BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans van Feyenoord ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR010VL
 FR010VL - donderdag 11 april 2013 - 15:57   quote  deeplink  
pfff het zijn gewoon allemaal tyfes joden punt
De Spot
 De Spot - vrijdag 12 april 2013 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 12:03 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik wil prima relativeren.

Maar hoe kan ik nou relativeren dat mensen in het stadion roepen dat mensen moeten sterven aan kanker, of dat de joden aan het gas moeten. Dat ga ik niet relativeren, want dat is simpelweg fout..

Misschien moet jij een keer iets volwassener worden en de eerste zijn die zulke rotzooi niet roept. Er zijn genoeg geestige manieren om de tegenstander te intimideren. Kijk naar de posts van pat.. Als jij hier nou als eerste mee kapt en het tegen je vriendjes zegt.. komen we misschien een keer ergens..

pffff
wat heeft volwassen worden nou te maken met dat ik het allemaal met een korrel zout neem ik kom uit een buurt waar schelden met het woord kanker gewoon normaal is,is het normaal schelden met het woord kanker nee natuurlijk niet,maar maakt je het een minder mens als je af en toe scheld rot lekker op man.
Je ben in een voetbal stadion en in Rotterdam...Feyenoord zit bij mij enorm diep en de emoties lopen vaak enorm op iedereen uit zich anders en probeer alleen maar te zeggen dat je het niet zo serieus moet nemen.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 07:41 schreef De Spot het volgende:

[..]

wat heeft volwassen worden nou te maken met dat ik het allemaal met een korrel zout neem ik kom uit een buurt waar schelden met het woord kanker gewoon normaal is,is het normaal schelden met het woord kanker nee natuurlijk niet,maar maakt je het een minder mens als je af en toe scheld rot lekker op man.
Je ben in een voetbal stadion en in Rotterdam...Feyenoord zit bij mij enorm diep en de emoties lopen vaak enorm op iedereen uit zich anders en probeer alleen maar te zeggen dat je het niet zo serieus moet nemen.
Het blijkt maar weer dat je helemaal geen enkele respect heb ... Het is een kwestie van normen en waarden en het fatsoen dat je wil en/of kan opbrengen. Dat jij er niet zo zwaar aan til is een bevestiging dat je normen en waarden laag in het vaandel staan bij jouw ...
De Spot
 De Spot - vrijdag 12 april 2013 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het blijkt maar weer dat je helemaal geen enkele respect heb ... Het is een kwestie van normen en waarden en het fatsoen dat je wil en/of kan opbrengen. Dat jij er niet zo zwaar aan til is een bevestiging dat je normen en waarden laag in het vaandel staan bij jouw ...
nee jij ben lekker vol van respect supporters afknallen dat is normaal om dat te zeggen,ik floep er wel is wat uit en jij ben de laatste die daar over mag oordelen.

Je ben gewoon een clown man,je kan geeneens normale zinnen opbouwen...of zit je nog in de brugklas...lomschooltje...LTSzwakstroom...volgens mij kom je gewoon uit Amterdam!!
kuipje
 kuipje - vrijdag 12 april 2013 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:27 schreef De Spot het volgende:

[..]

nee jij ben lekker vol van respect supporters afknallen dat is normaal om dat te zeggen,ik floep er wel is wat uit en jij ben de laatste die daar over mag oordelen.

Je ben gewoon een clown man,je kan geeneens normale zinnen opbouwen...of zit je nog in de brugklas...lomschooltje...LTSzwakstroom...volgens mij kom je gewoon uit Amterdam!!
Het is blijkbaar een nutteloze discussie, blijf lekker aanstekers gooien, kk joden roepen en hamas hamas zingen.. Kan je dat weer tegen je vriendjes thuis zeggen. Ik heb het in ieder geval geprobeerd en hoef me niet schuldig te voelen als Feyenoord weer eens een boete krijgt voor problemen met de supporters..

Ik woon trouwens wel in Amsterdam :)
Milo
 Milo - vrijdag 12 april 2013 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2013 - 14:54 schreef kuipje het volgende:

[..]

Als je eerst eens leest voordat je commentaar levert.. en nee.. hammas hammas hoort niet nee.. Zit er volgens jou werkelijk niets tussen stilte en hammas hammas hammas de joden aan het gas?

Mijn statement wordt op deze manier alleen maar onderstreept, dank hiervoor
nee, lees jij goed! het gaat om het "idee" dit stuk is gezeik om niks! de bron is niet zuiver.
gejank om gelul.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:27 schreef De Spot het volgende:

[..]

nee jij ben lekker vol van respect supporters afknallen dat is normaal om dat te zeggen,ik floep er wel is wat uit en jij ben de laatste die daar over mag oordelen.

Je ben gewoon een clown man,je kan geeneens normale zinnen opbouwen...of zit je nog in de brugklas...lomschooltje...LTSzwakstroom...volgens mij kom je gewoon uit Amterdam!!
Wat interesseer het mij nou ene moer dat ik geen normale zin kan opbouwen! Dat heb ik gelukkig nooit in mijn leven nodig gehad. Ik was meer iemand van het doen ... De letters kon ik gelukkig aan een ander over laten. En ben niet bang dat je me tegen komt op school, die tijd is gelukkig ver achter de rug. En inderdaad op mijn opleiding had ik veel moeite met de taal en grammatica. Gelukkig heeft mij dat nooit belet in mijn ambities. De meeste kunnen er wel om lachen. En wat dat afknallen betreft: Inderdaad ben ik een voorstander om de 'klootzakken' binnen de Feyenoord familie af te laten knallen met rubberen kogels , daar zou ik zeker geen moeite mee hebben. En iedereen 'floep' er wel eens iets uit. Dan heb je ook nog de tijd om je er van te distantiƫren ... Maar ga lekker door met je afkeer. We hebben blijkbaar een verschil in NORMEN EN WAARDEN
Milo
 Milo - vrijdag 12 april 2013 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:33 schreef kuipje het volgende:

[..]

Het is blijkbaar een nutteloze discussie, blijf lekker aanstekers gooien, kk joden roepen en hamas hamas zingen.. Kan je dat weer tegen je vriendjes thuis zeggen. Ik heb het in ieder geval geprobeerd en hoef me niet schuldig te voelen als Feyenoord weer eens een boete krijgt voor problemen met de supporters..

Ik woon trouwens wel in Amsterdam :)
Houd toch op joh, wat is er dit seizoen gebeurd? waardoor "onze" club zware boetes heeft gehad?
Milo
 Milo - vrijdag 12 april 2013 - 09:42   quote  deeplink  
De afgelopen 2 jaar gebeurd er niks heftigs!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:33 schreef kuipje het volgende:

[..]

Het is blijkbaar een nutteloze discussie, blijf lekker aanstekers gooien, kk joden roepen en hamas hamas zingen.. Kan je dat weer tegen je vriendjes thuis zeggen. Ik heb het in ieder geval geprobeerd en hoef me niet schuldig te voelen als Feyenoord weer eens een boete krijgt voor problemen met de supporters..

Ik woon trouwens wel in Amsterdam :)
Ja , ik ga er ook vanuit dat het aan dovenmansoren is gericht! Ik woon gelukkig niet uit Amsterdam :-) , maar wat maakt het ook uit. In ieder geval veel succes maar gewenst voor het komend weekend en dat we de 3 punten mogen gaan jatten in Waalwijk
De Spot
 De Spot - vrijdag 12 april 2013 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:33 schreef kuipje het volgende:

[..]

Het is blijkbaar een nutteloze discussie, blijf lekker aanstekers gooien, kk joden roepen en hamas hamas zingen.. Kan je dat weer tegen je vriendjes thuis zeggen. Ik heb het in ieder geval geprobeerd en hoef me niet schuldig te voelen als Feyenoord weer eens een boete krijgt voor problemen met de supporters..

Ik woon trouwens wel in Amsterdam :)
je moet geen dingen melden die ik niet doe ik zal nooit dingen op het veld gooien,maar af en toe wat roepen maakt het uit man..

Verassend!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:39 schreef Milo het volgende:

[..]

nee, lees jij goed! het gaat om het "idee" dit stuk is gezeik om niks! de bron is niet zuiver.
gejank om gelul.
Dat mag jij vinden, dat het niks is . Maar ik heb mijn buurman gevraagd of het waar was wat er op het internet stond betreft spreekkoren en hij zei tegen mij dat er in de eerste deel van de wedstrijd het een en ander is geroepen nadat Ajax op een 0-1 voorsprong kwam ... En beste Milo maakt er verder van wat jij wil. Het zal helaas niet de laatste keer zijn dat we die spreekkoren gaan horen en daar stoor ik mij als Feyenoord supporter aan. En wat dat betreft kunnen ze die supporters niet 'HARD' genoeg aanpakken. Verder wens ik iedereen veel succes, liefde en verdraagzaamheid toe de komende tijd ....

En nu mag je deze topic wat mij betref sluiten Boudewijn !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:41 schreef Milo het volgende:

[..]

Houd toch op joh, wat is er dit seizoen gebeurd? waardoor "onze" club zware boetes heeft gehad?
Zegt ie dat dan?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:42 schreef Milo het volgende:
De afgelopen 2 jaar gebeurd er niks heftigs!
Gelukkig niet zeg ... afkloppen !!
kuipje
 kuipje - vrijdag 12 april 2013 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:42 schreef Milo het volgende:
De afgelopen 2 jaar gebeurd er niks heftigs!
Klopt, en ik hoop ook dat dat zo blijft.. ik kan het alleen niet vinden in de argumenten die gebruikt worden, als je denkt dat schelden met zulke woorden normaal is, dan denk ik dat je ver van huis bent, of je nou in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht of Waalwijk woont.. Vandaar dat ik er op in ging. Maar goed, als jij het allemaal prima vind, is dat jou mening, ik ben in ieder geval blij dat ik mijn mening heb kunnen geven wat een ander er mee doet(waarschijnlijk niets), moeten ze zelf weten.
VVout
 VVout - vrijdag 12 april 2013 - 09:53   quote  deeplink  
Of hij verandert de titel in "jankers van Feyenoord" het leest lekker weg en kan me nauwelijks inhouden van tijd tot tijd te reageren.
De Spot
 De Spot - vrijdag 12 april 2013 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat interesseer het mij nou ene moer dat ik geen normale zin kan opbouwen! Dat heb ik gelukkig nooit in mijn leven nodig gehad. Ik was meer iemand van het doen ... De letters kon ik gelukkig aan een ander over laten. En ben niet bang dat je me tegen komt op school, die tijd is gelukkig ver achter de rug. En inderdaad op mijn opleiding had ik veel moeite met de taal en grammatica. Gelukkig heeft mij dat nooit belet in mijn ambities. De meeste kunnen er wel om lachen. En wat dat afknallen betreft: Inderdaad ben ik een voorstander om de 'klootzakken' binnen de Feyenoord familie af te laten knallen met rubberen kogels , daar zou ik zeker geen moeite mee hebben. En iedereen 'floep' er wel eens iets uit. Dan heb je ook nog de tijd om je er van te distantiƫren ... Maar ga lekker door met je afkeer. We hebben blijkbaar een verschil in NORMEN EN WAARDEN
Moeite je lijkt wel een Turk..hoe kan ik jou nou serieus nemen man...hahahha..maar goed moet je het ze een keer vertellen in het stadion hoe je er over denkt...

Normen en waarden worden toch niet hier op een internetforumpje bepaalt,ik bepaal dat zelf wel..en vloeken heeft daar niks mee te maken!!!
van geil
 van geil - vrijdag 12 april 2013 - 10:00   quote  deeplink  
veel hoogbegaafden kunnen slecht schrijven.
beetje flauw dus om daar steeds op terug te komen.
slimheid zit niet in de pen,integendeel.
wie slim is hoeft zich niet te bewijzen met mooie woorden.
De Spot
 De Spot - vrijdag 12 april 2013 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:52 schreef kuipje het volgende:

[..]

Klopt, en ik hoop ook dat dat zo blijft.. ik kan het alleen niet vinden in de argumenten die gebruikt worden, als je denkt dat schelden met zulke woorden normaal is, dan denk ik dat je ver van huis bent, of je nou in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht of Waalwijk woont.. Vandaar dat ik er op in ging. Maar goed, als jij het allemaal prima vind, is dat jou mening, ik ben in ieder geval blij dat ik mijn mening heb kunnen geven wat een ander er mee doet(waarschijnlijk niets), moeten ze zelf weten.
Ik respecteer dat ook, maar goed ik til er niet zo zwaar aan wat er allemaal geroepen word.

Joh leven laten leven toch.
De Spot
 De Spot - vrijdag 12 april 2013 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:00 schreef van geil het volgende:
veel hoogbegaafden kunnen slecht schrijven.
beetje flauw dus om daar steeds op terug te komen.
slimheid zit niet in de pen,integendeel.
wie slim is hoeft zich niet te bewijzen met mooie woorden.
Dan vermoed ik dat lijdensweg wel heel erg hoogbegaafd is.

Hij lokt de discussie aan niet ik ik reageer op wat hij op deze site pleurt,waar ik het totaal niet mee eens ben.
Daar is dit forum toch voor??
Milo
 Milo - vrijdag 12 april 2013 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:52 schreef kuipje het volgende:

[..]

Klopt, en ik hoop ook dat dat zo blijft.. ik kan het alleen niet vinden in de argumenten die gebruikt worden, als je denkt dat schelden met zulke woorden normaal is, dan denk ik dat je ver van huis bent, of je nou in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht of Waalwijk woont.. Vandaar dat ik er op in ging. Maar goed, als jij het allemaal prima vind, is dat jou mening, ik ben in ieder geval blij dat ik mijn mening heb kunnen geven wat een ander er mee doet(waarschijnlijk niets), moeten ze zelf weten.
mooi dus waarom een topic openen die niet zuiver op de graad is?
en ik heb ook gezegd mijn eerste reactie op bladzijde 1 dat schelden met dodelijke ziektes vreselijk is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2013 door Milo --
Milo
 Milo - vrijdag 12 april 2013 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg ... afkloppen !!
daarom het gaat goed dus waarom dit topic openen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 april 2013 - 10:08   quote  deeplink  
Fans zitten thuis en supporters in de Kuip!
De Spot
 De Spot - vrijdag 12 april 2013 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Fans zitten thuis en supporters in de Kuip!
plus 10!!

ojaa Leon niet meer vloeken he in de kuip
craven
 craven - vrijdag 12 april 2013 - 10:10   quote  deeplink  
en nu???
Milo
 Milo - vrijdag 12 april 2013 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Fans zitten thuis en supporters in de Kuip!
oneens leon omdat ik niet meer in de kuip kom ben ik fan?
craven
 craven - vrijdag 12 april 2013 - 10:12   quote  deeplink  
tsjaa schijnbaar... nou dan ben ik maar fan...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 april 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:10 schreef De Spot het volgende:

[..]

plus 10!!

ojaa Leon niet meer vloeken he in de kuip
Nee nee hou me rustig kerel haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 april 2013 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:12 schreef craven het volgende:
tsjaa schijnbaar... nou dan ben ik maar fan...
Hoezo werkverplchtingen gaan voor Cravie///supporter
Milo
 Milo - vrijdag 12 april 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:12 schreef craven het volgende:
tsjaa schijnbaar... nou dan ben ik maar fan...
idd ik kom 1 a 2 keer in de kuip de laatste 2 seizoenen, maar dan maar fan hup, hup Feijenoord!
craven
 craven - vrijdag 12 april 2013 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoezo werkverplchtingen gaan voor Cravie///supporter
hahaha nee hoor maakt mij niks uit hoor..ik volg ze toch wel ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 april 2013 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:11 schreef Milo het volgende:

[..]

oneens leon omdat ik niet meer in de kuip kom ben ik fan?
Maak toch niet uit,de liefde blijf hetzelfde ..
Maar je ploeg steunen doe je niet thuis op de bank en daar
hebben de engelsen een woord voor verzonnen supporting

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2013 door Leon FR1908 --
Milo
 Milo - vrijdag 12 april 2013 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maak toch niet uit,de liefde blijf hetzelfde ..
Maar je ploeg steunen doe je niet thuis op de bank en daar
hebben de engelsen een woord voor verzonnen supporting
ik heb schaken zijn school 2 jaar gesponsord en dat deed ik idd als fan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 april 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:19 schreef Milo het volgende:

[..]

ik heb schaken zijn school 2 jaar gesponsord en dat deed ik idd als fan!
Nou mooi,ik ga weer aan het werk want me seizoenskaart is weer van de rekening geschreven...mazzel
Milo
 Milo - vrijdag 12 april 2013 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou mooi,ik ga weer aan het werk want me seizoenskaart is weer van de rekening geschreven...mazzel
werkse kerel ;)-
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 april 2013 - 10:47   quote  deeplink  
16-08-2009.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou mooi,ik ga weer aan het werk want me seizoenskaart is weer van de rekening geschreven...mazzel
werk ze!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Prima idee !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Fans zitten thuis en supporters in de Kuip!
Helemaal waar ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:05 schreef De Spot het volgende:

[..]

Dan vermoed ik dat lijdensweg wel heel erg hoogbegaafd is.

Hij lokt de discussie aan niet ik ik reageer op wat hij op deze site pleurt,waar ik het totaal niet mee eens ben.
Daar is dit forum toch voor??
Hahaha dank je Spot, maar helaas .... Zonder mijn 2 beste maten was het me zeker niet gelukt !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 09:56 schreef De Spot het volgende:

[..]

Moeite je lijkt wel een Turk..hoe kan ik jou nou serieus nemen man...hahahha..maar goed moet je het ze een keer vertellen in het stadion hoe je er over denkt...

Normen en waarden worden toch niet hier op een internetforumpje bepaalt,ik bepaal dat zelf wel..en vloeken heeft daar niks mee te maken!!!
Daar heb ik in het verleden zat discussies over gehad op supporters avonden en in mijn vak. Het is helaas roeien tegen de stroming in ... Daarom is mijn hoop gevestigd op de orde handhavers! Dat die eens een keer hun 'werk' mogen doen. Maar het is helaas een soft apparaatje geworden hier in NL
kuipje
 kuipje - vrijdag 12 april 2013 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heb ik in het verleden zat discussies over gehad op supporters avonden en in mijn vak. Het is helaas roeien tegen de stroming in ... Daarom is mijn hoop gevestigd op de orde handhavers! Dat die eens een keer hun 'werk' mogen doen. Maar het is helaas een soft apparaatje geworden hier in NL
oneens.. ordehandhavers moeten nul macht hebben.. laatste wat ik wil is nederland als politiestaat
van geil
 van geil - vrijdag 12 april 2013 - 11:08   quote  deeplink  
perron 0 schoonvegen was wel n hele opluchting.
goed werk mariniers!
kuipje
 kuipje - vrijdag 12 april 2013 - 11:30   quote  deeplink  
Schermafbeelding_2013_04_12_om_11_28_00_AM.png

haha, daar zit dus het verschil tussen de spot en lijdensweg.. kijk maar naar de 5e Rij..
craven
 craven - vrijdag 12 april 2013 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Helemaal waar ...
Wees er blij mee
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 12 april 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 11:05 schreef kuipje het volgende:

[..]

oneens.. ordehandhavers moeten nul macht hebben.. laatste wat ik wil is nederland als politiestaat
Een politiestaat hoeft nu ook weer niet! Maar ik zou wel willen zien dat ze wat meer mogen, om de orde te handhaven ...
pat
 pat - vrijdag 12 april 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:07 schreef Milo het volgende:

[..]

mooi dus waarom een topic openen die niet zuiver op de graad is?
en ik heb ook gezegd mijn eerste reactie op bladzijde 1 dat schelden met dodelijke ziektes vreselijk is!
ik heb de rectificatie al geplaatst milo xD
pat
 pat - vrijdag 12 april 2013 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 10:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Fans zitten thuis en supporters in de Kuip!
zo waar dit, respect nummer 12.
ik voel me wel supporter, vroeger in het mooie stadion gezeten. dus ik ben nu half half

Elke maal dat ik kijk en dat legioen die gasten vooruit hoor brullen ben ik in en in trots op die gasten daar. spelers komen en gaan, nummer 12 blijft altijd.

het "hand in hand"
het "wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag"
het "we will not be moved, we support the feyenoord boys"
het "en geef die bal maar aan jean paul"
het "grazianoooooooo pelleeeeeeeeee"
het .... ach vul in ik geniet van jullie mannen en vrouwen van 12.
jullie zijn met ons, de fans die elkaar in de armen springen thuis achter de buis na een doelpunt, feyenoord.

degene die elke keer zeggen "ach ik denk niet dat ik vanavond/vanmiddag sta te springen bij een doelpunt" en bij de aanloop naar het verlossende doelpunt dan toch weer uitbundig staan te springen. handen in de lucht luid meezingend met het legioen...

ach wat een heerlijk gevoel dat feyenoord gevoel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2013 door pat --
pat
 pat - vrijdag 12 april 2013 - 18:36   quote  deeplink  
en laten we nu allemaal metelkaar afspreken om te doen wat stylzz zo mooi afbeelde
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 april 2013 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2013 - 18:36 schreef pat het volgende:
en laten we nu allemaal metelkaar afspreken om te doen wat stylzz zo mooi afbeelde
En jij geloof dat die 'debielen' dat gaan doen? Veel succes ..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fans van Feyenoord ???









0.0073020