BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans van Feyenoord ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 11:25   quote  deeplink  
Fans van Feyenoord hebben zich dinsdag misdragen tijdens de mini-Klassieker tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax. Dat terwijl burgemeester Eberhard van der Laan (Amsterdam) en de clubs er alles aan doen om er voor te zorgen dat er vanaf aankomend seizoen weer uitsupporters toegestaan zijn bij Klassiekers.
De supporters van Feyenoord brachten tijdens de mini-Klassieker in stadion Woudestein spreekkoren ten gehore. Zo werd er onder meer Hamas, Hamas, joden aan het gas, gezongen. Ook werden spelers van Jong Ajax uitgemaakt voor kankerlijers en zwaaiden er diverse voetbal supporters met palestijnse vlaggen

Het is weer eens zover: De debielen zijn weer eens op gestaan om de goeie supporters in een kwaad daglicht te zetten. Daarom is het zo jammer dat de politie gisteren niet KEIHARD heeft opgetreden tegen deze 'gekken' ...
Het is WEER een gemiste kans om de rotte appels er tussen uit te halen. Ik had het wel geweten: Geweer op scherp en knallen maar en dan arresteren en opsluiten voor minimaal 20 jaar !!!
Milo
 Milo - woensdag 10 april 2013 - 11:31   quote  deeplink  
De woorden kanker is idd erg misselijk makend maar hamassen en een vlag......daar draagt die jodenclub een steentje aan mee het gezang en wie niet springt is GEEN jood hoor je wekelijks in die UFO!
remco hoefnagel zwag
 remco hoefnagel zwag - woensdag 10 april 2013 - 11:34   quote  deeplink  
Beste lijdensweg ok die leusden en scheld woorden kunnen niet maar om nou ook gelijk te zeggen schieten op die gasten hoop voor jou dat je dat niet hoof mee te maken van dicht bij want dat is een hel!!!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 11:34 schreef remco hoefnagel zwag het volgende:
Beste lijdensweg ok die leusden en scheld woorden kunnen niet maar om nou ook gelijk te zeggen schieten op die gasten hoop voor jou dat je dat niet hoof mee te maken van dicht bij want dat is een hel!!!!!!
Beste Remco, als ik het over schieten heb dan zijn het in ieder geval de niet dodelijke !
Wat ik bedoel is eerst verwonden en dan afvoeren ... en lang genoeg opsluiten.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 11:31 schreef Milo het volgende:
De woorden kanker is idd erg misselijk makend maar hamassen en een vlag......daar draagt die jodenclub een steentje aan mee het gezang en wie niet springt is GEEN jood hoor je wekelijks in die UFO!
Wie niet springt is een jood heeft een heel andere lading dan: alle joden aan het gas!
Dat is gewoon misselijk makend ... En met vlaggen zwaaien daar heb ik helemaal geen moeite mee. Maar dat K-woord en aan het gas dat gaat mij te ver en dan moet gewoon eens afgelopen zijn!
kuipje
 kuipje - woensdag 10 april 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 11:25 schreef lijdensweg het volgende:
Fans van Feyenoord hebben zich dinsdag misdragen tijdens de mini-Klassieker tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax. Dat terwijl burgemeester Eberhard van der Laan (Amsterdam) en de clubs er alles aan doen om er voor te zorgen dat er vanaf aankomend seizoen weer uitsupporters toegestaan zijn bij Klassiekers.
De supporters van Feyenoord brachten tijdens de mini-Klassieker in stadion Woudestein spreekkoren ten gehore. Zo werd er onder meer Hamas, Hamas, joden aan het gas, gezongen. Ook werden spelers van Jong Ajax uitgemaakt voor kankerlijers en zwaaiden er diverse voetbal supporters met palestijnse vlaggen

Het is weer eens zover: De debielen zijn weer eens op gestaan om de goeie supporters in een kwaad daglicht te zetten. Daarom is het zo jammer dat de politie gisteren niet KEIHARD heeft opgetreden tegen deze 'gekken' ...
Het is WEER een gemiste kans om de rotte appels er tussen uit te halen. Ik had het wel geweten: Geweer op scherp en knallen maar en dan arresteren en opsluiten voor minimaal 20 jaar !!!
Ben het met je eens dat er een keer normaal gedaan moet worden en het is jammer dat een groot gedeelte van de supporters een negatief IQ heeft en niet inziet dat dit niet werkt.. maar laten we het alsjeblieft niet groter maken dan dat het is..
pat
 pat - woensdag 10 april 2013 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 11:25 schreef lijdensweg het volgende:
Fans van Feyenoord hebben zich dinsdag misdragen tijdens de mini-Klassieker tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax. Dat terwijl burgemeester Eberhard van der Laan (Amsterdam) en de clubs er alles aan doen om er voor te zorgen dat er vanaf aankomend seizoen weer uitsupporters toegestaan zijn bij Klassiekers.
De supporters van Feyenoord brachten tijdens de mini-Klassieker in stadion Woudestein spreekkoren ten gehore. Zo werd er onder meer Hamas, Hamas, joden aan het gas, gezongen. Ook werden spelers van Jong Ajax uitgemaakt voor kankerlijers en zwaaiden er diverse voetbal supporters met palestijnse vlaggen

Het is weer eens zover: De debielen zijn weer eens op gestaan om de goeie supporters in een kwaad daglicht te zetten. Daarom is het zo jammer dat de politie gisteren niet KEIHARD heeft opgetreden tegen deze 'gekken' ...
Het is WEER een gemiste kans om de rotte appels er tussen uit te halen. Ik had het wel geweten: Geweer op scherp en knallen maar en dan arresteren en opsluiten voor minimaal 20 jaar !!!
Wel wat overdreven dit. en dat schieten??? ik mag jou reacties ook niet maar ik tollereer je, ik skiet jou tog ook niet na elke spelfout haha
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 12:28 schreef pat het volgende:

[..]

Wel wat overdreven dit. en dat schieten??? ik mag jou reacties ook niet maar ik tollereer je, ik skiet jou tog ook niet na elke spelfout haha
Dus jij plaats spellingsfouten en joden aan het gas in dezelfde categorie ??? Dat is pas triest ...
kuipje
 kuipje - woensdag 10 april 2013 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 12:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dus jij plaats spellingsfouten en joden aan het gas in dezelfde categorie ??? Dat is pas triest ...
Ik plaats Joden aan het gas en mensen neerschieten wel in dezelfde categorie.. dus wie is hier triest..

Tuurlijk gaan ze iedere keer te ver, maar kom met een oplossing ipv zulke onzinnige dingen te roepen.
pat
 pat - woensdag 10 april 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 12:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dus jij plaats spellingsfouten en joden aan het gas in dezelfde categorie ??? Dat is pas triest ...
ik plaats het rare gedrag van jou in hetzelfde perspectief als die rare gasten die dat roepen. Beide hebben het IQ van een doperwtje.
Ik reageer er alleen niet als een mongool op.
tomson
 tomson - woensdag 10 april 2013 - 12:39   quote  deeplink  
Had makkelijk in het "Ajax en Feyenoord broeden op supportersplan" topic gekund ?
OT : een percentage leeghoofden hou je altijd, ook buiten de voetballerij.
Sympathiek dat de toegang gratis was maar dat helpt er ook niet aan....
pat
 pat - woensdag 10 april 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 12:34 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik plaats Joden aan het gas en mensen neerschieten wel in dezelfde categorie.. dus wie is hier triest..

Tuurlijk gaan ze iedere keer te ver, maar kom met een oplossing ipv zulke onzinnige dingen te roepen.
idd een oplossing ipv van die onzinnige opmerkingen van schieten etc...
als je eens terugdenk aan "bosse bosse je bent een nare man" dat was geweldig en duidelijk.
en het haalde toendestijd ook het landelijke nieuws.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 april 2013 door pat --
VVout
 VVout - woensdag 10 april 2013 - 13:35   quote  deeplink  
Zolang ze zelf met een vlag zwaaien waar een davidster in staat?

Het zijn allemaal verwijzingen die ontzettend grof zijn in de ogen van iemand die eens een gezellig familiedagje wil maken, zolang er geen bommen over en weer vliegen en de ergste scheldwoorden binnen de perken blijven moet je niet te veel lopen zeiken.

Dit is voetbal, een uitlaatklep van een hoop zaken die je al de hele week dwars zit en dat lucht gewoon op.
patjefr1908
 patjefr1908 - woensdag 10 april 2013 - 14:00   quote  deeplink  
Ik was er gisteravond ook en vond het allemaal wel meevallen dan zou het allemaal in het eerste kwartier gebeurt moeten zijn toen ik er nog niet was bovendien blijf ik van mening dat de oorzaak toch egt bij die knuppels in 020 ligt die noemen zichzelf joden zolang ze dat blijven en mogen doen dan blijft dit probleem en het is en blijft onze vijand dat zal het altijd blijven al gaan ze zich smurfen noemen pronken wij met gargamel buiten dit alles vergeten we de mooie einduitslag na de. Achterstand toch netjes terug gekomen heerlijk
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 10 april 2013 - 14:14   quote  deeplink  
Er is geen handgemeen geweest of andere vernielingen
Ik zie geen probleem dan
VVout
 VVout - woensdag 10 april 2013 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 14:00 schreef patjefr1908 het volgende:
Ik was er gisteravond ook en vond het allemaal wel meevallen dan zou het allemaal in het eerste kwartier gebeurt moeten zijn toen ik er nog niet was bovendien blijf ik van mening dat de oorzaak toch egt bij die knuppels in 020 ligt die noemen zichzelf joden zolang ze dat blijven en mogen doen dan blijft dit probleem en het is en blijft onze vijand dat zal het altijd blijven al gaan ze zich smurfen noemen pronken wij met gargamel buiten dit alles vergeten we de mooie einduitslag na de. Achterstand toch netjes terug gekomen heerlijk
En wie niet springt, komt in de smurfensoep. Ik ben benieuwd wat ze dan weer te zeiken hebben die snavels.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 14:00 schreef patjefr1908 het volgende:
Ik was er gisteravond ook en vond het allemaal wel meevallen dan zou het allemaal in het eerste kwartier gebeurt moeten zijn toen ik er nog niet was bovendien blijf ik van mening dat de oorzaak toch egt bij die knuppels in 020 ligt die noemen zichzelf joden zolang ze dat blijven en mogen doen dan blijft dit probleem en het is en blijft onze vijand dat zal het altijd blijven al gaan ze zich smurfen noemen pronken wij met gargamel buiten dit alles vergeten we de mooie einduitslag na de. Achterstand toch netjes terug gekomen heerlijk
Spelers en officials die schuldig worden bevonden aan racistisch gedrag kunnen een schorsing van tien duels tegemoet zien. Die regel wil de UEFA op korte termijn invoeren.

De Europese voetbalbond presenteerde woensdag de laatste plannen om de strijd tegen racisme aan te gaan. Gianni Infantino, secretaris-generaal van de UEFA, laat weten dat clubs bovendien een deel of het gehele stadion moeten sluiten wanneer fans tegenstanders racistisch bejegenen. "De sport wordt nog steeds gegeseld. We moeten sancties hebben", aldus Infantino in gesprek met de BBC.

"Wat wij voorstellen is dat wanneer een speler of een official schuldig wordt bevonden aan racisme dit automatisch een schorsing van tien wedstrijden oplevert", zegt de bestuurder. "Als supporters schuldig worden bevonden dan zal een deel van het stadion afgesloten worden. De sectie waar het voorval heeft plaatsgevonden gaat dicht."

"Als supporters van dezelfde club nog een keer in de fout gaan, dan zal het gehele stadion gesloten worden voor publiek", stelt Infantino. "Bovendien krijgen clubs een boete, deze kan oplopen tot maximaal vijftigduizend euro."

Vooral doorgaan met die lompe uitspraken beste debielen ...
Goeie regels! En nu nog goed uitvoeren !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 april 2013 door lijdensweg --
VVout
 VVout - woensdag 10 april 2013 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 14:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vooral doorgaan met die lompe uitspraken beste debielen ...
Goeie regels! En nu nog goed uitvoeren !!!

Sorry hoor ik ga ze niet terug zoeken die uitspraken van je hier in het forum.

Een beetje manieren OK, maar je kan ook te ver gaan is mijn idee. Ik zie het al voor me net als een tenniswedstrijd met je handjes op je knieen in het stadion en tijdens de rust een hi tee, bah man.
Leonidas
 Leonidas - woensdag 10 april 2013 - 14:42   quote  deeplink  
Beste Lijdensweg, kom nou eens met een realistische oplossing in plaats van "geweren op scherp en knallen" etc. Allemaal stoere taal die nergens toe leidt behalve weer de gebruikelijke aandacht voor een zekere Lijdensweg.
Sommigen gebruiken de rivaliteit met andere clubs, zoals in dit geval Ajax, om zich eens lekker te uiten. Bij lompe mensen gebeurt dat dan op een lompe manier. Ik ben er niet zo van onder de indruk.
Verder zou het al een heel stuk helpen als de Ajax supporters een andere geuzennaam kiezen.
Graag een fatsoenlijke reactie van je want sommige van je reacties zijn net zo lomp of misschien nog wel lomper als de reacties van de mensen die jij een kogel door het lijf wilt jagen.
VVout
 VVout - woensdag 10 april 2013 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 14:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als supporters van dezelfde club nog een keer in de fout gaan, dan zal het gehele stadion gesloten worden voor publiek", stelt Infantino. "Bovendien krijgen clubs een boete, deze kan oplopen tot maximaal vijftigduizend euro.

Ik zit alleen met een probleempje, het bovenstaande dreigement van de UEFA dat wil je de club niet aandoen dus moet je als supporter wel een beetje nadenken wat je doet.

Dus uitspraken als "beter een snavel in je hand dan tien in de lucht" bijv. daar kunnen ze dan weinig tegen doen.
broer van Ted
 broer van Ted - woensdag 10 april 2013 - 15:08   quote  deeplink  
er is afgelopen zondag een jonge kerel zeven keer in zijn rug geschoten omdat hij zijn drie potige hondje niet wilde aanlijnen .
En dan begin jij met .............
er is al een een v Randwijk en nu ook een RANDDEBIEL .wat ben jij voor......
pat
 pat - woensdag 10 april 2013 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 14:42 schreef Leonidas het volgende:
Beste Lijdensweg, kom nou eens met een realistische oplossing in plaats van "geweren op scherp en knallen" etc. Allemaal stoere taal die nergens toe leidt behalve weer de gebruikelijke aandacht voor een zekere Lijdensweg.
Sommigen gebruiken de rivaliteit met andere clubs, zoals in dit geval Ajax, om zich eens lekker te uiten. Bij lompe mensen gebeurt dat dan op een lompe manier. Ik ben er niet zo van onder de indruk.
Verder zou het al een heel stuk helpen als de Ajax supporters een andere geuzennaam kiezen.
Graag een fatsoenlijke reactie van je want sommige van je reacties zijn net zo lomp of misschien nog wel lomper als de reacties van de mensen die jij een kogel door het lijf wilt jagen.
ja idd aandacht ...
VVout
 VVout - woensdag 10 april 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 15:08 schreef broer van Ted het volgende:
er is afgelopen zondag een jonge kerel zeven keer in zijn rug geschoten omdat hij zijn drie potige hondje niet wilde aanlijnen .
...
Gewoon laf en volslagen stompzinnig en als we er nog een paar zouden willen opnoemen zijn we helaas volgend jaar nog niet klaar, en dat is zeker triest te noemen.
VVout
 VVout - woensdag 10 april 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Ik heb net effe dat artikel gelezen en nou pleur ik helemaal van mijn stoel af, maar om daar verder op in te gaan daarmee zou ik te ver af dwalen van dit topic.

Miki 7 kogels in zijn rug

En what the fuck met die opmerking hij was een Feyenoordsupporter, wat heeft dat nou met loslopende honden te maken, lekkere chaos daar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 april 2013 door VVout --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 april 2013 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 11:25 schreef lijdensweg het volgende:
Fans van Feyenoord hebben zich dinsdag misdragen tijdens de mini-Klassieker tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax. Dat terwijl burgemeester Eberhard van der Laan (Amsterdam) en de clubs er alles aan doen om er voor te zorgen dat er vanaf aankomend seizoen weer uitsupporters toegestaan zijn bij Klassiekers.
De supporters van Feyenoord brachten tijdens de mini-Klassieker in stadion Woudestein spreekkoren ten gehore. Zo werd er onder meer Hamas, Hamas, joden aan het gas, gezongen. Ook werden spelers van Jong Ajax uitgemaakt voor kankerlijers en zwaaiden er diverse voetbal supporters met palestijnse vlaggen

Het is weer eens zover: De debielen zijn weer eens op gestaan om de goeie supporters in een kwaad daglicht te zetten. Daarom is het zo jammer dat de politie gisteren niet KEIHARD heeft opgetreden tegen deze 'gekken' ...
Het is WEER een gemiste kans om de rotte appels er tussen uit te halen. Ik had het wel geweten: Geweer op scherp en knallen maar en dan arresteren en opsluiten voor minimaal 20 jaar !!!
Wat is de bron?
Gio spreekt van een geweldige steun van het legioen,zo ook Elvis Manu..
Dat is wat ik lees via FR gerelateerde sites..
Leonidas
 Leonidas - woensdag 10 april 2013 - 16:20   quote  deeplink  
Stond op Ajax showtime.
Bericht is nu verwijderd.
VVout
 VVout - woensdag 10 april 2013 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 16:20 schreef Leonidas het volgende:
Stond op Ajax showtime.
Bericht is nu verwijderd.
Lekkere bron.
Leonidas
 Leonidas - woensdag 10 april 2013 - 16:37   quote  deeplink  
Ik vrees dat Lijdensweg hier een enorme blooper beleeft.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 16:20 schreef Leonidas het volgende:
Stond op Ajax showtime.
Bericht is nu verwijderd.
Hahaha, dan heb je net de verkeerde ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 15:08 schreef broer van Ted het volgende:
er is afgelopen zondag een jonge kerel zeven keer in zijn rug geschoten omdat hij zijn drie potige hondje niet wilde aanlijnen .
En dan begin jij met .............
er is al een een v Randwijk en nu ook een RANDDEBIEL .wat ben jij voor......
Ja jochies, probeer het allemaal maar goed te lullen. Gelukkig weten we wel beter ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 14:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik zit alleen met een probleempje, het bovenstaande dreigement van de UEFA dat wil je de club niet aandoen dus moet je als supporter wel een beetje nadenken wat je doet.

Dus uitspraken als "beter een snavel in je hand dan tien in de lucht" bijv. daar kunnen ze dan weinig tegen doen.
Daar zullen die randdebielen nooit rekening mee houden ... die denken nooit aan Feyenoord.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 14:35 schreef VVout het volgende:

[..]

Sorry hoor ik ga ze niet terug zoeken die uitspraken van je hier in het forum.

Een beetje manieren OK, maar je kan ook te ver gaan is mijn idee. Ik zie het al voor me net als een tenniswedstrijd met je handjes op je knieen in het stadion en tijdens de rust een hi tee, bah man.
Zeg ik dat dan! Dat je met je handjes op de knieën moet blijven zitten ... Het gaat mij meer om bepaalde uitspraken en niks anders. En wat mij betreft mag er tegen die 'randdebielen' keihard worden opgetreden en daar sluit ik een geweer met rubberen kogels niet bij uit nee ...
Leonidas
 Leonidas - woensdag 10 april 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 14:42 schreef Leonidas het volgende:
Nog een keer:
Beste Lijdensweg, kom nou eens met een realistische oplossing in plaats van "geweren op scherp en knallen" etc. Allemaal stoere taal die nergens toe leidt behalve weer de gebruikelijke aandacht voor een zekere Lijdensweg.
Sommigen gebruiken de rivaliteit met andere clubs, zoals in dit geval Ajax, om zich eens lekker te uiten. Bij lompe mensen gebeurt dat dan op een lompe manier. Ik ben er niet zo van onder de indruk.
Verder zou het al een heel stuk helpen als de Ajax supporters een andere geuzennaam kiezen.
Graag een fatsoenlijke reactie van je want sommige van je reacties zijn net zo lomp of misschien nog wel lomper als de reacties van de mensen die jij een kogel door het lijf wilt jagen.
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 april 2013 - 18:40   quote  deeplink  
Op die jodensites.. gek wordt ik er van.. ze kunnen gewoon niet tegen hun verlies.

STINK NEUZEN!!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 17:18 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Geweren op scherp en knallen maar geldt ook voor rubberen kogels ...
Els
 Els - woensdag 10 april 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 11:25 schreef lijdensweg het volgende:
Fans van Feyenoord hebben zich dinsdag misdragen tijdens de mini-Klassieker tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax. Dat terwijl burgemeester Eberhard van der Laan (Amsterdam) en de clubs er alles aan doen om er voor te zorgen dat er vanaf aankomend seizoen weer uitsupporters toegestaan zijn bij Klassiekers.
De supporters van Feyenoord brachten tijdens de mini-Klassieker in stadion Woudestein spreekkoren ten gehore. Zo werd er onder meer Hamas, Hamas, joden aan het gas, gezongen. Ook werden spelers van Jong Ajax uitgemaakt voor kankerlijers en zwaaiden er diverse voetbal supporters met palestijnse vlaggen

Het is weer eens zover: De debielen zijn weer eens op gestaan om de goeie supporters in een kwaad daglicht te zetten. Daarom is het zo jammer dat de politie gisteren niet KEIHARD heeft opgetreden tegen deze 'gekken' ...
Het is WEER een gemiste kans om de rotte appels er tussen uit te halen. Ik had het wel geweten: Geweer op scherp en knallen maar en dan arresteren en opsluiten voor minimaal 20 jaar !!!
Heb ik ook gelezen op Ajaxshowtime. Lees in tweets van Koeman en Gio dat het juist een hele leuke sfeer was.
Ik ontken niet dat er een paar dwazen weer over de schreef zijn gegaan, maar het valt me wel op dat je weer meehuilt met de wolven in het bos. En weer pleit voor het 'neerknallen' van je medemens. Het wordt echt tijd dat je naar het altijd genoeglijke Spanje gaat, want ik geloof niet dat jouw extremistische opvattingen Nederland leuker gaan maken.
Leonidas
 Leonidas - woensdag 10 april 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 19:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Geweren op scherp en knallen maar geldt ook voor rubberen kogels ...
Tsja, dit blijft er dus over van je grote mond. Een Ajax-bericht en rubberen kogels....
Denk de volgende keer even na voordat je met deze lulkoek op de proppen komt.
k2
 k2 - woensdag 10 april 2013 - 19:38   quote  deeplink  
als je het tegen wil gaan lekker stadions dichtgooien salarissen van spelers naar bijstands niveau gooien en wij allemaal lekker eredivisie live nemen
VVout
 VVout - woensdag 10 april 2013 - 20:03   quote  deeplink  
Ja geregisseerd door Paul Verhoeven, weten die gok Chinezen ook waar ze aan toe zijn -.-
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 19:36 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Tsja, dit blijft er dus over van je grote mond. Een Ajax-bericht en rubberen kogels....
Denk de volgende keer even na voordat je met deze lulkoek op de proppen komt.
Weinig lulkoek , het is gewoon de waarheid dat jouw niet aan staat ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 19:24 schreef Els het volgende:

[..]

Heb ik ook gelezen op Ajaxshowtime. Lees in tweets van Koeman en Gio dat het juist een hele leuke sfeer was.
Ik ontken niet dat er een paar dwazen weer over de schreef zijn gegaan, maar het valt me wel op dat je weer meehuilt met de wolven in het bos. En weer pleit voor het 'neerknallen' van je medemens. Het wordt echt tijd dat je naar het altijd genoeglijke Spanje gaat, want ik geloof niet dat jouw extremistische opvattingen Nederland leuker gaan maken.
Ik huil niks mee, het enige waar ik afschuw van heb is als er woorden vallen als: Hamas hamas joden aan het gas en elk woord dat ze roepen met kanker erin. En dan bij elke wedstrijd waar dan ook zou men de wedstrijd moeten staken en/of stil leggen. Dat getuigd gewoon van weinig respect, en dan mag wat mij betreft de geweren in de aanslag ja ... en met rubberen kogels ten aanval.En als de medemens niet wil luisteren dan maar voelen !! Simpeler en duidelijker kan het niet. Dan mag ik maar ouderwets zijn maar tegenwoordig nemen de tuig en debielen teveel het heft in handen en sta de 'overheid' maar toe te kijken. Als dat jouw idee van samenleven is ...
Leonidas
 Leonidas - woensdag 10 april 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 21:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Weinig lulkoek , het is gewoon de waarheid dat jouw niet aan staat ...
Een Ajax bericht en ruberen kogels de waarheid?
In ieder geval niet de mijne.
En ik blijf er bij lulkoek of nog liever gezegd roddel. Door jouw valse berichtgeving gooi jij de naam van mijn club te grabbel.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 21:46 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Een Ajax bericht en ruberen kogels de waarheid?
In ieder geval niet de mijne.
En ik blijf er bij lulkoek of nog liever gezegd roddel. Door jouw valse berichtgeving gooi jij de naam van mijn club te grabbel.
Jij en je vriendjes maken het er van dat het 020 nieuws is. Maar ik heb het van een ander en een supporter die is wezen kijken ... Maar geloof jij nu maar lekker dat het 020 nieuws is !!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 21:46 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Een Ajax bericht en ruberen kogels de waarheid?
In ieder geval niet de mijne.
En ik blijf er bij lulkoek of nog liever gezegd roddel. Door jouw valse berichtgeving gooi jij de naam van mijn club te grabbel.
En die rubberen kogels moeten helaas nog de waarheid worden hoop ik. Weten die debielen gelijk waar ze aan toe zijn ...
Leonidas
 Leonidas - woensdag 10 april 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 21:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij en je vriendjes maken het er van dat het 020 nieuws is. Maar ik heb het van een ander en een supporter die is wezen kijken ... Maar geloof jij nu maar lekker dat het 020 nieuws is !!!
Je tekst was letterlijk de tekst van het Ajax bericht. Niet wegduiken maar gewoon eerlijk voor je valse verhaal staan.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 april 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 21:52 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Je tekst was letterlijk de tekst van het Ajax bericht. Niet wegduiken maar gewoon eerlijk voor je valse verhaal staan.
Ik heb de tekst ergens vandaan gehaald ja. Maar 100% zeker niet van een 020 bericht. Dat maakt jij ervan. En als jij daar zo gelukkig mee ben . Het zij zo ...
Leonidas
 Leonidas - woensdag 10 april 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 21:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb de tekst ergens vandaan gehaald ja. Maar 100% zeker niet van een 020 bericht. Dat maakt jij ervan. En als jij daar zo gelukkig mee ben . Het zij zo ...
Gelukkig word ik als er eerlijk over mijn club bericht wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 april 2013 - 22:29   quote  deeplink  
Er is dus geen bron?

Boudewijn na Barca en PSG een slotje aub..
Els
 Els - woensdag 10 april 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 21:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik huil niks mee, het enige waar ik afschuw van heb is als er woorden vallen als: Hamas hamas joden aan het gas en elk woord dat ze roepen met kanker erin. En dan bij elke wedstrijd waar dan ook zou men de wedstrijd moeten staken en/of stil leggen. Dat getuigd gewoon van weinig respect, en dan mag wat mij betreft de geweren in de aanslag ja ... en met rubberen kogels ten aanval.En als de medemens niet wil luisteren dan maar voelen !! Simpeler en duidelijker kan het niet. Dan mag ik maar ouderwets zijn maar tegenwoordig nemen de tuig en debielen teveel het heft in handen en sta de 'overheid' maar toe te kijken. Als dat jouw idee van samenleven is ...
Als jij jouw opvatting ouderwets noemt, ga je wel heel ver terug in de beschaving. Een overheid die zonder vorm van proces met scherp schiet op burgers, zie je alleen in de donkere Middeleeuwen en in banenenrepublieken. En ja, ik heb een hekel aan de absurde vijandelijkheden die er zijn tussen supportersgroepen, ik zie niet in waarom ik welke bevolkingsgroep dan ook aan het gas zou willen hebben en ik heb niets met Hamas. Maar ik ben wel van mening dat een gepaste actie vereist is als iemand de regels overtreedt, en een gepaste actie is niet met scherp schieten als iemand grof in de mond of beledigend is.
Ik wens je een zachtmoedig hart toe, dat is eerlijk gezegd mijn idee van samenleven....
Els
 Els - woensdag 10 april 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 21:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb de tekst ergens vandaan gehaald ja. Maar 100% zeker niet van een 020 bericht. Dat maakt jij ervan. En als jij daar zo gelukkig mee ben . Het zij zo ...
Het heeft alleen op de Ajaxsite Ajaxshowtime gestaan, dus óf je bent de auteur, óf je hebt het daarvandaan gehaald. Waarom heb je niet, zoals Boudewijn altijd vraagt, een bronvermelding eronder gezet? Je hebt in elk geval de schijn tegen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans van Feyenoord ???









0.0071370