BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 21 april 2013, 16:30): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
plannetje
 plannetje - woensdag 17 april 2013 - 15:45   quote  deeplink  
Ik zie Feyenoord wel winnen zondag, tweede worden is leuk... :( daar is ook alles mee gezegd... Op zich hebben we een best seizoen gehad gezien het materiaal.. en eerlijk is eerlijk je KAN nog steeds kampioen worden. Die neuzen winnen echt niet alles hoor..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 17 april 2013 - 15:46   quote  deeplink  
Dachten we vorig seizoen ook ;)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 17 april 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 14:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Aardige variant, maar je hebt denk ik te weinig voetbal met dit middenveld.
Mwah, De Vrij krijgt ook wat meer vrijheid, en Clasie zal ook minder als stofzuiger moeten werken, aangezien hij weet dat De Vrij, Indi en Mathijsen nog achter hem staan. Immers voor de combinatie en doorkijken, Clasie voor beslissende passes naar voren toe.

Maar goed, dit zal toch niet de opstelling worden, dus hoog fanta gehalte :')
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 17 april 2013 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 13:53 schreef Bosifyable het volgende:
----------Mulder------------
Janmaat Indi Mathijsen Nelom
----------De Vrij------------
----Clasie-------Immers----
Schaken---Pellè-----Boëtius
Op Erwin Mulder na kan ik er enig zins mee leven . . .
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 17 april 2013 - 16:28   quote  deeplink  
Zou je niet zeggen..?!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 17 april 2013 - 16:40   quote  deeplink  
3-2 word het en die opstelling gaat nergens over indi en mathijssen allebei linksbenig centraal, de vrij heeft te weinig handelingssnelheid voor die plek en je slachtoffert je grootste talent vilhena? en bosi immers kan niet combineren en wat is doorkijken???
VVout
 VVout - woensdag 17 april 2013 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 16:40 schreef Rotterdam22 het volgende:
3-2 word het en die opstelling gaat nergens over indi en mathijssen allebei linksbenig centraal, de vrij heeft te weinig handelingssnelheid voor die plek en je slachtoffert je grootste talent vilhena? en bosi immers kan niet combineren en wat is doorkijken???
Een glaasje fanta op zijn tijd is lekker, het zal wel iedereen bewust zijn dat hem dit niet wordt toch.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 april 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 13:53 schreef Bosifyable het volgende:
----------Mulder------------
Janmaat Indi Mathijsen Nelom
----------De Vrij------------
----Clasie-------Immers----
Schaken---Pellè-----Boëtius
Dat is 'm. De Vrij naar voren schuiven.
Blijf ik de beste oplossing vinden. De Vrij heeft dat wel vaker gedaan.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 17 april 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 16:40 schreef Rotterdam22 het volgende:
3-2 word het en die opstelling gaat nergens over indi en mathijssen allebei linksbenig centraal, de vrij heeft te weinig handelingssnelheid voor die plek en je slachtoffert je grootste talent vilhena? en bosi immers kan niet combineren en wat is doorkijken???
Mijn fout, autocorrectie op de telefoon. Bedoelde doortikken. En dat kan Immers wel, goed zelfs. Bal ontvangen, even afschermen en doorpassen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 17 april 2013 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 18:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat is 'm. De Vrij naar voren schuiven.
Blijf ik de beste oplossing vinden. De Vrij heeft dat wel vaker gedaan.
Speelde in de jeugd altijd middenveld, pas later naar het centrum van de verdediging gegaan toch?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 april 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 18:31 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Speelde in de jeugd altijd middenveld, pas later naar het centrum van de verdediging gegaan toch?
Yep, en dacht 2 of 3 jaar terug nog enkele wedstrijden voor de verdediging. Ook rechtsback trouwens.
Southside 1908
 Southside 1908 - woensdag 17 april 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Vitesse komt opeens met 1200 supporters, als ze volgend jaar weer lager staan zit er weer anderhalve paardenkop.

Echte fans zijn niet te koop!
Southside 1908
 Southside 1908 - woensdag 17 april 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Ow ja 2-0
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 april 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 20:44 schreef Southside 1908 het volgende:
Vitesse komt opeens met 1200 supporters, als ze volgend jaar weer lager staan zit er weer anderhalve paardenkop.

Echte fans zijn niet te koop!
Kunnen ze maandag vertellen hoe ze van een echte club hebben verloren.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 17 april 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Successupporters of niet, wel leuk dat De Kuip weer he-le-maal vol zit zondag. Beter dan zo'n half leeg uitvak.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 april 2013 - 21:07   quote  deeplink  
Bij winst veel publiek bij de volgende thuiswedstrijden. Bij verlies alleen de echte fans. Dus toch een beetje gloriehunters ??????????? hup Feyenoord
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 17 april 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 21:07 schreef piet de paler het volgende:
Bij winst veel publiek bij de volgende thuiswedstrijden. Bij verlies alleen de echte fans. Dus toch een beetje gloriehunters ??????????? hup Feyenoord
Dat zijn er gelukkig maar een paar: die glory hunters ...
We hebben de afgelopen jaren wel bewezen waar de 'trouwe' supporters vandaan komen !!!
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 12:30   quote  deeplink  
Mijn opstelling omdat ik graag enige jongens effe op de bank wil zien zitten, het was alleen niet gemakkelijk wel vond ik de achterhoede van Bosi een strak plan dus daar blijf ik bij.

opstelling_F_V.png
craven
 craven - donderdag 18 april 2013 - 12:35   quote  deeplink  
Met alle respect: ik denk niet dat deze opstelling zou werken, er komt dan denk ik teveel ruimte tussen de linies. de vrij zou tegen ze eigen verdediging spelen waardoor Goosens en Verhoek teveel moeten lopen om de gaten te dichten. En verhoek is geen loopwonder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2013 door craven --
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 12:46   quote  deeplink  
Het idee is door een betere bezetting achter, kunnen Nelom en Janmaat verder mee naar voren komen, vooral bij Janmaat gaat vaak veel gevaar uit als hij mee op komt.

Verhoek en Goosens moeten juist niet veel lopen maar de bal door kaatsen naar de opkomende spelers.

De Vrij als Mid achter met Immers het spel vanuit hun positie opbouwen.

Verdediging dicht tegen de middenzone en dan wakker blijven dat de buitenspelval werkt.

Of het werkt is natuurlijk twijfelachtig want je vraagt wel wat aan bepaalde spelers maar ik wil gewoon is bepaalde jongens niet in die opstelling zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2013 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 april 2013 - 13:22   quote  deeplink  
Feyenoord focust zich op Vitesse

20130418_training_6_rh.jpg

De Feyenoord-selectie is donderdagochtend na twee trainingsvrije dagen teruggekeerd op Varkenoord. Nadat de ploeg dinsdag een vrije dag had, stond er woensdag een groepsactiviteit op het programma. Donderdag werd het vizier gericht op de komende thuiswedstrijd tegen Vitesse, de huidige nummer twee van de ranglijst. Trainer Ronald Koeman kon op het trainingsveld beschikken over 22 spelers, die onder meer een partijspel op een volledig veld afwerkten.

Tijdens het partijspel speelde de vaste basiself van Feyenoord tegen de reserves. Lex Immers, die afgelopen zondag tegen RKC Waalwijk als invaller zijn rentree maakte na een enkelblessure, maakte hierbij deel uit van de basisploeg. Kostas Lamprou, die in Waalwijk ontbrak bij de wedstrijdselectie in verband met een knieblessure, kwam nog niet in actie op het trainingsveld, waardoor Ronald Graafland één van de twee doelen verdedigde.

20130418_training_1_rh.jpg

In de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen Vitesse, die zondag om 16.30 uur wordt gespeeld en volledig is uitverkocht, traint de selectie van Feyenoord nog twee keer. De oefensessie van vrijdag is besloten. Op zaterdag werkt de ploeg van Koeman om 10.30 uur de afsluitende training af op Varkenoord.

Feyenoord kan Vitesse, dat één punt voorsprong heeft, bij een overwinning zondag passeren op de ranglijst. De ploeg kan vertrouwen putten uit de afgelopen reeks thuiswedstrijden. Feyenoord is al 25 competitieduels op rij ongeslagen in De Kuip en wist de afgelopen vier thuiswedstrijden te winnen.
Bron:Feyenoordnet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 april 2013 - 13:31   quote  deeplink  
3 - 1 samen met ♡♡♡♡clasie♥♥♥♥ naar plek 2 !!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 april 2013 - 13:33   quote  deeplink  
VAN AANHOLT: FEYENOORD-UIT EERSTVOLGENDE FINALE

patrick_van_aanholt.jpg

Patrick van Aanholt blinkt wekelijks uit aan de linkerflank. De linksback is niet weg te denken uit de basisformatie van het elftal van hoofdtrainer Fred Rutten. Na een lichte schouderblessure is Van Aanholt weer terug. In de uitwedstrijd tegen Roda JC speelde hij met een beschermende bril: "Het was even wennen, maar ik ben gelukkig weer helemaal terug."

"Hoewel het gelijkspel in Kerkrade even voelde als een teleurstelling, zijn we toch een plaats geklommen op de ranglijst", zegt Van Aanholt. "Die wedstrijd hebben we snel achter ons gelaten. We kijken alleen maar vooruit. Feyenoord-uit is de eerstvolgende finale." Het duel is zondag 21 april de laatste wedstrijd van speelronde 31. Het verschil tussen de nummer twee en drie van de ranglijst is slechts één punt. Het treffen met Feyenoord in Arnhem eerder dit seizoen eindigde in een 1-0 overwinning door een laat doelpunt van topscorer Wilfried Bony.

Gesteund door een vol uitvak gaat Vitesse op zoek naar een goed resultaat. "Het is een belangrijk duel, maar we bereidden ons op een normale manier voor. We hebben scherp getraind en de groep staat er goed voor. Dit soort wedstrijden zijn fantastisch om te spelen."
Bron:Officiële Vitesse Clubsite
craven
 craven - donderdag 18 april 2013 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 12:46 schreef VVout het volgende:
Het idee is door een betere bezetting achter, kunnen Nelom en Janmaat verder mee naar voren komen, vooral bij Janmaat gaat vaak veel gevaar uit als hij mee op komt.

Verhoek en Goosens moeten juist niet veel lopen maar de bal door kaatsen naar de opkomende spelers.

De Vrij als Mid achter met Immers het spel vanuit hun positie opbouwen.

Verdediging dicht tegen de middenzone en dan wakker blijven dat de buitenspelval werkt.

Of het werkt is natuurlijk twijfelachtig want je vraagt wel wat aan bepaalde spelers maar ik wil gewoon is bepaalde jongens niet in die opstelling zien.
Als de opdracht is dat Verhoek en Goosens moeten blijven "hangen" dan vrees ik dat de spitsen niet voldoende aanvoer krijgen. Janmaat en Nelom zouden wel heel veel moeten opkomen , en dat moeten ze denk ik juist doseren..
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 13:50 schreef craven het volgende:

[..]

Als de opdracht is dat Verhoek en Goosens moeten blijven "hangen" dan vrees ik dat de spitsen niet voldoende aanvoer krijgen. Janmaat en Nelom zouden wel heel veel moeten opkomen , en dat moeten ze denk ik juist doseren..
Doseren is het juiste woord, ik ben ook eens dat het er niet echt opwindend uit ziet de opstelling.

Daarvan uitgaande is het ook wel duidelijk dat al te grote variaties moeilijk uit te voeren zijn. Ik heb geprobeerd te schuiven met spelers maar de overvloed aan centrumspelers en midden links ten opzichte van andere buitenspelers laat je steeds weer vast lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2013 door VVout --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 18 april 2013 - 19:24   quote  deeplink  
Bony vreest Feyenoord-uit te missen: 'Ik weet niet of ik zondag kan spelen'

Donderdag, 18 april 2013 om 19:09

Volgens een woordvoerder van Vitesse was er niet veel aan de hand, maar het is uiterst onzeker of Wilfried Bony zondag in actie kan komen in de kraker tegen Feyenoord. De aanvaller viel dinsdag uit met een kuitblessure en heeft ook donderdag niet getraind. Bony heeft veel last en heeft zelf een groot vraagteken achter zijn inzetbaarheid in het duel van aankomende zondag gezet.

Bony laat aan Omroep Gelderland weten dat hij veel pijn aan zijn been heeft: "Ik weet niet of ik zondag kan spelen", zegt de topscorer van de Eredivisie. "We zullen zien hoe ik morgen (vrijdag, red.) wakker word. Of ik dan kan trainen? Ik denk het niet. Misschien zaterdag." Vitesse staat momenteel tweede in de Eredivisie en heeft maar een punt meer dan nummer vier Feyenoord.

Naast Bony kan Fred Rutten in De Kuip mogelijk ook niet beschikken over Piet Velthuizen. De keeper viel vorige week tegen Roda JC Kerkrade uit met een hersenschudding en lijkt daar weliswaar op tijd van te herstellen, maar Velthuizens vriendin staat op het punt van bevallen. Als de doelman rond het duel met Feyenoord voor het eerst vader wordt, laat hij de topper in Rotterdam schieten.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=186123
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 18 april 2013 - 19:34   quote  deeplink  
Zou niet verkeerd zijn! Vitesse zonder Bony is als Ajacieden zonder teletekst.
tomson
 tomson - donderdag 18 april 2013 - 19:36   quote  deeplink  
:)
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 19:38   quote  deeplink  
Effe afwachten maar niet dat hij er op het laatste moment gewoon wel staat, maar het zijn leuke vooruitzichten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 18 april 2013 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 19:34 schreef Bosifyable het volgende:
Zou niet verkeerd zijn! Vitesse zonder Bony is als Ajacieden zonder teletekst.
Vitesse is nog afhankelijker van hem, dan wij van Pellè. Dus goede zaak voor ons inderdaad.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 april 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Mmmmmm, zand in de ogen strooien blijft een optie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 18 april 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 19:43 schreef FR-Henk het volgende:
Mmmmmm, zand in de ogen strooien blijft een optie.
Uiteraard.
ar
 ar - donderdag 18 april 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 19:34 schreef Bosifyable het volgende:
Zou niet verkeerd zijn! Vitesse zonder Bony is als Ajacieden zonder teletekst.
hahahahhaahha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 april 2013 - 20:10   quote  deeplink  
:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 april 2013 - 20:10   quote  deeplink  
:-)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 april 2013 - 20:27   quote  deeplink  
met of zonder bony kein geloel fussball spielen und gewinnen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 april 2013 - 20:33   quote  deeplink  
Kudt Vitesse
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 20:27 schreef piet de paler het volgende:
met of zonder bony kein geloel fussball spielen und gewinnen.
+1 snor(kleintje).
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 april 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 20:38 schreef VVout het volgende:

[..]

+1 snor(kleintje).
Nou nee, ik dacht ernst Happel
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 21:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nou nee, ik dacht ernst Happel
Effe nagelezen, inderdaad een veel aangenamere man.
Alexi
 Alexi - donderdag 18 april 2013 - 21:57   quote  deeplink  
Volgens mij is het altijd mooi als je club speelt en nog mooier als ze winnen in een volle Kuip!
Altijd positief blijven! We doen weer mee !!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 00:03   quote  deeplink  
11990_276352079168247_1317635000_n.jpg
VVout
 VVout - vrijdag 19 april 2013 - 00:20   quote  deeplink  
Gna, feyenoord-10030-gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 00:35   quote  deeplink  
Juist opvreten die zwartgele homo's..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 08:03   quote  deeplink  
Bony is overschat. De spelers om hem heen maken t mogelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 april 2013 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 08:03 schreef Stylzz het volgende:
Bony is overschat. De spelers om hem heen maken t mogelijk.
Hahahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 08:40   quote  deeplink  
Kijk naar de goals die hij maakt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 april 2013 - 08:51   quote  deeplink  
Ik heb alleen gekeken toen hij was naar de afrikacup
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 april 2013 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 08:03 schreef Stylzz het volgende:
Bony is overschat. De spelers om hem heen maken t mogelijk.
Goeie speler ... absoluut een van de beteren in de competitie! Creëert veel zelf vanuit het niets, vind ik een kwaliteit.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 april 2013 - 08:56   quote  deeplink  
Ik vind Bony alleen als Feyenoordspeler goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 21 april 2013, 16:30): 2 - 0









0.0073468