BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gooit moedwillig hun eigen jeugd in de uitverkoop!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 11:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet te snappen.
Waarom neem jij aan dat we straks weer blij moeten zijn met 5 miljoen?
Wijnaldum en Fer brachten ook behoorlijk prijs op.
Ja en Fer kon op een haar na voor 12 miljoen naar Engeland van de winter...
Ik weet ook niet of het dan nog wel uiteleggen valt..
En daarom steun ik liever de jongens Clasie Indi en de Vrij dan het beleid.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 april 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 11:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en Fer kon op een haar na voor 12 miljoen naar Engeland van de winter...
Ik weet ook niet of het dan nog wel uiteleggen valt..
En daarom steun ik liever de jongens Clasie Indi en de Vrij dan het beleid.
Zat wel uitverkiezing Oranje van Fer nog vooraf he. Dan stuwt marktwaarde ineens omhoog.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Feyenoord doet iets structureel verkeerd. Alleen hadden Fer en Wijnaldum een aflopend contract en dus was 5 miljoen nog best veel. Nu met van Geel maar eens kijken hoe het gaat met spelers met een langer contract. Er valt nog niets over te zeggen. Maar in het verleden is gebleken dat we vrijwel altijd minder krijgen dan een Ajax/PSV. Helaas heeft Ajax nog steeds de naam. En afgelopen jaren het CL-voetbal. Nu maar afwachten, misschien tekenen ze bij of worden ze verkocht voor veel. Je weet het niet. Misschien worden we wel kampioen en gaan we de CL in met deze jongens. Je kan het gewoon niet zeggen. Het enige wat wij kunnen doen is de ploeg steunen en verder rustig afwachten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zat wel uitverkiezing Oranje van Fer nog vooraf he. Dan stuwt marktwaarde ineens omhoog.
Je snapt het dus precies!!
Clasie///held!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:07 schreef feyenoord!!! het volgende:
Feyenoord doet iets structureel verkeerd. Alleen hadden Fer en Wijnaldum een aflopend contract en dus was 5 miljoen nog best veel. Nu met van Geel maar eens kijken hoe het gaat met spelers met een langer contract. Er valt nog niets over te zeggen. Maar in het verleden is gebleken dat we vrijwel altijd minder krijgen dan een Ajax/PSV. Helaas heeft Ajax nog steeds de naam. En afgelopen jaren het CL-voetbal. Nu maar afwachten, misschien tekenen ze bij of worden ze verkocht voor veel. Je weet het niet. Misschien worden we wel kampioen en gaan we de CL in met deze jongens. Je kan het gewoon niet zeggen. Het enige wat wij kunnen doen is de ploeg steunen en verder rustig afwachten.
Ps vergeet Twente niet want die hoge transfersommen hebben ook te maken met degelijke contracten.
Verders helemaal mee eens!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 april 2013 - 12:10   quote  deeplink  
Niet vergeten: eerst nog als club bouwen naar een goede speklaag: opleiden én ruimte om te investeren in spelers van elders.
Verkoop is deze komende (2) jaren voor Feyenoord een must, om die gezonde status te bereiken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:10 schreef FR-Henk het volgende:
Niet vergeten: eerst nog als club bouwen naar een goede speklaag: opleiden én ruimte om te investeren in spelers van elders.
Verkoop is deze komende (2) jaren voor Feyenoord een must, om die gezonde status te bereiken.
Idd maar daarin moet je geen fouten maken ..de aanvoerder en reserve aanvoerder
mag best hetzelfde verdienen als Mathijsen...punt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door Leon FR1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 april 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je snapt het dus precies!!
Clasie///held!!!
Nee joh, tuurlijk snap ik het niet.
Pas 1 september gaan we het allen snappen.
Dan pas weten we óf Clasie weg is, óf dat ie 5 óf 12 miljoen heeft opgebracht.
van geil
 van geil - zaterdag 13 april 2013 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:10 schreef FR-Henk het volgende:
Niet vergeten: eerst nog als club bouwen naar een goede speklaag: opleiden én ruimte om te investeren in spelers van elders.
Verkoop is deze komende (2) jaren voor Feyenoord een must, om die gezonde status te bereiken.
dat zal altijd zo blijven.een a twee spelers moet je altijd verkopen.

mij gaat t erom hoe t gebeurt.
bij Feyenoord vertrekken ze altijd met gif.
en dat komt ergens door.
daarin heeft Leon n punt,waar ik het mee eens ben.
de vis stinkt altijd vanaf de kop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee joh, tuurlijk snap ik het niet.
Pas 1 september gaan we het allen snappen.
Dan pas weten we óf Clasie weg is, óf dat ie 5 óf 12 miljoen heeft opgebracht.
Dat is een feit idd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:15 schreef van geil het volgende:

[..]

dat zal altijd zo blijven.een a twee spelers moet je altijd verkopen.

mij gaat t erom hoe t gebeurt.
bij Feyenoord vertrekken ze altijd met gif.
en dat komt ergens door.
daarin heeft Leon n punt,waar ik het mee eens ben.
de vis stinkt altijd vanaf de kop.
En dat is idd precies wat ik bedoel..
Thx van Geil !!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 april 2013 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:15 schreef van geil het volgende:

[..]

dat zal altijd zo blijven.een a twee spelers moet je altijd verkopen.

mij gaat t erom hoe t gebeurt.
bij Feyenoord vertrekken ze altijd met gif.
en dat komt ergens door.
daarin heeft Leon n punt,waar ik het mee eens ben.
de vis stinkt altijd vanaf de kop.
Met gif?
Bij welke transfer zag jij gezeik vooraf dan?
En ligt dat dan perse aan het beleid?
Wat dacht je van gehaaide zaakwaarnemers die inspelen op sentimenten? ("Jongen vd club, wordt door de club zelf niet gewaardeerd in verbeterd contract etc.")

Ik zeg niet dat het zo altijd gaat, maar ook dat zijn scenario's.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Met gif?
Bij welke transfer zag jij gezeik vooraf dan?
En ligt dat dan perse aan het beleid?
Wat dacht je van gehaaide zaakwaarnemers die inspelen op sentimenten? ("Jongen vd club, wordt door de club zelf niet gewaardeerd in verbeterd contract etc.")

Ik zeg niet dat het zo altijd gaat, maar ook dat zijn scenario's.
Bij elke transfer van een speler uit de eigen opleiding....niet 1 uitgezonderd..
Maar ligt dat dan precies allemaal aan deze spelers?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 april 2013 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 11:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet te snappen.
Waarom neem jij aan dat we straks weer blij moeten zijn met 5 miljoen?
Wijnaldum en Fer brachten ook behoorlijk prijs op.
Als ze bijtekenden hadden ze meer opgeleverd.
Maar dan hadden we t nu niet over Clasie en Vilhena gehad.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bij elke transfer van een speler uit de eigen opleiding....niet 1 uitgezonderd..
Maar ligt dat dan precies allemaal aan deze spelers?
Nope, je moet de schuld ook (in elk geval voor een deel) bij de club durven leggen. Blijkbaar doen we iets structureel verkeerd. Maar wie zegt dat Van Geel hier geen verandering in brengt. En volgens mij wordt het sowieso steeds lastiger om spelers te laten bijtekenen met die hebberige zaakwaarnemers (denk aan bijv. Raiola). En ze willen steeds sneller naar het buitenland. Dus voor de clubs is het ook niet gemakkelijk. Maar het moge duidelijk zijn dat er iets verkeerd gaat.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 april 2013 - 12:42   quote  deeplink  
Van Geel bood toch een topsalaris? Geen idee hoe hoog dat is, maar klinkt niet slecht.
En dat na 1 goed jaar.
Realist2012
 Realist2012 - zaterdag 13 april 2013 - 12:52   quote  deeplink  
Ik ben natuurlijk als "echte Feyenoord" heel blij dat er door sommigen de club Feyenoord en alles wat daarbij hoort een warm hart toedragen.

Met name de lofuitingen aan de technisch directeur, algemeen directeur en financieel directeur vind ik altijd hartverwarmend.

Feyenoord doet expres zijn talenten in de uitverkoop, omdat ze dan minder geld opleveren dan dat we kunnen krijgen (dat ligt natuurlijk aan Martin).

Feyenoord is expres bezig met een nieuw stadion, omdat ze denken dat als Feyenoord nog 100 jaar in de Kuip speelt het vanzelfsprekend is dat vanzelf de omzet omhoog gaat temeer omdat de begroting al meer dan 6 jaar uit komt rond de 38 miljoen. En als je de een beetje naar de cijfers kijkt dan wordt de omzet bepaald door de toeschouwers die ongeveer 7 miljoen bij elkaar brengen (dat is natuur meer dan 80% van de begroting).

Feyenoord moet de GKL leider danken voor de mooie financiele situatie waarin de club nu in verkeerd (dat licht allemaal aan Gudde).

Al met al moet je dus blij zijn op alle steun die zij in afgelopen jaren van het hartverwarmende legioen hebben gekregen.

Gaat vooral zo door, dan worden we zeker in het jaar 3050 ooit nog wel een keer kampioen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:40 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nope, je moet de schuld ook (in elk geval voor een deel) bij de club durven leggen. Blijkbaar doen we iets structureel verkeerd. Maar wie zegt dat Van Geel hier geen verandering in brengt. En volgens mij wordt het sowieso steeds lastiger om spelers te laten bijtekenen met die hebberige zaakwaarnemers (denk aan bijv. Raiola). En ze willen steeds sneller naar het buitenland. Dus voor de clubs is het ook niet gemakkelijk. Maar het moge duidelijk zijn dat er iets verkeerd gaat.
Even serieus nu he...Je wil mij toch niet wijsmaken dat er niet 1 bij zit met een eigen wil en mening?
Moet je eens zien wat Wijnaldum heeft moeten doorstaan om zich een weg te wringen
naar die lampies....Alles is hem ontnomen ,zijn stad zijn club waar hij zelfs nog
2 ton heeft gegeven voor de jeugdopleiding.Zou jij het er allemaal voor over hebben om
naar die lampies te gaan? Ik niet alleen als er spelletjes met mij gespeelt worden..

Clasie is in mijn ogen een prima ventje dus er klopt gewoon iets niet dat
hij opeens van zich af gaat bijten....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 13 april 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:15 schreef van geil het volgende:

[..]

dat zal altijd zo blijven.een a twee spelers moet je altijd verkopen.

mij gaat t erom hoe t gebeurt.
bij Feyenoord vertrekken ze altijd met gif.
en dat komt ergens door.
daarin heeft Leon n punt,waar ik het mee eens ben.
de vis stinkt altijd vanaf de kop.
Dat Fer en Wijnaldum met gif vetrokken ligt noch aan hen noch aan de directie, maar aan het legioen. De overstap werd als verraad gezien.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 april 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 13:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat Fer en Wijnaldum met gif vetrokken ligt noch aan hen noch aan de directie, maar aan het legioen. De overstap werd als verraad gezien.
ligt ook gevoelig, je bent geen opleidingsclub voor andere nederlandse clubs.
Dat is een bevestiging van je positieverlies. Moeilijk te verkroppen.
Met deze daad stelden zij vast: Feyenoord is subtop geworden in Nederland.

Kwam hard aan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 13 april 2013 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Even serieus nu he...Je wil mij toch niet wijsmaken dat er niet 1 bij zit met een eigen wil en mening?
Moet je eens zien wat Wijnaldum heeft moeten doorstaan om zich een weg te wringen
naar die lampies....Alles is hem ontnomen ,zijn stad zijn club waar hij zelfs nog
2 ton heeft gegeven voor de jeugdopleiding.Zou jij het er allemaal voor over hebben om
naar die lampies te gaan? Ik niet alleen als er spelletjes met mij gespeelt worden..

Clasie is in mijn ogen een prima ventje dus er klopt gewoon iets niet dat
hij opeens van zich af gaat bijten....
Wijnaldum koos voor zijn carriere. En misschien dacht hij van te voren wel dat het minder weerstand op zou roepen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 13 april 2013 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ligt ook gevoelig, je bent geen opleidingsclub voor andere nederlandse clubs.
Dat is een bevestiging van je positieverlies. Moeilijk te verkroppen.
Met deze daad stelden zij vast: Feyenoord is subtop geworden in Nederland.

Kwam hard aan.
Dat zeker. Die sentimenten zijn ook zeker niet volledig onterecht. Ik probeerde alleen aan te geven dat de scherpe randjes niet noodzakerlijkerwijs bij de speler of de directie vandaan hoeven te komen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 13 april 2013 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 11:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en Fer kon op een haar na voor 12 miljoen naar Engeland van de winter...
Ik weet ook niet of het dan nog wel uiteleggen valt..
En daarom steun ik liever de jongens Clasie Indi en de Vrij dan het beleid.
Langer contract, hij speelde beter en is international. Zo moeilijk is het niet om te bedenken waar het verschil in transferwaarde vandaan komt...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 april 2013 - 14:24   quote  deeplink  
Spelers hebben voordeel van de twijfel.
Beleidsmensen nadeel van de twijfel.

Zo zit het niet.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Even serieus nu he...Je wil mij toch niet wijsmaken dat er niet 1 bij zit met een eigen wil en mening?
Moet je eens zien wat Wijnaldum heeft moeten doorstaan om zich een weg te wringen
naar die lampies....Alles is hem ontnomen ,zijn stad zijn club waar hij zelfs nog
2 ton heeft gegeven voor de jeugdopleiding.Zou jij het er allemaal voor over hebben om
naar die lampies te gaan? Ik niet alleen als er spelletjes met mij gespeelt worden..

Clasie is in mijn ogen een prima ventje dus er klopt gewoon iets niet dat
hij opeens van zich af gaat bijten....
Tsja, daar heb je op zich gelijk in. Maar aan de andere kant is die situatie ook niet te vergelijken met die van nu. Bedenk wel even dat we toen nog veel schuld hadden en verschrikkelijk laag stonden op de ranglijst. En Clasie..tsja, het is een groot talent en naar wat ik hoor moet zijn salaris ook omhoog, omdat hij weinig verdient. Maar aan de andere kant schijnt Feyenoord een goede aanbieding te hebben gedaan. En wat kan Clasie eisen na dit seizoen. Ik bedoel, hij is goed, en veel beter dan Vormer en Singh e.d. maar hij speelt dit jaar toch minder dan vorig jaar. Maar ik ben het volledig met je eens dat er iets niet klopt. Zoals ik al zei: er gaat structureel iets mis bij ons. Maar goed, ik wacht gewoon af wat er gaat gebeuren en wat van Geel voor elkaar krijgt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 16:29 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, daar heb je op zich gelijk in. Maar aan de andere kant is die situatie ook niet te vergelijken met die van nu. Bedenk wel even dat we toen nog veel schuld hadden en verschrikkelijk laag stonden op de ranglijst. En Clasie..tsja, het is een groot talent en naar wat ik hoor moet zijn salaris ook omhoog, omdat hij weinig verdient. Maar aan de andere kant schijnt Feyenoord een goede aanbieding te hebben gedaan. En wat kan Clasie eisen na dit seizoen. Ik bedoel, hij is goed, en veel beter dan Vormer en Singh e.d. maar hij speelt dit jaar toch minder dan vorig jaar. Maar ik ben het volledig met je eens dat er iets niet klopt. Zoals ik al zei: er gaat structureel iets mis bij ons. Maar goed, ik wacht gewoon af wat er gaat gebeuren en wat van Geel voor elkaar krijgt.
Klopt in zijn geheel idd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 14:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Langer contract, hij speelde beter en is international. Zo moeilijk is het niet om te bedenken waar het verschil in transferwaarde vandaan komt...
Precies !!
Hopen dat Clasie zijn contract verlengd dan maar......en de Vrij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 13:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat Fer en Wijnaldum met gif vetrokken ligt noch aan hen noch aan de directie, maar aan het legioen. De overstap werd als verraad gezien.
Lag wel degelijk aan de trainer toen en Don Leo.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 april 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Gaat het hier nou om vertrouwen in beleidsmakers of in spelers?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 13 april 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 18:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lag wel degelijk aan de trainer toen en Don Leo.
Don Leo was toen al een tijdje weg..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 18:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Don Leo was toen al een tijdje weg..
Klopt en Been werd nog even weggestemd door spelers die toch al elders hadden getekend..Gaf
ook aan waar opdat moment het probleem was....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 19:13   quote  deeplink  
Oh maar Don Leo was nog wel onderdeel van dat drama..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 13 april 2013 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oh maar Don Leo was nog wel onderdeel van dat drama..
Wellicht. Je kunt veel zeggen van Don Leo, maar hij is/was toch wel iemand die over het algemeen goed met spelers kon omgaan.
JanM
 JanM - zaterdag 13 april 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 12:40 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nope, je moet de schuld ook (in elk geval voor een deel) bij de club durven leggen. Blijkbaar doen we iets structureel verkeerd. Maar wie zegt dat Van Geel hier geen verandering in brengt. En volgens mij wordt het sowieso steeds lastiger om spelers te laten bijtekenen met die hebberige zaakwaarnemers (denk aan bijv. Raiola). En ze willen steeds sneller naar het buitenland. Dus voor de clubs is het ook niet gemakkelijk. Maar het moge duidelijk zijn dat er iets verkeerd gaat.
Raiolia of hoe hij ook heet is ook de zaakwaarnemer van Vilhena dus het kan wel. Mijn gevoel is dat het de spelers zijn die te snel denken dat ze onmisbaar zijn en miljoenensalarissen kunnen vragen. Met Van Geel en het huidige Feyenoord heb je dan de verkeerde tegenover je en ga je in de verkoop. En dat is bij Van Geel niet de uitverkoop! Verwacht dat hij Clasie niet voor minder dan 8 miljoen verkoopt en dat is prachtig voor Feyenoord!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 20:29 schreef JanM het volgende:

[..]

Raiolia of hoe hij ook heet is ook de zaakwaarnemer van Vilhena dus het kan wel. Mijn gevoel is dat het de spelers zijn die te snel denken dat ze onmisbaar zijn en miljoenensalarissen kunnen vragen. Met Van Geel en het huidige Feyenoord heb je dan de verkeerde tegenover je en ga je in de verkoop. En dat is bij Van Geel niet de uitverkoop! Verwacht dat hij Clasie niet voor minder dan 8 miljoen verkoopt en dat is prachtig voor Feyenoord!
Ja 5,5 miljoen voor Fer plus 5% op een evt doorverkoop is ook mooi Jan..
Maar janken als hij straks voor 12 miljoen naar Engeland verhuisd...wake up
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 20:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wellicht. Je kunt veel zeggen van Don Leo, maar hij is/was toch wel iemand die over het algemeen goed met spelers kon omgaan.
Oja Ingatovic boven eigen talent...de slechtste tder na Bosz.
Echt ik ben blij met van Geel want die voert ook alleen maar de wens uit
van het bestuur...Maar er beure rare dingen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 20:29 schreef JanM het volgende:

[..]

Raiolia of hoe hij ook heet is ook de zaakwaarnemer van Vilhena dus het kan wel. Mijn gevoel is dat het de spelers zijn die te snel denken dat ze onmisbaar zijn en miljoenensalarissen kunnen vragen. Met Van Geel en het huidige Feyenoord heb je dan de verkeerde tegenover je en ga je in de verkoop. En dat is bij Van Geel niet de uitverkoop! Verwacht dat hij Clasie niet voor minder dan 8 miljoen verkoopt en dat is prachtig voor Feyenoord!
Tsja, geloof mij maar, vaak zat zijn het de zaakwaarnemers die spelers naar andere clubs drijven vanwege het geld dat ze dan krijgen. Maar we zullen zien wat Clasie gaat doen. Afwachten maar. Het lijkt mij trouwens ook dat Clasie niet goedkoop weggaat hoor. Hij ligt nog langer vast dan Wijnaldum en Fer toen, dus hij zal wel voor meer weggaan. Bovendien is hij international en waren Wijnaldum en Fer dat toen ook niet. Verwacht iets rond de 10 miljoen voor Clasie. Die 6 van Fiorentina gaat van Geel denk ik nooit doen, zeker niet met zoveel andere interesse in hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2013 door feyenoord!!! --
JanM
 JanM - zaterdag 13 april 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja 5,5 miljoen voor Fer plus 5% op een evt doorverkoop is ook mooi Jan..
Maar janken als hij straks voor 12 miljoen naar Engeland verhuisd...wake up
Maar wie jankt er dan als hij voor 12 naar Engeland gaat? Ik niet. Dat zullen wij blijven meemaken. Spelers die namelijk niet willen bijtekenen brengen nou eenmaal minder op dan spelers met een langjarig contract. Daarom probeert Van Geel nu ook met Clasie te verlengen!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 april 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oja Ingatovic boven eigen talent...de slechtste tder na Bosz.
Echt ik ben blij met van Geel want die voert ook alleen maar de wens uit
van het bestuur...Maar er beure rare dingen.
Er lijken rare dingen te gebeuren... Feit is wel dat het gek is dat mannen als Clasie niet bij willen tekenen. Aan de andere kant blijft de jeugd van ca 16 jaar wel en vertrekken die niet meer zo snel naar het buitenland in tegenstelling tot 3a4 jaar terug.

Nu is de vraag, hoe kan je beiden langer binden.
JanM
 JanM - zaterdag 13 april 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:00 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, geloof mij maar, vaak zat zijn het de zaakwaarnemers die spelers naar andere clubs drijven vanwege het geld dat ze dan krijgen. Maar we zullen zien wat Clasie gaat doen. Afwachten maar. Het lijkt mij trouwens ook dat Clasie niet goedkoop weggaat hoor. Hij ligt nog langer vast dan Wijnaldum en Fer toen, dus hij zal wel voor meer weggaan. Bovendien is hij international en waren Wijnaldum en Fer dat toen ook. Verwacht iets rond de 10 miljoen voor Clasie. Die 6 van Fiorentina gaat van Geel denk ik nooit doen, zeker niet met zoveel andere interesse in hem.
Precies! En 10 miljoen is een geweldig bedrag voor Feyenoord!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar wie jankt er dan als hij voor 12 naar Engeland gaat? Ik niet. Dat zullen wij blijven meemaken. Spelers die namelijk niet willen bijtekenen brengen nou eenmaal minder op dan spelers met een langjarig contract. Daarom probeert Van Geel nu ook met Clasie te verlengen!
Laat maar zitten vriend !!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 13 april 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oja Ingatovic boven eigen talent...de slechtste tder na Bosz.
Echt ik ben blij met van Geel want die voert ook alleen maar de wens uit
van het bestuur...Maar er beure rare dingen.
Dat bedoelde ik natuurlijk niet Leon. Ik doelde op zijn kwaliteiten als 'people manager'. Je weet wel, arm om een speler slaan enzo.

Dat hij als TD de mist in is gegaan (met oa die Serviër) klopt in inderdaad. Tot op zekere hoogte. Maar dat liet ik nou juist buiten beschouwing.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik natuurlijk niet Leon. Ik doelde op zijn kwaliteiten als 'people manager'. Je weet wel, arm om een speler slaan enzo.

Dat hij als TD de mist in is gegaan (met oa die Serviër) klopt in inderdaad. Tot op zekere hoogte. Maar dat liet ik nou juist buiten beschouwing.
Ja oke maar ik probeerde eerder het wanbeleid van hem nee te zetten...
Maar idd Beenhakker is goed met spelers en mensen in het algemeen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 13 april 2013 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja oke maar ik probeerde eerder het wanbeleid van hem nee te zetten...
Maar idd Beenhakker is goed met spelers en mensen in het algemeen..
Dat benk ik met je eens. Maar je zou ook kunnen zeggen dat een speler als Wijnaldum zich op zijn gemak zou voelen bij Leo. Dat lijkt me wel een type die vatbaar is voor zo'n people manager als Leo.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 april 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Was goed he, met de huidige jeugd is dat voorbij.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 14 april 2013 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat benk ik met je eens. Maar je zou ook kunnen zeggen dat een speler als Wijnaldum zich op zijn gemak zou voelen bij Leo. Dat lijkt me wel een type die vatbaar is voor zo'n people manager als Leo.
Nee geen people manager maar een zaakwaarnemer manager ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 april 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat benk ik met je eens. Maar je zou ook kunnen zeggen dat een speler als Wijnaldum zich op zijn gemak zou voelen bij Leo. Dat lijkt me wel een type die vatbaar is voor zo'n people manager als Leo.
Ik denk dat ze een beetje beschadigt waren door de slechte resultaten toen,en de gigantische druk van de media
en legioen..Eigenlijk sloegen ze 3 vliegen in 1 klap ..Ze gingen naar het ozo gewilde rustige omgeving
daarbij waren hun nieuwe clubs een stuk beter en kregen ze ook nog eens meer geld..En
in Fer zijn geval was hij af van de cynisch"grappige" Mario Been..
Ik denk dat hun beslissingen om weg te gaan weer van andere aard waren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2013 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2013 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een beetje beschadigt waren door de slechte resultaten toen,en de gigantische druk van de media
en legioen..Eigenlijk sloegen ze 3 vliegen in 1 klap ..Ze gingen naar het ozo gewilde rustige omgeving
daarbij waren hun nieuwe clubs een stuk beter en kregen ze ook nog eens meer geld..En
in Fer zijn geval was hij af van de cynisch"grappige" Mario Been..
Ik denk dat hun beslissingen om weg te gaan weer van andere aard waren.
en als je bij feyenoord iets boven t gras uitkomt,wordt je kop eraf gemaait.
mijnsinziens ook n cultuurkwestie dus.
ook zeer merkbaar op het forum.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 13:14 schreef van geil het volgende:

[..]

en als je bij feyenoord iets boven t gras uitkomt,wordt je kop eraf gemaait.
mijnsinziens ook n cultuurkwestie dus.
ook zeer merkbaar op het forum.
Idd maar op basis van wat hij gisteren flikte zou ik het logisch vinden...
Maar van Geel hou ik net zo verantwoordelijk....Ik blijf erbij dat ze expres lage
contracten aanbieden in de hoop dat ze vertrekken voor 6of 8 miljoen..
En als ze gefrustreerd vertrekken daar hebben de beleidsbepalers schijt aan.
Maximus
 Maximus - maandag 15 april 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Idd maar op basis van wat hij gisteren flikte zou ik het logisch vinden...
Maar van Geel hou ik net zo verantwoordelijk....Ik blijf erbij dat ze expres lage
contracten aanbieden in de hoop dat ze vertrekken voor 6of 8 miljoen..
En als ze gefrustreerd vertrekken daar hebben de beleidsbepalers schijt aan.
Ik vrees dat je het bij het juiste eind hebt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gooit moedwillig hun eigen jeugd in de uitverkoop!!!









0.0070409