|
|
Bosifyable
|
|
|
Het overdreven gebruik van uitroeptekens heeft me overgehaald. Ik geloof ook in de tweede plaats!!!1!!1!elf!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waarschijnlijk play off plek of niet. Als PSV 3 wordt en de beker wint, schuift de UEFA plaats door en hoeft Twente geen play-offs te spelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe raar het ook klinkt, mijn mening. Is dat feyenoord beter 3e kan worden. In de cl voorronde is de kans dat je uitgeschakeld wordt heel groot,en naar mijn weten moet je dan in de voorronde el. Als je 3e wordt plaats je jezelf direct voor puolefase el. Bovendien denk ik dat Feyenoord met alle komende verkoop perikelen niets te zoeken heeft in de cl. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je weet toch niet wat er terug komt, of weg gaat |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: als je nog steeds 10 miljoen schuld hebt,kun je verkopen wat je wil maar a keus zit er niet in.Plus dat je weer moet gaan bouwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuws gevolgd? Je opmerking is achterhaald |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Welk nieuws ik zit buiten Nederland |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Qua schulden. Zie schulden topic |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HERACLES ALS DE DOOD VOOR FEYENOORD-KERKHOF
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heb er zin an. Gelijk het nieuwe groene hazenpad testen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slechte naam, Feyenoorders die het hazenpad kiezen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Simpel een-tweetje die je kan maken met een 'hazenpad'. Wilde de opmerking al niet maken vanwege gezeik van tomson die zou volgen :') |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mij best. Jij kan er beter bij als ik dus kom jij dat bordje er even af slopen ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 09:33 schreef Bosifyable het volgende:Simpel een-tweetje die je kan maken met een 'hazenpad'. Wilde de opmerking al niet maken vanwege gezeik van tomson die zou volgen :') Vind jij heel erg he... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
5-0 4 maal pelle hahahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga er klaar voor zitten, met een lekker stokbroodje salami brie, glaasje gewurz traminer, en laat maar komen |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik heb trouwens nog consumptiemunten liggen. Weet iemand van jullie of die volgend jaar nog geldig zijn? Vind het anders zo zonde van het geld. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 11:39 schreef feyenoord!!! het volgende:Ik heb trouwens nog consumptiemunten liggen. Weet iemand van jullie of die volgend jaar nog geldig zijn? Vind het anders zo zonde van het geld. Eerste wedstrijd van het jaar meestal nog, of op de Open Dag. |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
volgens mijn je die consumptiemunten inleveren na de wedstrijd tegen nac |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kan ook, maar ik ga er niet meteen vanuit dat hij een seizoenkaart heeft en dus die wedstrijd aanwezig is. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
4 - 1 veel plezier zo meteen allemaal |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De enige mafmuts die dat voorspelt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
schaken toch sjonge jonge |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Schrijnend om te zien hoe Immers weer doorgaat met het missen van kansen.
Deze speler heeft IMO totaal niet het niveau wat een club als Feyenoord zou moeten nastreven.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 14:46 schreef Wim2 het volgende:Schrijnend om te zien hoe Immers weer doorgaat met het missen van kansen. Deze speler heeft IMO totaal niet het niveau wat een club als Feyenoord zou moeten nastreven.. Dat heb ik nou bij jou als supporter |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lekkere trap van die Goossens! Mooi! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Dat was ook mijn eerste gedachte..
Maarja, anders gaat de buitenwereld weer klagen dat we altijd bevoordeeld worden.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Prachtige goal van John Goossens! Deze jongen begint er aan te komen! Eindelijk iemand die een fatsoenlijke vrije trap kan nemen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 14:49 schreef Wim2 het volgende:[..] Dat was ook mijn eerste gedachte.. Maarja, anders gaat de buitenwereld weer klagen dat we altijd bevoordeeld worden.. Laat ze lekker onterecht klagen, jij doet niet anders. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
hou jij het maar op je gelijke spel wim2 NOT |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Volledig verdiende voorsprong natuurlijk.
Nu is het zaak om het goede niveau van de beginfase vast te houden! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het is ook prachtig voor John Goossens zelf. Hij heeft maanden wegens blessure leed niet kunnen spelen. Dan is scoren in een volle Kuip het beste medicijn! |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
quote: zie hier weer eens je negatieve reactie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 14:52 schreef Wim2 het volgende:Het is ook prachtig voor John Goossens zelf. Hij heeft maanden wegens blessure leed niet kunnen spelen. Dan is scoren in een volle Kuip het beste medicijn! Wat een onzin opmerking |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Post ik iets positiefs is het blijkbaar ook niet goed.. |
|
|
|