BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 21 april 2013, 16:30): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 08:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goeie speler ... absoluut een van de beteren in de competitie! Creëert veel zelf vanuit het niets, vind ik een kwaliteit.
Ik denk dat Bony in andere competities gewoon 1 van de spelers is.
In de Afrika cup ook niet echt onderscheidend toch? Althans niet wat ik gezien had.
Was zelfs wat teleurstellend?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 april 2013 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 09:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat Bony in andere competities gewoon 1 van de spelers is.
In de Afrika cup ook niet echt onderscheidend toch? Althans niet wat ik gezien had.
Was zelfs wat teleurstellend?
Spelers die in onze competitie erbovenuit steken , voor veel miljoenen worden gekocht en in die grotere competities middelmaat of minder zijn.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 09:18   quote  deeplink  
Legio voorbeelden he. Je kan volgens mij de parallel Pellè/Bony ook makkelijk trekken.
Zie je nu in de nieuwsberichten ook, die zitten elkaar op te hemelen. Doe normaal, ga voetballen.
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 19 april 2013 - 09:40   quote  deeplink  
Wat je vooral in de Nederlandse competitie ziet is het trage tempo en dus ook de trage balbehandeling tijdens de wedstrijd. Bij een dergelijke traagheid kunnen ook de minderen voetballers toch goed meekomen. Ze denken dan al snel dat ze sterren zijn of talent hebben. Ze komen dan in een andere competitie tot de ontdekking dat het allemaal te snel voor ze gaat en dat ze te weinig technische vaardigheden of inzicht hebben om mee te kunnen. Daarom is het zo belangrijk dat jonge spelers tijdens hun opleiding ervaring op doen in europese wedstrijden of bij interlands.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 09:43   quote  deeplink  
Toch wordt dat ook overdreven. Basel speelt bijvoorbeeld ook niet echt in een competitie waar de vlammen af spatten.
Kijk ik naar Engels voetbal tegenwoordig, dan wordt dat kwalitatief ogenschijnlijk ook steeds armer. Je mag het misschien fysieker noemen, maar dat maakt het niet meteen beter. Kijk Basel tegen Spurs. Bijvoorbeeld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 april 2013 - 10:12   quote  deeplink  
Maar hij speelt voor Vitesse en tegen ons en daarin kan hij makkelijk het verschil maken..
Speelt hij niet mee dan is dat uiteraard een pluspunt voor Feyenoord!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 10:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
Maar hij speelt voor Vitesse en tegen ons en daarin kan hij makkelijk het verschil maken..
Speelt hij niet mee dan is dat uiteraard een pluspunt voor Feyenoord!
Dat lijkt me logisch, ik zou niet eens weten wie hun plan B is?
Milo
 Milo - vrijdag 19 april 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 09:43 schreef Stylzz het volgende:
Toch wordt dat ook overdreven. Basel speelt bijvoorbeeld ook niet echt in een competitie waar de vlammen af spatten.
Kijk ik naar Engels voetbal tegenwoordig, dan wordt dat kwalitatief ogenschijnlijk ook steeds armer. Je mag het misschien fysieker noemen, maar dat maakt het niet meteen beter. Kijk Basel tegen Spurs. Bijvoorbeeld.
eens.
Milo
 Milo - vrijdag 19 april 2013 - 11:04   quote  deeplink  
en 3-1 voor ons!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 11:11   quote  deeplink  
van Ginkel en Bony trainen vandaag niet mee, maar dat is slechts een rookgordijn.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 11:25   quote  deeplink  
Ook grappig. Als PSV zou verliezen van AZ. Ze moeten nog naar Twente, gat tussen PSV en Twente is 6 punten?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 april 2013 - 11:35   quote  deeplink  
AZ verliest, anders schieten ze zichzelf in de voeten. Dat doen ze niet.... En dat Bony en Van Ginkel "misschien niet mee kunnen doen" is onzin. Koude oorlog meer niet... Wel heel toevallig twee van hun beste spelers. Ik zou er geld op durven te zetten dat ze wèl meedoen! Hieruit kun je in elk geval wel concluderen dat ze ons serieus nemen en dat zij er staan.... Koeman, gebruiken in de kleedkamer om de jongens op scherp te zetten zou ik zeggen... man, we moeten winnen, gelijkspel is te weinig, WINST is het enige wat telt, hoe maakt niet uit!
MMM
 MMM - vrijdag 19 april 2013 - 12:10   quote  deeplink  
Bony en van Ginkel zullen gewoon spelen denk ik, is een spelletje van Vitesse.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 april 2013 - 12:12   quote  deeplink  
napratert ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 april 2013 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 12:32   quote  deeplink  
'Martins Indi gewoon linksback, Immers start weer'

600x400-je-1495861.jpg

Trainer Ronald Koeman lijkt zondag vast te houden aan zijn vertrouwde basiself. Dat betekent dat Bruno Martins Indi tegen Vitesse gewoon als linksback zal acteren. Miquel Nelom blijft dus wisselspeler. Lex Immers neemt zijn plek als diepste middenvelder weer in, waardoor John Goossens weer naar de reservebank verhuist.

De Rotterdammers moeten in de uitverkochte Kuip winnen van Vitesse om de hoop op de tweede plaats levend te houden. De clubleiding kreeg gisteren officieel het seintje dat Stanley Brard komend seizoen bij FC Gabala werkt. Feyenoord maakte al eerder bekend dat het hoofd jeugdopleidingen zou verkassen, maar wachtte nog op de officiële bevestiging van Brard en zijn nieuwe club in Azerbeidzjan.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 12:32   quote  deeplink  
Kom op tijd naar uitverkocht duel met Vitesse

feyenoord_vitesse.jpg

De wedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse wordt zondag in een uitverkochte Kuip gespeeld. Feyenoord roept alle supporters die dit duel bezoeken op om in verband met de verwachte (verkeers)drukte op tijd af te reizen naar het stadion en zoveel als mogelijk gebruik te maken van openbaar vervoer. Alle toegangspoorten van De Kuip zijn vanaf 15.00 uur geopend voor het publiek.

Denk aan uw medesupporters, schuif door
Hoewel er genoeg zitplaatsen zijn in het stadion, komt het voor dat mensen op de trap moeten zitten. In verband met veiligheidsredenen dienen die echter vrij te blijven. Feyenoord vraagt iedereen daarom om uitsluitend op het plekje te gaan zitten waar hij of zij recht op heeft. Denk ook aan uw medesupporters en schuif zo ver mogelijk door. Neem uitsluitend plaats op de stoel waar u recht op heeft. Gebruik de stoeltjes niet voor jassen, tassen et cetera.

P&R Beverwaard
Bezoekers van de thuiswedstrijd tegen Vitesse kunnen gratis gebruik maken van P&R Beverwaard aan de Edo Bergsmaweg. Supporters kunnen op dit terrein gratis parkeren en vervolgens op vertoon van hun wedstrijd- of seizoenkaart gratis verder reizen richting het stadion. Op deze manier ontwijkt u tevens de verkeersdrukte rond het stadion voor aanvang en na afloop van de wedstrijd.

Feyenoord wenst alle bezoekers van het duel met Vitesse een prettige en sportieve voetbalmiddag. Feyenoord tegen Vitesse begint zondag om 16.30 uur.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
tomson
 tomson - vrijdag 19 april 2013 - 12:43   quote  deeplink  
Elke wedstrijd hetzelfde riedeltje
kuipje
 kuipje - vrijdag 19 april 2013 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 12:10 schreef MMM het volgende:
Bony en van Ginkel zullen gewoon spelen denk ik, is een spelletje van Vitesse.
denk het niet dus.. van ginkel zit niet bij de wedstrijd selectie
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 13:16   quote  deeplink  
Bony vandaag weer niet getraind.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 april 2013 - 13:23   quote  deeplink  
Van Ginkel vind ik het beste talent in Nederland.
Die zou ik graag bij ons zien !
kuipje
 kuipje - vrijdag 19 april 2013 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 13:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
Van Ginkel vind ik het beste talent in Nederland.
Die zou ik graag bij ons zien !
eens.. ook lekker down to earth.. Niet zo'n mannetje met een grootheidswaanzin als die maher bijvoorbeeld
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 april 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 13:34 schreef kuipje het volgende:

[..]

eens.. ook lekker down to earth.. Niet zo'n mannetje met een grootheidswaanzin als die maher bijvoorbeeld
Vind je? Ik vind t een arrogant ventje!
VVout
 VVout - vrijdag 19 april 2013 - 13:39   quote  deeplink  
Van Ginkel zal het bij Fietstas niet slecht hebben en helaas moeilijk los te weken zijn maar die zouden we inderdaad wel kunnen gebruiken.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 19 april 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 11:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
AZ verliest, anders schieten ze zichzelf in de voeten. Dat doen ze niet.... En dat Bony en Van Ginkel "misschien niet mee kunnen doen" is onzin. Koude oorlog meer niet... Wel heel toevallig twee van hun beste spelers. Ik zou er geld op durven te zetten dat ze wèl meedoen! Hieruit kun je in elk geval wel concluderen dat ze ons serieus nemen en dat zij er staan.... Koeman, gebruiken in de kleedkamer om de jongens op scherp te zetten zou ik zeggen... man, we moeten winnen, gelijkspel is te weinig, WINST is het enige wat telt, hoe maakt niet uit!
Had er graag een wedje voor gelegd inderdaad, aangezien van Ginkel definitief niet meedoet. Maar goed, makkelijk achteraf ;)
MMM
 MMM - vrijdag 19 april 2013 - 13:54   quote  deeplink  
Het meespelen van Boëtius is onzeker.De aanvaller heeft vanmorgen op de training een knieblessure opgelopen.
MMM
 MMM - vrijdag 19 april 2013 - 13:55   quote  deeplink  
Niet dat die jongen in vorm is maar dan krijg je straks Cissé of Verhoek. Verschrikkelijk....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 14:19   quote  deeplink  
Lood om oud ijzer inderdaad, van Boëtius werd ik de laatste wedstrijden ook niet vrolijk..
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 april 2013 - 14:29   quote  deeplink  
jongens als we nu al moeten bouwen op Boetius,is er iets heel fout
MMM
 MMM - vrijdag 19 april 2013 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 14:29 schreef piet de paler het volgende:
jongens als we nu al moeten bouwen op Boetius,is er iets heel fout
Wie is beter?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 19 april 2013 - 15:02   quote  deeplink  
Precies. Verhoek of Cissé is niet de verbetering waar je op had gehoopt. Maar goed, even afwachten.
VVout
 VVout - vrijdag 19 april 2013 - 15:26   quote  deeplink  
Koeman zal toch eerst een uurtje voor de wedstrijd wat naar buiten brengen en hecht dus niet al te veel waarden aan wat ze opperen bij de nieuwsbladen.

Hoofdzaak iemand die fit is, iedereen kan zo maar een goed moment hebben.
RdamStyle
 RdamStyle - vrijdag 19 april 2013 - 16:13   quote  deeplink  
We hebben zeker wat recht te zetten. Zeker nu Fredje met de vraag komt waarom zij niet zouden kunnen winnen in de Kuip en indirect ons publiek op 1 lijn plaatst met die stille boeren.
Hopelijk 4 wedstrijden nu winnen en dan minimaal die voorronde CL bereiken. En wie weet krijg je een bonus. Laten we kijken wat Heerenveen vandaag doet, maar zelfs dan is het niet voorbij. Willem II begint zijn draai te vinden, maar daar verwacht ik eigenlijk niks van. Alleen NAC uit en Groningen uit is gewoon lastig voor die snavels. Zeker NAC met dat ploegenveld van ze.
Dus hopelijk houd die Pannenkoek onze hoop in leven.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 april 2013 - 17:39   quote  deeplink  
1-3 met 2 muldertjes ...

En even voor de leken , een muldertje is als de bal erin gaat en Erwin Mulder staat er naar te kijken en/of hij komt zogenaamd in actie ( slowmotion ) Remember Waalwijk ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 april 2013 door lijdensweg --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 april 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Mulder, Boëtius/Verhoek/Cissé, BRUNO.
Maakt het uit?
Als ze het gras niet gaan opvreten maakt het toch geen fuck uit. Werken!!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 april 2013 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 16:13 schreef RdamStyle het volgende:
We hebben zeker wat recht te zetten. Zeker nu Fredje met de vraag komt waarom zij niet zouden kunnen winnen in de Kuip en indirect ons publiek op 1 lijn plaatst met die stille boeren.
Hopelijk 4 wedstrijden nu winnen en dan minimaal die voorronde CL bereiken. En wie weet krijg je een bonus. Laten we kijken wat Heerenveen vandaag doet, maar zelfs dan is het niet voorbij. Willem II begint zijn draai te vinden, maar daar verwacht ik eigenlijk niks van. Alleen NAC uit en Groningen uit is gewoon lastig voor die snavels. Zeker NAC met dat ploegenveld van ze.
Dus hopelijk houd die Pannenkoek onze hoop in leven.
Blijf maar lekker dromen, met dit elftal win je NOOIT een oorlog . Dus zullen we NOOIT de eerste plaats gaan bereiken ...
VVout
 VVout - vrijdag 19 april 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 18:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Blijf maar lekker dromen, met dit elftal win je NOOIT een oorlog . Dus zullen we NOOIT de eerste plaats gaan bereiken ...
Lekker bezig positieveling, ga zelf in het doel staan dan probeer ik er wel een paar in te trappen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 april 2013 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 april 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Zucht hij is echt een lijdensweg aan het worden,,,,!,,,,,,,,voor ons
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 23:32   quote  deeplink  
Zoals Stylzz zei Goossens..
jonass
 jonass - zaterdag 20 april 2013 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 23:32 schreef RenatoBos het volgende:
Zoals Stylzz zei Goossens..
RENATO IK HEB HANOEKA GEVRAAGD FEYENOORD GAAT WINNEN DIT WEEKEND
tomson
 tomson - zaterdag 20 april 2013 - 08:25   quote  deeplink  
Capslock...tres-fatigue.gif
VVout
 VVout - zaterdag 20 april 2013 - 08:34   quote  deeplink  
Ik zie, je ligt er wakker van, gg.
Peter V.
 Peter V. - zaterdag 20 april 2013 - 11:44   quote  deeplink  
1-0
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 april 2013 - 11:50   quote  deeplink  
Hanoeka..?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 april 2013 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 11:50 schreef RenatoBos het volgende:
Hanoeka..?
Joodse feestdag ?????
VVout
 VVout - zaterdag 20 april 2013 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 11:52 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Joodse feestdag ?????
Zat ik ook een beetje mee alleen schrijf je dat anders n.l. chanoeka, laten we hopen dat ie wat anders bedoeld.
MMM
 MMM - zaterdag 20 april 2013 - 12:21   quote  deeplink  
Alsjeblieft geen Verhoek of die kut Cissé, doe dan maar Goossens.
VVout
 VVout - zaterdag 20 april 2013 - 12:27   quote  deeplink  
Doe mij maar Cissé hij is fit, kan best wel wat en wil dolgraag wat laten zien.
MMM
 MMM - zaterdag 20 april 2013 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 12:27 schreef VVout het volgende:
Doe mij maar Cissé hij is fit, kan best wel wat
Gestopt met lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 april 2013 door MMM --
ar
 ar - zaterdag 20 april 2013 - 13:00   quote  deeplink  
Alles beter dan Verhoek...dus cissé.
VVout
 VVout - zaterdag 20 april 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 12:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Gestopt met lezen.
quote niet compleet, ontbreekt "wil dolgraag wat laten zien" en tevens volgens laatste bericht in AD scherp op de training.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 21 april 2013, 16:30): 2 - 0









0.0085551