|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 19:19 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, ik heb ze allemaal netjes opgenoemd en aangegeven wat ik denk dat er moet gebeuren.. Ik hoop stiekem dat Davy de rol van de Jong zou kunnen overnemen en een beetje een Blind verhaal gaat worden... Was altijd aanvoerder van de hoogste jeugdelftallen en heeft dit seizoen een dipje.. Ik denk dat de Boer het erg in hem ziet zitten en hoop dat hij komend seizoen de man achter de 2 aanvallende middenvelders zal worden, en dat hij er over twee seizoenen constant zal staan.. Jaa denk ik ook wel, de Boer doet het rustig aan want alle spelers krijgen een eerlijke kans, daarom denk ik dat de Boer niet te veel gaat doen, haal je Maher, moet je Serero verkopen, en ik denk dat Serero de rol van Eriksen kan overnemen. Je hebt Poulsen en Schone die daar kunnen staan, je hebt anders voor Serero een Fischer die daar kan staan, en aan de andere kant ook een klaassen die daar voor schone kan wisselen en schone die dan op rechts zou kunnen spelen..
Ik denk dat dit ajax echt niet heel veel nodig heeft, puur omdat er nu al weer nieuwe spelers komen die de rol proberen te gaan pakken, fischer en/of siggie en of blind etc
Ajax moet zich verder breed versterken, dus voor de linkbuiten en rechtsbuiten positie en voor de aanvallende rol. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 19:20 schreef freakie het volgende:mm ben benieuwd ik denk dat een Maher ook gezocht kan worden in het buitenland, ik weet niet wat of waar maar Maher is wel goed alleen denk niet dat hij direct ajax op sleeptouw kan nemen, en het spelletje van ajax ten goede komt.. Ik denk dat hij technisch en voetballend beter is dan de Jong, maar iets minder dan Eriksen, en dat hij werkend, verdedigend en fysiek beter is dan Eriksen maar minder dan de Jong.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 19:27 schreef freakie het volgende:[..] Jaa denk ik ook wel, de Boer doet het rustig aan want alle spelers krijgen een eerlijke kans, daarom denk ik dat de Boer niet te veel gaat doen, haal je Maher, moet je Serero verkopen, en ik denk dat Serero de rol van Eriksen kan overnemen. Je hebt Poulsen en Schone die daar kunnen staan, je hebt anders voor Serero een Fischer die daar kan staan, en aan de andere kant ook een klaassen die daar voor schone kan wisselen en schone die dan op rechts zou kunnen spelen.. Ik denk dat dit ajax echt niet heel veel nodig heeft, puur omdat er nu al weer nieuwe spelers komen die de rol proberen te gaan pakken, fischer en/of siggie en of blind etc Ajax moet zich verder breed versterken, dus voor de linkbuiten en rechtsbuiten positie en voor de aanvallende rol. Poulsen kan niet op 1 van de plekken van de Jong of Eriksen staan.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik denk zelfs dat dit het niet is. Laten we eerlijk zijn, dit Ajax is goed voor de eredivisie en zelfs prima voor al het Europees geweld voor de winterstop. Maar voorbij de eredivisie, zeg maar het Europees niveau na de winterstop komt Ajax gewoon te kort voor.
Neem iemand als Moisander als voorbeeld. prima verdediger voor de eredivisie maar was met 27 eindelijk goed genoeg voor Ajax. Eigenlijk zegt dat dat je niet goed genoeg bent voor Ajax. Zo lopen er wel meer die dat niveau (nog) niet hebben.
Ajax moet niet bouwen aan de breedte, Ajax moet juist bouwen op de diepte. Het loopt nu weer, Ajax pakt in Nederland prijzen en zit financieel goed. Dan moet je nu doorpakken en insteken op de aankomende 2 seizoen aanpikken in Europa en meedoen met clubs als Fenerbace, Benfica en dergelijke. Ajax moet dus in mijn ogen inde diepte in en over 2 jaar een kwart of halve finale willen spelen in de EL. En dat doe je door sommige speler van nu vast te houden en verder op de juiste plaatsen te investeren. En de afvallers van de huidige selectie zijn dan de breedte voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 19:57 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk zelfs dat dit het niet is. Laten we eerlijk zijn, dit Ajax is goed voor de eredivisie en zelfs prima voor al het Europees geweld voor de winterstop. Maar voorbij de eredivisie, zeg maar het Europees niveau na de winterstop komt Ajax gewoon te kort voor. Neem iemand als Moisander als voorbeeld. prima verdediger voor de eredivisie maar was met 27 eindelijk goed genoeg voor Ajax. Eigenlijk zegt dat dat je niet goed genoeg bent voor Ajax. Zo lopen er wel meer die dat niveau (nog) niet hebben. Ajax moet niet bouwen aan de breedte, Ajax moet juist bouwen op de diepte. Het loopt nu weer, Ajax pakt in Nederland prijzen en zit financieel goed. Dan moet je nu doorpakken en insteken op de aankomende 2 seizoen aanpikken in Europa en meedoen met clubs als Fenerbace, Benfica en dergelijke. Ajax moet dus in mijn ogen inde diepte in en over 2 jaar een kwart of halve finale willen spelen in de EL. En dat doe je door sommige speler van nu vast te houden en verder op de juiste plaatsen te investeren. En de afvallers van de huidige selectie zijn dan de breedte voor Ajax. Ik ben het daarin niet met je eens.. Als je ziet hoe Ajax dit seizoen heeft gespeeld uit bij Dortmund, thuis tegen Real en City uit en thuis dan is dat gewoon heel erg goed..
Een normale loting zou veel goed kunnen doen, ik denk dat dit Ajax de kwartfinale van de CL zou moeten kunnen halen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 20:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het daarin niet met je eens.. Als je ziet hoe Ajax dit seizoen heeft gespeeld uit bij Dortmund, thuis tegen Real en City uit en thuis dan is dat gewoon heel erg goed.. Een normale loting zou veel goed kunnen doen, ik denk dat dit Ajax de kwartfinale van de CL zou moeten kunnen halen.. Stap voor stap. Laat eerst een kwart of halve finale EL maar eens te halen worden. Ajax mist namelijk gewoon de routine om een ploegje als Steaua opzij te zetten. Eerst moet je consequent dat soort potten gaan winnen voordat je serieus over de CL gaat denken.
En dan zijn ploegen uit Turkije en Portugal een betere graadmeter voor het niveau dan Duitse en Spaanse ploegen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zou zo maar kunnen....waarom niet eigenlijk... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 11:34 schreef freakie het volgende:[..] Ik vind dit nog een best goede en realistische opstelling van jou man, nee viergever gaat niet gekocht worden, verdedigers die moeten intensief gescout worden, ik begreep dat veltman en denswil nu al moisander en alderweireld goed kunnen vervangen. Dat zal ook gebeuren, ik weet niet wie daar achter staat maar er zou of een jeugdspeler die defensief kan spelen gehaald moeten worden of er schuift weer iemand naar voren. Ik denk ook dat het nooit een speler gaat worden uit nederland(eredivisie) dat heb ik vorig jaar ook al gezegd, deze spelers zijn te duur en daar zijn te veel clubs op gericht. Voor het middenveld zit het ook best goed. Gaat de Jong en gaat Eriksen weg heb je serero(die het echt heel goed kan en nu moet gaat spelen) en andersen, je vergaat dat fischer eigenlijk een aanvallende middenvelder is maar met die opstelling kan fischer ook links blijven spelen, va Ginkel zou dan denk ik ook te duur worden(hoog salaris). Ik denk dat ajax gewoon weer heel veel jonge talentjes gaat halen en slim gaat inkopen, dan kan je als supporter heel veel speculeren(moet iedereen ook gewoon blijven doen) maar dan komen ze gewoon met een type sana etc aanzetten want sana deed het ook heel goed en die komt er ook wel! Dank je wel Freaky ...lang geleden man...leuk dat je er weer bent.... Bedenk me nu dat je wel gelijk hebt... Ajax heeft genoeg jonge verdedigers....dus had ik 1 foutje maar kijk eens wie er naast Viergever staat opgesteld...dat is hem dan Veltman... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 20:12 schreef Eide het volgende:[..] Stap voor stap. Laat eerst een kwart of halve finale EL maar eens te halen worden. Ajax mist namelijk gewoon de routine om een ploegje als Steaua opzij te zetten. Eerst moet je consequent dat soort potten gaan winnen voordat je serieus over de CL gaat denken. En dan zijn ploegen uit Turkije en Portugal een betere graadmeter voor het niveau dan Duitse en Spaanse ploegen. Ben ik het niet mee eens man, Ajax heeft Steaua Boekarest de eerste wedstrijd echt weggeveegd, ik denk dat het als het om een cl wedstrijd ging dat heel anders werd aangepakt:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 12:45 schreef NatjosFC het volgende:van Ginkel ziet verschillen: ''bij Ajax heb je een soort voorrang.Marco van Ginkel beseft dat een transfer naar een grotere club zijn kansen als international vergroot. De middenvelder van Vitesse denkt dat je als speler van bijvoorbeeld Ajax eerder bij het Nederlands elftal wordt gehaald. "Spelers van bijvoorbeeld Ajax worden soms na tien wedstrijden in het eerste geselecteerd voor Oranje", aldus de enkelvoudig international tegenover het Algemeen Dagblad. "Bij Vitesse zie ik dat niet snel gebeuren. Bij een club als Ajax heb je een bepaald soort voorrang." Mocht Van Ginkel vertrekken uit Arnhem, dan lijkt hij een binnenlandse transfer te prefereren boven een overgang naar het buitenland. "Een speler uit de Eredivisie gaat tegenwoordig niet meer naar een Europese topclub om direct bij de eerste achttien in de selectie te komen. Of je moet misschien bij Ajax zitten." Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/195488/Van_Ginkel_ziet_verschillen:_Bij_Ajax_heb_je_een_soort_voorrang#ixzz2S8AcWd34Zo zo die van Ginkel wil wel HEEEEL graag naar Ajax:) wat mij part is hij welkom:) Laat komen...dan wordt mijn opstelling bewaarheid... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 20:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dank je wel Freaky ...lang geleden man...leuk dat je er weer bent.... Bedenk me nu dat je wel gelijk hebt... Ajax heeft genoeg jonge verdedigers....dus had ik 1 foutje maar kijk eens wie er naast Viergever staat opgesteld...dat is hem dan Veltman... Ja man dat is waar, maar dan als je veltman hebt moet er wel iemand daarachter hebben, dat kan inderdaad een van rijhn zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 15:32 schreef Eide het volgende:[..] Natuurlijk niet, bovendien moet ik nog zien dat Eriksen EN de Jong vertrekken. Een van twee lijkt zeker maar beide? Ik denk dat Eriksen graag speelt...wilt zich ergens zich niet meer hoeven te bewijzen...kiest voor een veilige optie...dus blijft hij bij Ajax...Maher gewoon vergeten...Siem gaat vertrekken voor een grote club in Duitsland.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 17:02 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Ajax dan te licht gaat worden, als een van beiden vertrekt kan het inderdaad opgevangen worden met de spelers die je noemt. Maar beide spelers ga je niet kunnen opvangen met Serrero en Andersen of Fischer. Dat is nu toch te licht.. Klopt...je moet er eigenlijk 1 behouden van de twee...laat Eriksen maar blijven...van Ginkel gaat de Jong prima vervangen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 17:04 schreef remco k het volgende:Hoe komt iedereen toch bij die hoge prijs voor Maher?? In de winterstop kon PSV hem kopen voor 7.5 miljoen als je de berichten moet geloven, met een nog maar 1 jarig contract gaat hij nu echt niet duurder zijn ofzo.. Ik denk dat hij max 6 miljoen zal kosten.. Dat denk ik ook! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 19:53 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat hij technisch en voetballend beter is dan de Jong, maar iets minder dan Eriksen, en dat hij werkend, verdedigend en fysiek beter is dan Eriksen maar minder dan de Jong.. Dat denk ik ook! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 19:57 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk zelfs dat dit het niet is. Laten we eerlijk zijn, dit Ajax is goed voor de eredivisie en zelfs prima voor al het Europees geweld voor de winterstop. Maar voorbij de eredivisie, zeg maar het Europees niveau na de winterstop komt Ajax gewoon te kort voor. Neem iemand als Moisander als voorbeeld. prima verdediger voor de eredivisie maar was met 27 eindelijk goed genoeg voor Ajax. Eigenlijk zegt dat dat je niet goed genoeg bent voor Ajax. Zo lopen er wel meer die dat niveau (nog) niet hebben. Ajax moet niet bouwen aan de breedte, Ajax moet juist bouwen op de diepte. Het loopt nu weer, Ajax pakt in Nederland prijzen en zit financieel goed. Dan moet je nu doorpakken en insteken op de aankomende 2 seizoen aanpikken in Europa en meedoen met clubs als Fenerbace, Benfica en dergelijke. Ajax moet dus in mijn ogen inde diepte in en over 2 jaar een kwart of halve finale willen spelen in de EL. En dat doe je door sommige speler van nu vast te houden en verder op de juiste plaatsen te investeren. En de afvallers van de huidige selectie zijn dan de breedte voor Ajax. Juiste visie!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 20:12 schreef Eide het volgende:[..] Stap voor stap. Laat eerst een kwart of halve finale EL maar eens te halen worden. Ajax mist namelijk gewoon de routine om een ploegje als Steaua opzij te zetten. Eerst moet je consequent dat soort potten gaan winnen voordat je serieus over de CL gaat denken. En dan zijn ploegen uit Turkije en Portugal een betere graadmeter voor het niveau dan Duitse en Spaanse ploegen. Ja! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 17:04 schreef remco k het volgende:Hoe komt iedereen toch bij die hoge prijs voor Maher?? In de winterstop kon PSV hem kopen voor 7.5 miljoen als je de berichten moet geloven, met een nog maar 1 jarig contract gaat hij nu echt niet duurder zijn ofzo.. Ik denk dat hij max 6 miljoen zal kosten.. Maher heeft een contract tot 2015 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Yep en AZ laat hem niet gaan voor 6 miljoen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 17:33 schreef remco k het volgende:De juiste aankopen hebben bewezen het wel te kunnen naar tevredenheid van de Boer, Moisander, Poulsen Schone hebben echt naar tevredenheid van de Boer gespeeld.. De Boer zegt daarbij niet voor niets dat hij Maher graag ziet komen als vervanger van Eriksen.. Ik denk dat Ajax een van beiden prima zou kunnen opvangen met eigen spelers, maar niet allebei.. dan denk ik dat van Ginkel een betere investering is. dat is toch het type dat wij niet hebben. Serero, Andersen, Fischer, Meleg zijn toch meer type's Eriksen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: dus?..hij wilt zelf heel graag weg....wat moet AZ nog met een speler die niet meer wilt blijven...die hogerop wilt...misschien hebben ze hem ergens al beloofd dat hij voor een redelijke prijs mag gaan...ik zie hem echt niet bij AZ blijven... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: denk dat het zn Narsingh situatie wordt... dat ze er om gaan strijden... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als er niemand anders komt wel hoor.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 21:00 schreef NatjosFC het volgende:[..] dan denk ik dat van Ginkel een betere investering is. dat is toch het type dat wij niet hebben. Serero, Andersen, Fischer, Meleg zijn toch meer type's Eriksen... Klopt helemaal...daarom komt een type van Ginkel naar Ajax en komt een type Maher niet... Maar goed dat riep ik al zo lang... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Nee.. ik denk dat hij nr Ajax gaat vanwege landstitel en dus direkt CL.. Daarom noemde hij ook geen clubfavoriet om naar toe te gaan.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dan gaat ie toch lekker naar pisvee? Dan kunnen we vanaf de Arena stenen naar hem gooien, want hij komt er bijna langs als ie iedere keer zo ver moet reizen naar Eindweghoven ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 21:04 schreef Peterhs het volgende:Dan gaat ie toch lekker naar pisvee? Dan kunnen we vanaf de Arena stenen naar hem gooien, want hij komt er bijna langs als ie iedere keer zo ver moet reizen naar Eindweghoven ;-) Rustig Peter.. Niet raar opkijken als hij naar het buitenland vertrekt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahahahaha
gefeliciteerd man;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Voetballers die kunnen pielen hebben we al genoeg...nu nog een karakter manneke als van Ginkel puur op wilskracht en snelheid...kan zelfs beter worden als Siem...maar dan moet hij zich nog wel verder ontwikkelen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dank je man...tja wij neuzen zijn wel een beetje arrogant toch!! Whehehe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zou het goed doen in Duitsland en Portugal naar mijn idee...iets minder in de P.L. denk ik... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 21:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dank je man...tja wij neuzen zijn wel een beetje arrogant toch!! Whehehe mag ook wel na 32 landstitels he.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 20:12 schreef Eide het volgende:[..] Stap voor stap. Laat eerst een kwart of halve finale EL maar eens te halen worden. Ajax mist namelijk gewoon de routine om een ploegje als Steaua opzij te zetten. Eerst moet je consequent dat soort potten gaan winnen voordat je serieus over de CL gaat denken. En dan zijn ploegen uit Turkije en Portugal een betere graadmeter voor het niveau dan Duitse en Spaanse ploegen. Ik denk namelijk dat Ajax verder is dan we denken, alleen heel veel pech gehad met de loting..
In Engeland hebben mensen het er nu nog over hoe goed Ajax tegen City speelde.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 21:18 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk namelijk dat Ajax verder is dan we denken, alleen heel veel pech gehad met de loting.. In Engeland hebben mensen het er nu nog over hoe goed Ajax tegen City speelde.. Jawel, maar na de groepsfase kom je in de EL. Daar zie je dat er echt wel kwaliteit is maar dat het er niet op de doede momenten uitkomt. Daavoor moet een ploeg groeien. En laat Ajax dan eerst eens kansrijk zijn tegen de Steaua's, Benfica's en Fenerbace's van deze wereld. Kijken we daarna wel weer naar de Duitse en Spaanse clubs. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
we zeggen altijd wel dat we zo dominant spelen, maar uit de statistieken blijkt dat we gemiddeld 60% balbezit hebben gehad dit seizoen. PSV stelt daar 58% tegen over dus dat valt eigenlijk best wel mee.
Twente 55% Vitesse 54% Feyenoord 52% |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 21:18 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk namelijk dat Ajax verder is dan we denken, alleen heel veel pech gehad met de loting.. In Engeland hebben mensen het er nu nog over hoe goed Ajax tegen City speelde.. Dan hebben we al twee jaar pech... Tegen City hadden we het geluk dat die sterren niet voor elkaar wilden werken....wees blij dat we nu niet tegen Dortmund hoeven te spelen want dan worden we achterin finaal weggeblazen...is toch van een ander niveau Dortmundt toen of Dortmundt nu....zijn echt gegroeid... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 21:24 schreef Eide het volgende:[..] Jawel, maar na de groepsfase kom je in de EL. Daar zie je dat er echt wel kwaliteit is maar dat het er niet op de doede momenten uitkomt. Daavoor moet een ploeg groeien. En laat Ajax dan eerst eens kansrijk zijn tegen de Steaua's, Benfica's en Fenerbace's van deze wereld. Kijken we daarna wel weer naar de Duitse en Spaanse clubs. Eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 21:29 schreef NatjosFC het volgende:we zeggen altijd wel dat we zo dominant spelen, maar uit de statistieken blijkt dat we gemiddeld 60% balbezit hebben gehad dit seizoen. PSV stelt daar 58% tegen over dus dat valt eigenlijk best wel mee. Twente 55% Vitesse 54% Feyenoord 52% 60% is gewoon dominant, vergeet ook niet dat het weer na de winterstop beter is geworden.. Ik zou diezelfde statistiek weleens willen zien van na de winterstop..
En dominantie druk je niet alleen uit in balbezit.. het gaat er om dat je die bal ook op de juiste momenten makkelijk kan behouden.. Zoals met een jagende Lurling.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 21:24 schreef Eide het volgende:[..] Jawel, maar na de groepsfase kom je in de EL. Daar zie je dat er echt wel kwaliteit is maar dat het er niet op de doede momenten uitkomt. Daavoor moet een ploeg groeien. En laat Ajax dan eerst eens kansrijk zijn tegen de Steaua's, Benfica's en Fenerbace's van deze wereld. Kijken we daarna wel weer naar de Duitse en Spaanse clubs. Steau kan iedere ploeg overkomen, in de Arena waren we heer en meester.. We krijgen ook daar de eerste kans, en daar moet Ajax groeien.. Tegen Madrid kregen we beide wedstrijden de eerste kans en tegen Dortmund uit ook, die ballen moeten er gewoon in.. Daar zit voor Ajax het groeiproces, want komt Ajax op voorsprong kan het in mijn optiek van iedereen winnen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2013 - 21:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:Voetballers die kunnen pielen hebben we al genoeg...nu nog een karakter manneke als van Ginkel puur op wilskracht en snelheid...kan zelfs beter worden als Siem...maar dan moet hij zich nog wel verder ontwikkelen... He Jack hij is al beter als Siem !! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
En uit tegen Dortmund pas 1-0 verloren in de slofase dus niet echt weg geblazen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 19:47 schreef remco k het volgende:[..] Steau kan iedere ploeg overkomen, in de Arena waren we heer en meester.. We krijgen ook daar de eerste kans, en daar moet Ajax groeien.. Inderdaad, maar dat kan Ajax nog net niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 mei 2013 - 20:05 schreef nora het volgende:En uit tegen Dortmund pas 1-0 verloren in de slofase dus niet echt weg geblazen. Helemaal niet zelfs, als je die pot terug kijkt, zie je zelfs dat Ajax gewoon minimaal gelijkwaardig was, in de slotfase was Dortmund weliswaar beter, maar Ajax was dat andere delen van de wedstrijd, gezien het feit dat Dortmund finalist is, maakt dat de prestatie van Ajax best knap..
Ik wil het wel eens zien in een wat menselijkere poule. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Menselijkere poule ??.....waar speelden wij dan tegen.....bavianen ?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat zal ie eerst nog in het rood-wit moeten bewijzen! Heeft wel meer potentie dan Siem. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Heb van Ginkel er anders geen 12 in zien schieten + 8 assist. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van Ginkel moet nog wel even wat meer laten zien voordat ik durf te zeggen dat hij beter is dan Siem. Hij is er wel eerder bij en lijkt daarom meer potentie te hebben.
Vergeet even niet dat Siem de Jong al 4 seizoenen lang meer dan 10 goals per seizoen maakt in de competitie en over alle wedstrijden in een seizoen steevast boven de 15 goals zit en daarnaast ook hoopjes assists op z'n naam heeft staan. Zo'm palmares heeft van Ginkel vooralsnog niet en dat gaat hij dit seizoen niet halen ook.
Dus nee, Van Ginkel is nog niet beter nee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij snap je best wat ik bedoel.. |
|
|