BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET middenveld van Ajax in 2013/2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 15:53   quote  deeplink  
Als het seizoen straks voorbij is zullen er een aantal spelers vertrekken, met name op het middenveld zal dit de nodige wijzigingen met zich mee brengen.

In dit topic gaan we er even vanuit dat zowel Eriksen als de Jong vertrekt, en hoewel ik het heel erg zonde, dom en jammer zou vinden denk ik wel dat het reëel is om hier rekening mee te houden.

Poulsen zal volgende de Boer minder gaan spelen volgend seizoen en dus zal daar ook een andere speler voor ingepast moeten gaan worden.

We kunnen dus stellen dat we volgend seizoen een volledig nieuw middenveld gaan krijgen en ik ben heel benieuwd naar jullie mening hier omtrent.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We zullen altijd spelen met twee aanvallend ingestelde middenvelders en een controlerende middenvelder, dat is iets wat onder de Boer wel vast zal staan en we dus vanuit kunnen gaan.

Voor de positie van Eriksen denk ik dat Fischer de eerst aangewezen persoon is, of de Boer moet Fischer op linksbuiten willen houden, wat ook goed mogelijk is. De aankoop van Maher is dan een logisch gevolg aangezien de Boer meerder malen heeft aangegeven dat hij Maher graag ziet komen.

Andere spelers die daar eventueel uit de voeten kunnen in mijn optiek, dus in de Eriksen rol zijn. Serrero, Andersen, Meleg en Davy Klaassen.

Voor de rol waarin de Jong speelt kan ik mij zo geen geschikte spelers vinden binnen de jeugd, dit omdat ik denk dat bovengenoemde spelers allemaal dezelfde type spelers zijn, en je niet met twee dezelfde type voetballers kan gaan spelen.
Extern zou ik van Ginkel een goede optie vinden, alleen is dat een speler die Ajax niet snel zal gaan halen omdat ie gewoon veel te duur zal zijn, Vitesse hoeft namelijk niet te verkopen en van Ginkel heeft nog een vrij lang contract tot 2015.

Op de plek van Poulsen die langzaam minder zal gaan spelen volgens de Boer hebben we 4 opties intern welke allemaal vrij goed zijn in mijn optiek, Boccara, Bazoer, de Kamps en Sprokslede waarbij laatstgenoemde in mijn optiek de minste is.

Ik denk dat de andere drie allemaal kans maken, alleen is Bazoer nog wat jonger en denk ik dat het zal gaan tussen Boccara en de Kamps waarbij ik niet echt een voorkeur heb voor een van de twee.

Nu ik dit post krijg ik steeds meer het gevoel dat Fischer op linksbuiten blijft spelen, en dat Maher als vervanger van Eriksen gezien gaat worden.

Zouden Fischer en Maher naast elkaar kunnen spelen met een controleur daarachter??

Wat is jullie mening over wie waarom waar gaat spelen op ons middenveld van 2013/2014??
Loetje
 Loetje - dinsdag 16 april 2013 - 16:34   quote  deeplink  
Leuk topic.

Ik denk dat je Maher en Van Ginkel moet halen. Dit alleen als De Jong en Eriksen vertrekken. Zijn toch wel de steunpilaren vandit Ajax. Maar dat zal wel geld kosten. Graag zie ik Boccara doorstromen. Vrees wel dat Maher en Van ginkel veel geld kosten. Denk jij Remco dat een multifuntionele speler als Siem de Jong echt opgevangen kan worden met alleen eigen jeugd??? Ik twijfel daaraan eigenlijk
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 16 april 2013 - 16:48   quote  deeplink  
Ik vind dat je NIEMAND moet halen..

Je hebt:

Boccara, De Kamps, Schöne, Eriksen, De Jong, Andersen, Serero, Poulsen
(Misschien ook Fischer, Meleg en Blind)

Je hebt dus genoeg afwisseling en als bijvoorbeeld Eriksen en De Jong vertrekken, dan kun je zo spelen:

Schöne --- Andersen
--- Poulsen ---

Als je iemand haalt, dan moet je v. Ginkel halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2013 door Grasmaaier --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 16 april 2013 - 16:52   quote  deeplink  
ik denk dat Schöne volgend jaar wel vaste aanvallende middenvelder zal gaan worden als vervanger van Siem en dat Fischer op de plek van Eriksen komt. dat lijkt me ook me ook heel reeel aangezien Ajax niet zo veel gaat betalen voor Ginkel of Maher.

al hoewel ik Maher wel graag zie spelen.
maar als Fischer aanvallende middenvelder wordt hebben we wel echt een probleem op de vleugels hoor.
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Als Schone de vaste middenvelder gaat worden op een van de aanvallende plekken, dan gaan we niks bereiken komend jaar, is in mijn optiek het klassieke voorbeeld van een speler die leuk mee kan in de ED bij een draaiend elftal, maar in iedere stap hoger dan dat gewoon klasse te kort komt. Mocht het namelijk zo zijn dat hij daar de nieuwe man moet worden, zou hij de persoon zijn die het middenveld op sleeptouw moet nemen, en met alle respect voor Schone die het dit seizoen leuk doet, dat is echt veel te hoog gegrepen voor hem.

de Boer heeft over Poulsen gezegd dat hij volgend seizoen meer in de Ooijer rol zal moeten komen, die zal dus in principe niet de eerste man zijn op de CVM plek..
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Ajax kon nog weleens een groot probleem hebben als de twee mannen daadwerkelijk vertrekken, en die kans is wel aanwezig..
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 17:51   quote  deeplink  
Davy Klaassen heeft in de minuten die hij heeft gemaakt wel een degelijke indruk gemaakt op mij, daarbij altijd een van de betere spelers van de jeugdelftallen waarin hij heeft gespeeld, alleen een beetje veel pech gehad dit jaar met blessures, onder de Boer mits fit heeft hij toch aardig wat minuten mogen maken.

Zou het middenveld met Maher en Klaasen, met de Kamps/Boccara/Poulsen/Schone daarachter niet een goed middenveld kunnen worden??
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 17:53   quote  deeplink  
Is 1.85 m lang en kan zijn fysiek dus nog flink trainen..
nora
 nora - dinsdag 16 april 2013 - 18:20   quote  deeplink  
Nou mijn mening is niet alles op te lossen met jeugd,anders zijn we weer dat jeugd elftal waarvan je niets hoeft te verwachten in de CL,en ik denk dat iedereen wel is de poul wil door komen,dus denk ik dat je echt niet alleen maar kan verkopen maar ook wel is moet investeren en is dat in jeugdige spelers als Maher en van Ginkel dan is dat geen weggegooid geld omdat zij zeker hun waarde houden of soms zelfs meer waarde krijgen als Ajax en zij goed draaien,Dus met alle respect je kan Eriksen en de Jong echt niet alleen oplossen met jeugd en zou ik er voor pleiten koop in iedergeval Maher voor Eriksen en van Ginkel voor de Jong, mocht van Ginkel te duur zijn kan je gokken op Davy Klaassen. En met Schone-Serrero-Anderson-Boccara en Meleg heb je keus genoeg voor het middenveld volgend seizoen.
Eide
 Eide - dinsdag 16 april 2013 - 18:25   quote  deeplink  
De Kamps, Boccara en Sporkslede zie ik geen van allen doorbreken. Ik zie Ajax dus nog een jaar vertrouwen op Poulsen als echte CVM, met Schone als het Zwitserse zakmes van het Ajax middenveld.

Persoonlijk verwacht ik dat Bazoer doorgeselecteerd gaat worden, rechtstreeks vanuit de B-jeugd naar de A selectie waarbij hij zijn minuten gaat maken bij jong Ajax en het internationale wedstrijden van de A-jeugd. Mogelijk dat onze nieuwe Belg, Leyder, meteen doorgeselecteerd wordt naar de A-jeugd. Ten slotte zou FdB nog kunnen kiezen voor Daley Blind op CVM en Boilesen als LB.

Dat Eriksen gaat vertrekken staat voor mij vast. Ik verwacht ook dat ajs Ajax met Az op een bedrag rond de 8 miljoen komt dat Adam Maher Chris gaat opvolgen bij Ajax. Naast Maher zal dan wel een fysiek iets sterkere middenvelder moeten komen. Bij voorkeur Siem de Jong maar mocht hij vertrekken wordt opvolging voor Siem binnen Ajax gewoon een moeilijk verhaal.

Verdedigend lijkt Toby Alderweireld zich ook op te gaan maken voor een vertrek.Ook daarvoor zou Bazoer in aanmerking kunnen, als ook Veltman. Een laatste optie zou kunnen zijn om Moisander naar RCV te verhuizen en Denswil op LCV te laten spelen. Denswil is een betere verdediger van Veltman, dit zou dus zeker een mogelijkheid kunnen zijn.

In verdedigend/controlerend opzicht kunnen we concluderen dat de concurrentie moordend is bij Ajax. Daar maar ik me ook geen zorgen over. Geen enkele aanleiding ook op spelers te gaan kopen. In aanvallend opzicht is het duidelijk een ander verhaal en dan met name de opvolging van Siem de Jong en de rechtsbuiten positie.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 16 april 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 18:25 schreef Eide het volgende:
De Kamps, Boccara en Sporkslede zie ik geen van allen doorbreken. Ik zie Ajax dus nog een jaar vertrouwen op Poulsen als echte CVM, met Schone als het Zwitserse zakmes van het Ajax middenveld.

Persoonlijk verwacht ik dat Bazoer doorgeselecteerd gaat worden, rechtstreeks vanuit de B-jeugd naar de A selectie waarbij hij zijn minuten gaat maken bij jong Ajax en het internationale wedstrijden van de A-jeugd. Mogelijk dat onze nieuwe Belg, Leyder, meteen doorgeselecteerd wordt naar de A-jeugd. Ten slotte zou FdB nog kunnen kiezen voor Daley Blind op CVM en Boilesen als LB.

Dat Eriksen gaat vertrekken staat voor mij vast. Ik verwacht ook dat ajs Ajax met Az op een bedrag rond de 8 miljoen komt dat Adam Maher Chris gaat opvolgen bij Ajax. Naast Maher zal dan wel een fysiek iets sterkere middenvelder moeten komen. Bij voorkeur Siem de Jong maar mocht hij vertrekken wordt opvolging voor Siem binnen Ajax gewoon een moeilijk verhaal.

Verdedigend lijkt Toby Alderweireld zich ook op te gaan maken voor een vertrek.Ook daarvoor zou Bazoer in aanmerking kunnen, als ook Veltman. Een laatste optie zou kunnen zijn om Moisander naar RCV te verhuizen en Denswil op LCV te laten spelen. Denswil is een betere verdediger van Veltman, dit zou dus zeker een mogelijkheid kunnen zijn.

In verdedigend/controlerend opzicht kunnen we concluderen dat de concurrentie moordend is bij Ajax. Daar maar ik me ook geen zorgen over. Geen enkele aanleiding ook op spelers te gaan kopen. In aanvallend opzicht is het duidelijk een ander verhaal en dan met name de opvolging van Siem de Jong en de rechtsbuiten positie.
Siem vervangen is te doen, Eriksen vervangen ook.

maar ze allebei in een zomer denk ik niet, daarom moet je eigenlijk Siem laten blijven aangezien hij nog 2 jaar contract heeft, anderzijds tekent Eriksen misschien bij dan kun je Siem alsnog verkopen.

maar ik denk dat het vrijwel onmogelijk ze allebei in 1 seizoen goed te vervangen.

maar maar maar, ik ben denk ik net als jullie heel benieuwd naar wat Overmars uit de hoge hoed tovert!
die anticiperen hier natuurlijk allang op! misschien hebben die daar allang wel een plan voor liggen mochten ze beiden vertrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2013 door NatjosFC --
nora
 nora - dinsdag 16 april 2013 - 20:23   quote  deeplink  
Met alle respect de Jong is een goede voetballer maar geen topper dus moet hij zeker vervangen kunnen worden,misschien een optie om Demy de Zeeuw voor 1 of 2 jaar terug te halen of veel geld voor van Ginkel uitgeven of gokken op Davy Klaassen.
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 20:49   quote  deeplink  
De Zeeuw presteert nu ook niet in Belgie..
nora
 nora - dinsdag 16 april 2013 - 21:23   quote  deeplink  
Geen idee ik kijk nog naar Demy van 2 jaar terug !!
Eide
 Eide - dinsdag 16 april 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 20:49 schreef remco k het volgende:
De Zeeuw presteert nu ook niet in Belgie..
De Zeeuw presteerde voor geen fluit bij Ajax, voor geen fluit in Rusland en voor geen fluit bij Anderlecht. Laat die beste meneer lekker in de krochten van de eredivisie verdwijnen.

Voetballer van momenten maar over het geheel genomen niet goed genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2013 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 21:47   quote  deeplink  
Vond hem persoonlijk wel goed bij Ajax, terechte verkiezing voor het WK ook destijds, alleen is het na die schop gewoon niet meer goed gekomen, dat het geen aanwinst meer is voor Ajax beaam ik dus ook..
Eide
 Eide - dinsdag 16 april 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Laat ik mezelf herformuleren: een hele aardige voetballer maar hij miste dat laatste beetje om beslissend te zijn. Te vaak net niet voor mijn gevoel.

Je hebt wel gelijk dat hij initieel best goed speelde maar sinds dien is het nergens overtuigend geweest.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 april 2013 - 22:33   quote  deeplink  
Lampart....Iniesta....enne eh Riquelme..
Dat lijkt me wel wat :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 april 2013 - 22:50   quote  deeplink  
Alternatief.....

Guyt...Miss Mokkum....enne eh Sjakie(is beetje een sissy ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 16 april 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:
Lampart?? Wie is dat dan??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 april 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 22:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lampart?? Wie is dat dan??
Lampard.....tering wat een mieren neuker ben je

e0wtx.jpg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 april 2013 - 22:56   quote  deeplink  
Goed topic Remco...

Voor Eriksen: Fisher...Serero...Andersen...of Meleg.
De Jong: van Ginkel (zie voor de Jong intern geen juiste opties)
Poulsen: na zondag niet vervangen...lekker nog een jaartje laten staan in grote wedstrijden...Boccara of De Kamps in minder aansprekende wedstrijden laten spelen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zit maar 1 goede voetballer tussen. De tweede is oud en de derde dik.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 april 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Zit maar 1 goede voetballer tussen. De tweede is oud en de derde dik.
En jij een zeik wijf....je vraagt toch om meningen
Bovendien moet je mij niet serieus nemen ;-)
nora
 nora - dinsdag 16 april 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 22:07 schreef Eide het volgende:
Laat ik mezelf herformuleren: een hele aardige voetballer maar hij miste dat laatste beetje om beslissend te zijn. Te vaak net niet voor mijn gevoel.

Je hebt wel gelijk dat hij initieel best goed speelde maar sinds dien is het nergens overtuigend geweest.
Beste Eide toen Demy bij Ajax kwam speelde hij erg goed en heeft zeker bijgedragen aan het kampioenschap, hij kwam ook in het nederlands elftal maar na die doodschop op het WK is hij niet meer op niveau geweest,hij zit nu bij Anderlecht en ik heb veel vertrouwen in v/d Brom die ook Chadli en Mertens heeft gebracht,ik weet niet of hij weer top is bij Anderlecht ?
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En jij een zeik wijf....je vraagt toch om meningen
Bovendien moet je mij niet serieus nemen ;-)
Ow ja joh
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2013 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 23:30 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Eide toen Demy bij Ajax kwam speelde hij erg goed en heeft zeker bijgedragen aan het kampioenschap, hij kwam ook in het nederlands elftal maar na die doodschop op het WK is hij niet meer op niveau geweest,hij zit nu bij Anderlecht en ik heb veel vertrouwen in v/d Brom die ook Chadli en Mertens heeft gebracht,ik weet niet of hij weer top is bij Anderlecht ?
Helemaal niet zelfs. Vd Brom heeft ook aangegeven helemaal niet tevreden te zijn over hem.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 april 2013 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 11:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niet zelfs. Vd Brom heeft ook aangegeven helemaal niet tevreden te zijn over hem.
Klopt...ook Armenteros is door van den Brom naar de jeugd verplaatst....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 17 april 2013 - 20:13   quote  deeplink  
Laten we nu ophouden met wie moet er wel komen en wie niet! Wees allemaal blij dat ik niet bij ons ajax ga voetballen, want dan valt er op dit forum ook niets meer te beleven, want dan denkt iedereen het zelfde.... ;-)
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 20:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt...ook Armenteros is door van den Brom naar de jeugd verplaatst....
Ja, en die zagen vrij veel mensen onterecht heel graag naar Ajax komen.. Blijkt wel weer dat niet iedere speler bij iedere club past.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 april 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, en die zagen vrij veel mensen onterecht heel graag naar Ajax komen.. Blijkt wel weer dat niet iedere speler bij iedere club past.
Dat weet je natuurlijk nooit helemaal van te voren als je aankopen gaat doen voor je vaste krachten moeten ze wel echt goed zijn. Zijn er nog aanvallende middenvelders die te halen zijn in Nederland?

Van Ginkel = een goede optie 5 a 6 miljoen? (zal wel duurder zijn dus niet haalbaar)
Maher = te duur denk ik
Djuricic = Al op weg naar Portugal schijnt

Wat blijft er dan nog over?

Denk dat de Leeuw een goede optie is en zal nog betaalbaar zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 april 2013 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 april 2013 - 21:52   quote  deeplink  
Tommy Oar misschien??

remco k
 remco k - woensdag 17 april 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Maher zal in principe een stuk goedkoper zijn dan van Ginkel..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 17 april 2013 - 22:10   quote  deeplink  
die de Leeuw is pure middelmaat en die Oar lijkt me ook niet goed genoeg eigenlijk...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 april 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 22:07 schreef remco k het volgende:
Maher zal in principe een stuk goedkoper zijn dan van Ginkel..
Waarom denk je dat? Omdat Vitesse geen geld nodig heeft?
Tja als dat zo is moet je Maher halen.. Van Ginkel of beide mag ook!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 april 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 22:10 schreef NatjosFC het volgende:
die de Leeuw is pure middelmaat en die Oar lijkt me ook niet goed genoeg eigenlijk...
De Leeuw is wel goed hoor denk nu al beter dan Schone..
Zal ook niet heel duur zijn..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 17 april 2013 - 22:14   quote  deeplink  
die Jordania is er kampioen te worden maar ook om spelers te verkopen, niet voor niets wordt Bony overal aangeboden.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 17 april 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 22:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De Leeuw is wel goed hoor denk nu al beter dan Schone..
Zal ook niet heel duur zijn..
nu al? die de Leeuw is 27 vriend...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 17 april 2013 - 22:27   quote  deeplink  
om zo maar even iemand anders te noemen.
Praet van Anderlecht, daar toonde Ajax eerder al interesse in. is ook een soort Eriksen technisch goed en erg talentvol. 18-19 volgens mij.
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 22:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Omdat Vitesse geen geld nodig heeft?
Tja als dat zo is moet je Maher halen.. Van Ginkel of beide mag ook!
Het gaat toch om de samenstelling van het middenveld, welk type speler moet welke andere speler vervangen, kan dat intern of niet.

Het is in mijn optiek niet zo dat als Maher niet kan dat van Ginkel dan maar moet en andersom...

maar Vitesse heeft inderdaad het geld niet nodig, Chelsea zal altijd eerste keus hebben over de Vitesse spelers en dat zal de marktwaarde zeker opdrijven..
remco k
 remco k - woensdag 17 april 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 22:14 schreef NatjosFC het volgende:
die Jordania is er kampioen te worden maar ook om spelers te verkopen, niet voor niets wordt Bony overal aangeboden.
Niet zozeer om spelers te verkopen, maar als spelers weg willen zal hij ze tegen de maximale prijs verkopen mits Chelsea ze niet wil hebben..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 april 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo onterecht...misschien past hij wel perfect bij Ajax....en misschien ook wel perfect bij Anderlecht...misschien past hij nu nog niet in het plaatje van van den Brom....maybe next year...Serero als voorbeeld is misschien wel een vaste kracht volgend jaar in Ajax1....de Boer brengt sommige spelers bewust dit jaar...anderen passen weer beter in een volgend hoofdstuk...
nora
 nora - woensdag 17 april 2013 - 23:55   quote  deeplink  
Suarez van Anderlecht een kanjer maar ik dacht dat hij naar Rusland was ,maar niet dus
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 april 2013 - 00:12   quote  deeplink  
Oeverloos geouwehoer.....gaat nergens over....wat een kuttoppic

Vet slot op...............pfffff
Peterhs
 Peterhs - donderdag 18 april 2013 - 01:40   quote  deeplink  
Flex filmpje van die Tommy Oar. Is absoluut een type voetballer voor de eriksen positie. Ik ken hem totaal niet verder. Weet niet waar hij speelt, hoelang hij onder contract staat en hoeveel hij zou moeten kosten.
Ja leuke speler.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 april 2013 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 01:40 schreef Peterhs het volgende:
Flex filmpje van die Tommy Oar. Is absoluut een type voetballer voor de eriksen positie. Ik ken hem totaal niet verder. Weet niet waar hij speelt, hoelang hij onder contract staat en hoeveel hij zou moeten kosten.
Ja leuke speler.
Ik zal je verassen speelt bij utreg. Kan ip 10 en linksbuiten beetje type
Als fischer die eventueel ook linie kan zakken
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 april 2013 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 22:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nu al? die de Leeuw is 27 vriend...
Mijn fout dacht dat ie jonger was maar vindt het nog steeds een
goede optie mits de rest niet betaalbaar is.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 18 april 2013 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 01:40 schreef Peterhs het volgende:
Ja leuke speler.
Hij speelt bij utrecht nog nooit gezien?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 18 april 2013 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 april 2013 - 23:55 schreef nora het volgende:
Suarez van Anderlecht een kanjer maar ik dacht dat hij naar Rusland was ,maar niet dus
Moest 12 - 15 miljoen kosten, volgens mij heeft ie laatst nog weer bijgetekent ...
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 18 april 2013 - 07:36   quote  deeplink  
Ik heb nog niets gelezen over Tadic van FC Twente. Is dit misschien ook nog een optie? Ik heb geen flauw idee wat hij zou moeten kosten, maar ik vind het wel een hele goede voetballer, die bij Twente verkeerd wordt gebruikt. Hierdoor is hij misschien wel bereid om over te stappen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET middenveld van Ajax in 2013/2014

0.0064189