BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Heerenveen (vrijdag 19 April 2013, 20:00): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 19 april 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Eriksen loopt als een home achter die speler aan, Alderweireld staat als een homo te dekken, en Cilissen moet de voorzet al onderscheppen..

Godverdomme wat was het slecht vandaag..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 april 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat men een hoekschop ook weleens kort neemt. er komen zo altijd twee tegenstanders uit de 16 gelopen en dus heb je meer ruimte in de 16... Is logisch, afwisseling is goed, heeft de tegenstander ook niets om zich op in te stellen..
Ja duh....maar dan doe je dat met bijv. Blind,niet met Fischer
remco k
 remco k - vrijdag 19 april 2013 - 22:50   quote  deeplink  
Want?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 april 2013 - 22:51   quote  deeplink  
Fischer in de 16 gevaarlijker is ??
remco k
 remco k - vrijdag 19 april 2013 - 22:56   quote  deeplink  
Niet bij corners..
remco k
 remco k - vrijdag 19 april 2013 - 22:57   quote  deeplink  
Dan staat ie vaker punt 16 aan de kant waar de corner wordt genomen, of komt hij voor de korte corner dichterbij..
remco k
 remco k - vrijdag 19 april 2013 - 22:58   quote  deeplink  
vanaf rechts doet Schone dat vaak..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 april 2013 - 22:59   quote  deeplink  
of net iets buiten de 16 gevaarlijker is...ik snap zijn redenatie wel...idd beter tikkie terug met Blind...
Maar goed dat is maar 1 detail....er zat totaal geen variatie in...we vielen simpel door de mand door ons simpel aanvalsspel....Schone was niet best op rechts...had al veel eerder gewisseld moeten worden...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 april 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 22:57 schreef remco k het volgende:
Dan staat ie vaker punt 16 aan de kant waar de corner wordt genomen, of komt hij voor de korte corner dichterbij..
Erickson kon Fischer bij zijn ballen pakken ouwe.....zo dicht stond hij er bij,maar goed,ik snap er toch niks van......laat maar....het was gewoon kut
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 april 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 22:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
of net iets buiten de 16 gevaarlijker is...ik snap zijn redenatie wel...idd beter tikkie terug met Blind...
Maar goed dat is maar 1 detail....er zat totaal geen variatie in...we vielen simpel door de mand door ons simpel aanvalsspel....Schone was niet best op rechts...had al veel eerder gewisseld moeten worden...
Hehehehehehe.......maar ik hou van jou Sjakie,dat maakt het verschil ouwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 april 2013 - 23:03   quote  deeplink  
we maken de laatste tijd de belangrijkste doelpunten in de counter....dat zegt genoeg...
remco k
 remco k - zaterdag 20 april 2013 - 00:25   quote  deeplink  
Valt wel mee toch, 1 countergoal tegen PSV, die andere twee niet, vandaag ook gewoon goede goal..

Spel is gewoon goed geweest de afgelopen weken, alleen vandaag echt slecht..

Dat kan, maar hoort natuurlijk niet in deze fase..
VladPavlov
 VladPavlov - zaterdag 20 april 2013 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 22:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vorige week was Eriksen de man maar ik zie nu de herhaling die turk staat op vijf meter van de handsbal van zomer. Het is onmogelijk dat hij dit niet gezien heeft.Eriksen had er ook een moeten hebben want hij floot voor een vrije trap en die was er ook binnen en dan ook nog een keer hands in de zestien
Neem Heracles uit daarbij. Ado thuis en je bent gewoon negen punt direct door de de scheidsrechter
Pak vorige daarbij en je vraagt je echt af of er geen instructies zijn vanuit zeist!!

Maar er is nog steeds niks aan het handje. Je mag nog steeds een wedstrijd verliezen ondanks wat de concurrentie gaat doen dit weekend maar je geeft ze weer hoop en dat is zonde
NAC wordt heel belangrijk want om de titel te gaan halen uit bij een steeds beter draaiend groningen kan wel eens lastig worden
Idd, ook dat hij eigenlijk 2x rood had willen geven aan 2 Heerenveen spelers maar de 2e geel tot 2x toe op zak houdt! Vond ik ook al vreemd terwijl zijn hand al naar het ritsje van zijn borstzak ging en toen, oh nee hij heeft net geel gehad, maar de 2 overtredingen konden wel met geel bestraft worden, al was de sliding op van Rhijn wel op de bal, hoe hard die overtreding was ten opzichten van de hoek van de scheidsrechter kon hij nooit gezien hebben dat het de bal was.

Moet ook eerlijk toegeven dat Ajax niks mee krijgt dit seizoen op het gebied van penalties, rode kaarten voor tegenstander, terwijl als je wedstrijden bekijkt van de top dit al een redelijk aantal keer is gebeurd. En daarom ben ik des te meer trots op het Ajax wat er staat!

Een goed spelend Heerenveen betekent wel een terechte 1-1 al met net iets meer geluk scoor je de laatste periode gewoon de 2-1, zat er helaas niet in tegen Heerenveen.

Nu hopen op puntverlies van de toppers en dan is er niks aan de hand.
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 april 2013 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 22:43 schreef remco k het volgende:
Eriksen loopt als een home achter die speler aan, Alderweireld staat als een homo te dekken, en Cilissen moet de voorzet al onderscheppen..

Godverdomme wat was het slecht vandaag..
Poulsen had Kums over moeten nemen van Eriksen. Verder heb je gelijk
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 april 2013 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 22:19 schreef tedje339 het volgende:
Weer bestolen, 2 zuivere straf schoppen, die turk moet dat gezien hebben, hoekan je zo een vent laten fluiten, reken maar dathij ze zakken gevult heb die oplichter.
Het waren er drie!! Eriksen krijgt in de eerste helft een vrije trap op de punt van de zestien en die was er gewoon binnen wat die Turk ook heeft toegegeven
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 april 2013 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja is kut. wordt Toby weer back en Veltman centraal, dat zie ik echt niet zitten..
Daar heeft hij van geleerd mag ik hopen. Dus Ligeon zal wel back spelen want anders trek je wederom je elftal uit elkaar. Maar hij kan ook maar zo 343 gaan spelen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 april 2013 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 22:58 schreef remco k het volgende:
vanaf rechts doet Schone dat vaak..
Wat was die Schone weer slecht gisteren trouwens. Zet die aub weer CVM en Babel of Derk rechtsbuiten want het gebrek aan diepgang brak ons gisteren echt op!!
adriu
 adriu - zaterdag 20 april 2013 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 22:19 schreef tedje339 het volgende:
Weer bestolen, 2 zuivere straf schoppen, die turk moet dat gezien hebben, hoekan je zo een vent laten fluiten, reken maar dathij ze zakken gevult heb die oplichter.
2x maar? zeker 3x hoor! wat een lul van een scheids is het en dan Vermeer 2 wedstijden geven hoe durf de KNVB dat
remco k
 remco k - zaterdag 20 april 2013 - 10:26   quote  deeplink  
Gewoon buiten het veld en niet meer opstellen. Kan verdedigend niet meen en als er vlot gecombineerd wordt is hij erg vaak de vertragende factor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 april 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 08:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat was die Schone weer slecht gisteren trouwens. Zet die aub weer CVM en Babel of Derk rechtsbuiten want het gebrek aan diepgang brak ons gisteren echt op!!
Hij was gisteren idd erg slecht maar is ook geen echte rechtsbuiten...ik vind dat Derk zijn kans moet krijgen...zeker nadat hij de winnende scoorde tegen PSV...vond daarom dat hij een basisplaats verdiende....misschien dat hij nu aan het einde van dit seizoen vertrekt bij Ajax ..vind ik ergens niet netjes van de Boer...
joduh
 joduh - zaterdag 20 april 2013 - 12:20   quote  deeplink  
deed de jong mee eigenlijk?
remco k
 remco k - zaterdag 20 april 2013 - 13:47   quote  deeplink  
Volgens mij niet..
remco k
 remco k - zaterdag 20 april 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 11:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij was gisteren idd erg slecht maar is ook geen echte rechtsbuiten...ik vind dat Derk zijn kans moet krijgen...zeker nadat hij de winnende scoorde tegen PSV...vond daarom dat hij een basisplaats verdiende....misschien dat hij nu aan het einde van dit seizoen vertrekt bij Ajax ..vind ik ergens niet netjes van de Boer...
NIet netjes??? Wat heeft Boerrigter gepresteerd dan dit seizoen?? helemaal niks noppes nada, 1 doelpunt gemaakt dat belangrijk is, maar verder speelt hij als een natte krant, zo ook gister weer bij z'n invalbeurt..

Schone is niet best, maar Boerrigter dit seizoen is nog veel beroerder..
Brandje
 Brandje - zaterdag 20 april 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

NIet netjes??? Wat heeft Boerrigter gepresteerd dan dit seizoen?? helemaal niks noppes nada, 1 doelpunt gemaakt dat belangrijk is, maar verder speelt hij als een natte krant, zo ook gister weer bij z'n invalbeurt..

Het gaat om het type speler. Met Babel had je ook merteen meer dreiging omdat hij diepgang heeft net als Derk
remco k
 remco k - zaterdag 20 april 2013 - 16:39   quote  deeplink  
Babel kan ik in komen, Boerrigter niet. Die man is al een anderhalf jaar hopeloos uit vorm en iedere tegenstander weet dat..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 20 april 2013 - 18:05   quote  deeplink  
kan me herinneren dat Vink ooit werd geschorst toen hij een duidelijke handsbal niet zag van AZ...
nou dan zou deze gozer nooit meer mogen fluiten...
remco k
 remco k - zaterdag 20 april 2013 - 18:08   quote  deeplink  
3 penalty's onthouden.. 1 handsbal zegt ie zelf van dat het twijfel is..
Eriksen was er binnen zegt ie zelf gelukkig ook..
remco k
 remco k - zaterdag 20 april 2013 - 19:20   quote  deeplink  
Iedereen kan trouwens wel net doen alsof we de scheidsrechters niet de schuld mogen geven..

Maar ik kan me vrij weinig bedenken wat we dit seizoen mee hebben gehad, en we hebben toch echt heel erg veel tegen gehad, op 1-0 voor krijg je 2 100% penaltys, dan is de wedstrijd hoe je het ook went of keert gewoon gespeeld..
nora
 nora - zaterdag 20 april 2013 - 19:31   quote  deeplink  
Het is gewoon het hele seizoen al kut met die scheidsrechters als ik dan zie wat 010 weer makkelijk een strafschop mee krijgen,en wij er 3 moeten hebben en niks krijgen ook vorige week tegen PSV hadden we minimaal 1 strafschop moeten krijgen maar uiteraard weer geen starfschop en zo zijn er nog legio voorbeelden.Maar ook onze spelers mogen een kolere schop onder hun reet hebben,het was slap matig en arrogant en de 1=1 zag je gewoon aankomen.
Brandje
 Brandje - zondag 21 april 2013 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 18:08 schreef remco k het volgende:
3 penalty's onthouden.. 1 handsbal zegt ie zelf van dat het twijfel is..
Eriksen was er binnen zegt ie zelf gelukkig ook..
Wat hebben we eraan? Als ik zie hoe PSV gisteren bij de 0-1 in het zadel wordt geholpen want Maher deed helemaal niks tov Strootman. Die laat zich vallen en schreeuwt en dus wordt er gefloten.Vrije trap en Bommel jast hem erin.
Maar die Turk liegt gewoon over de pingel met Schone ant hij zegt dat hij schone in zijn rug ziet dat is onmogelijk want schone staat met zijn rug naar de goal dus moet hij op de achterlijn staan. Die tweede handsbal is gewoon ook een pingel want Babel raakt hem niet en deed niet eens wat. Hij duikt met twee armen naar de bal. Dit klopt niet!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 april 2013 door Brandje --
joduh
 joduh - zondag 21 april 2013 - 12:08   quote  deeplink  
Typisch gevalletje match fixing dus.......
joduh
Beerput
joduh
Rioolratten
joduh
 joduh - zondag 21 april 2013 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 13:47 schreef remco k het volgende:
Volgens mij niet..
Geblesseerd ?
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 12:10 schreef joduh het volgende:

[..]

Geblesseerd ?
Denk het man, wel jammer, we hadden hem wel goed kunnen gebruiken... Maar heft de Boer wel een ander voor hem opgesteld dan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 april 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben ik het totaal niet mee eens...Ajax wordt voor de Goal veel gevaarlijker met Derk...we kregen in die keren dat hij meedeed legio kansen meer...in de afronding heeft hij niet veel geluk maar ik vind hem in aanvallend opzicht van meerwaarde....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 april 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 april 2013 - 16:39 schreef remco k het volgende:
Babel kan ik in komen, Boerrigter niet. Die man is al een anderhalf jaar hopeloos uit vorm en iedere tegenstander weet dat..
Ik vind hem de laatste tijd weer beter worden...zo'n speler moet meer spelen om weer aan zijn oude vorm te komen...
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 13:40   quote  deeplink  
Hij heeft al heerl erg veel gespeeld dit seizoen, en geen minuut zijn goede vorm gehad, kan me echt niet 1 echt goede persoonlijke actie met de bal herinneren dit seizoen..
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 13:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben ik het totaal niet mee eens...Ajax wordt voor de Goal veel gevaarlijker met Derk...we kregen in die keren dat hij meedeed legio kansen meer...in de afronding heeft hij niet veel geluk maar ik vind hem in aanvallend opzicht van meerwaarde....
Ik ben geen fan van Schone, maar op afgelopen weekend na liep het bij Ajax veel beter met Schone daar dan met Boerrigter. Boerrigter gaat ALTIJD alleen voor de kans en speelt zelden een bal af in de 16.
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 13:50   quote  deeplink  
1 Ding is zeker, we zullen nog hard moeten vechten om kampioen te worden.. Ondanks dat Ajax 2 keer puntverlies moet lijden om geen kampioen te worden ben ik er niet al te zeker van..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 april 2013 - 14:08   quote  deeplink  
Derk niks nada gepresteert dit seizoen Remco ???

Maakte tegen Real madrid uit ons enige doelpunt...

Sinds januari 2013
VVV-Ajax 82e min. 0-3 (03-03-2013)invalbeurt:79e min.(binnen 3 minuten)
Ajax- PEC 80e min. 3-0 (10-03-2013)invalbeurt:68e min.
PSV-Ajax 77e min. 2-3 (14-04-2013)invalbeurt:75e min.(binnen 2 minuten)

Typisch...binnen een mum van tijd scoort hij...is dus best beslissend en dus belangrijk voor ons als hij invalt...
Enigma
 Enigma - zondag 21 april 2013 - 14:21   quote  deeplink  
Tjonge tjonge wat een kolerewedstrijd van Ajax!!! Toch kon je dit al aanvoelen komen vanaf minuut1.
Het stadion denkt dat de titel al binnen is en Ajax speelde daar naar. Geen vuur, geen wedstrijdbeleving en gewoon een tekort aan inventiviteit om de verdediging en het middenveld van Heerenveen stuk te spelen.

Na de 1-0 dacht Ajax dat alles wel aan zou komen waaien, Heerenveen had daar simpelweg overal een goed antwoord op. Onze vleugels mochten komen maar dat lukt niet met een valse links- en rechtsbuiten. Als Ajax dan alles door het midden probeert lopen ze vast tegen hardwerkende mannen. Het ergste vind ik het voor Eriksen. Ben nog steeds geen groot fan van hem maar hij probeerde het toch steeds met mooie acties op te lossen. Zijn grote pech waren én zijn medespelers én toch weer het gebrek aan winnaarsmentaliteit bij hem. Maar mijn hemel, wat doet in godennaam Sigthorson nog in de spits?? Hij kan geen bal bij zich houden, loopt steeds verkeerd en snapt eenvoudigweg niet wat jongens die wel technisch zijn met hun passes bedoelen. Als hij het nou compenseert met effectiviteit of afjagen maar hij is steeds meer een blok aan het been aan het worden in de spits; Hoessen had veeeel eerder moeten komen. Dat vind ik toch weer jammer dan van onze goede coach.

Dit was ook 1 vd minste wedstrijden van blind en van rhijn, ook moisander en Toby vielen dik tegen. Een compliment voor Cilessen is ook op zijn plaats want hij houdt er zeker drie ballen uit die veelal in het netje zouden zijn gegaan.
Fischer was zwak, schone bracht niet wat hij kan en Siem heb ik echt niet gezien. Heeft hij nou wel of niet meegedaan? Ik meen die vraag echt want ik zat in het stadion en heb hem gewoon niet gezien, niks!! Poulsen was goed in wat hij moest doen alleen in deze wedstrijd een beetje overbodig omdat we juist een doorschuivende middenvelder nodig hadden meer als schone.

Scheidsrechter was dramatisch.. Drie zuivere strafschoppen onthouden. Kun je mij veel vertellen maar dat kan geen toeval meer zijn. Heb hier een hele nare smaak van in mijn mond. Dat hij dan achteraf toegeeft koop je niks voor, hij is gewoon een aanfluiting voor het scheidsrechtercorps. En die wil iets zeggen over respect?????? Rot toch op man.. Maar hoe dan ook, Ajax had het zelf moeten klaren. We mogen onze handen dicht knijpen met een punt denk ik. Want in de tweede helft was Ajax geen schim meer waar Heerenveen gewoon goed speelde en beter werd. En inderdaad, eriksen viel in tweede helft weer helemaal terug naar waar ik zo vaak op loop te zeiken. Veelal knullig en onnodig balverlies. Waar hij eerst er nog voor terugvocht liep hij als een geslagen hond achter zijn man aan. Jammer, jammer jammer.

Helaas, echt helaas, heb ik dit al twee weken terug hier ook nog gezegd. PSV wordt niet het breekpunt; nee Heerenveen thuis en NAC uit. Niet om mijn gelijk te halen maar ik was er hier al bang voor. En NAC heeft ook gezien hoe Ajax lam te leggen.. Maar nu moeten we uit....! En NAC uit is gewoon zwaar. Komt bij dat AZ de wedstrijd gister gewoon heeft weggegeven. AZ liet PSV er lekker op los voetballen en legde ze geen strobreed in de weg.. Wat Mahler betreft, zag er veel in maar nu denk ik toch echt dat Ajax niet eens aan hem moet denken. Kan mij niet indenken dag Ajax daar geen minimaal gelijkwaardige spelers voor heeft in opleiding. Andersen? Laat maar lekker naar PSV gaan dunkt mij. Zij hun geld kwijt en wij geen zorgen. Kijk nu Twente, maar hopen dat die wel hun plicht doen tegen PSV. Ook niet veel soeps hoor! Dat Twente..

Nou maar hopen dat Ajax zich opricht tegen NAC anders kunnen dit wel eens twee hele dure punten zijn.
Of misschien een heel belangrijk behouden punt?? In ieder geval is het slecht voor mijn hart..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 april 2013 - 14:42   quote  deeplink  
HELEMAAL MEE EENS ENIGMA!!!!!
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 16:42   quote  deeplink  
Niet met het Cilissen gedeelte, hij pakt 1 bal die veel keepers niet zouden hebben, Vermeer had die bal denk ik ook gehad. Bij de tegengoal gaat hij flink in de fout, i.p.v. het wachten op het schot had hij daar zich in de baan van de voorzet moeten gooien..
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 16:45   quote  deeplink  
Nac is normaal inderdaad lastig, maar als ik ze zie spelen van het weekend wordt ik er niet echt warm van ofzo. Gewoon een heel beroerde ploeg.. Een ploeg die op het punt staat kampioen te moeten worden, mag en kan daar simpelweg geen punten gaan verliezen..

De wedstrijd tegen Heerenveen heeft Ajax volledig aan zichzelf te wijten en heeft niet zo heel veel met Heerenveen te maken, uiteraard deden die het goed, maar dat heeft Ajax aan zichzelf te danken door het laconieke spel van eigenlijk heel het elftal..

Tegen NAC weer fijn met Vermeer onder de lat..
Enigma
 Enigma - zondag 21 april 2013 - 17:36   quote  deeplink  
Moet zeggen dat ik niet goed heb kunnen zien van de goal van Heerenveen behalve dat ik hem al in de eerste helft voelde aankomen.
Ik zit namelijk echter de goal, wel wat schuin maar dat heb ik niet goed kunnen zien. Wel dat Cilessen gewoon een paar goede reddingen deed. Maar Vermeer heeft ook mijn voorkeur hoor.

Inderdaad kan en mag je als Ajax zijnde geen punten verspelen tegen NAC.. Maar dat is nou juist wat er veelal fout gaat, juist daar waar het niet kan en mag en veelal onnodig is ook nog. Inderdaad was NAC matig vandaag maar ja tegen Ajax spelen ze weer de ballen uit hun broek. Die spanning is niks voor mij, bah. Hoop zo dat ik het helemaal mis heb. Want stel dat Ajax daar verliest.. Dan moeten we thuis van Willem twee winnen én uit bij Groningen met een van dijk die zeercwaarschijijk naar Eindhoven gaat..😠😠😠😠

Houd mijn hart vast. Verdomme, waarom ga ik geen andere sport bekijken zoals wie het snelst zijn baard laat groeien of zo.
Enigma
 Enigma - zondag 21 april 2013 - 17:38   quote  deeplink  
Nog zes punten jongens... Dat mag toch niet teveel gevraagd zij. In drie wedstrijden??????
Enigma
 Enigma - zondag 21 april 2013 - 17:40   quote  deeplink  
Alhoewel dat us dus minimaal twee keer winnen... Twee uitwedstrijden...
Fuck ik word hier gestoord van!!! Waarom verdomme niet gewoon een goaltje meer tegen Heerenveen????
🚑🚑🚑🚑
Enigma
 Enigma - zondag 21 april 2013 - 17:41   quote  deeplink  
Als Feijenoord wint tenminste of beter nog gelijk..
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 18:18   quote  deeplink  
Heerenveen is gewoon een mindere wedstrijd geweest in een verder hele goede periode van Ajax.... Nac heeft normaal gesproken niet de kwaliteiten om te doen wat Heerenveen goed deed.. Het is gewoon heel erg belangrijk om de tegenstander niet het idee te geven dat er wat te winnen valt, dat gebeurde tegen Heerenveen niet goed..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Heerenveen (vrijdag 19 April 2013, 20:00): 1 - 1

0.0062918