BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Financial Fair Play, de regels en stand van zaken

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
VVout
 VVout - dinsdag 09 april 2013 - 15:16   quote  deeplink  
Het uitvoerend comité van de UEFA heeft in september 2009 unaniem ingestemd met het Financial Fair Play (FFP) concept voor het welzijn van de sport, naar een idee van Michel Platini. In dit artikel worden de doelstellingen, de regels en de huidige stand van zaken van het Financial Fair Play concept besproken. Aanleiding voor het concept waren de herhaaldelijke financiële verliezen bij veel clubs. Ongeveer de helft van de clubs werkt(e) niet met een sluitende begroting.

meer...
VVout
 VVout - dinsdag 09 april 2013 - 15:20   quote  deeplink  
Die moeten naar mijn idee die lijn strak gaan doortrekken, dan komt de visie van Feyenoord en ook van die Snavels niet zo in het geding.
finsend
 finsend - dinsdag 09 april 2013 - 15:58   quote  deeplink  
de oneerlijkheid zal verminderen, beter voor Nederland
Japio25
 Japio25 - dinsdag 09 april 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Goed geschreven artikel. Hopelijk worden de regels streng nageleefd om de concurrentiepositie van Nederlandse clubs te verbeteren..Muv van Vitesse dan ;)
JanJ
 JanJ - woensdag 10 april 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Zeker goed voor het nederlands voetbal!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 10:22   quote  deeplink  
Eerst maar eens zien! Die grote 'clubs' hebben wel veel macht binnen de voetballerij met hun centjes ... Als ze die te hard gaan aanpakken dan stappen ze er uit en dan hebben ze de poppen aan het dansen. Dan komt er een nieuwe crisis erbij. Maar ik hoop van harte dat de UEFA het door gaat zetten en met een fair beleid komt . Ik heb er in ieder geval weinig vertrouwen in ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Financial Fair Play, de regels en stand van zaken









0.0061168