BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 21 april 2013, 16:30): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 april 2013 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 10:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die mooie zondag komt dit seizoen niet meer....tis voorbij.
Over en sluiten maar..
Plek 2 of 3 of what ever lb
Is we belangrijk. Joh we zijn voor t laatst kampioen geworden vorige eeuw.
sevillana
 sevillana - maandag 15 april 2013 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 09:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jeugdige onervarenheid, gebrek aan leiderschap, niet kunnen omgaan met druk, matige reservebank.
We zijn ver, maar niet ver genoeg.

De Kuip erachter. Vitesse is te pakken.
2-1 dan maar doen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 10:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is we belangrijk. Joh we zijn voor t laatst kampioen geworden vorige eeuw.
Ik heb hier alleen neuzen om me heen lopen,tijdens de pauze al die grijnzen van die smoelwerken gescholden...
Ben die hele selectie spuugzat....misschien morgen weer een beetje
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 13:25   quote  deeplink  
kut topic vooralsnog.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 april 2013 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb hier alleen neuzen om me heen lopen,tijdens de pauze al die grijnzen van die smoelwerken gescholden...
Ben die hele selectie spuugzat....misschien morgen weer een beetje
ik heb hier ook groningse neuzen, jaja ze bestaan, en frieze neuzen.
Die hoor je nu ook, maar met die dialecten erbij is het lachwekkend.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 april 2013 - 15:55   quote  deeplink  
lol
van geil
 van geil - maandag 15 april 2013 - 16:05   quote  deeplink  
ik had gelukkig diep trieste pisveeers in mn omgeving.
geen woord over Feyenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 15 april 2013 - 16:14   quote  deeplink  
Same here. Beviel me goed. Afgezien van een verdwaalde Ajacied.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 april 2013 - 00:29   quote  deeplink  
Het blijft teringvolk die snavels..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 16 april 2013 - 00:34   quote  deeplink  
Jaa nu kome ze allemaal onder die steen vandaan.
suc6 joden allemaal
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 16 april 2013 - 00:36   quote  deeplink  
Zondag 3-0. en aan het eind zingen we.

Who the fuck is Bony! Who the fuck is Bony!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 april 2013 - 00:42   quote  deeplink  
Hoppaaaaaa..
JanM
 JanM - dinsdag 16 april 2013 - 00:48   quote  deeplink  
4-0
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 april 2013 - 07:22   quote  deeplink  
2-1 en Bony ff een gele kaart aansmeren, mogen ze de week erna zonder hem.
Gewoon omdat t kan.
van geil
 van geil - dinsdag 16 april 2013 - 12:32   quote  deeplink  
Bony blessure aan de kuit??
klopt dit?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 april 2013 - 12:37   quote  deeplink  
Schijnt zo
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 april 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Ja staat op verschillende sites
Ik vind het te toevallig
van geil
 van geil - dinsdag 16 april 2013 - 12:41   quote  deeplink  
lees net op nieuws nu,dat n woordvoerster van Vitesse spreekt van lichte pijntjes.
Vitesse maakt zich geen zorgen over het spelen van Zondag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2013 door van geil --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 april 2013 - 12:54   quote  deeplink  
Ach, dat is gewoon zand in de ogen strooien. Hij is zondag gewoon fit... Blijkbaar werkt het toch, want belangrijke spelers zijn wel vaker vlak voor een belangrijke wedstrijd "geblesseerd" en toch spelen ze deze.... Het zal wel psychologisch werken. Wellicht dat mensen dan denken dat ze het gemakkelijker hebben, maar als hij er dan toch staat.....
VVout
 VVout - dinsdag 16 april 2013 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 12:41 schreef van geil het volgende:
lees net op nieuws nu,dat n woordvoerster van Vitesse spreekt van lichte pijntjes.
Vitesse maakt zich geen zorgen over het spelen van Zondag
Een licht tikkie, dan komt het vanzelf wel goed met dat pijntje.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 april 2013 - 13:12   quote  deeplink  
en ook nog Nijhuis.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 16 april 2013 - 14:37   quote  deeplink  
FKRotterdamþ@FKRotterdam17s
Op het oog serieuze kuitblessure voor Wilfred #Bony vandaag op de Vitesse-training. Hij lijkt #FEYvit niet te kunnen halen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 16 april 2013 - 14:38   quote  deeplink  
FKRotterdamþ@FKRotterdam1m
Media spreken elkaar tegen. Er zijn er ook die zeggen dat #Bony uit voorzorg eerder stopte met trainen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 april 2013 - 17:58   quote  deeplink  
Ja tegen Heerenveen was eerst finbogasson en ook een x djuricic een twijfelgeval
Beide stonden in de basis die wedstrijden
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 april 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Als Joris in staat is Bony uit te schakelen,winnen we
Maar als Joris bony uitschakeld moeten de vrij en bmi heel veel werk gaan verrichten.
En 3 mindere wedstrijden van onze kant wil toch niet zeggen dat we niet meer kunnen voetballen
Omekees
 Omekees - dinsdag 16 april 2013 - 18:11   quote  deeplink  
Een 2-1 overwinning voor ons in de oneembare vesting moet te doen zijn. Bony heeft z'n dagje niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 16 april 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 18:08 schreef piet de paler het volgende:
Als Joris in staat is Bony uit te schakelen,winnen we
Maar als Joris bony uitschakeld moeten de vrij en bmi heel veel werk gaan verrichten.
En 3 mindere wedstrijden van onze kant wil toch niet zeggen dat we niet meer kunnen voetballen
Mathijsen speelde Vitesse-uit een hele goede wedstrijd weet ik nog wel. Maar uiteindelijk stonden we wel met lege handen en had Bony er 1 inliggen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 april 2013 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mathijsen speelde Vitesse-uit een hele goede wedstrijd weet ik nog wel. Maar uiteindelijk stonden we wel met lege handen en had Bony er 1 inliggen.
Ja, wat was dat een onterechte kutnederlaag. Laatste minuut geloof ik, toch? 1-0.
VVout
 VVout - dinsdag 16 april 2013 - 19:11   quote  deeplink  
Na die wedstrijd had ik pas echt een hekel aan Bony, dat gaat ook niet meer over.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 16 april 2013 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 19:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, wat was dat een onterechte kutnederlaag. Laatste minuut geloof ik, toch? 1-0.
Ja, klopt. Balletje achter het standbeen langs bovendien.
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 april 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 00:48 schreef JanM het volgende:
4-0
best wel hoog hè? ... die toren ....
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 april 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Jongens kom op waar is die Rotterdamse mentaliteit gebleven. De kuip is een brug te ver voor Vitesse.Ik blijf nog 1 week in NL voor deze wedstrijd kom op he
VVout
 VVout - dinsdag 16 april 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 20:38 schreef sevillana het volgende:

[..]

best wel hoog hè? ... die toren ....
Euromast hè, 5-0
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 april 2013 - 21:51   quote  deeplink  
we vreten ze op
ar
 ar - dinsdag 16 april 2013 - 22:13   quote  deeplink  
zeker weten.. met of zonder Bony! maakt niet uit,die wespen worden uitgerookt en omver geblazen door het legioen!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 april 2013 - 22:18   quote  deeplink  
En Olli gaat op die adelaar zitten.
ar
 ar - dinsdag 16 april 2013 - 22:22   quote  deeplink  
hahahaha
VVout
 VVout - dinsdag 16 april 2013 - 22:42   quote  deeplink  
Tatatatadadaaaaaah, aanvallen.
MMM
 MMM - woensdag 17 april 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Martins Indi moet vrezen voor basisplaats na kritiek Koeman

Bruno Martins Indi moet mogelijk het slot van de competitie toekijken vanaf de reservebank bij Feyenoord. Trainer Ronald Koeman is niet tevreden over de verdediger en haalde hem het afgelopen weekeinde in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk (1-1) vroegtijdig naar de kant.

Nelom, die Martins Indi verving, kreeg wél complimenten van Koeman. "Ik ben niet tevreden over Bruno", zegt Koeman. "Ik vind dat hij beter kan als linksback. Bruno staat het liefste centraal achterin, maar ik heb geen enkele reden Joris Mathijsen daar niet neer te zetten, want ik vind hem al een hele tijd een van onze beste spelers."

Door de mindere prestaties van Martins Indi maakt Nelom serieuze kans op een plek in de basis. "Hij viel goed in tegen RKC Waalwijk, zoals hij dat eigenlijk altijd doet. Dat is een hele geruststelling. We zullen zien hoe we dat zondag gaan invullen", aldus Koeman.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 17 april 2013 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 10:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Laat maar staan die Martins Indi. Vind hem nog wel handig voor als hij naar het centrum toetrekt om te helpen met Bony. Kan hem fysiek nog wat tegenstand geven. Al moet hij wel beter gaan spelen dan afgelopen weken.
Denk overigens dat Bony gewoon gaat spelen. Maar daar hebben we Mathijsen toch voor, dus gaat goed komen. Geen paniek voor zondag. Gewoon gaan vlammen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 april 2013 - 11:54   quote  deeplink  
Seizoen is alleen nog maar te redden door de twaalfde man. Als die er achter gaat staan, kunnen ze mentaal misschien nog weerbaar worden. Zonder steun is het anders en vrees ik zelfs nog voor de vierde stek... Bij winst komen er misschien juist wel weer krachten los, omdat dan de tweede plek reëel kan zijn... Nu is er geen geloof meer, dus zondag is cruciaal, maar dat hoef ik toch niemand te vertellen of wel...????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2013 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 april 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 11:28 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Laat maar staan die Martins Indi. Vind hem nog wel handig voor als hij naar het centrum toetrekt om te helpen met Bony. Kan hem fysiek nog wat tegenstand geven. Al moet hij wel beter gaan spelen dan afgelopen weken.
Denk overigens dat Bony gewoon gaat spelen. Maar daar hebben we Mathijsen toch voor, dus gaat goed komen. Geen paniek voor zondag. Gewoon gaan vlammen!
Ben ik niet met je eens. Ik vind BMI op moment niet meer toevoegen dan Nelom. BMI lijkt soms niet echt bij de les te zijn, hoewel ik hem juist een van de weinigen vond tegen RKC, die niet slecht speelde.. en toch lijkt hij afwezig... zou hij soms al bezig zijn met volgend seizoen... elders dus.....?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 17 april 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 11:58 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik vind BMI op moment niet meer toevoegen dan Nelom. BMI lijkt soms niet echt bij de les te zijn, hoewel ik hem juist een van de weinigen vond tegen RKC, die niet slecht speelde.. en toch lijkt hij afwezig... zou hij soms al bezig zijn met volgend seizoen... elders dus.....?
Ik weet het niet, maar soms vraag je het je wel af of ze er nog wel helemaal bij zijn. Maar Nelom is inderdaad niet veel slechter, maar ik vind dat je Martins Indi wel kan gebruiken tegen Vitesse.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 april 2013 - 12:34   quote  deeplink  
Tja, het ligt ook nog niet zozeer aan de verdediging. Het is bij deze twee maar net of je de nadruk op de aanval wil leggen (voorkeur Nelom), of wil je het potdicht houden (BMI). Aangezien we moeten winnen, zou ik voor Nelom kiezen, hoewel Vitesse op de flanken snelle-jelle 1 en 2 hebben staan... Misschien is het nu juist beter voor BMI te kiezen, maar dat mag Ronald uitdokteren, haha... Ik zou geloof ik voor Nelom gaan of zelfs een 5-2-3 opstelling, dus met beiden... Een verdediging met op de flanken zeer aanvallende verdedigers en in het centrum een constant inschuivende De Vrij, dan wel Mathijsen. BMI pakt Bony aan.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 17 april 2013 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 12:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Tja, het ligt ook nog niet zozeer aan de verdediging. Het is bij deze twee maar net of je de nadruk op de aanval wil leggen (voorkeur Nelom), of wil je het potdicht houden (BMI). Aangezien we moeten winnen, zou ik voor Nelom kiezen, hoewel Vitesse op de flanken snelle-jelle 1 en 2 hebben staan... Misschien is het nu juist beter voor BMI te kiezen, maar dat mag Ronald uitdokteren, haha... Ik zou geloof ik voor Nelom gaan of zelfs een 5-2-3 opstelling, dus met beiden... Een verdediging met op de flanken zeer aanvallende verdedigers en in het centrum een constant inschuivende De Vrij, dan wel Mathijsen. BMI pakt Bony aan.
Tsja, kan ook, maar dat gaat ten koste van een van je middenvelders. Wie haal je er dan af: Clasie, Vilhena of Immers? Ik zou het dan niet weten. Bovendien gaat een inschuivende de Vrij denk ik niet het verschil maken. En Mathijsen doet het verdedigend de laatste tijd uitstekend, dus laat die zich maar met Bony bezig houden. Ik zou het achterin proberen dicht te houden. Schaken, Boëtius, Immers en Pellè zouden met het inschuiven van Vilhena erbij toch wel een of twee goals moeten kunnen maken tegen Vitesse. Zo sterk is die verdediging nu ook weer niet. Er liggen zeker kansen. En op zich ben ik blij dat Koeman moet kiezen, want ik geloof dat het wel goed gaat komen.
VVout
 VVout - woensdag 17 april 2013 - 13:33   quote  deeplink  
Middenveld en verdedigende linie dicht op elkaar houden daar pak je Bony het beste mee, de ruimte om een aanloop te nemen en diep te gaan voor Bony wordt dan veel kleiner en daarmee een van zijn sterkste wapens.

Voordeel daarvan is dat je elkaar ook makkelijker kan aanspelen omdat je niet een kilometer uit elkaar staat, gecontroleerd de bal kan laten circuleren en het op het juiste moment naar voren kan uitbreken.

De gene die dan het meest in vorm is en het op de training laat zien gun ik het, en hoop dan ook dat Koeman consequent de slapers de komende dagen buiten de basis laat.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 17 april 2013 - 13:53   quote  deeplink  
----------Mulder------------
Janmaat Indi Mathijsen Nelom
----------De Vrij------------
----Clasie-------Immers----
Schaken---Pellè-----Boëtius
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 april 2013 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 13:53 schreef Bosifyable het volgende:
----------Mulder------------
Janmaat Indi Mathijsen Nelom
----------De Vrij------------
----Clasie-------Immers----
Schaken---Pellè-----Boëtius
Aardige variant, maar je hebt denk ik te weinig voetbal met dit middenveld.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 17 april 2013 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 14:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Aardige variant, maar je hebt denk ik te weinig voetbal met dit middenveld.
Precies, zeker nu Clasie uit vorm is. Zou Martins Indi gewoon linksback zetten. De Vrij op zijn normale plek en Clasie dan voor de verdediging. Dan kunnen Immers en Vilhena achter de aanval spelen. Lijkt mij logischer, maar het is gelukkig allemaal aan Koeman.
VVout
 VVout - woensdag 17 april 2013 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 13:53 schreef Bosifyable het volgende:
----------Mulder------------
Janmaat Indi Mathijsen Nelom
--|----------De Vrij-----------|--
-X---Clasie-----Immers----X-
Schaken----Pellè-----Boëtius
Als Janmaat en Nelom goed mee op komen zou het toch kunnen kloppen, ook met zo'n middenveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2013 door VVout --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 21 april 2013, 16:30): 2 - 0









0.0067830