BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET middenveld van Ajax in 2013/2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 22:19 schreef Eide het volgende:
Van Ginkel moet nog wel even wat meer laten zien voordat ik durf te zeggen dat hij beter is dan Siem. Hij is er wel eerder bij en lijkt daarom meer potentie te hebben.

Vergeet even niet dat Siem de Jong al 4 seizoenen lang meer dan 10 goals per seizoen maakt in de competitie en over alle wedstrijden in een seizoen steevast boven de 15 goals zit en daarnaast ook hoopjes assists op z'n naam heeft staan. Zo'm palmares heeft van Ginkel vooralsnog niet en dat gaat hij dit seizoen niet halen ook.

Dus nee, Van Ginkel is nog niet beter nee.
Zeker nog niet beter, ik denk dat ie hem best zo kunnen opvolgen, maar beter dan Siem is ie nu in geen geval..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 mei 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij snap je best wat ik bedoel..
Ja duh....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 mei 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker nog niet beter, ik denk dat ie hem best zo kunnen opvolgen, maar beter dan Siem is ie nu in geen geval..
Van Ginkel kan wel beter worden als middenvelder...hij is denk ik sneller....ook is hij eerder opgeroepen voor het Nederlands Elftal onder van Gaal als Siem......zie het wel in hem zitten...alleen is hij nog niet zo multifunctioneel als Siem want Siem is ook een spits....misschien is Siem zelfs beter als spits dan middenvelder....
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 04 mei 2013 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 12:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Van Ginkel kan wel beter worden als middenvelder...hij is denk ik sneller....ook is hij eerder opgeroepen voor het Nederlands Elftal onder van Gaal als Siem......zie het wel in hem zitten...alleen is hij nog niet zo multifunctioneel als Siem want Siem is ook een spits....misschien is Siem zelfs beter als spits dan middenvelder....
we hebben nu Hoesen en Sigi dus is van Ginkel die multifuncionaliteit in de spits niet nodig...
remco k
 remco k - zaterdag 04 mei 2013 - 15:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat van het NL elftal is iets waar ik helemaal niets van begrijp, de Jong is nu echt nog een stuk beter dan van Ginkel..
Eide
 Eide - zaterdag 04 mei 2013 - 16:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

ook is hij eerder opgeroepen voor het Nederlands Elftal onder van Gaal als Siem
Dit is natuurlijk met name vanwege doorselecteren van van Gaal. Alles achter Sneijder/VDV/Strootman/De Guzman is toch echt 2e garnituur, selecteren voor de breedte.En dan is het maar net wat Van Gaal zoekt, iemand die makkelijk goals maakt en kracht+lengte brengte of een middenvelder die wat meer een opbouwer is en met name in de diepte goed is.

Denk dat de ratio achter het selecteren van beide heren daar meer op stoelt dat kwalitatieve overwegingen.
nora
 nora - zaterdag 04 mei 2013 - 18:40   quote  deeplink  
Nou beste vrienden ik vind als ras Ajacied dat van Ginkel beter is als Siem,hij is zo geliefd dat wij niet neutraal meer naar zijn prestaties kijken,er zijn nog steeds wedstrijden dat je hem de hele wedstrijd niet ziet,alleen is hij mentaal een kanjer geeft zich altijd voor 200% maar komt in mijn ogen tekort als top ajacied,ik zie meer klasse bij van Ginkel sorry misschien heb ik er wel geen verstand dat zal het antwoord wel zijn van de Siem volgers.
joduh
 joduh - zaterdag 04 mei 2013 - 21:05   quote  deeplink  
Nenam en Joduh
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 mei 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 21:05 schreef joduh het volgende:
Nenam en Joduh
Darters?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 04 mei 2013 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 21:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Darters?
Nee bourgondiers........BROEVA HARO.......ouwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 mei 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee bourgondiers........BROEVA HARO.......ouwe
Hahahahahaaaaa dat dan weer wel....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 04 mei 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahahahaaaaa dat dan weer wel....
Gepokt en gemazzeld Sjakie.....wij dragen,niet klagen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: HET middenveld van Ajax in 2013/2014

0.0073821