..Muv van Vitesse dan ;) |
|
|
|
|
JanJ
|
|
|
Zeker goed voor het nederlands voetbal! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Eerst maar eens zien! Die grote 'clubs' hebben wel veel macht binnen de voetballerij met hun centjes ... Als ze die te hard gaan aanpakken dan stappen ze er uit en dan hebben ze de poppen aan het dansen. Dan komt er een nieuwe crisis erbij. Maar ik hoop van harte dat de UEFA het door gaat zetten en met een fair beleid komt . Ik heb er in ieder geval weinig vertrouwen in ... |
|
|
|