BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Heerenveen (vrijdag 19 April 2013, 20:00): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 18:19   quote  deeplink  
Ik riep trouwens al direct na PSV dat we nog lang geen kampioen zijn, uiteraard mag het niet uit handen gegeven worden, maar toch..
donny_black
 donny_black - zondag 21 april 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 18:19 schreef remco k het volgende:
Ik riep trouwens al direct na PSV dat we nog lang geen kampioen zijn, uiteraard mag het niet uit handen gegeven worden, maar toch..
Ja maar gelukkig ben jij altijd lekker positief. En heb je lekker veel vertrouwen in je eigen team. Dat is ook precies wat we nodig hebben.
Brandje
 Brandje - zondag 21 april 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 18:19 schreef remco k het volgende:
Nogmaals, volgende week NAC uit wordt de wedstrijd van het jaar. Als je daar wint dan is het binnen. Verlies je daar punten dan wordt het nog lastig
Guyt
 Guyt - zondag 21 april 2013 - 19:01   quote  deeplink  
Als AJAX duidelijk een pingel verdient krijgen ze hem niet.En als die kakkerlakken er duidelijk geen 1 verdient in die kut kuip krijgen ze ze wel. MATCHFIXING???? Wat zijn die kakkerlakken dit seizoen al geholpen joh door de scheids. Ongelofelijk!!! Btw laat pisve maar 2de worden want fr voorronde cl is te lachwekkend voor woorden.
nora
 nora - zondag 21 april 2013 - 19:13   quote  deeplink  
Ook vorige week heel makkelijk een pingel gehad bij RKC, maar bij Ajax mag de tegenstander gewoon handballen en krijg je nog geen pingel,het is echt belachelijk en valt ook helemaal niet op,en in de kuip is het helemaal lachen dan moet je als tegenstander tegen Feyenoord en de scheidsrechter spelen en dat is al jaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 april 2013 door nora --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 april 2013 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 19:01 schreef Guyt het volgende:
Als AJAX duidelijk een pingel verdient krijgen ze hem niet.En als die kakkerlakken er duidelijk geen 1 verdient in die kut kuip krijgen ze ze wel. MATCHFIXING???? Wat zijn die kakkerlakken dit seizoen al geholpen joh door de scheids. Ongelofelijk!!! Btw laat pisve maar 2de worden want fr voorronde cl is te lachwekkend voor woorden.
Van mij mag feijenoord tweede worden en psv....ehm vierde
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 18:54 schreef donny_black het volgende:

[..]

Ja maar gelukkig ben jij altijd lekker positief. En heb je lekker veel vertrouwen in je eigen team. Dat is ook precies wat we nodig hebben.
Volgens mij ben ik altijd positief over ons team, als je zegt dat het kampioenschap nog niet gespeeld is naar PSV, is dat dan negatief?? Volgens mij niet..

En als er hier iemand veel vertrouwen in Ajax en het verhaal waar ze mee bezig zijn heeft ben ik het wel..
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 19:29   quote  deeplink  
Ik heb het niet terug gezien, maar een maatje van me zei ook al dat FR bij de 2-0 hands maakt bij de aanname van Pelle op het middenveld, als dat ook al waar is maken ze gewoon 2 goals die niet mogen tellen..
Guyt
 Guyt - zondag 21 april 2013 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 19:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik gun fr het licht in de ogen niet.En zeker de manier hoe ze dit hele seizoen al zo vaak geholpen zijn door de scheids. Opfokken met die kakkies.Nee gun psv meer.
Guyt
 Guyt - zondag 21 april 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 19:29 schreef remco k het volgende:
Ik heb het niet terug gezien, maar een maatje van me zei ook al dat FR bij de 2-0 hands maakt bij de aanname van Pelle op het middenveld, als dat ook al waar is maken ze gewoon 2 goals die niet mogen tellen..
Tweede moment is me niet opgevallen. Eerste moment wel was geen pingel en vlak voor rust een cruciale beslissing.Zeg niet dat Vitesse zo goed was voor de goal maar dit is gewoon een tik vlak voor rust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 april 2013 door Guyt --
soccer
 soccer - zondag 21 april 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 19:13 schreef nora het volgende:
Ook vorige week heel makkelijk een pingel gehad bij RKC, maar bij Ajax mag de tegenstander gewoon handballen en krijg je nog geen pingel,het is echt belachelijk en valt ook helemaal niet op,en in de kuip is het helemaal lachen dan moet je als tegenstander tegen Feyenoord en de scheidsrechter spelen en dat is al jaren.
Dan zie je maar weer hoe belangrijk fanatiek publiek kan zijn;-)
Guyt
 Guyt - zondag 21 april 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 19:13 schreef nora het volgende:
Klopt en maar niet te spreken over de niet gegeven strafschop bij roda jc. Daar hoorde roda er 1 te krijgen maar zag de scheids het zogenaamd niet.
Guyt
 Guyt - zondag 21 april 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 20:07 schreef soccer het volgende:

[..]

Dan zie je maar weer hoe belangrijk fanatiek publiek kan zijn;-)
Lul niet zo dom in de arena was geen fr publiek daar versierde die lelijke beugelbek van een boetius ook een onterechte pingel en naaide van rhijn zn 2de kaart aan.Gelukkig mocht het niet baten. Moisander in de kuip zn 2de geel heel makkelijk waardoor fr terug kon komen tot 2-2. Wat anders niet had gebeurd want AJAX was daar gewoon de baas. Biemans ook trouwens ook heel gemakkelijk of van het veld gestuurd of een makkelijke pingel tegen ben dat ff kwijt maar staat me wel bij. Ga is rekenen hoeveel punten fr mede door de arbitrage heeft gehaald. Ik gok op een punt of 10.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 april 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik altijd positief over ons team, als je zegt dat het kampioenschap nog niet gespeeld is naar PSV, is dat dan negatief?? Volgens mij niet..

En als er hier iemand veel vertrouwen in Ajax en het verhaal waar ze mee bezig zijn heeft ben ik het wel..
Niet altijd in sommige spelers...zoals Boerrigter en Schone...en overdrijft weer met Eriksen die ook vaak te slap heeft gespeeld...
Ik ben overigens ook niet altijd positief geweest hoor...in de eerste helft van de competitie vond ik Blind soms waardeloos...maar ging gelukkig steeds beter spelen... en ook zeer zeker Sigthorsson want die heeft dit seizoen echt te weing laten zien als spits...
soccer
 soccer - zondag 21 april 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 20:13 schreef Guyt het volgende:

[..]

Lul niet zo dom in de arena was geen fr publiek daar versierde die lelijke beugelbek van een boetius ook een onterechte pingel en naaide van rhijn zn 2de kaart aan.Gelukkig mocht het niet baten. Moisander in de kuip zn 2de geel heel makkelijk waardoor fr terug kon komen tot 2-2. Wat anders niet had gebeurd want AJAX was daar gewoon de baas. Biemans ook trouwens ook heel gemakkelijk of van het veld gestuurd of een makkelijke pingel tegen ben dat ff kwijt maar staat me wel bij. Ga is rekenen hoeveel punten fr mede door de arbitrage heeft gehaald. Ik gok op een punt of 10.
mooi he ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 april 2013 - 21:20   quote  deeplink  
Tjonge jonge, het lijkt wel of we bang zijn dat we nu geen kampioen meer worden omdat we gelijk hebben gespeeld tegen Heerenveen. Er werd slap gespeeld, vooral de tweede helft. En ja, we hadden zeker 1 penalty moeten hebben, maar als we in het begin van het seizoen niet zo vaak heel knullig gelijk hadden gespeeld, waren we al kampioen geweest. Daar hebben we heel wat laten liggen!!

Maar aankomende zaterdag winnen we in breda bij NAC en een week later worden we thuis in de ArenA kampioen tegen Willen II.

WZAWZDB. (moest het ff gebruiken joduh, het is de waarheid ;-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 april 2013 door Ronald 1960 --
soccer
 soccer - zondag 21 april 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 21:20 schreef Ronald 1960 het volgende:
Tjonge jonge, het lijkt wel of we bang zijn dat we nu geen kampioen meer worden omdat we gelijk hebben gespeeld tegen Heerenveen. Er werd slap gespeeld, vooral de tweede helft. En ja, we hadden zeker 1 penalty moeten hebben, maar als we in het begin van het seizoen niet zo vaak heel knullig gelijk hadden gespeeld, waren we al kampioen geweest. Daar hebben we heel wat laten liggen!!

Maar aankomende zaterdag winnen we in breda bij NAC en een week later worden we thuis in de ArenA kampioen tegen Willen II.

Kijk dat zijn nog eens wijze woorden.
infamous psv
 infamous psv - zondag 21 april 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 19:01 schreef Guyt het volgende:
bedankt... jij ook Nenam :×
joduh
 joduh - zondag 21 april 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 21:20 schreef Ronald 1960 het volgende:

hahaha goed bezig ronnie
joduh
 joduh - zondag 21 april 2013 - 21:49   quote  deeplink  
pisvee wordt 2e.....beter!!!tiefuskakkies weer overal naast!!!!!!!!!!!!hahaha kutvolk!!!
Guyt
 Guyt - zondag 21 april 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 21:49 schreef joduh het volgende:
pisvee wordt 2e.....beter!!!tiefuskakkies weer overal naast!!!!!!!!!!!!hahaha kutvolk!!!
Joduhhhh ben het helemaal met je eens!!!!
Guyt
 Guyt - zondag 21 april 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 20:46 schreef soccer het volgende:

[..]

mooi he ;-)
Is maar wat je mooi vind ik kom liever op eigen kracht aan de punten dan dat de scheids een handje helpt.
soccer
 soccer - zondag 21 april 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 21:58 schreef Guyt het volgende:

[..]

Is maar wat je mooi vind ik kom liever op eigen kracht aan de punten dan dat de scheids een handje helpt.
Ik neem aan dat je ook stond te juichen dat Ajax doorging in de EL ten koste van city. Was ook dankzij de scheids ;-)
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 20:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet altijd in sommige spelers...zoals Boerrigter en Schone...en overdrijft weer met Eriksen die ook vaak te slap heeft gespeeld...
Ik ben overigens ook niet altijd positief geweest hoor...in de eerste helft van de competitie vond ik Blind soms waardeloos...maar ging gelukkig steeds beter spelen... en ook zeer zeker Sigthorsson want die heeft dit seizoen echt te weing laten zien als spits...
Niet tevreden zijn over bepaalde spelers of ze gewoon slecht vinden heeft helemaal niks te maken met positief zijn over Ajax..

Overdrijft weer met Eriksen??
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 21:57 schreef Guyt het volgende:

[..]

Zou voor Ajax toch echt beter zijn als PSV geen tweede wordt..
joduh
 joduh - zondag 21 april 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 22:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Interesseert me niks ouwe...... De tiefus ermee ok ?
joduh
 joduh - zondag 21 april 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 21:57 schreef Guyt het volgende:

[..]

Gaan we nu zoenen dan?????;-)
remco k
 remco k - zondag 21 april 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 22:47 schreef joduh het volgende:

[..]

Interesseert me niks ouwe...... De tiefus ermee ok ?
Voor jou wel, dat mag. Ik denk er anders over en denk over PSV wat jij van Feyenoord vind.
infamous psv
 infamous psv - zondag 21 april 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 22:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat, behoudens je haat...
remco k
 remco k - maandag 22 april 2013 - 09:25   quote  deeplink  
Eventuele transfers. En ik denk dat jullie je beter door een voorronde heen zullen boksen dan een van de andere clubs, en ik liever zie dat de rest in de EL uit zal komen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 april 2013 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 09:25 schreef remco k het volgende:
Eventuele transfers. En ik denk dat jullie je beter door een voorronde heen zullen boksen dan een van de andere clubs, en ik liever zie dat de rest in de EL uit zal komen.
ivm CL geld neem ik aan...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 22 april 2013 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 09:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

daar is een liedje over hé; money, money, money

(van ABBA, je kent ze wel ;-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 april 2013 door Ronald 1960 --
Guyt
 Guyt - maandag 22 april 2013 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 22:14 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ook stond te juichen dat Ajax doorging in de EL ten koste van city. Was ook dankzij de scheids ;-)
Die moet je ff uitleggen. AJAX is op eigen kracht langs City gekomen hoor.
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 april 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 10:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

daar is een liedje over hé; money, money, money

(van ABBA, je kent ze wel ;-))
Its a rich man's world...
soccer
 soccer - maandag 22 april 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 11:35 schreef Guyt het volgende:

[..]

Die moet je ff uitleggen. AJAX is op eigen kracht langs City gekomen hoor.
De laatste minuten niet gezien? Pingel niet gegeven ,goal onterecht afgekeurd voor buitenspel. 2 blunders van een scheidsrechter. Dus fouten worden niet alleen in de eredivisie gemaakt maar ook op CL niveau.
nora
 nora - maandag 22 april 2013 - 19:30   quote  deeplink  
Met buitenspel zijn wij zelf al een paar keer benadeeld wordt hier niks over gezegd en die pingel waar jij het over hebt was geen duidelijke handsbal maar een duel waar de ene scheidsrechter hem wel geeft en de ander niet maar het partijtje handbal wat Zoomer speelde kon elke slechtziende persoon zien,en is dus zeker niet tevergelijken met Manchester City.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 april 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet tevreden zijn over bepaalde spelers of ze gewoon slecht vinden heeft helemaal niks te maken met positief zijn over Ajax..

Overdrijft weer met Eriksen??
Niet tevreden zijn of soms sommige spelers afbranden zit wel degelijk verschil in...over Eriksen kan jij geen kwaad woord horen terwijl hij ook zeker steken laat vallen of te weinig laat zien over 90 minuten
Hij kan wel de meeste km lopen maar dat zegt niet alles...
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 april 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 20:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet tevreden zijn of soms sommige spelers afbranden zit wel degelijk verschil in...over Eriksen kan jij geen kwaad woord horen terwijl hij ook zeker steken laat vallen of te weinig laat zien over 90 minuten
Moet als supporter van de tegenstander jou hier wel een beetje gelijk in geven...
soccer
 soccer - maandag 22 april 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 19:30 schreef nora het volgende:
Met buitenspel zijn wij zelf al een paar keer benadeeld wordt hier niks over gezegd en die pingel waar jij het over hebt was geen duidelijke handsbal maar een duel waar de ene scheidsrechter hem wel geeft en de ander niet maar het partijtje handbal wat Zoomer speelde kon elke slechtziende persoon zien,en is dus zeker niet tevergelijken met Manchester City.
Volgens mij gaat het over de fouten die een scheidsrechter maakt ,niet alleen over buitenspel. Dus om nu de ene fout wel aan te halen en de andere niet is kort door de bocht. En natuurlijk zullen er altijd twijfel gevallen zijn waarbij het niet duidelijk te zien is of het wel of geen overtreding is. Wel of geen penalty ,wel of geen gele of rode kaart. Dus de ene partij zegt niet en de andere partij zegt wel. Dit maakt het spelletje juist zo mooi, het discuseren over deze gevallen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 22 april 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 16:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Its a rich man's world...
Ik zie het, jij kent ze ook ;-)
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 april 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 20:56 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik zie het, jij kent ze ook ;-)
Wie kent Bjorn en Agnetha nou niet. hahahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 22 april 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 20:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Wie kent Bjorn en Agnetha nou niet. hahahahaha
Ik niet....sorry
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 april 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik niet....sorry
Jij kent alleen rellen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 22 april 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 21:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jij kent alleen rellen
De laatste tijd ben ik hartstikke lief ouwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 april 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 19:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Van mij ook!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 april 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 20:53 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Moet als supporter van de tegenstander jou hier wel een beetje gelijk in geven...
Thanks....hehe...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 22 april 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 21:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De laatste tijd ben ik hartstikke lief ouwe
Een lieve ouwe relnicht.

Geintje gap ;-))
remco k
 remco k - maandag 22 april 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 09:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Yep, zeker omdat het zo is dat je in de EL net zo veel punten kan verzamelen als in de CL, dus maakt het voor het NL voetbal ook niks uit dat alleen Ajax daar speelt.. Daarbij als jullie ook maar een paar wedstrijden beter jullie best hadden gedaan, hadden we volgend jaar gewoon een extra plaats gehad in de CL, we staan namelijk vrij kort achter Rusland..
remco k
 remco k - maandag 22 april 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 18:54 schreef soccer het volgende:

[..]

De laatste minuten niet gezien? Pingel niet gegeven ,goal onterecht afgekeurd voor buitenspel. 2 blunders van een scheidsrechter. Dus fouten worden niet alleen in de eredivisie gemaakt maar ook op CL niveau.
2 keer onterecht buitenspel tegen Ajax in de eerste helft uit bij City zeker vergeten?? Ga je ook met twee man door op de keeper..

Madrid vorig jaar vergeten?? twee onterecht afgekeurde goals???
remco k
 remco k - maandag 22 april 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 20:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onzin, heb afgelopen weekend nog gezegd dat ie als een dweil speelde.. En wie zegt dat die KM alles zeggen dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Heerenveen (vrijdag 19 April 2013, 20:00): 1 - 1

0.0085608