BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET middenveld van Ajax in 2013/2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 mei 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Als ik die van Ginkel zie heb ik altijd zoiets van........oja ik moet nog nutrilon halen...sorry Sjakie
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 mei 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 21:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
.........................AJAX 2013/2014..............................

...Fisher/Meleg........Hoessen/Sigthorsson.......Cuenca/Boerrigter...

..........Eriksen/Andersen............van Ginkel/Schone..............

..........................Poulsen/Boccara............................

Blind/Dijks....Moisander/Denswil....Viergever/Veltman....Rhijn/Ligeon

'.........................Vermeer/Cilessen...........................
Jij denkt niet dat Maher naar ajax komt?

Ik ook niet trouwens. Weet niet waarom, maar dat zegt m'n gevoel!
biba1970
 biba1970 - woensdag 01 mei 2013 - 21:48   quote  deeplink  
boilesen,???????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:01   quote  deeplink  
kon er niet meer op haha...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 21:37 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als ik die van Ginkel zie heb ik altijd zoiets van........oja ik moet nog nutrilon halen...sorry Sjakie
Jaaa helemaal!!....of pindakaas...en later werd hij....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 21:38 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat Maher naar ajax komt?

Ik ook niet trouwens. Weet niet waarom, maar dat zegt m'n gevoel!
Nee...dat zegt mij gevoel ook....ik denk eerlijk gezegt dat Eriksen helemaal niet weggaat...volgend jaar pas...hij kan wederom C.L. spelen...en is nog jong...zou niet verstandig zijn...
Siem gaat ons verlaten...gaat zijn broertje achterna...voor het eerst samen op hoog nivo...
Alderweireld gaat naar zijn maatje vertonghen...Sana blijft mischien maar Lukoki is dan vertrokken...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Misschien dat van Dijk (Groningen)aangetrokken wordt maar ik gok op Viergever....Moisander en Viergever was een goed koppel in Alkmaar...
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Vergeet je Boilesen nu niet?

En Viergever gaat niet komen, de Boer wil een linker en een rechtsbenige speler..
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 22:10   quote  deeplink  

En Viergever gaat niet komen, de Boer wil een linker en een rechtsbenige speler..
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Boilesen zal hoger in de pikorde staan dan Dijks..
Twanus
 Twanus - woensdag 01 mei 2013 - 22:14   quote  deeplink  
Middenveld 2013/2014

Eriksen Maher

Blind
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:10 schreef remco k het volgende:

Toch was het een goed koppel samen bij AZ...maar het kan goed zijn dat de Boer voor een rechtsbenige speler gaat....van Dijk ??
Ik vind met name Dijks ijzersterk...snel...een goede sliding...en een perfecte eindpass hebben...Boilesen heb ik al in geen tijden meer zien spelen....komt hij nog op zijn oude nivo denk je?
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Toch was het een goed koppel samen bij AZ...maar het kan goed zijn dat de Boer voor een rechtsbenige speler gaat....van Dijk ??
Ik vind met name Dijks ijzersterk...snel...een goede sliding...en een perfecte eindpass hebben...Boilesen heb ik al in geen tijden meer zien spelen....komt hij nog op zijn oude nivo denk je?
Hij zegt echt niet voor niets dat Veltman klaar is om Alder over te nemen.. Ik denk dat Ajax daar niets voor gaat kopen..
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 22:44   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2013 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:48   quote  deeplink  
Dijks komt op mij heel sterk over is lang en sterk zoals Jelle van Damme destijds....
Boilesen is meer technisch....zoals Maxwell...
Voetballend dus Boilesen...maar ja....kijk naar Bayern...sterk is ook belangrijk vooral in Europa...moeilijk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 mei 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jaaa helemaal!!....of pindakaas...en later werd hij....
Hehehehehe.....brandweer man ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij zegt echt niet voor niets dat Veltman klaar is om Alder over te nemen.. Ik denk dat Ajax daar niets voor gaat kopen..
Zou goed kunnen maar wie als Veltman er niet is ? Ik denk dat hij koopt op die plaatsen die dun bezet zijn...
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dijks komt op mij heel sterk over is lang en sterk zoals Jelle van Damme destijds....
Boilesen is meer technisch....zoals Maxwell...
Voetballend dus Boilesen...maar ja....kijk naar Bayern...sterk is ook belangrijk vooral in Europa...moeilijk..
In de verste verte niet.. Let maar op komend seizoen.. Denk zelfs dat Boilesen op ten duur Blind of Moisander uit de basis gaat spelen..
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou goed kunnen maar wie als Veltman er niet is ? Ik denk dat hij koopt op die plaatsen die dun bezet zijn...
Bazoer erachter..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehehe.....brandweer man ;-)
Whahaha kan ook!!! ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Bazoer erachter..
kan maar is die al zo ver om Europa in te gaan ? Stel dat Veltman geblesseerd of geschorst is...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 mei 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahaha kan ook!!! ;-)
Ik ga pitten Sjakie.......zeg alleen jou welterusten,de rest boeit me niet....slaap lekker ouwe ;-)
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

kan maar is die al zo ver om Europa in te gaan ? Stel dat Veltman geblesseerd of geschorst is...
Zo kun je wel door blijven gaan.. En als Bazoer geblesseerd raakt??

Goede spelers die in het diepe worden gegooid komen vaak vrij snel boven drijven, daarnaast past het perfect in de filosofie van Ajax..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

In de verste verte niet.. Let maar op komend seizoen.. Denk zelfs dat Boilesen op ten duur Blind of Moisander uit de basis gaat spelen..
Voetballend zeer zeker maar verdedigend ? ik denk dan eerder dat hij Moisander uit de basis verdrijft want Blind doet het niet verkeerd op linksachter...Dijks is koppend niet sterk zal dus nooit centraal spelen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ga pitten Sjakie.......zeg alleen jou welterusten,de rest boeit me niet....slaap lekker ouwe ;-)
Ik ook...morgen weer vroeg kerel...slaap ze pik!
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Voetballend zeer zeker maar verdedigend ? ik denk dan eerder dat hij Moisander uit de basis verdrijft want Blind doet het niet verkeerd op linksachter...Dijks is koppend niet sterk zal dus nooit centraal spelen...
Zie hem momenteel veel spelen bij Jong Ajax, maar daar doet hij het verdedigend gewoon heel erg goed..

Is niet voor niets al meerdere malen in verbad gebracht met de topclubs van Europa, zelfs al voor dat hij naar Ajax ging..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo kun je wel door blijven gaan.. En als Bazoer geblesseerd raakt??

Goede spelers die in het diepe worden gegooid komen vaak vrij snel boven drijven, daarnaast past het perfect in de filosofie van Ajax..
Je moet idd niet bang zijn....en de Boer durft het wel aan....goed dat kijken door de bril van Frank!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie hem momenteel veel spelen bij Jong Ajax, maar daar doet hij het verdedigend gewoon heel erg goed..

Is niet voor niets al meerdere malen in verbad gebracht met de topclubs van Europa, zelfs al voor dat hij naar Ajax ging..
Ben niet zo goed op de hoogte wat de jeugd betreft...dus ga ik met je mee...jij ook welterusten kerel!!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 mei 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Hou is op met die Viergever man!!!
Is een linkspoot, die gaat echt niet komen, bovendien hebben we Veltman.
Dan zie ik ook die Van Dijk nog eens als een betere optie.
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 23:01   quote  deeplink  
slaap zacht..
Eide
 Eide - woensdag 01 mei 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan kan Moisander nog op rechts en Denswil links centraal.
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 23:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Of van Rhijn naar binnen en Ligeon rechtsback..

Mogelijkheden te over..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 mei 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 23:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Lijkt me sws beter die Denswil is toch ook het grootste talent?
En Moisander is bijna perfect bijbenig.
Eide
 Eide - woensdag 01 mei 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 23:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lijkt me sws beter die Denswil is toch ook het grootste talent?
En Moisander is bijna perfect bijbenig.
Ja en ja.
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 21:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
.........................AJAX 2013/2014..............................

...Fisher/Meleg........Hoessen/Sigthorsson.......Cuenca/Boerrigter...

..........Eriksen/Andersen............van Ginkel/Schone..............

..........................Poulsen/Boccara............................

Blind/Dijks....Moisander/Denswil....Viergever/Veltman....Rhijn/Ligeon

'.........................Vermeer/Cilessen...........................
Ik vind dit nog een best goede en realistische opstelling van jou man, nee viergever gaat niet gekocht worden, verdedigers die moeten intensief gescout worden, ik begreep dat veltman en denswil nu al moisander en alderweireld goed kunnen vervangen. Dat zal ook gebeuren, ik weet niet wie daar achter staat maar er zou of een jeugdspeler die defensief kan spelen gehaald moeten worden of er schuift weer iemand naar voren. Ik denk ook dat het nooit een speler gaat worden uit nederland(eredivisie) dat heb ik vorig jaar ook al gezegd, deze spelers zijn te duur en daar zijn te veel clubs op gericht.

Voor het middenveld zit het ook best goed. Gaat de Jong en gaat Eriksen weg heb je serero(die het echt heel goed kan en nu moet gaat spelen) en andersen, je vergaat dat fischer eigenlijk een aanvallende middenvelder is maar met die opstelling kan fischer ook links blijven spelen, va Ginkel zou dan denk ik ook te duur worden(hoog salaris).

Ik denk dat ajax gewoon weer heel veel jonge talentjes gaat halen en slim gaat inkopen, dan kan je als supporter heel veel speculeren(moet iedereen ook gewoon blijven doen) maar dan komen ze gewoon met een type sana etc aanzetten want sana deed het ook heel goed en die komt er ook wel!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 02 mei 2013 - 12:45   quote  deeplink  
van Ginkel ziet verschillen: ''bij Ajax heb je een soort voorrang.

Marco van Ginkel beseft dat een transfer naar een grotere club zijn kansen als international vergroot. De middenvelder van Vitesse denkt dat je als speler van bijvoorbeeld Ajax eerder bij het Nederlands elftal wordt gehaald.

"Spelers van bijvoorbeeld Ajax worden soms na tien wedstrijden in het eerste geselecteerd voor Oranje", aldus de enkelvoudig international tegenover het Algemeen Dagblad. "Bij Vitesse zie ik dat niet snel gebeuren. Bij een club als Ajax heb je een bepaald soort voorrang."

Mocht Van Ginkel vertrekken uit Arnhem, dan lijkt hij een binnenlandse transfer te prefereren boven een overgang naar het buitenland. "Een speler uit de Eredivisie gaat tegenwoordig niet meer naar een Europese topclub om direct bij de eerste achttien in de selectie te komen. Of je moet misschien bij Ajax zitten."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/195488/Van_Ginkel_ziet_verschillen:_Bij_Ajax_heb_je_een_soort_voorrang#ixzz2S8AcWd34

Zo zo die van Ginkel wil wel HEEEEL graag naar Ajax:)
wat mij part is hij welkom:)
nora
 nora - donderdag 02 mei 2013 - 13:03   quote  deeplink  
Alles draait om het geld,wat vang je eventueel voor Eriksen/Siem/Toby en hoeveel geld wil Ajax uitgeven aan een versterking,dat zal of Maher of van Ginkel worden en zeker niet allebei,of die clubs moeten een veel mindere prijs vragen als op dit moment en ook qua salaris zal het nog een vraagteken worden,ik denk dat Ajax hoogstens 1 of 2 aankopen doen en de rest met jeugd aanvuld.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 02 mei 2013 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 13:03 schreef nora het volgende:
Alles draait om het geld,wat vang je eventueel voor Eriksen/Siem/Toby en hoeveel geld wil Ajax uitgeven aan een versterking,dat zal of Maher of van Ginkel worden en zeker niet allebei,of die clubs moeten een veel mindere prijs vragen als op dit moment en ook qua salaris zal het nog een vraagteken worden,ik denk dat Ajax hoogstens 1 of 2 aankopen doen en de rest met jeugd aanvuld.
de jeugd lijkt voor het middenveld nog niet klaar.
als we Maher en van Ginkel halen zijn we daar in voor zien.
ik denk voor Maher 8 miljoen en voor van Ginkel 6 a 7. ik denk dat ze dat maximaal in hun hoofd hebben om te betalen. maar ze liggen allebei nog tot 2015 bij de clubs vast dus of de clubs willen meewerken...

Toby valt op te vangen met jeugd, misschien nog een huurling van United of Barca voor de aanval...
Peterhs
 Peterhs - donderdag 02 mei 2013 - 15:25   quote  deeplink  
Maher zal echt niet duurder zijn dan van Ginkel hoor.
Als ze sowieso 8 miljoen willen uitgeven voor die Maher hadden ze het afgelopen zomer al gedaan.
Eide
 Eide - donderdag 02 mei 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 15:25 schreef Peterhs het volgende:
Maher zal echt niet duurder zijn dan van Ginkel hoor.
Als ze sowieso 8 miljoen willen uitgeven voor die Maher hadden ze het afgelopen zomer al gedaan.
Natuurlijk niet, bovendien moet ik nog zien dat Eriksen EN de Jong vertrekken. Een van twee lijkt zeker maar beide?
Peterhs
 Peterhs - donderdag 02 mei 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 15:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, bovendien moet ik nog zien dat Eriksen EN de Jong vertrekken. Een van twee lijkt zeker maar beide?
Wat mij betreft mag de Jong blijven en Eriksen vertrekken.
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 11:34 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vind dit nog een best goede en realistische opstelling van jou man, nee viergever gaat niet gekocht worden, verdedigers die moeten intensief gescout worden, ik begreep dat veltman en denswil nu al moisander en alderweireld goed kunnen vervangen. Dat zal ook gebeuren, ik weet niet wie daar achter staat maar er zou of een jeugdspeler die defensief kan spelen gehaald moeten worden of er schuift weer iemand naar voren. Ik denk ook dat het nooit een speler gaat worden uit nederland(eredivisie) dat heb ik vorig jaar ook al gezegd, deze spelers zijn te duur en daar zijn te veel clubs op gericht.

Voor het middenveld zit het ook best goed. Gaat de Jong en gaat Eriksen weg heb je serero(die het echt heel goed kan en nu moet gaat spelen) en andersen, je vergaat dat fischer eigenlijk een aanvallende middenvelder is maar met die opstelling kan fischer ook links blijven spelen, va Ginkel zou dan denk ik ook te duur worden(hoog salaris).

Ik denk dat ajax gewoon weer heel veel jonge talentjes gaat halen en slim gaat inkopen, dan kan je als supporter heel veel speculeren(moet iedereen ook gewoon blijven doen) maar dan komen ze gewoon met een type sana etc aanzetten want sana deed het ook heel goed en die komt er ook wel!
Ik denk dat Ajax dan te licht gaat worden, als een van beiden vertrekt kan het inderdaad opgevangen worden met de spelers die je noemt. Maar beide spelers ga je niet kunnen opvangen met Serrero en Andersen of Fischer. Dat is nu toch te licht..
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 17:04   quote  deeplink  
Hoe komt iedereen toch bij die hoge prijs voor Maher?? In de winterstop kon PSV hem kopen voor 7.5 miljoen als je de berichten moet geloven, met een nog maar 1 jarig contract gaat hij nu echt niet duurder zijn ofzo.. Ik denk dat hij max 6 miljoen zal kosten..
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 17:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax dan te licht gaat worden, als een van beiden vertrekt kan het inderdaad opgevangen worden met de spelers die je noemt. Maar beide spelers ga je niet kunnen opvangen met Serrero en Andersen of Fischer. Dat is nu toch te licht..
Mwa, zou dat? serero speelt al een tijdje mee en krijgt geen kans omdat Eriksen en de Jong niet uit de basis gehaald worden. Ik denk inderdaad dat als je het alleen daar op laat afhangen dat je dan te licht zou zijn. Alleen ik denk dat ajax nooit 6 miljoen gaat betalen voor een maher die niet het spelletje van ajax in z'n hooft heeft.

Er is de laatste tijd gebleken dat een maher of een andere goede speler niet mee kan als je er net bij komt. 6 miljoen betalen voor een speler waar je van weet dat die het eerste half jaar niet fantastisch speelt is riskant. Ik denk dat ajax het zelfde doet als voorgaande jaren, oppakken met jeugd en spelers zoeken, in het buitenland die goed zijn en 5 ton tot een miljoen kosten.

Als er dan spelers zijn die echt goed zijn en waar ajax van weet dat die het kunnen zijn zullen ze 2 tot 3 miljoen betalen, ajax heeft dat met moisander een beetje gedaan. Uiteindelijk een hele goede keus gebleken(waar ik van dacht dat het prut was). Ze zullen vast weer type mahers of wat dan ook vinden, en ons versteld doen staan:)
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 17:33   quote  deeplink  
De juiste aankopen hebben bewezen het wel te kunnen naar tevredenheid van de Boer, Moisander, Poulsen Schone hebben echt naar tevredenheid van de Boer gespeeld.. De Boer zegt daarbij niet voor niets dat hij Maher graag ziet komen als vervanger van Eriksen..

Ik denk dat Ajax een van beiden prima zou kunnen opvangen met eigen spelers, maar niet allebei..
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 19:02   quote  deeplink  
Nee klopt, naar de Boer zou denk ik ook wel Maher, van Ginkel en andere goede spelers van nu komen. Vorig jaar was dat ook met narsingh, het gaat er wel om dat het toen ook te veel was voor narsingh en dat zal het nu ook zijn voor Maher, dat denk ik..

Als ze zoeken in het buitenland en kijken naar contracten die nu aflopend zijn en wat dan ook, dan maken ze net zulke deals als met schone, laten we daar op focussen en dan worden fischer en serero volgend seizoen samen met siggie de belangrijke schakels in de aanval:)
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 19:03   quote  deeplink  
Want er wordt nu ook vergeten dat we schone en poulsen nu ook nog hebben:)

Edit: en davy klaassen:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2013 door freakie --
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 19:02 schreef freakie het volgende:
Nee klopt, naar de Boer zou denk ik ook wel Maher, van Ginkel en andere goede spelers van nu komen. Vorig jaar was dat ook met narsingh, het gaat er wel om dat het toen ook te veel was voor narsingh en dat zal het nu ook zijn voor Maher, dat denk ik..

Als ze zoeken in het buitenland en kijken naar contracten die nu aflopend zijn en wat dan ook, dan maken ze net zulke deals als met schone, laten we daar op focussen en dan worden fischer en serero volgend seizoen samen met siggie de belangrijke schakels in de aanval:)
Narsingh kwam niet in de plaats van iemand anders. Eriksen zal vertrekken en als dat gebeurt is er geld binnen gekomen voor dezelfde positie.. Ik denk niet dat Ajax gaat kopen als de Jong dan alsnog aanblijft, maar wel als die ook weggaat.. Ik denk dan persoonlijk dat Maher dan gekocht zal worden..
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 19:03 schreef freakie het volgende:
Want er wordt nu ook vergeten dat we schone en poulsen nu ook nog hebben:)

Edit: en davy klaassen:)
Nee hoor, ik heb ze allemaal netjes opgenoemd en aangegeven wat ik denk dat er moet gebeuren..

Ik hoop stiekem dat Davy de rol van de Jong zou kunnen overnemen en een beetje een Blind verhaal gaat worden... Was altijd aanvoerder van de hoogste jeugdelftallen en heeft dit seizoen een dipje.. Ik denk dat de Boer het erg in hem ziet zitten en hoop dat hij komend seizoen de man achter de 2 aanvallende middenvelders zal worden, en dat hij er over twee seizoenen constant zal staan..
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 19:20   quote  deeplink  
mm ben benieuwd ik denk dat een Maher ook gezocht kan worden in het buitenland, ik weet niet wat of waar maar Maher is wel goed alleen denk niet dat hij direct ajax op sleeptouw kan nemen, en het spelletje van ajax ten goede komt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET middenveld van Ajax in 2013/2014

0.0103969