|
|
f-side
|
|
|
vervangers van eriksen...maher of tadic kies maar vervangers van de jong... van ginkel..leroy ver van twente is ook wel een goeie hij is snel behendig heb ook een goeie steekpaas en scort ook zijn doelpuntjes mee dies kies maar we hebben hier nu over de opvolging van eriksen en de jong maar wie moet toby opvolgen ik zit te denken aan heitinga zal niet veel moeten kosten of denswil en gelijk ff een scorende spits erbij wat dachten jullie van malki van roda jc |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 april 2013 - 00:12 schreef Nenam_tiL het volgende:Oeverloos geouwehoer.....gaat nergens over....wat een kuttoppic Vet slot op...............pfffff Omdat het over voetbal en ajax gaat?? Is een keer wat anders dan dat hersenloze domme gelul hier normaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 april 2013 - 23:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hoezo onterecht...misschien past hij wel perfect bij Ajax....en misschien ook wel perfect bij Anderlecht...misschien past hij nu nog niet in het plaatje van van den Brom....maybe next year...Serero als voorbeeld is misschien wel een vaste kracht volgend jaar in Ajax1....de Boer brengt sommige spelers bewust dit jaar...anderen passen weer beter in een volgend hoofdstuk... Gewoon een middelmatige speler. We hebben wel genoeg "schones" |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik hoop dat ze bijtekenen. Namelijk met de reden dat er geen dat er geen grotere club is in de wereld waar de spelers in de basis starten. Manu barca real en bayern zijn grotere clubs. Liverpool speelt geen cl en alle andere clubs hebben geen grotere fanbase. Alleen ac milan maar wie wilt in deze tijd naar italie. Ik niet. Tuurlijk krijg je meer geld in het buitenland. Maar wat kan je met je geld doen. Op de bank zetten met de angst dat de bank opvalt en je geld als sneeuw voor zon is verdwenen. Alsof het 8 ton per jaar normaal is. Dat is nog steeds een mooi bedrag. En je zet het op abn rekening. Waar het veilig is. Dus is er geen reden om te vertrekken. Je gaat altijd op achteruit. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja maar helaas denken al die jonge voetballers daar anders over en gaan ze allemaal voor het geld,ik zag Greg bij Harry in een special en hoorde hem zeggen ik zit in een hotel in Paris en mis mijn familie,ik denk ja Greg daar zit je dan met al je geld en een bak van een auto in een hotel in Paris en nog vaak op de bank ook,en daar zijn legio voorbeelden van geld geld en nog eens geld jammer van die voetballers,de beroemdheid en het geld gaat ook vaak tenkoste van hun prestaties als ik nu Wesley zie die in turkse reclame filmpjes zit en achter Jolantha aan rent die is geen schim meer van de Wesley van 1 of 2 jaar geleden,en volgens mij komt hij ook niet meer op zijn oude niveau terug. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 18 april 2013 - 07:36 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ik heb nog niets gelezen over Tadic van FC Twente. Is dit misschien ook nog een optie? Ik heb geen flauw idee wat hij zou moeten kosten, maar ik vind het wel een hele goede voetballer, die bij Twente verkeerd wordt gebruikt. Hierdoor is hij misschien wel bereid om over te stappen. hij heeft 2 jaar contract nog dus denk wel dat je dan flink zal moeten betalen... alhoewel Twente het geld nu wel nodig heeft als Fer ofzo niet vertrekt... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Fer is geen Ajax speler punt 1 komt hij van 010 en punt 2 in de kleine ruimte vind ik hem niet zo sterk,wat hij wel heeft is kracht power en zou hij een vervanger v/d Jong kunnen zijn maar persoonlijk ga ik meer voor van Ginkel die vind veel completer en daar kan je ook weer geld aan verdienen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Nee, ik volg de laatste tijd bijna alleen Ajax nog maar. Utrecht is de vijand, dus daarom boeide het me niet haha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fer is inderdaad wel een mooie speler, maar niet voor Ajax.. van Ginkel is de beste speler binnen Nederland om de Jong op te volgen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Waar gaan we heen ???? Ik kan dit niet geloven hiero...... We zijn gvd ajacieden en dan lees ik Fer als optie.......... Begin me te schamen...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij staat helemaal nergens Fer als optie. Iemand zegt enkel dat Twente het geld waarschijnlijk nodig heeft omdat Fer niet is verkocht..
Daarna zijn er twee mensen die al zeggen dat het geen speler is voor Ajax.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dus jij vindt Schone een middelmatige speler? Jij staat dus niet achter het opstellen van de Boer...die niet alleen aanvallend denkt maar ook mee verdedigend....want dat is de achterliggende gedachte van Frank....en ik vind hem zo slecht nog niet...hij is tactisch erg sterk...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 18 april 2013 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dus jij vindt Schone een middelmatige speler? Jij staat dus niet achter het opstellen van de Boer...die niet alleen aanvallend denkt maar ook mee verdedigend....want dat is de achterliggende gedachte van Frank....en ik vind hem zo slecht nog niet...hij is tactisch erg sterk... Nou ja, ik snap wel wat Remco bedoelt hoewel ik stiekem best fan geworden ben van Lasse.
Hij is een beetje het Zwitsers zakmes van Ajax. Op allerlei plaatsen prima maar natuurlijk nergens de beste. Hij geeft FdB wel heel veelt tactische vrijheid waarin ook de kracht van Schone schuilt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
wat vinden wij eigenlijk van een middenveld met Fischer EN Maher. Technisch sterk snel, Fischer is goed voor de goal met diepgang en Maher is meer van de pass. ze zijn beiden goed in het dribbelen dus technisch een heel erg sterk middenveld. als we daarachter dan Poulsen hebben als breker denk ik dat dat prima kan. maar als we Fischer terugschuiven naar het middenveld ben ik nieuwschierig naar de aanval. Boerrigter weer op links? Babel verlengen? Meleg? Andersen? er zijn zeker wat opties, maar ik denk dat een versterking voor de vleugels erg belangrijk is, we hebben 2 goede spitsen en in de B1 loopt ook een talentvolle.
in de Nederlandse competitie zie ik zo geen haalbare versterkingen voor op de vleugels, wat is jullie mening hierover? |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2013 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:wat vinden wij eigenlijk van een middenveld met Fischer EN Maher. Technisch sterk snel, Fischer is goed voor de goal met diepgang en Maher is meer van de pass. ze zijn beiden goed in het dribbelen dus technisch een heel erg sterk middenveld. als we daarachter dan Poulsen hebben als breker denk ik dat dat prima kan. maar als we Fischer terugschuiven naar het middenveld ben ik nieuwschierig naar de aanval. Boerrigter weer op links? Babel verlengen? Meleg? Andersen? er zijn zeker wat opties, maar ik denk dat een versterking voor de vleugels erg belangrijk is, we hebben 2 goede spitsen en in de B1 loopt ook een talentvolle. in de Nederlandse competitie zie ik zo geen haalbare versterkingen voor op de vleugels, wat is jullie mening hierover? voor op de flanken hebbben we El Ghazi toch al binnen , of is dit nog niet zeker? of niet meteen rijp voor het eerste? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Kwetsbaar omdat met name Fischer nauwelijks meeverdedigd (in ieder geval als linksbuiten). Ook vrees ik dan voor een gebrek aan fysieke kracht en kopkracht, elementen die Siem de Jong nu met name brengt. Fischer en Maher zijn beide relatief kleine vlieggewichten.
Wel een middenveld met veel dynamiek en doelgerichtheid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 april 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2013 - 15:26 schreef Mike¥¥ het volgende:[..] voor op de flanken hebbben we El Ghazi toch al binnen , of is dit nog niet zeker? of niet meteen rijp voor het eerste? 17 jaar, nu. Zal volgend jaar wel wat partijtjes spelen maar geen seizoen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 april 2013 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dus jij vindt Schone een middelmatige speler? Jij staat dus niet achter het opstellen van de Boer...die niet alleen aanvallend denkt maar ook mee verdedigend....want dat is de achterliggende gedachte van Frank....en ik vind hem zo slecht nog niet...hij is tactisch erg sterk... Ik houd niet zo van het type voetballer wat Schone is. Multifunctionele spelers zijn over het algemeen net niet spelers... Zoals een Urby ook was..
Ik vind het trouwens een prima 12e man, maar gewoon niet goed genoeg voor het niveau waar Ajax naartoe aan het groeien is..
Geweldige wedstrijd instelling, redelijke techniek, tactisch redelijk, duel kracht matig tot redelijk, goed traptechniek, slechte handelingssnelheid.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: En hiermee sla je wel de plank enorm mis. Schone is een pure aanvallende middenvelder. FdB gebruikt hem alleen ook voor andere taken, taken die hij naar behoren weet uit te voeren maar hij is natuurlijk gewoon een aanvallende middenvelder. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2013 - 19:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik houd niet zo van het type voetballer wat Schone is. Multifunctionele spelers zijn over het algemeen net niet spelers... Zoals een Urby ook was.. Ik vind het trouwens een prima 12e man, maar gewoon niet goed genoeg voor het niveau waar Ajax naartoe aan het groeien is.. Geweldige wedstrijd instelling, redelijke techniek, tactisch redelijk, duel kracht matig tot redelijk, goed traptechniek, slechte handelingssnelheid.. Anita, de Jong... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 april 2013 - 20:01 schreef Eide het volgende:[..] En hiermee sla je wel de plank enorm mis. Schone is een pure aanvallende middenvelder. FdB gebruikt hem alleen ook voor andere taken, taken die hij naar behoren weet uit te voeren maar hij is natuurlijk gewoon een aanvallende middenvelder. Met type bedoel ik niet de positie waar hij staat.. Het type speler staat mij gewoon niet aan, het gaat hem gewoon te vaak veel te snel en daar kan hij niet in mee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat begrijp je niet aan het zinnetje "over het algemeen"?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Begrijp um gewoon, ben het er alleen niet mee eens.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dan leg je dat wel flink beroerd uit..
Ik zeg dus al dat het niet voor iedere speler geldt, en dan noem je twee namen. Eigenlijk bevestig je dus enkel wat ik al zei..
Anita doet het trouwens erg goed bij Newcastle.. voornamelijk invalbeurten en totaal niet belangrijk voor de ploeg.. Had beter bij Ajax kunnen blijven, had hij CL gespeeld, hadden wij hier met zijn alleen geen discussies over de CVM plek gehad.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad waar draait het weer om gewoon geld hij zit nu bij een matige ploeg in de PL en geen CL en vaak op de bank en zeer slecht voetballende ploeg. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2013 - 17:19 schreef remco k het volgende:Dan leg je dat wel flink beroerd uit.. Ik zeg dus al dat het niet voor iedere speler geldt, en dan noem je twee namen. Eigenlijk bevestig je dus enkel wat ik al zei.. Anita doet het trouwens erg goed bij Newcastle.. voornamelijk invalbeurten en totaal niet belangrijk voor de ploeg.. Had beter bij Ajax kunnen blijven, had hij CL gespeeld, hadden wij hier met zijn alleen geen discussies over de CVM plek gehad.. Anita moet daar de opvolger worden van die Tiote, dus is voor de lange termijn hé.
maar hij had idd beter kunnen blijven, denk ook niet dat hij klaar was voor de stap, want hij had maar een half seizoen echt goed gespeeld. maar ik snap wel dat Ajax 10(11?) miljoen wil vangen voor z'n speler. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 april 2013 - 23:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] Anita moet daar de opvolger worden van die Tiote, dus is voor de lange termijn hé. maar hij had idd beter kunnen blijven, denk ook niet dat hij klaar was voor de stap, want hij had maar een half seizoen echt goed gespeeld. maar ik snap wel dat Ajax 10(11?) miljoen wil vangen voor z'n speler. Een speler van 24 gaat niet ergens heen voor de lange termijn gedachte van een trainer. Die wil gewoon iedere week 2 keer 90 minuten spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
NIEUWS: Maher weet sinds gisteravond waar hij volgend seizoen wil spelen... Ik denk echt dat hij de voorkeur geeft aan PSV...gisteravond ging hij omarmd met draakje van Bommel van het veld af...van Bommel fluisterde het een en ander in... Dus laat hem lekker naar Eindhoven gaan.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Maher heeft zich zelf een beetje verlult Jack. hij zegt, ik weet waar ik heen wil. later zegt hij: het kan zijn dat Bommel me probeert over te halen om voor PSV te kiezen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maher zegt ook heel duidelijk dat CL voor hem een belangrijke keuze kan zijn, om vervolgens te zeggen dat een speler als hijzelf gewoon in de CL MOET spelen om zich te ontwikkelen..
Ik denk dat hij vertrekt naar de ploeg die kampioen wordt, mits hij die keuze natuurlijk krijgt, ik denk namelijk dat hij echt vrij makkelijk over te halen gaat zijn als Arsenal bijvoorbeeld 12 miljoen zou willen betalen aan AZ.... de zaakwaarnemer wordt er beter van AZ wordt er beter van. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 13:44 schreef remco k het volgende:Maher zegt ook heel duidelijk dat CL voor hem een belangrijke keuze kan zijn, om vervolgens te zeggen dat een speler als hijzelf gewoon in de CL MOET spelen om zich te ontwikkelen.. Ik denk dat hij vertrekt naar de ploeg die kampioen wordt, mits hij die keuze natuurlijk krijgt, ik denk namelijk dat hij echt vrij makkelijk over te halen gaat zijn als Arsenal bijvoorbeeld 12 miljoen zou willen betalen aan AZ.... de zaakwaarnemer wordt er beter van AZ wordt er beter van. maar als PSV 2e wordt spelen die ook CL dus dan is dat voor PSV al geen issue meer.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 13:44 schreef remco k het volgende:Maher zegt ook heel duidelijk dat CL voor hem een belangrijke keuze kan zijn, om vervolgens te zeggen dat een speler als hijzelf gewoon in de CL MOET spelen om zich te ontwikkelen.. Ik denk dat hij vertrekt naar de ploeg die kampioen wordt, mits hij die keuze natuurlijk krijgt, ik denk namelijk dat hij echt vrij makkelijk over te halen gaat zijn als Arsenal bijvoorbeeld 12 miljoen zou willen betalen aan AZ.... de zaakwaarnemer wordt er beter van AZ wordt er beter van. Als er een club uit Engeland komt met een fiks bedrag dan is het niet moeilijk...klopt....komt die niet..dan denk ik dat zijn voorkeur uitgaat naar PSV...vooral als PSV ook C.L. gaat spelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 14:01 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar als PSV 2e wordt spelen die ook CL dus dan is dat voor PSV al geen issue meer.. voorronde is nog niet eens een zekerheid op Europees voetbal, kijk maar naar Feyenoord.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 14:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als er een club uit Engeland komt met een fiks bedrag dan is het niet moeilijk...klopt....komt die niet..dan denk ik dat zijn voorkeur uitgaat naar PSV...vooral als PSV ook C.L. gaat spelen... Voorronde CL is toch heel iets anders... Hij zegt trouwens ook nog dat zijn woonplaats eventueel mee kan spelen in zijn keuze....
Ik denk dat hij een voorkeur heeft voor Ajax. En een vrij ruime voorkeur ook.. NIet voor niets dat van Bommel met hem sprak gister. Die probeert hem op andere gedachten te brengen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 16:40 schreef remco k het volgende:[..] Voorronde CL is toch heel iets anders... Hij zegt trouwens ook nog dat zijn woonplaats eventueel mee kan spelen in zijn keuze.... Ik denk dat hij een voorkeur heeft voor Ajax. En een vrij ruime voorkeur ook.. NIet voor niets dat van Bommel met hem sprak gister. Die probeert hem op andere gedachten te brengen.. Dat zou ook nog kunnen Remco....maar denk niet dat Ajax hem gaat kopen...vorig jaar heeft Ajax laten weten niet meer dan 5 miljoen uit te trekken voor een speler...hoe goed hij ook is...zie hem dus eerder naar PSV vertrekken omdat zij wel verder gaan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Afgelopen winterstop had het voor 7.5 miljoen rond kunnen komen. Nu het seizoen voorbij is en Maher dus eigenlijk verkocht moet worden zal die prijs echt nog naar beneden gaan t.o.v. de winterstop.
PSV heeft trouwens helemaal geen geld en moet echt eerst verkopen voordat ze gaan kopen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 14:01 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar als PSV 2e wordt spelen die ook CL dus dan is dat voor PSV al geen issue meer.. Dat is voorronde CL en nog lang geen poule. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2013 - 17:14 schreef remco k het volgende:Afgelopen winterstop had het voor 7.5 miljoen rond kunnen komen. Nu het seizoen voorbij is en Maher dus eigenlijk verkocht moet worden zal die prijs echt nog naar beneden gaan t.o.v. de winterstop. PSV heeft trouwens helemaal geen geld en moet echt eerst verkopen voordat ze gaan kopen. Maher gaat nr Ajax ivm CL... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat lijkt wel voor de hand te liggen, hoewel voorronde CL ook voor PSV nog te doen is. Ik kan nog wel wat andere redenen noemen die ook zomaar mee zouden kunnen spelen.
Maher woont in Diemen. Hij kan op de fiets naar de Toekomst van waar hij woont. Geen eventuele verhuizing dus, geen verandering van situatie, gewoon dicht bij zijn familie en vrienden.
Ik kan me zomaar voorstellen dat na de afgelopen jaren trainen onder Frank de Boer toch wel aantrekkelijk is geworden. Ook al omdat Frank de Boer heeft laten zien spelers niet zomaar te laten vallen, goed voetbal voorstaat en resultaten behaald. Het is maar de vraag wie je bij PSV voor de groep gaat zien.
Ten slotte kan je nog speculeren bij welke club je je makkelijker in de kijker speelt. Dat is wat subjectief maar als naam is Ajax in ieder geval nog altijd wat bekender dan de concurrenten in Nederland. Maar goed, dat is wat subjectief en speculatief.
Al met al lijkt de kans op een keuze voor Ajax wat groter. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik denk ook dat het er vanaf hangt of Eriksen weg gaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In alle opzichten zal het toch goed voor Ajax zijn als de lampen geen 2e worden. Minder kans op het winnen van concurrerende transfers.. Meer geld voor Ajax... En toch kan Nederland net zo veel punten scoren voor het coëfficiënt voor Europees voetbal.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja, het doet me best pijn om te zeggen, maar ik heb ook liever die gasten, die in die badkuip wonen op de nummer 2 positie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb ik geen enkel probleem mee, is tenminste een club die er een gezonde huishouding op na probeert te houden en weliswaar gedwongen veel jeugd de kans geeft... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 25 april 2013 - 03:55 schreef Eide het volgende:[..] Dat lijkt wel voor de hand te liggen, hoewel voorronde CL ook voor PSV nog te doen is. Ik kan nog wel wat andere redenen noemen die ook zomaar mee zouden kunnen spelen. Maher woont in Diemen. Hij kan op de fiets naar de Toekomst van waar hij woont. Geen eventuele verhuizing dus, geen verandering van situatie, gewoon dicht bij zijn familie en vrienden. Ik kan me zomaar voorstellen dat na de afgelopen jaren trainen onder Frank de Boer toch wel aantrekkelijk is geworden. Ook al omdat Frank de Boer heeft laten zien spelers niet zomaar te laten vallen, goed voetbal voorstaat en resultaten behaald. Het is maar de vraag wie je bij PSV voor de groep gaat zien. Ten slotte kan je nog speculeren bij welke club je je makkelijker in de kijker speelt. Dat is wat subjectief maar als naam is Ajax in ieder geval nog altijd wat bekender dan de concurrenten in Nederland. Maar goed, dat is wat subjectief en speculatief. Al met al lijkt de kans op een keuze voor Ajax wat groter. CL spelen betekent tegenwoordig meer dan een Naam zijn.. Als Twente kampioen zou worden en die plaatsen een bod dan gaat hij nr Twente.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 25 april 2013 - 14:31 schreef remco k het volgende:Heb ik geen enkel probleem mee, is tenminste een club die er een gezonde huishouding op na probeert te houden en weliswaar gedwongen veel jeugd de kans geeft... Staat mooi stukje over je club in de VI... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lees ik niks van, leg eens uit... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Doel je op pagina 18? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
.........................AJAX 2013/2014..............................
...Fisher/Meleg........Hoessen/Sigthorsson.......Cuenca/Boerrigter...
..........Eriksen/Andersen............van Ginkel/Schone..............
..........................Poulsen/Boccara............................
Blind/Dijks....Moisander/Denswil....Viergever/Veltman....Rhijn/Ligeon
'.........................Vermeer/Cilessen........................... |
|
|
|