BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Legioen gunt Clasie een miljoen!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 april 2013 - 22:27   quote  deeplink  
Boskamp: 'Bepalende spelers mogen wat verdienen'

600x400-696781.jpg

Jan Boskamp begrijpt dat Jordy Clasie niet akkoord is gegaan met het contractvoorstel dat Feyenoord hem heeft gedaan. De jonge middenvelder, die in de nadrukkelijke belangstelling staat van het Italiaanse Fiorentina, vindt dat er te weinig waardering spreekt uit de aanbieding van technisch directeur Martin van Geel.

Volgens diverse media zouden enkele spelers van Feyenoord - waaronder Clasie - hun salaris bovendien te laag vinden ten opzichte van ervaren spelers als Joris Mathijsen en Graziano Pellè. Hoewel Van Geel ontkent dat dit het geval is, kan Boskamp zich wel vinden in die stelling. 'Als een jonge speler bepaalt wat er gebeurt in de ploeg, dan kan je moeilijk zeggen dat hij minder moet verdienen omdat hij pas 21 jaar is,' zegt de voormalig speler van Feyenoord.

'Dat kan niet,' vervolgt Boskamp. 'Als hij de ploeg beter laat draaien, dan kan ik mij niet voorstellen dat de clubleiding zegt dat hij te jong is voor een hoger salaris. Een bepalende speler hoort gewoon wat te verdienen. Het grootste probleem is dat Mathijsen een duur contract heeft voor drie jaar. Ze hadden het per jaar moeten bekijken. Nu blokkeren ze eigenlijk Martins Indi en Nelom.'
De oud-trainer denkt bovendien dat zaakwaarnemers tegenwoordig een negatieve rol spelen. 'Die mafkezen van een makelaars zeggen natuurlijk dat spelers in het buitenland meer kunnen verdienen, maar ze moeten kijken of het beter is voor de ontwikkeling als ze nog twee jaar bij Feyenoord blijven. Het WK staat ook voor de deur, de waarde van die spelers gaat dan ook als een berg omhoog,' aldus Boskamp in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.
Bron:Rijnmond
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 april 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 16:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het zal niet moeilijk om de debielen te verlaten ...
Ik heb vooral mededogen met Spanje straks.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 april 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 10:56 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Aaaaahhw :$
Leon was zo overtuigend! :)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 22:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik heb vooral mededogen met Spanje straks.
Dat hoef niet! Want daar heb je tenminste supporters die ook niet moeilijk doen om een speler af te serveren die niet goed genoeg is voor de basis i.p.v. te blijven steunen ...
Dus gelukkig heel anders dan wat hier gebeurt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 18:06   quote  deeplink  
Maar wat zullen die van jouw vinden..?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 18:06 schreef RenatoBos het volgende:
Maar wat zullen die van jouw vinden..?
Dan ga je toch naar: http://barcelonafans.org en klik je forum aan ...
VVout
 VVout - maandag 22 april 2013 - 23:00   quote  deeplink  
Niet echt een actief forum, of wel?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 23 april 2013 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 23:00 schreef VVout het volgende:
Niet echt een actief forum, of wel?
Die heb je daar ook niet nodig! Daar zijn meer supportershomes en kroegen met terrasjes waar je gezellig kunt kletsen. Gewoon face to face ... En doe ik het in Rotterdam gezellig met bekenden in Ketelbinkie en/of Lantaren venster, maar veel minder druk en passie met de andere supporters. Ik zeg niet met minder liefde maar toch anders, wij nederlanders zijn toch nuchter t.o.v. zuid-europeanen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2013 door lijdensweg --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 23 april 2013 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 23:00 schreef VVout het volgende:
Niet echt een actief forum, of wel?
En als alles goed gaat zie je ze ook niet maar als het slecht gaat ... Dan is het hek van de dam!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 april 2013 - 08:35   quote  deeplink  
Cl♥sie///h♡ld!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 april 2013 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 08:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En als alles goed gaat zie je ze ook niet maar als het slecht gaat ... Dan is het hek van de dam!
Pffff afschieten met rubber kogels die lui..!!!!
VVout
 VVout - dinsdag 23 april 2013 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 08:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die heb je daar ook niet nodig! Daar zijn meer supportershomes en kroegen met terrasjes waar je gezellig kunt kletsen. Gewoon face to face ... En doe ik het in Rotterdam gezellig met bekenden in Ketelbinkie en/of Lantaren venster, maar veel minder druk en passie met de andere supporters. Ik zeg niet met minder liefde maar toch anders, wij nederlanders zijn toch nuchter t.o.v. zuid-europeanen!
Kan ik alleen maar in toestemmen, een geweldige terras cultuur daar of gewoon de smalltalk op de straat, heel anders. In het zuiden sluiten ze zich nog niet op thuis, zal wel aan het weer liggen, :-)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 23 april 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 14:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pffff afschieten met rubber kogels die lui..!!!!
Haha , dat is ook een optie ja. Maar wees maar niet bang dat doen ze heus wel ... De Guardia Civil is niet zo kinderachtig als de politie hier in NL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2013 door lijdensweg --
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 23 april 2013 - 16:09   quote  deeplink  
Bij Feyenoord verdienen ze nog niet zo slecht, dat hebben jullie zeker ook wel gehoord!!! (maar je bent jong en je wilt wat/NOG meer...).
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 april 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 16:09 schreef Jan Tol het volgende:
Bij Feyenoord verdienen ze nog niet zo slecht, dat hebben jullie zeker ook wel gehoord!!! (maar je bent jong en je wilt wat/NOG meer...).
Bij Feyenoord spelen er ook een aantal in oranje...
Dat hebben ze bij de meeste andere clubs ook niet!

Cl♡sie /// held!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Legioen gunt Clasie een miljoen!!









0.0067369