BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans van Feyenoord ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 april 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 11:25 schreef lijdensweg het volgende:
Fans van Feyenoord hebben zich dinsdag misdragen tijdens de mini-Klassieker tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax. Dat terwijl burgemeester Eberhard van der Laan (Amsterdam) en de clubs er alles aan doen om er voor te zorgen dat er vanaf aankomend seizoen weer uitsupporters toegestaan zijn bij Klassiekers.
De supporters van Feyenoord brachten tijdens de mini-Klassieker in stadion Woudestein spreekkoren ten gehore. Zo werd er onder meer Hamas, Hamas, joden aan het gas, gezongen. Ook werden spelers van Jong Ajax uitgemaakt voor kankerlijers en zwaaiden er diverse voetbal supporters met palestijnse vlaggen

Het is weer eens zover: De debielen zijn weer eens op gestaan om de goeie supporters in een kwaad daglicht te zetten. Daarom is het zo jammer dat de politie gisteren niet KEIHARD heeft opgetreden tegen deze 'gekken' ...
Het is WEER een gemiste kans om de rotte appels er tussen uit te halen. Ik had het wel geweten: Geweer op scherp en knallen maar en dan arresteren en opsluiten voor minimaal 20 jaar !!!
Open je deze topic nou vanwege je mening, of stel je de Forumleden een vraag?

Kortom: wat wil je nou eigenlijk weten?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 00:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Open je deze topic nou vanwege je mening, of stel je de Forumleden een vraag?

Kortom: wat wil je nou eigenlijk weten?
wat je wil ...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 22:43 schreef Els het volgende:

[..]

Het heeft alleen op de Ajaxsite Ajaxshowtime gestaan, dus óf je bent de auteur, óf je hebt het daarvandaan gehaald. Waarom heb je niet, zoals Boudewijn altijd vraagt, een bronvermelding eronder gezet? Je hebt in elk geval de schijn tegen.
Mooi, dan heb ik toch lekker de schijn tegen. Want ook als ik de bron erbij vermeld zeggen ze nog dat het van de 020 showtime afkomt ... By the way: Het maakt GEEN ENE REET uit waar het vandaan komt. Mijn buurman is in ieder geval zelf geweest en die heeft die teksten bij die wedstrijd gehoord !!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 22:41 schreef Els het volgende:

[..]

Als jij jouw opvatting ouderwets noemt, ga je wel heel ver terug in de beschaving. Een overheid die zonder vorm van proces met scherp schiet op burgers, zie je alleen in de donkere Middeleeuwen en in banenenrepublieken. En ja, ik heb een hekel aan de absurde vijandelijkheden die er zijn tussen supportersgroepen, ik zie niet in waarom ik welke bevolkingsgroep dan ook aan het gas zou willen hebben en ik heb niets met Hamas. Maar ik ben wel van mening dat een gepaste actie vereist is als iemand de regels overtreedt, en een gepaste actie is niet met scherp schieten als iemand grof in de mond of beledigend is.
Ik wens je een zachtmoedig hart toe, dat is eerlijk gezegd mijn idee van samenleven....
Tja beste Els, dan blijft dit een verschil van mening! Jij mag het vergelijken met de middeleeuwen en bananenrepublieken. Maar ik vind gewoon dat de overheid in vele situaties veel harder mag en/of moet optreden !! Een goed voorbeeld op dat gebied ken ik wel, volgens jouw een bananenrepubliek: De verenigde staten van Amerika of te wel USA ....
De Spot
 De Spot - donderdag 11 april 2013 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 11:25 schreef lijdensweg het volgende:
Fans van Feyenoord hebben zich dinsdag misdragen tijdens de mini-Klassieker tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax. Dat terwijl burgemeester Eberhard van der Laan (Amsterdam) en de clubs er alles aan doen om er voor te zorgen dat er vanaf aankomend seizoen weer uitsupporters toegestaan zijn bij Klassiekers.
De supporters van Feyenoord brachten tijdens de mini-Klassieker in stadion Woudestein spreekkoren ten gehore. Zo werd er onder meer Hamas, Hamas, joden aan het gas, gezongen. Ook werden spelers van Jong Ajax uitgemaakt voor kankerlijers en zwaaiden er diverse voetbal supporters met palestijnse vlaggen

Het is weer eens zover: De debielen zijn weer eens op gestaan om de goeie supporters in een kwaad daglicht te zetten. Daarom is het zo jammer dat de politie gisteren niet KEIHARD heeft opgetreden tegen deze 'gekken' ...
Het is WEER een gemiste kans om de rotte appels er tussen uit te halen. Ik had het wel geweten: Geweer op scherp en knallen maar en dan arresteren en opsluiten voor minimaal 20 jaar !!!
Ga lekker naar Sparta joh sukkel!!
pat
 pat - donderdag 11 april 2013 - 09:32   quote  deeplink  
Bron: Telegraaf

Fans van Feyenoord hebben zich Dinsdag op de meest positieve zin laten zien tijdens de mini-Klassieker tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax.
De Burgermeester Eberhard van der Laan (Amsterdam) heeft dit voorbeeldige gedrag geprijst in diverse media. Zijn pleidooi voor het
uitzonderlijk positieve en soms hilarisch ludieke gedrag van de Feyenoord supporters heeft zelfs het nieuws gehaald in Engeland, Duitsland en Spanje.
De clubs doen er alles aan om er voor te zorgen dat er vanaf aankomend seizoen weer uitsupporters toegestaan zijn bij Klassiekers.

De supporters van Feyenoord brachten tijdens de mini-Klassieker in stadion Woudestein spreekkoren ten gehore.
Zo werd er onder meer door de feyenoord supporters ludiek verwezen naar de positie die ajax inneemt t.o.v de homo cultuur.
het lied "tulpen uit amsterdam" werd ludiek vertaald in:
"als de lente komt dan pakken wij, mannen in de kont, als de lente komt dan dragen wij, roze broeken zonder kont.
van die leren, mooie roze, van die strakke, leren broeken, als de lente kom dan pakt, elk neus een homo in zijn kont"
Ook werd Nieuwpoort van Jong Ajax op ludieke manier toegezongen na een veel te harde overtreding op Elvis Manu:
"nieuwpoort nieuwpoort je bent een nare man" (een verwijzing naar een vorige ludieke actie van een paar jaar terug in de kuip van het legioen)
Hierop reageerde Nieuwpoort vrolijk lachend en ontving zijn gele kaart, al klappend naar de Feyenoord aanhang, van de scheidsrechter.
Ook zwaaiden de ajax voetbal supporters met roze vlaggen en kwamen na jaren speculatie openlijk uit over passie voor de mannenliefde.
Zo werd de Lijdensweg van een Feyenoord supporter verlicht door een ajax supporter die net openlijk zijn voorliefde voor de mannenliefde had uitgesproken.

Zelf Burgermeester Aboutaleb heeft in een reactie gezegd dat dit gedrag de deur volledig openzet naar een eventuele viering op de coolsingel tot in lengte van jaren.
pat
 pat - donderdag 11 april 2013 - 09:33   quote  deeplink  
das het originele bericht, ...echt he

en nou ophouden met je gejank lijdensweg.
je hebt het over een waarheid, dit is mijn waarheid de jouwe is niet de mijne.
die van een ander niet de jouwe. houd er nu maar over op want dit gaat dus weer nergens over zoals heel veel van je opmerkingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2013 door pat --
VVout
 VVout - donderdag 11 april 2013 - 09:37   quote  deeplink  
Olli denkt er dit over,

hangslot.JPG
pat
 pat - donderdag 11 april 2013 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 09:37 schreef VVout het volgende:
Olli denkt er dit over,

[ afbeelding ]
+1
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 09:32 schreef pat het volgende:
Bron: Telegraaf

Fans van Feyenoord hebben zich Dinsdag op de meest positieve zin laten zien tijdens de mini-Klassieker tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax.
De Burgermeester Eberhard van der Laan (Amsterdam) heeft dit voorbeeldige gedrag geprijst in diverse media. Zijn pleidooi voor het
uitzonderlijk positieve en soms hilarisch ludieke gedrag van de Feyenoord supporters heeft zelfs het nieuws gehaald in Engeland, Duitsland en Spanje.
De clubs doen er alles aan om er voor te zorgen dat er vanaf aankomend seizoen weer uitsupporters toegestaan zijn bij Klassiekers.

De supporters van Feyenoord brachten tijdens de mini-Klassieker in stadion Woudestein spreekkoren ten gehore.
Zo werd er onder meer door de feyenoord supporters ludiek verwezen naar de positie die ajax inneemt t.o.v de homo cultuur.
het lied "tulpen uit amsterdam" werd ludiek vertaald in:
"als de lente komt dan pakken wij, mannen in de kont, als de lente komt dan dragen wij, roze broeken zonder kont.
van die leren, mooie roze, van die strakke, leren broeken, als de lente kom dan pakt, elk neus een homo in zijn kont"
Ook werd Nieuwpoort van Jong Ajax op ludieke manier toegezongen na een veel te harde overtreding op Elvis Manu:
"nieuwpoort nieuwpoort je bent een nare man" (een verwijzing naar een vorige ludieke actie van een paar jaar terug in de kuip van het legioen)
Hierop reageerde Nieuwpoort vrolijk lachend en ontving zijn gele kaart, al klappend naar de Feyenoord aanhang, van de scheidsrechter.
Ook zwaaiden de ajax voetbal supporters met roze vlaggen en kwamen na jaren speculatie openlijk uit over passie voor de mannenliefde.
Zo werd de Lijdensweg van een Feyenoord supporter verlicht door een ajax supporter die net openlijk zijn voorliefde voor de mannenliefde had uitgesproken.

Zelf Burgermeester Aboutaleb heeft in een reactie gezegd dat dit gedrag de deur volledig openzet naar een eventuele viering op de coolsingel tot in lengte van jaren.
Hahahahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 08:53 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ga lekker naar Sparta joh sukkel!!
Ga zelf , als je uit je dak wilt gaan. Maar laat Feyenoord verder met rust ...
De Spot
 De Spot - donderdag 11 april 2013 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 10:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ga zelf , als je uit je dak wilt gaan. Maar laat Feyenoord verder met rust ...
Hoezo ik heb niks op of aan te merken op alles en nog wat jij blijkbaar wel,moet je lekker oppleuren bij feyenoord!!
De Spot
 De Spot - donderdag 11 april 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Durf men zich niet meer volledig uit te spreken! Bah, een watje ...
O dat wil ik best hoor ik word een beetje misselijk van gasten zoals jij,je geeft je muil maar een slinger en weet totaal niet waar het over gaat.

Als jij je nou stoort aan dit soort gedrag wat doe je dan bij Feyenoord!!
Dat vraag ik me echt af.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:31 schreef De Spot het volgende:

[..]

O dat wil ik best hoor ik word een beetje misselijk van gasten zoals jij,je geeft je muil maar een slinger en weet totaal niet waar het over gaat.

Als jij je nou stoort aan dit soort gedrag wat doe je dan bij Feyenoord!!
Dat vraag ik me echt af.
Afkorting hou ik inderdaad niet van. Is een vorm van uiting van een bekrompen geest die zijn muil opentrekt en verder niks verteld ... Dus kan ik net zo goed aan jouw vragen: Wat doe jij bij Feyenoord ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2013 door lijdensweg --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:19 schreef pat het volgende:
jhk???
Ja ik weet wel wat het betekend maar ik ga het niet uitspreken! Is te beledigend ten aanzien van mijn ouders en grootouders ... Dit getuigd van geen enkele respect !!!
En de vele anderen ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2013 door lijdensweg --
van geil
 van geil - donderdag 11 april 2013 - 11:41   quote  deeplink  
zullen we deze maar sluiten?
De Spot
 De Spot - donderdag 11 april 2013 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Afkorting hou ik inderdaad niet van. Is een vorm van uiting van een bekrompen geest die zijn muil opentrekt en verder niks verteld ... Dus kan ik net zo goed aan jouw vragen: Wat doe jij bij Feyenoord ?
hoezo durf je het niet uit te spreken dan nee snap het al jij ben zo dom dat je ook dit aan jou moet uitleggen...ach krijg steeds meer het idee dat je een beetje simpel bent sorry man ik moet jou helemaal niet serieus nemen...je naam zegt het al zal geen pretje zijn om jou te zijn.
pat
 pat - donderdag 11 april 2013 - 11:45   quote  deeplink  
lijdensweg doe je dit om je frustratie te kunnen uiten omdat je niks te doen hebt?
ben je een internet gangstertje die andermans frustratie nodig heeft om te leven?
heb je in je eigen leven niks thuis te zeggen?
is het misschien omdat je minder sociaal functioneert?
ben je vroeger gepest?
heb je een abses op je linkerbal waardoor je rechterhersenhelf niet werkt?
heb je geen mogelijkheid tot hebben van sex?

kijk ik probeer je te doorgronden maar ik kom er niet uit.
watsgebeurt met jou in de skuur man.
moet een misschien gewoon een dikke knuffel van me?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2013 door pat --
kuipje
 kuipje - donderdag 11 april 2013 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:31 schreef De Spot het volgende:

[..]

O dat wil ik best hoor ik word een beetje misselijk van gasten zoals jij,je geeft je muil maar een slinger en weet totaal niet waar het over gaat.

Als jij je nou stoort aan dit soort gedrag wat doe je dan bij Feyenoord!!
Dat vraag ik me echt af.
Deze opmerking van jou raakt kant noch wal, goedemorgen wat kortzichtig.

Ik stoor me ook mateloos aan de mensen die leuzen scanderen en ook aan de supporters die continue dingen op het veld aan het gooien zijn. En als ze het dan doen, gooien ze het ook nog eens op hun eigen speler (janmaat). Zeker omdat het de club in diskrediet brengt bij de KNVB en de UEFA en we hierdoor vaker hoge boetes krijgen, dan heb ik vaak het idee dat er een gemiddeld IQ van 20 zit, maar goed.

Dat ik me hier aan stoor, wil niet zeggen dat ik niets te zoeken heb bij Feyenoord, dat is natuurlijk onzin. Iedereen is om zijn eigen reden voor deze club en jij zou moeten kunnen beamen dat als je eenmaal voor Feyenoord bent, dat je nooit meer voor een andere club kunt zijn, daarvoor zijn de magie van het stadion en de club te groot.

Maar ga nou alstjeblieft niet roepen dat L niets te zoeken heeft bij Feyenoord, want hij mag prima zeggen dat hij het afkeurt. Al kan hij dat in het vervolg misschien met een iets minder gezouten mening doen, zou een hoop discussies uit de weg helpen :P
kuipje
 kuipje - donderdag 11 april 2013 - 11:48   quote  deeplink  
ps..

Wat betekent JHK nou?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:44 schreef De Spot het volgende:

[..]

hoezo durf je het niet uit te spreken dan nee snap het al jij ben zo dom dat je ook dit aan jou moet uitleggen...ach krijg steeds meer het idee dat je een beetje simpel bent sorry man ik moet jou helemaal niet serieus nemen...je naam zegt het al zal geen pretje zijn om jou te zijn.
Dan ben ik maar lekker simpel. Dat soort lompe uitspraken horen gewoon niet thuis in de maatschappij en al helemaal niet in de stadions ... Ik zal het wel even vermelden.
kuipje
 kuipje - donderdag 11 april 2013 - 11:50   quote  deeplink  
ah, ik ben er achter gekomen wat jhk betekent.. sterke opmerking de spot.. ik zou trots op jezelf zijn
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:45 schreef pat het volgende:
lijdensweg doe je dit om je frustratie te kunnen uiten omdat je niks te doen hebt?
ben je een internet gangstertje die andermans frustratie nodig heeft om te leven?
heb je in je eigen leven niks thuis te zeggen?
is het misschien omdat je minder sociaal functioneerd?
ben je vroeger gepest?
heb je een abses op je linkerbal waardoor je rechterhersenhelf niet werkt?
heb je geen mogelijkheid tot hebben van sex?

kijk ik probeer je te doorgronden maar ik kom er niet uit.
watsgebeurt met jou in de skuur man.
moet een misschien gewoon een dikke knuffel van me?
Ik heb inderdaad niet veel te doen, meer aan het inpakken en zo. En voor de rest aan het rentenieren en genieten van het leven samen met mijn vrouw en het groot brengen van mijn eigen dochters en 2 weeskinderen die we geadopteerd hebben ... En de rest hoef ik niet te antwoorden aangezien die niet van toepassing zijn op mij.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:50 schreef kuipje het volgende:
ah, ik ben er achter gekomen wat jhk betekent.. sterke opmerking de spot.. ik zou trots op jezelf zijn
Is toch triest niet?
De Spot
 De Spot - donderdag 11 april 2013 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:46 schreef kuipje het volgende:

[..]

Deze opmerking van jou raakt kant noch wal, goedemorgen wat kortzichtig.

Ik stoor me ook mateloos aan de mensen die leuzen scanderen en ook aan de supporters die continue dingen op het veld aan het gooien zijn. En als ze het dan doen, gooien ze het ook nog eens op hun eigen speler (janmaat). Zeker omdat het de club in diskrediet brengt bij de KNVB en de UEFA en we hierdoor vaker hoge boetes krijgen, dan heb ik vaak het idee dat er een gemiddeld IQ van 20 zit, maar goed.

Dat ik me hier aan stoor, wil niet zeggen dat ik niets te zoeken heb bij Feyenoord, dat is natuurlijk onzin. Iedereen is om zijn eigen reden voor deze club en jij zou moeten kunnen beamen dat als je eenmaal voor Feyenoord bent, dat je nooit meer voor een andere club kunt zijn, daarvoor zijn de magie van het stadion en de club te groot.

Maar ga nou alstjeblieft niet roepen dat L niets te zoeken heeft bij Feyenoord, want hij mag prima zeggen dat hij het afkeurt. Al kan hij dat in het vervolg misschien met een iets minder gezouten mening doen, zou een hoop discussies uit de weg helpen :P
ik reageer op wat hij meld ik heb nog nooit wat op het veld gegooid,zingen en tieren en beledigen hoort bij het spelletje en moet je met een korreltje zout nemen.

Iedereen heeft wel iemand verloren aan die enge ziekte wat heel erg is,maar zo word dat toch nooit letterlijk bedoeld.

Wij zeggen altijd Jode hebben kanker...wil ik dat ze allemaal kanker krijgen nee natuurlijk niet...niet allemaal(is een geintje he).
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 april 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja ik weet wel wat het betekend maar ik ga het niet uitspreken! Is te beledigend ten aanzien van mijn ouders en grootouders ... Dit getuigd van geen enkele respect !!!
En de vele anderen ...
jhk betekent wat anders.
kuipje
 kuipje - donderdag 11 april 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is toch triest niet?
Dat is niet heel stoer nee, snap het nut niet zo van zulke dingen. Snap sowieso het gespot met kanker niet, wordt werkelijk niemand beter van. Helaas zit dat nogal diep in mensen hun wortels.. Hoe stoer zou het zijn als dat uitgeband zou kunnen worden uit de stadions in Nederland... Helaas een utopie
kuipje
 kuipje - donderdag 11 april 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:54 schreef De Spot het volgende:

[..]

ik reageer op wat hij meld ik heb nog nooit wat op het veld gegooid,zingen en tieren en beledigen hoort bij het spelletje en moet je met een korreltje zout nemen.

Iedereen heeft wel iemand verloren aan die enge ziekte wat heel erg is,maar zo word dat toch nooit letterlijk bedoeld.

Wij zeggen altijd Jode hebben kanker...wil ik dat ze allemaal kanker krijgen nee natuurlijk niet...niet allemaal(is een geintje he).
Niet een heel leuk geintje.. of ik er nou iemand aan verloren heb of niet.. is gewoon 0,0 grappig.. bedenk anders een leuk grapje.. zal iedereen trots op je zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2013 door kuipje --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 april 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jhk betekent wat anders.
maar inderdaad ook bedoelt als wat hierboven aangegeven word. En dat is triest.
De Spot
 De Spot - donderdag 11 april 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben ik maar lekker simpel. Dat soort lompe uitspraken horen gewoon niet thuis in de maatschappij en al helemaal niet in de stadions ... Ik zal het wel even vermelden.
Oke maar eigensupporters afknallen wel in jou optiek,terwijl hier op Zuid vlakbij mij iemand is vermoord door de politie dat vind jij normaal??

Ik begrijp best dat mensen zich storen aan het gedrag van sommige suporters,maar goed jij kan je ook wel een beetje ander uitdrukken vind ik.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:56 schreef kuipje het volgende:

[..]

Dat is niet heel stoer nee, snap het nut niet zo van zulke dingen. Snap sowieso het gespot met kanker niet, wordt werkelijk niemand beter van. Helaas zit dat nogal diep in mensen hun wortels.. Hoe stoer zou het zijn als dat uitgeband zou kunnen worden uit de stadions in Nederland... Helaas een utopie
Ik blijf er voor strijden ... ondanks die utopie
De Spot
 De Spot - donderdag 11 april 2013 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is toch triest niet?
maar ja tis wel zo..
pat
 pat - donderdag 11 april 2013 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:48 schreef kuipje het volgende:
ps..

Wat betekent JHK nou?
ja ik weet het ook nog steeds niet, en volledig eens met je ander opmerking
De Spot
 De Spot - donderdag 11 april 2013 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:57 schreef kuipje het volgende:

[..]

Niet een heel leuk geintje.. of ik er nou iemand aan verloren heb of niet.. is gewoon 0,0 grappig.. bedenk anders een leuk grapje.. zal iedereen trots op je zijn.
relativeren pik!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jhk betekent wat anders.
De J heeft daar alles mee te maken . En dat gebrul ook . Dat kan je niet los van elkaar zien .
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 12:00 schreef pat het volgende:

[..]

ja ik weet het ook nog steeds niet, en volledig eens met je ander opmerking
Is al vermeld hierboven ... door een of ander spotlampje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2013 door lijdensweg --
kuipje
 kuipje - donderdag 11 april 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 12:01 schreef De Spot het volgende:

[..]

relativeren pik!!
Ik wil prima relativeren.

Maar hoe kan ik nou relativeren dat mensen in het stadion roepen dat mensen moeten sterven aan kanker, of dat de joden aan het gas moeten. Dat ga ik niet relativeren, want dat is simpelweg fout..

Misschien moet jij een keer iets volwassener worden en de eerste zijn die zulke rotzooi niet roept. Er zijn genoeg geestige manieren om de tegenstander te intimideren. Kijk naar de posts van pat.. Als jij hier nou als eerste mee kapt en het tegen je vriendjes zegt.. komen we misschien een keer ergens..

pffff
kuipje
 kuipje - donderdag 11 april 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Ik ga werken, ben hier ook klaar mee.. sterkte allemaal
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 april 2013 - 12:05   quote  deeplink  
Ik vind dat als hullie vinden dat ze joden zijn, dat wij mogen vinden dat het rot joden zijn.
Maar ik vind dood wensen en ziektes toe wensen niet gepast. Maar iedereen mag zijn eigen morele standaard hebben.
Die van mij wil ook wel eens opschuiven.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 12:04 schreef kuipje het volgende:
Ik ga werken, ben hier ook klaar mee.. sterkte allemaal
Nou , werk ze ...
van geil
 van geil - donderdag 11 april 2013 - 12:05   quote  deeplink  
en dat is allemaal begonnen met
hi ha hondelul....
pat
 pat - donderdag 11 april 2013 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 11:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad niet veel te doen, meer aan het inpakken en zo. En voor de rest aan het rentenieren en genieten van het leven samen met mijn vrouw en het groot brengen van mijn eigen dochters en 2 weeskinderen die we geadopteerd hebben ... En de rest hoef ik niet te antwoorden aangezien die niet van toepassing zijn op mij.
in dat geval:
10003684gr.gif
kuipje
 kuipje - donderdag 11 april 2013 - 12:18   quote  deeplink  
Toch nog een kleine post, ik had niet durven dromen dat ik het op een punt met lijdensweg eens zou zijn, maar het is toch zover gekomen.

Allereerst ben ik helemaal niet met hem eens dat er mensen afgeknalt moeten worden, want dat slaat helemaal nergens op, kijk hoe de ME zo nu en dan ingrijpt, die moeten niet teveel macht krijgen, want dan gaat het helemaal de verkeerde kant op.

Ik trek de opmerking van "de Spot" waanzinnig slecht, hij verteld dat je het moet relativeren als mensen "joden hebben kanker" roepen. Hierbij laat hij gelijk de ernst van de situatie zien, mensen hebben geen flauw benul meer wat ze roepen. Ze denken dat het helemaal normaal is, omdat iedereen in hun omgeving het doet. Het is als het ware in de samenleving geslopen en nu wordt het als "normaal" gezien, want ze bedoelen het niet, ze roepen het alleen. Ze "relativeren" hun eigen schandalige opmerkingen tot een tekst die wel mag.

Ik denk dat dit echt foute boel is, zoals van Geil zegt, het begon allemaal met hi ha hondelul. Dit ging toen te ver en werd na een tijdje normaal. Toen werd het je moeder is een hoer.. dit ging te ver en werd normaal. Waar gaat dit dan heen? Je kunt alles wel relativeren, maar je kunt ook zeggen het is leuk geweest en kap er gewoon mee.. Dan wordt je maar even als een saaie lul gezien door je vriendjes, maar misschien als je het op deze manier uitlegt, kunnen ze zich daar ook in vinden. Het is niet stoer om met kanker te schelden en het is niet stoer om te roepen dat de joden aan het gas moeten.

Inderdaad, ze noemen zichzelf joden, dus je kan ze rot joden noemen, geen probleem, dat ligt meer aan de Ajax supporters, dat ze hun eigen bijnamen een keer gaan aanpassen. Maar houd het alstjeblieft een heeeeeeeel klein beetje netjes.. Dat zou het voor iedereen een stuk aangenamer maken.

Ik vind het namelijk best jammer dat ik mijn vader ongeveer niet mee durf te nemen naar het stadion, omdat iedereen shit aan het roepen is waar mijn vader nog nooit van gehoord had.

Your shit and you know you are klinkt leuk en is leuk... Bossen je moeder is een kanker hoer is niet leuk, zie dat in "de Spot" en je komt er wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2013 door kuipje --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 12:18 schreef kuipje het volgende:
Toch nog een kleine post, ik had niet durven dromen dat ik het op een punt met lijdensweg eens zou zijn, maar het is toch zover gekomen.

Allereerst ben ik helemaal niet met hem eens dat er mensen afgeknalt moeten worden, want dat slaat helemaal nergens op, kijk hoe de ME zo nu en dan ingrijpt, die moeten niet teveel macht krijgen, want dan gaat het helemaal de verkeerde kant op.

Ik trek de opmerking van "de Spot" waanzinnig slecht, hij verteld dat je het moet relativeren als mensen "joden hebben kanker" roepen. Hierbij laat hij gelijk de ernst van de situatie zien, mensen hebben geen flauw benul meer wat ze roepen. Ze denken dat het helemaal normaal is, omdat iedereen in hun omgeving het doet. Het is als het ware in de samenleving geslopen en nu wordt het als "normaal" gezien, want ze bedoelen het niet, ze roepen het alleen. Ze "relativeren" hun eigen schandalige opmerkingen tot een tekst die wel mag.

Ik denk dat dit echt foute boel is, zoals van Geil zegt, het begon allemaal met hi ha hondelul. Dit ging toen te ver en werd na een tijdje normaal. Toen werd het je moeder is een hoer.. dit ging te ver en werd normaal. Waar gaat dit dan heen? Je kunt alles wel relativeren, maar je kunt ook zeggen het is leuk geweest en kap er gewoon mee.. Dan wordt je maar even als een saaie lul gezien door je vriendjes, maar misschien als je het op deze manier uitlegt, kunnen ze zich daar ook in vinden. Het is niet stoer om met kanker te schelden en het is niet stoer om te roepen dat de joden aan het gas moeten.

Inderdaad, ze noemen zichzelf joden, dus je kan ze rot joden noemen, geen probleem, dat ligt meer aan de Ajax supporters, dat ze hun eigen bijnamen een keer gaan aanpassen. Maar houd het alstjeblieft een heeeeeeeel klein beetje netjes.. Dat zou het voor iedereen een stuk aangenamer maken.

Ik vind het namelijk best jammer dat ik mijn vader ongeveer niet mee durf te nemen naar het stadion, omdat iedereen shit aan het roepen is waar mijn vader nog nooit van gehoord had.

Your shit and you know you are klinkt leuk en is leuk... Bossen je moeder is een kanker hoer is niet leuk, zie dat in "de Spot" en je komt er wel.
Prima verwoord !!! Ik zou het niet beter kunnen ...
pat
 pat - donderdag 11 april 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 12:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Prima verwoord !!! Ik zou het niet beter kunnen ...
tja als je het zo had gedaan was de discussie ook nooit zo geworden hahahahahahahahhaha
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 11 april 2013 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 12:40 schreef pat het volgende:

[..]

tja als je het zo had gedaan was de discussie ook nooit zo geworden hahahahahahahahhaha
Maakt niet uit hoe ik het zegt ... de discussie loopt ALTIJD zo hahahahahahahahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2013 door lijdensweg --
VVout
 VVout - donderdag 11 april 2013 - 14:37   quote  deeplink  
Trrrrng zeg, ben je effe niet on staat er alweer een boek vol geouwehoer.

Haha vervelen jullie je, zeker al een tijdje niet geneukt zeker.
Milo
 Milo - donderdag 11 april 2013 - 14:46   quote  deeplink  
Dus: wie niet springt is een jood, mag niet meer. Hamas, hamas mag niet meer.
Zwaaien met sterretjes mag niet meer. Mag fluiten nog wel? eigenlijk ook niet, want dat is ook denigrerend. saaie boel straks in de kuip! straks kan ik nog mijn vrouw meenemen moet er niet aan denken! Wordt het net tennis sssssssssssst stilte, er wordt afgetrapt!
VVout
 VVout - donderdag 11 april 2013 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2013 - 13:35 schreef VVout het volgende:
Zolang ze zelf met een vlag zwaaien waar een davidster in staat?

Het zijn allemaal verwijzingen die ontzettend grof zijn in de ogen van iemand die eens een gezellig familiedagje wil maken, zolang er geen bommen over en weer vliegen en de ergste scheldwoorden binnen de perken blijven moet je niet te veel lopen zeiken.

Dit is voetbal, een uitlaatklep van een hoop zaken die je al de hele week dwars zit en dat lucht gewoon op.
Had ik het ook al over, alleen oppassen dat je Feyenoord niet opzadeld met een paar duizend €uries boete want daar zitten we niet op te wachten.

GVD trap ik er weer in, zit ik weer te schrijven.
kuipje
 kuipje - donderdag 11 april 2013 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 14:46 schreef Milo het volgende:
Dus: wie niet springt is een jood, mag niet meer. Hamas, hamas mag niet meer.
Zwaaien met sterretjes mag niet meer. Mag fluiten nog wel? eigenlijk ook niet, want dat is ook denigrerend. saaie boel straks in de kuip! straks kan ik nog mijn vrouw meenemen moet er niet aan denken! Wordt het net tennis sssssssssssst stilte, er wordt afgetrapt!
Als je eerst eens leest voordat je commentaar levert.. en nee.. hammas hammas hoort niet nee.. Zit er volgens jou werkelijk niets tussen stilte en hammas hammas hammas de joden aan het gas?

Mijn statement wordt op deze manier alleen maar onderstreept, dank hiervoor

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans van Feyenoord ???









0.0072920