BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax - Jong F'Nooit

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 09 april 2013 - 18:36   quote  deeplink  
Opstelling: Kramer, Ligeon, Veltman, Boilesen, Dijks, De Kamps, Serero, De Sa, Sana, Andersen, Hoesen
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 09 april 2013 - 18:36   quote  deeplink  
Heerlijk hoe De Kamps er altijd invliegt.
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 09 april 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Vreselijk hoe dat geluid is geregeld bij Ajax TV.. met mijn koptelefoon lijkt het net of hij constant in mijn oor hijgt
remco k
 remco k - dinsdag 09 april 2013 - 19:08   quote  deeplink  
Boilesen speelt aan de bal erg goed vanuit het centrum
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 09 april 2013 - 19:37   quote  deeplink  
Klopt.. zullen we hopelijk dit seizoen nog terugzien
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 09 april 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2013 - 19:37 schreef Grasmaaier het volgende:
Klopt.. zullen we hopelijk dit seizoen nog terugzien
denk het niet..
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 10 april 2013 - 09:46   quote  deeplink  
Beetje laat, maar nu mijn analyse van de wedstrijd van gisteren.

Ik vond over het algemeen dat Ajax beter speelde, maar simpelweg werden de kansen niet benut. In de tweede helft had Lukoki 2x moeten scoren (2x paal) en ook Andersen had in de eerste helft een grote kans. Over Feyenoord kan ik heel simpel zijn: dit is niet hoe Feyenoord in het eerste elftal wil spelen. Dit team bestaat enkel en alleen uit opvulling. (Te Vrede, Lamprou, Goossens, Achabar)

Bij Ajax vond ik Joeri de Kamps de beste speler door zijn werklust en zijn lef. Hij is in mijn ogen een type Enoh gecombineerd met Anita. Voetballend sterk, maar in de duels is hij het allerbest. Ook Boilesen, Ligeon en Veltman speelden erg sterk en ik denk dat Boilesen in de toekomst zeker een LCV gaat worden. Als je ziet hoe hij opkomt met de bal aan de voet en hoeveel snelheid daarbij heeft, dan kan het bijna niet anders dan dat hij met zijn sterke lichaam een CV gaat worden.

Sana, Serero en Lukoki vielen mij overigens heel erg tegen en het blijft bij hun hetzelfde liedje. Niet goed genoeg voor Ajax 1 in mijn ogen, omdat ze te vaak het duel aangaan met een speler die altijd een kop groter is. Daarvoor hebben zij simpelweg de kwaliteiten niet.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 10 april 2013 - 09:56   quote  deeplink  
Muschien is de uitslag handig om te vermelden;-)
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 10 april 2013 - 13:29   quote  deeplink  
2-1
Loetje
 Loetje - donderdag 11 april 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 09:46 schreef Grasmaaier het volgende:
Beetje laat, maar nu mijn analyse van de wedstrijd van gisteren.

Ik vond over het algemeen dat Ajax beter speelde, maar simpelweg werden de kansen niet benut. In de tweede helft had Lukoki 2x moeten scoren (2x paal) en ook Andersen had in de eerste helft een grote kans. Over Feyenoord kan ik heel simpel zijn: dit is niet hoe Feyenoord in het eerste elftal wil spelen. Dit team bestaat enkel en alleen uit opvulling. (Te Vrede, Lamprou, Goossens, Achabar)

Bij Ajax vond ik Joeri de Kamps de beste speler door zijn werklust en zijn lef. Hij is in mijn ogen een type Enoh gecombineerd met Anita. Voetballend sterk, maar in de duels is hij het allerbest. Ook Boilesen, Ligeon en Veltman speelden erg sterk en ik denk dat Boilesen in de toekomst zeker een LCV gaat worden. Als je ziet hoe hij opkomt met de bal aan de voet en hoeveel snelheid daarbij heeft, dan kan het bijna niet anders dan dat hij met zijn sterke lichaam een CV gaat worden.

Sana, Serero en Lukoki vielen mij overigens heel erg tegen en het blijft bij hun hetzelfde liedje. Niet goed genoeg voor Ajax 1 in mijn ogen, omdat ze te vaak het duel aangaan met een speler die altijd een kop groter is. Daarvoor hebben zij simpelweg de kwaliteiten niet.
Grassie!! Btw, ik heb maar een samenvatting gezien, mocht die goal van geyenoord wel tellen?
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 13 april 2013 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 19:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Grassie!! Btw, ik heb maar een samenvatting gezien, mocht die goal van geyenoord wel tellen?
CHEF!!

Ja, Kramer had de bal nog niet klem..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax - Jong F'Nooit

0.0041258