BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gooit moedwillig hun eigen jeugd in de uitverkoop!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 21:34 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ik vrees dat je het bij het juiste eind hebt!
Ik ben er ook bang voor Max
sevillana
 sevillana - maandag 15 april 2013 - 23:43   quote  deeplink  
Ik vrees dat Feyenoord (nog steeds) niet echt veel meer te bieden heeft dan de huidige contracten. Dat foutje met Joris daar gelaten dan ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 23:43 schreef sevillana het volgende:
Ik vrees dat Feyenoord (nog steeds) niet echt veel meer te bieden heeft dan de huidige contracten. Dat foutje met Joris daar gelaten dan ...
Ik vrees het ook Sevi :(
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 april 2013 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 23:43 schreef sevillana het volgende:
Ik vrees dat Feyenoord (nog steeds) niet echt veel meer te bieden heeft dan de huidige contracten. Dat foutje met Joris daar gelaten dan ...
ik denk dat ze wel meer kunnen bieden. twee jaar geleden en vorig jaar werd er al aangegeven dat ze met salarissen heel veel konden doen alleen geen geld hadden voor aankopen, maar wel transfervrije spelers of huur. Dat zal in de verbeterde situatie niet zo maar omgedraaid zijn.
kuipje
 kuipje - dinsdag 16 april 2013 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 07:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik denk dat ze wel meer kunnen bieden. twee jaar geleden en vorig jaar werd er al aangegeven dat ze met salarissen heel veel konden doen alleen geen geld hadden voor aankopen, maar wel transfervrije spelers of huur. Dat zal in de verbeterde situatie niet zo maar omgedraaid zijn.
Klopt,

Ik denk dat we vooral niet teveel moeten speculeren.. Laten we ons gewoon koest houden, dan zien we vanzelf wel wat van Geel ons gaat brengen. Ik denk namelijk nog steeds dat de Vrij en Clasie gewoon gaan verlengen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 08:07 schreef kuipje het volgende:

[..]

Klopt,

Ik denk dat we vooral niet teveel moeten speculeren.. Laten we ons gewoon koest houden, dan zien we vanzelf wel wat van Geel ons gaat brengen. Ik denk namelijk nog steeds dat de Vrij en Clasie gewoon gaan verlengen.
Lijkt mij wel verstandig idd...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 08:07 schreef kuipje het volgende:

[..]

Klopt,

Ik denk dat we vooral niet teveel moeten speculeren.. Laten we ons gewoon koest houden, dan zien we vanzelf wel wat van Geel ons gaat brengen. Ik denk namelijk nog steeds dat de Vrij en Clasie gewoon gaan verlengen.
Lijkt mij wel verstandig idd...
eko-sporter
 eko-sporter - dinsdag 16 april 2013 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 08:07 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik denk dat we vooral niet teveel moeten speculeren.. Laten we ons gewoon koest houden, dan zien we vanzelf wel wat van Geel ons gaat brengen.
Mee eens.
VVout
 VVout - dinsdag 16 april 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Een grote bus Brise kopen zodat we sigarenrook snel vergeten ja, en snel weer gaan voetballen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gooit moedwillig hun eigen jeugd in de uitverkoop!!!









0.0057921