BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 21 april 2013, 16:30): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 07:19   quote  deeplink  
Nijhuis: 'wist zeker dat het hands was'

SOnijhuis-----CSO1304210S_1.jpg

Scheidsrechter Bas Nijhuis legt uit waarom hij Feyenoord een strafschop gaf in de wedstrijd tegen Vitesse. Nijhuis zag onterecht hands in een actie van Tomás Kalas, die de bal niet met zijn handen maar met zijn hoofd raakte.
Bron:FR12
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 april 2013 - 07:26   quote  deeplink  
Na 20 herhalingen en 10 stilstaande beelden zag ik t ook.
VVout
 VVout - maandag 22 april 2013 - 08:25   quote  deeplink  
Het voordeel van de 12e man en hij ging er in mee, het is gewoon onmogelijk dit op het moment ter plaatsen beter te beoordelen.
Els
 Els - maandag 22 april 2013 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geweldige dag gehad. Oma ook trouwens ;-)
Prachtig. Was ook een uitgelezen dag.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 07:26 schreef Stylzz het volgende:
Na 20 herhalingen en 10 stilstaande beelden zag ik t ook.
Er moet maar gauw technologische hulpmiddelen komen ... Krijgen we over een heel seizoen tenminste een eerlijk verloop zonder dit soort misverstanden. Denk wel dat Feyenoord ook zonder de pingel had gewonnen !!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 april 2013 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 09:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Er moet maar gauw technologische hulpmiddelen komen ... Krijgen we over een heel seizoen tenminste een eerlijk verloop zonder dit soort misverstanden. Denk wel dat Feyenoord ook zonder de pingel had gewonnen !!!
Wel sneu dat dit soort middelen nodig zijn. Per saldo maakt elke club voor- en nadelen mee.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 10:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wel sneu dat dit soort middelen nodig zijn. Per saldo maakt elke club voor- en nadelen mee.
Dat is zo! Maar wel zo duidelijk voor iedereen ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 april 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 10:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is zo! Maar wel zo duidelijk voor iedereen ...
En vooral ook de belangen die ermee gepaard gaan.
En de hijgende kutmedia.
VVout
 VVout - maandag 22 april 2013 - 11:20   quote  deeplink  
't is goed, een aantal beroepszeikers verdient er gewoon zijn brood mee op de tv, ik zou niet in de schoenen van een scheids willen staan als ze me interviewen op de tv.

Nijhuis had gewoon een punt om aan te nemen dat het hands was, zelf als je herhaling vertraagt af speelt moet je al goed kijken, laat staan te plaatsen real time.

Technische hulpmiddelen zijn dan wel handig in zo'n geval maar als daardoor de wedstrijd stil komt te liggen ook niet aantrekkelijk voor het spel, de belangen zijn alleen voor de $$$ mannen hoog, voor ons gewoon een spelletje en het liefst aantrekkelijk.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 april 2013 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 09:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Er moet maar gauw technologische hulpmiddelen komen ... Krijgen we over een heel seizoen tenminste een eerlijk verloop zonder dit soort misverstanden. Denk wel dat Feyenoord ook zonder de pingel had gewonnen !!!
Wat vond je van Mulder dan?
Milo
 Milo - maandag 22 april 2013 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 07:26 schreef Stylzz het volgende:
Na 20 herhalingen en 10 stilstaande beelden zag ik t ook.
ja man, iedereen begint weer te bleren! dit vind ik nou typisch een situatie die echt moeilijk was in te schatten!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:01 schreef Milo het volgende:

[..]

ja man, iedereen begint weer te bleren! dit vind ik nou typisch een situatie die echt moeilijk was in te schatten!
Ja beste vriend! Even wat anders: Wat als Feyenoord hem tegen had gehad?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 12:47 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat vond je van Mulder dan?
Moet je even kijken naar het speler van de week klassement gaan kijken !! Maakt verder niks uit hoor betreft mijn visie over Erwin Mulder ...
VVout
 VVout - maandag 22 april 2013 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja beste vriend! Even wat anders: Wat als Feyenoord hem tegen had gehad?
Dat had het een kudt scheids geweest, logisch toch. Maar eerlijk is eerlijk het is een lastig te beoordelen voorval.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 22 april 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Het was ook lastig te beoordelen voor Nijhuis. Komt natuurlijk bij dat Pellè het wel slim deed door gelijk zijn handen omhoog te doen en hands te roepen. Schoot hem overigens goed binnen, terwijl Velthuizen nog in de goede hoek zat. Wel een terechte overwinning. We waren een stuk beter dan Vitesse. Fijn dat Immers weer eens scoorde, al hadden het er wel twee of drie mogen zijn.

Enne...Lijdensweg..ik heb het gezegd dat Vitesse never nooit in de Kuip ging winnen. Je wilde het niet geloven, maar zie wat er gebeurt is. Houd vertrouwen, in de Kuip is alles mogelijk.
Milo
 Milo - maandag 22 april 2013 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja beste vriend! Even wat anders: Wat als Feyenoord hem tegen had gehad?
we hadden hem niet tegen dus lastig te beoordelen. wat voor situatie het was geweest. eerlijk is eerlijk het was een moeilijke situatie. ik had er ook van gebaald!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 april 2013 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je even kijken naar het speler van de week klassement gaan kijken !! Maakt verder niks uit hoor betreft mijn visie over Erwin Mulder ...
Welk klassement? Er zijn er zoveel. Knip en plak 'm anders even hier....

Kun je wel toegeven dan dat Mulder wel degelijk beter en beter wordt? Nee hè, krijg je niet over je hartje?
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 april 2013 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:49 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Welk klassement? Er zijn er zoveel. Knip en plak 'm anders even hier....

Kun je wel toegeven dan dat Mulder wel degelijk beter en beter wordt? Nee hè, krijg je niet over je hartje?
is ook niet zo.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:49 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Welk klassement? Er zijn er zoveel. Knip en plak 'm anders even hier....

Kun je wel toegeven dan dat Mulder wel degelijk beter en beter wordt? Nee hè, krijg je niet over je hartje?
Al wordt ie beter en beter , mijn keeper zal het NOOIT worden . Dat heb ik met ELKE speler die in mijn ogen niks toevoegt ... Heeft niks met de persoon te maken! Puur en alleen met kwaliteit. Ik heb ooit eens een speler ook uitgejouwd en van alles verwenst.
Bleek toch een goeie te zijn, maar het is nooit een idool van mij geworden.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:49 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Welk klassement? Er zijn er zoveel. Knip en plak 'm anders even hier....

Kun je wel toegeven dan dat Mulder wel degelijk beter en beter wordt? Nee hè, krijg je niet over je hartje?
En als jij vind dat ie beter en beter wordt dan hebben we een heel andere kijk op keepers !! Dat kan . . .
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 april 2013 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:15 schreef feyenoord!!! het volgende:
Het was ook lastig te beoordelen voor Nijhuis. Komt natuurlijk bij dat Pellè het wel slim deed door gelijk zijn handen omhoog te doen en hands te roepen. Schoot hem overigens goed binnen, terwijl Velthuizen nog in de goede hoek zat. Wel een terechte overwinning. We waren een stuk beter dan Vitesse. Fijn dat Immers weer eens scoorde, al hadden het er wel twee of drie mogen zijn.

Enne...Lijdensweg..ik heb het gezegd dat Vitesse never nooit in de Kuip ging winnen. Je wilde het niet geloven, maar zie wat er gebeurt is. Houd vertrouwen, in de Kuip is alles mogelijk.
Als je nog eens goed op Pelle let dan kan Pelle het ook niet zien, en dacht hij hetzelfde als Nijhuis.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 22 april 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 17:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als je nog eens goed op Pelle let dan kan Pelle het ook niet zien, en dacht hij hetzelfde als Nijhuis.
Dat had ik ook wel door, ja, maar dan is het nog altijd slim gedaan. Als je niets doet of laat reageert, dan weet je eigenlijk al zeker dat je hem niet gaat krijgen. Een scheids is in zulke lastige situaties best wel een beetje te beïnvloeden door reacties van spelers hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 19:58   quote  deeplink  
En door het publiek..!!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:15 schreef feyenoord!!! het volgende:
Het was ook lastig te beoordelen voor Nijhuis. Komt natuurlijk bij dat Pellè het wel slim deed door gelijk zijn handen omhoog te doen en hands te roepen. Schoot hem overigens goed binnen, terwijl Velthuizen nog in de goede hoek zat. Wel een terechte overwinning. We waren een stuk beter dan Vitesse. Fijn dat Immers weer eens scoorde, al hadden het er wel twee of drie mogen zijn.

Enne...Lijdensweg..ik heb het gezegd dat Vitesse never nooit in de Kuip ging winnen. Je wilde het niet geloven, maar zie wat er gebeurt is. Houd vertrouwen, in de Kuip is alles mogelijk.
Enne feyenoord!!! Never nooit winnen in de kuip. Dat lag aan Vitesse zelf, ELKE ploeg had van Vitesse gewonnen met zo'n instelling als afgelopen zondag! Zelfs Willem 2 ....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 20:34   quote  deeplink  
Dat zou best wel kunnen ja, slappe hap die ernhummers..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 20:34   quote  deeplink  
VITESSE-STEWARD MET FAKKEL WEL TOEGESTAAN???

DSC_0027.jpg

Terwijl een hoop Feyenoord-supporters de afgelopen jaren een stadionverbod hebben gekregen voor het afsteken van fakkels en ook de club zelf flinke boetes hiervoor heeft gekregen, lijkt het in het uitvak wel toegestaan?!?

Zoals je ziet op de foto staat namelijk een steward van Vitesse zelf mee te doen met afsteken van de fakkels, iets wat natuurlijk erg krom is als je als Feyenoord-fan hiervoor een stadion verbod hebt gekregen?

Wij vragen ons dan ook af of hier ook niet een stadionverbod op zijn plaats is, of is dit wel toegestaan, zal Feyenoord hier ook tegen optreden?
Bron:Ilikefeyenoord
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 22 april 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Met een flinke dosis sarcasme mag ik hopen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 april 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 20:50 schreef Bosifyable het volgende:
Met een flinke dosis sarcasme mag ik hopen?
IMG_20130422_205017.jpg
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 22 april 2013 - 21:05   quote  deeplink  
Je weet het maar nooit met die supporterssites ;)

Leuke foto trouwens!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 21:16   quote  deeplink  
Is dat de mini-Stylzz..?d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 21:23   quote  deeplink  
Massaal in de rij voor foto met Bony

media_xll_1617963.jpg

Het was gisteravond voor het Maasgebouw van De Kuip een schitterend gezicht. Supporters van Feyenoord die in de rij stonden om met Wilfried Bony op de foto te gaan. De geblesseerde Ivoriaanse spits van Vitesse was toeschouwer in De Kuip.

Bony wilde na afloop rustig naar zijn auto wandelen. Maar daar arriveerde hij pas nadat hij keurig de tijd had genomen om met al die Rotterdamse aanhangers op de foto te gaan.

'Hoe het met mijn kuit is? Vandaag geen commentaar meer, morgen weer', zei de glimlachende topscorer van Vitesse.
Bron:Feyenoord.nl
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 april 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 21:16 schreef RenatoBos het volgende:
Is dat de mini-Stylzz..?d:-)
Ja das mijn mini hoolie
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 21:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja das mijn mini hoolie
Ghehe..
Mooi man, mega foto..!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 23 april 2013 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 19:58 schreef RenatoBos het volgende:
En door het publiek..!!!
Tuurlijk, het publiek speelt altijd een rol. En zeker in de Kuip. Dat kan niemand ontkennen, behalve Nijhuis zelf natuurlijk...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 23 april 2013 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 20:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Enne feyenoord!!! Never nooit winnen in de kuip. Dat lag aan Vitesse zelf, ELKE ploeg had van Vitesse gewonnen met zo'n instelling als afgelopen zondag! Zelfs Willem 2 ....
Kan zijn, dat zullen we nooit te weten komen. Maar ik ben er van overtuigd dat een Vitesse met Bony en van Ginkel hier ook niet had gewonnen. En je kan zeggen dat Vitesse slap speelde, wat ook zo was, maar dit kan natuurlijk ook komen door hoe Feyenoord speelde en het feit dat de Kuip erachter stond. Maar hoe het ook komt dat we gewonnen hebben, feit blijft dat ik gelijk had ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 24 april 2013 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 15:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En als jij vind dat ie beter en beter wordt dan hebben we een heel andere kijk op keepers !! Dat kan . . .
Goh, ik zou bijna denken dat ik het met iemand met niveau van doen heb... Ik zeg trouwens ook niet dat hij top is, maar ik vind hem nou ook weer niet slecht en hij wordt nog steeds beter.... Ik ben het wel met je eens dat niet iedereen van dezelfde spelers gecharmeerd kan zijn, hoewel Vilhena er waarschijnlijk wat meer fans heeft dan bijvoorbeeld Fernandez...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 24 april 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 21:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja das mijn mini hoolie
Gelukkig lijkt ze op de moeder hahaha!!! :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 april 2013 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 12:23 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Gelukkig lijkt ze op de moeder hahaha!!! :)
Nee dat doet ze eigenlijk niet ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Vitesse (zondag 21 april 2013, 16:30): 2 - 0









0.0104839