BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Legioen gunt Clasie een miljoen!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 april 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 06:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mwah hij presteerd nu al 2 jaar redelijk achter elkaar..
Vandaar ook mijn opmerking over "een aanpassing" Leon, maar om nu direct maar met miljoenen te gaan smijten?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 16 april 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Topictitel: ''Het legioen gunt Clasie een miljoen!!''

Wellicht dat er een boel zijn die dat vinden, maar ik ben het er eigenlijk totaal niet mee eens. Ik begrijp zelfs volkomen waarom sommigen onze jonge gasten een beetje zat beginnen te worden. Kijk, ik vind het allemaal leuk en aardig als ze spelen, maar dan wel op de manier die we kennen. De afgelopen drie wedstrijden is helemaal niks geweest. Dankzij Pellè (en Mathijsen(assist)/Mulder(reddingen)) nog drie punten tegen VVV, maar het spel is belabberd. Nu weet ik ook wel dat je over langere periode moet kijken, dus dat zal ik dan maar doen. En wat is dan mijn conclusie: Clasie speelde vorig jaar erg goed, top zelfs en werd daar met een nieuw contract voor beloond. Dit jaar begon hij goed, maar na een tien/vijftiental wedstrijden ging hij toch echt minder spelen. Zeker na de winterstop vind ik hem echt ingezakt in vergelijking met zijn 'normale' spelniveau. En dan moet hij een miljoen krijgen. Lijkt mij wat te gortig.

Dan even de spelers erbij die wel dat miljoen krijgen: Allereerst Cissé: die krijgt al veel doordat hij van buiten de EU is. Speelt te weinig en laat te weinig zien (al kan hij het denk ik wel degelijk, maar dit terzijde). Een miljoen voor hem is dus veels te veel, maar vergeet niet dat zijn salaris uit een andere periode stamt. Niet echt te vergelijken dus. Dan Mathijsen: speelde bij HSV, Malaga, speelde EK's en WK's en was jarenlang gewaardeerde basisspeler bij Oranje met als hoogtepunt de WK-finale. Ook nu nog international, al is het op de bank. Clasie is echter ook international, dus dat van nu kun je niet meetellen. Maar die EK's, WK's, zijn periode in de Bundesliga, de Primera Division, dat vind ik allemaal wel degelijk zwaar meewegen. En garandeert Van Geel niet alle spelers met zo'n cv dit salaris? Met zulke ervaring en prestaties mag je van mij ook meer verdienen. En kijk, Mathijsen moest er even inkomen, maar is in mijn ogen al zo'n 10 wedstrijden elke week weer de beste van de ploeg, samen met Pellè en Janmaat(al is die ook minder de laatste wedstrijden). Hij heeft gepresteerd op internationaal topniveau, presteert nu, dus laat hem lekker verdienen. Lijkt mij niet geheel onterecht.
Dan Pellè..tsja, behoeft het nog uitleg? Zonder Pellè hadden we in het rechterrijtje gestaan. Lijkt me zijn salaris meer dan waard.

Mij lijkt dat Clasie gewoon nog niet dat miljoen verdient. Daarvoor heeft hij in mijn ogen dit jaar te weinig laten zien. Had hij nu weer een topseizoen gehad, dan kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar nu niet. Dat wil echter niet zeggen dat ik vind dat hij maar genoegen moet nemen met 4 ton. Liever wel natuurlijk, maar het is een groot talent en hij kan o zo belangrijk voor ons zijn. Met de nadruk op KAN. Dus mijn voorstel: geef hem zes/zeven ton. Laat hem voor twee jaar extra tekenen en weer lekker ballen. Niet zeuren, maar poetsen. En dan kan hij volgend jaar dat miljoen krijgen als hij echt goed presteert. Of hij vertrekt dan naar het buitenland. Kan hij nu ook doen, maar dan zit hij waarschijnlijk op de bank. Niet spelen=niet beter worden=je niet in de kijker spelen bij de echte topclubs... en=GEEN WK!

Maar ja, de keuze is aan Martin van Geel en vervolgens aan Jordy zelf. Laat hem maar kiezen en als hij echt niet tevreden is, mag hij van mij weg. Maar dan na twee jaar niet zeuren als je weer terug wil komen, omdat je carrière in het slop zit. Niks een miljoen. Eerst presteren!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 april 2013 - 20:48   quote  deeplink  
Clasie,spreek en vertel wat er nu aan de hand is. Wordt geen tweede Deguzman of Fer of een Leerdam,cq Wijnaldum.Maar een miljoen (als het waar is) nee. je bezit nog niet de klasse van Pelle,en ook niet die Joris bezat.
van geil
 van geil - dinsdag 16 april 2013 - 20:49   quote  deeplink  
waar is te lezen dat Clasie n miljoen wil?

dat is pas speculeren.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 16 april 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 20:49 schreef van geil het volgende:
waar is te lezen dat Clasie n miljoen wil?

dat is pas speculeren.
Nee, maar komt door de topictitel. Ik gun hem het miljoen in elk geval (nog) niet. Eerst maar eens presteren. Weet ook niet wat hij wil. Daarvoor is de optie om het eens naar buiten te brengen op zich niet zo verkeerd.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 april 2013 - 20:52   quote  deeplink  
ik denk dat hij een miljoen ollies wil
van geil
 van geil - dinsdag 16 april 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 20:52 schreef piet de paler het volgende:
ik denk dat hij een miljoen ollies wil
dat zou n goede besteding zijn :)
van geil
 van geil - dinsdag 16 april 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 20:51 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nee, maar komt door de topictitel. Ik gun hem het miljoen in elk geval (nog) niet. Eerst maar eens presteren. Weet ook niet wat hij wil. Daarvoor is de optie om het eens naar buiten te brengen op zich niet zo verkeerd.
misschien niet nee.is n optie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 20:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn opmerking over "een aanpassing" Leon, maar om nu direct maar met miljoenen te gaan smijten?
Nee Sevi geen miljoenen maar dit ventje loopt al vanaf zijn 12de op Varkenoord..
Jarenlang bracht zijn vader hem vanuit Haarlem naar de club in de hoop op een mooie toekomst.
Zijn moeder was al verdwenen toen hij klein was..
Dit jaar heeft hij meer gegeven als jong jochie dan wie dan ook...Er zijn
er hier zoveel die dat niet willen zien...Maar goed hij heeft het verdient om een goed
vergelijkbaar salaris te krijgen als de topsalarisen...Hij is ook nog eens ons eigen kind..
Jij snap wel wat ik bedoel denk ik...Waarom andere wel en hij niet?
van geil
 van geil - dinsdag 16 april 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee Sevi geen miljoenen maar dit ventje loopt al vanaf zijn 12de op Varkenoord..
Jarenlang bracht zijn vader hem vanuit Haarlem naar de club in de hoop op een mooie toekomst.
Zijn moeder was al verdwenen toen hij klein was..
Dit jaar heeft hij meer gegeven als jong jochie dan wie dan ook...Er zijn
er hier zoveel die dat niet willen zien...Maar goed hij heeft het verdient om een goed
vergelijkbaar salaris te krijgen als de topsalarisen...Hij is ook nog eens ons eigen kind..
Jij snap wel wat ik bedoel denk ik...Waarom andere wel en hij niet?
juist.
en in plaats daarvan krijgt hij emmers stront.
omdat hij goudeerlijk is.
je kunt me veel wijsmaken.maar in dit geval zie ik echt n eerlijk ventje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2013 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 20:51 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nee, maar komt door de topictitel. Ik gun hem het miljoen in elk geval (nog) niet. Eerst maar eens presteren. Weet ook niet wat hij wil. Daarvoor is de optie om het eens naar buiten te brengen op zich niet zo verkeerd.
En zo hebben we allemaal onze eigen kijk op de zaak....Ik vind Clasie 1 van de sterkhouders..
En gun jij hem het niet gaat tie toch lekker weg...Pakken we weer het volgende talentje
die weer 3 jaar moet wennen en bij zijn volgende contract onderhandeling ook weer vertrekt..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 21:02 schreef van geil het volgende:

[..]

juist.
en in plaats daarvan krijgt hij emmers stront.
omdat hij goudeerlijk is.
je kunt me veel wijsmaken.maar in dit geval zie ik echt n eerlijk ventje
En een dapper ventje!!
willem v G
 willem v G - dinsdag 16 april 2013 - 21:10   quote  deeplink  
Die Derksen is een gevaarlijke onruststokert.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 16 april 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En zo hebben we allemaal onze eigen kijk op de zaak....Ik vind Clasie 1 van de sterkhouders..
En gun jij hem het niet gaat tie toch lekker weg...Pakken we weer het volgende talentje
die weer 3 jaar moet wennen en bij zijn volgende contract onderhandeling ook weer vertrekt..
Dat hij 1 van de sterkhouders is ben ik met je eens. Vind alleen een miljoen gewoon nogal gortig. Bovendien komen we dan in de problemen met ons salarisbudget als ik het allemaal goed begrijp. En dat terwijl we in de breedte juist beter willen worden. Maar als je Clasie een miljoen geeft, is het hek van de dam. Dan kan je dat ook gaan geven aan De Vrij, Martins Indi en vanaf volgend jaar aan Vilhena en Boëtius. En zo komt er steeds wel weer een ander. Wordt een duur geintje. Geld dat we niet hebben namelijk.
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 16 april 2013 - 21:25   quote  deeplink  
Ik hou van en begrijp Feyenoord, niet het vele geld dat naar deze Jeugdspelers zou moeten, zij houden van het geld niet van de Club!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 21:11 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat hij 1 van de sterkhouders is ben ik met je eens. Vind alleen een miljoen gewoon nogal gortig. Bovendien komen we dan in de problemen met ons salarisbudget als ik het allemaal goed begrijp. En dat terwijl we in de breedte juist beter willen worden. Maar als je Clasie een miljoen geeft, is het hek van de dam. Dan kan je dat ook gaan geven aan De Vrij, Martins Indi en vanaf volgend jaar aan Vilhena en Boëtius. En zo komt er steeds wel weer een ander. Wordt een duur geintje. Geld dat we niet hebben namelijk.
Oke dus Mathijsen Schaken en Pellè wel de hoofdprijs en je eigen kinderen de helft geven...Ik sta anders in het leven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 21:25 schreef Jan Tol het volgende:
Ik hou van en begrijp Feyenoord, niet het vele geld dat naar deze Jeugdspelers zou moeten, zij houden van het geld niet van de Club!
Clasie de Vrij Indi Boëtius Vilhena en Nelom zijn Feyenoord....Maar ik begrijp dat jou voorkeur uitgaat naar Vormer Goossens Verhoek Immers en Mathijsen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 16 april 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oke dus Mathijsen Schaken en Pellè wel de hoofdprijs en je eigen kinderen de helft geven...Ik sta anders in het leven.
Leerdam een miljoen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 22:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Leerdam een miljoen!
Ik hoorde gisteren nog dat Jan Boskamp zei dat de combie Clasie Leerdam beter is als alle andere combies
die er geweest zijn na Leerdam...Wie zou ik nu eerder geloven ! Jou of Boskamp?
Daarbij ,wie spreekt er over een miljoen als hij 4 ton ofzo heeft afgewezen?
VVout
 VVout - dinsdag 16 april 2013 - 22:40   quote  deeplink  
Preis seizoenskaart 100 Euries per jaar omhoog en en alles achter de decoder, dan hebben we genoeg voor betere salarissen en worden we kampioen, mischien kunnen we dan ook in Europa een deuk in een pakje boter trappen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 22:40 schreef VVout het volgende:
Preis seizoenskaart 100 Euries per jaar omhoog en en alles achter de decoder, dan hebben we genoeg voor betere salarissen en worden we kampioen, mischien kunnen we dan ook in Europa een deuk in een pakje boter trappen.
Ik zeg doen,me vrouw niet maar die zeurt wel vaker..
VVout
 VVout - dinsdag 16 april 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zeg doen,me vrouw niet maar die zeurt wel vaker..
Kijk nou een vriend van Feyenoord, je vrouw een bosje bloemen en een paar schoenen en alles komt goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 april 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 22:45 schreef VVout het volgende:

[..]

Kijk nou een vriend van Feyenoord, je vrouw een bosje bloemen en een paar schoenen en alles komt goed.
Jij weet hoe het werkt hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 april 2013 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik hoorde gisteren nog dat Jan Boskamp zei dat de combie Clasie Leerdam beter is als alle andere combies
die er geweest zijn na Leerdam...Wie zou ik nu eerder geloven ! Jou of Boskamp?
Daarbij ,wie spreekt er over een miljoen als hij 4 ton ofzo heeft afgewezen?
Je beseft dat als we alle spelers uit eigen jeugd een miljoen geven, we beter direct de boel op kunnen doen. Ik geloof dat we werken met een salarisbudget van 12 miljoen. In het eerste spelen er 14 uit eigen jeugd. Graafland en Janmaat meegerekend. Onbetaalbaar dus.

En je hoeft mij èn Boskamp niet te geloven. Ik heb het liefst dat je zelf nadenkt en tot een conclusie komt. Waar je dan ook op uitkomt. Als je trouwens had opgelet, dan had je geweten dat ik Leerdam nog lang verdedigd heb. Fantasieloos in zijn spel, maar zorgt wel voor de organisatie.

Onderstaande heb ik september nog gepost (notabene als reactie op een post van jou). Vind Leerdam niet goed genoeg voor het niveau waar Feyenoord naar toe wil, maar we hoeven ook niet te doen alsof Vilhena nu zo briljant speelt. Hele talentvolle jongen natuurlijk, misschien wel het grootste talent dat we hebben, maar hij heeft nog een lange weg te gaan, hij is zeker nog geen El Ahmadi.

-----------------------------------

quote:
Op zondag 30 september 2012 - 12:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

quote:
Op zondag 30 september 2012 - 12:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

Er is niemand die op snelheid die kilometers kan maken dan Leerdam...
Face it,die blijft lopen op het middenveld tot hij straks transfervrij weggaat ..

Voetballend voegt hij niks toe maar tactisch van waarde..
Mee eens.
----------------------
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 april 2013 - 06:47   quote  deeplink  
Lees je verhaal eens terug...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2013 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - woensdag 17 april 2013 - 08:19   quote  deeplink  
Ik gun hem een schop onder z'n reet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 april 2013 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 08:19 schreef MMM het volgende:
Ik gun hem een schop onder z'n reet.
Ik een jaarsalaris van een tonnetje of 9
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 17 april 2013 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 01:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je beseft dat als we alle spelers uit eigen jeugd een miljoen geven, we beter direct de boel op kunnen doen. Ik geloof dat we werken met een salarisbudget van 12 miljoen. In het eerste spelen er 14 uit eigen jeugd. Graafland en Janmaat meegerekend. Onbetaalbaar dus.

En je hoeft mij èn Boskamp niet te geloven. Ik heb het liefst dat je zelf nadenkt en tot een conclusie komt. Waar je dan ook op uitkomt. Als je trouwens had opgelet, dan had je geweten dat ik Leerdam nog lang verdedigd heb. Fantasieloos in zijn spel, maar zorgt wel voor de organisatie.

Onderstaande heb ik september nog gepost (notabene als reactie op een post van jou). Vind Leerdam niet goed genoeg voor het niveau waar Feyenoord naar toe wil, maar we hoeven ook niet te doen alsof Vilhena nu zo briljant speelt. Hele talentvolle jongen natuurlijk, misschien wel het grootste talent dat we hebben, maar hij heeft nog een lange weg te gaan, hij is zeker nog geen El Ahmadi.

-----------------------------------

[..]

Mee eens.
----------------------
Helemaal mee eens, T-Feyenoord. Ik gun Clasie best een miljoen als hij speelt zoals vorig jaar en begin dit jaar. We kunnen het ons alleen niet veroorloven. We hebben het geld niet. Want dan willen de Vrij, Martins Indi ook een miljoen. En volgend jaar Boëtius en Vilhena ook. Nou, dan kan je dus zes miljoen per jaar extra aftikken. Dat is de helft van ons salarisbudget. Plus dan nog Schaken, Mathijsen Pellè. En je houdt zo'n 3 miljoen over voor de overige spelers. Dat gaat gewoon niet. Er is trouwens ook niets bekend over hoeveel Clasie wil, dus laten we gewoon maar afwachten. Een tonnetje of zes, eventueel zeven vind ik nog kunnen, maar 9 ton of een miljoen lijkt me nog wat veel voor dit moment.

Ben het er trouwens ook over eens dat Leerdam heel belangrijk was. Liep altijd een hoop dicht en was in verdedigend opzicht vrij belangrijk. En kon mooi het gat tussen verdediging en aanval dichtlopen. Jammer dat hij vertrekt, al vraag ik me soms wel af of hij echt nog naar Vitesse gaat.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 17 april 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oke dus Mathijsen Schaken en Pellè wel de hoofdprijs en je eigen kinderen de helft geven...Ik sta anders in het leven.
Mathijsen en Pellè verdienen het in mijn ogen door hun prestaties. Schaken is goed en heel belangrijk voor het elftal met zijn goede voorzetten, maar een miljoen voor hem vind ik ook overdreven. 'Gewoon' een tonnetje of zes, zeven, net zoals Clasie. Hoewel Schaken natuurlijk wel een stuk ouder is, dus iets meer salaris ligt dan wel voor de hand. Zo werkt dat nu eenmaal. Oudere mensen krijgen toch altijd meer betaald. Of de jonge gasten moet duidelijk heel veel beter zijn, maar dat vind ik momenteel niet het geval bij Clasie. Maar je moet er natuurlijk wel heel veel aan doen om hem te behouden. Maar wel alles binnen je eigen grenzen.
sevillana
 sevillana - woensdag 17 april 2013 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee Sevi geen miljoenen maar dit ventje loopt al vanaf zijn 12de op Varkenoord..
Jarenlang bracht zijn vader hem vanuit Haarlem naar de club in de hoop op een mooie toekomst.
Zijn moeder was al verdwenen toen hij klein was..
Dit jaar heeft hij meer gegeven als jong jochie dan wie dan ook...Er zijn
er hier zoveel die dat niet willen zien...Maar goed hij heeft het verdient om een goed
vergelijkbaar salaris te krijgen als de topsalarisen...Hij is ook nog eens ons eigen kind..
Jij snap wel wat ik bedoel denk ik...Waarom andere wel en hij niet?
Ik denk dat ik jou ideeen wel begrijp Leon, en zoals eerder al aangegeven gun ik hem ook echt al het goede, maar dan wel binnen de mogelijkheden natuurlijk.
HET grote probleem tegenwoordig is die groep adviseurs, zakenwaarnemers en hoe ze ook verder genoemd willen/kunnen worden.
Die lopen de nodige (jonge) voetballers een beetje gek te maken met diverse aanbiedingen, en vervolgens doen die voetballers hetzelfde met elkaar. Spijtig genoeg .....
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 17 april 2013 - 11:39   quote  deeplink  
11 miljoen voor Clasie en weg ermee!
VVout
 VVout - woensdag 17 april 2013 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 11:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik denk dat ik jou ideeen wel begrijp Leon, en zoals eerder al aangegeven gun ik hem ook echt al het goede, maar dan wel binnen de mogelijkheden natuurlijk.
HET grote probleem tegenwoordig is die groep adviseurs, zakenwaarnemers en hoe ze ook verder genoemd willen/kunnen worden.
Die lopen de nodige (jonge) voetballers een beetje gek te maken met diverse aanbiedingen, en vervolgens doen die voetballers hetzelfde met elkaar. Spijtig genoeg .....
Die adviseurs, zakenwaarnemers moeten toch ook minimaal een groot huis en een slee kunnen veroorloven dus zijn ze continu op zoek naar nieuwe slachtoffers.

De interesses van anderen zijn daar in de regel onbelangrijk dat ben ik helemaal met je eens.
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 17 april 2013 - 11:47   quote  deeplink  
Ja Wout, dat is het Bosman-arrest (Zeer dom en ondoordacht van de rechter destijds)!
VVout
 VVout - woensdag 17 april 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 11:47 schreef Jan Tol het volgende:
Ja Wout, dat is het Bosman-arrest (Zeer dom en ondoordacht van de rechter destijds)!
Das inderdaad lang geleden, ja die Bosman daarmee is club-hopping in een stroomversnelling gekomen ja.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 april 2013 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 06:47 schreef Leon FR1908 het volgende:
Lees je verhaal eens terug...
Heb ik je verkeerd begrepen? Waar doel je op?
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 17 april 2013 - 17:25   quote  deeplink  
OK we zijn er uit die 9 ton betaald Leon..(zou je dat doen als je het geld had...?)
Ik niet, k'heb wel met het Premie-effect meegedaan en aan de Vrienden van Feyenoord en nu mijn 40ste Seizoenkaart besteld... heeft alles bij elkaar ook veel gekost hoor. Ik denk dat je mijn redenering "ergens" toch wel begrijpt, ze verdienen genoeg.
VVout
 VVout - woensdag 17 april 2013 - 17:46   quote  deeplink  
Clasie held Clasie een miljoen het springt een beetje heen en weer tussen de topics hier maar swat.

Behaalde resultaten garanderen niks voor de toekomst, dus ook niet voor wat er al in is gestopt en Clasie, ik zou er zo weer iets in stoppen maar dan moeten we niet weer van vooraf aan beginnen.

Ik zou denk ik een goede kans maken dat Clasie voor een 7,5 ton blijft en dat ken net voor mijn gevoel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 april 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Ik ga even een eind maken aan mijn deel van het Clasie verhaal..
Wat mij betreft verdient elke bij Feyenoordspeler niet meer dan 2 ton per jaar..
Maar zo werkt het helaas niet,ik zou het een schande vinden als Clasie
minder zou zijn geboden als alle transfervrij gehaalde spelers verdienen,en dat schijnt zo te zijn..
Mocht dat zo zijn vind ik dat een slechte zaak en schandalig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2013 door Leon FR1908 --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 april 2013 - 21:11   quote  deeplink  
potverdomme jongens waar hebben wij het over,ik werk hard ben vaak van huis.Loop gevaar en dat voor 4x modaal wat doet Clasie dan wel ??????????????
Ik ken mensen die keihard werken voor 1400 euries en doen sparen voor een seizoenskaart, en als ze niet hard genoeg werken gaan ze de laan uit.Clasie kop dicht voetballen..........................
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 17 april 2013 - 21:25   quote  deeplink  
Zo is dat Piet ik zou zeggen: Amen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 april 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 21:11 schreef piet de paler het volgende:
potverdomme jongens waar hebben wij het over,ik werk hard ben vaak van huis.Loop gevaar en dat voor 4x modaal wat doet Clasie dan wel ??????????????
Ik ken mensen die keihard werken voor 1400 euries en doen sparen voor een seizoenskaart, en als ze niet hard genoeg werken gaan ze de laan uit.Clasie kop dicht voetballen..........................
Kan je nagaan ,Clasie krijgt 300.000 euro en Pellè 1.300.000.
En wij maar hard werken...
Als we dit zo verschrikkelijk vinden zou het hypocriet zijn om elke wedstrijd
naar Feyenoord te gaan..Laat staan om te juichen voor die gasten.
VVout
 VVout - woensdag 17 april 2013 - 22:40   quote  deeplink  
Jep dit gaat alle realiteit voorbij, dat van Paler.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 april 2013 - 13:29   quote  deeplink  
Cl♡sie///held!!
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 14:06   quote  deeplink  
249px-Pink_flag_waving.svg.png
sevillana
 sevillana - donderdag 18 april 2013 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 22:40 schreef VVout het volgende:
Jep dit gaat alle realiteit voorbij,
dat is inmiddels al jaren lang het geval ...
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 april 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 16:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat is inmiddels al jaren lang het geval ...
shit ik ben aangehouden door de Topic politie.
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 21:14   quote  deeplink  
politie-21717-gif
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 april 2013 - 21:16   quote  deeplink  
Hahahaha
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 april 2013 - 21:17   quote  deeplink  
Ja ik lach ook maar mee. Het leven en feyenoord zijn te mooi om te zeiken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 april 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 21:17 schreef piet de paler het volgende:
Ja ik lach ook maar mee. Het leven en feyenoord zijn te mooi om te zeiken.
Hahaha je heb nog gelijk ouwe zeebonk..!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Legioen gunt Clasie een miljoen!!









0.0063900