BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NAC Breda - Ajax (zaterdag 27 april 2013, 20:45): 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hjf
 hjf - maandag 22 april 2013 - 15:46   quote  deeplink  
Ik neem de eer om deze topic voor mijn rekening te nemen. Dit duel wordt beslissend voor het kampioenschap. Ajax moet winnen om het een week later af te kunnen maken en NAC Breda kan vrijuit voetballen, omdat er voor hen niets meer op het spel staat. Wat denken jullie.
Vermeer is terug van een schorsing en Frank de Boer zal zeker hem in het doel zetten. Ricardo is geschorst. Ik zou zeggen: Daley rechtsback en Nicolai linksback. Verder zou ik als RB Cuencaa posteren. Dat betekent Lasse op het middenveld in plaats van Poulsen.
Brandje
 Brandje - maandag 22 april 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 15:46 schreef hjf het volgende:
Ik neem de eer om deze topic voor mijn rekening te nemen. Dit duel wordt beslissend voor het kampioenschap. Ajax moet winnen om het een week later af te kunnen maken en NAC Breda kan vrijuit voetballen, omdat er voor hen niets meer op het spel staat. Wat denken jullie.
Vermeer is terug van een schorsing en Frank de Boer zal zeker hem in het doel zetten. Ricardo is geschorst. Ik zou zeggen: Daley rechtsback en Nicolai linksback. Verder zou ik als RB Cuencaa posteren. Dat betekent Lasse op het middenveld in plaats van Poulsen.
Zou ik niet doen want dan ga je je team op twee plekken wijzigen. Ik zou gewoon met Ligeon gaan spelen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 22 april 2013 - 16:14   quote  deeplink  
Als NAC vrij uit kan voetballen zou ik toch kiezen voor Derk Boerichter op rechts als je Schöne daar niet neer wil zetten, eerder dan Cuenca, die heeft gewoon te weinig ritme. Ik hoop ook dat Boerichter bij ajax kan blijven. Ik zie hem graag nog een jaar blijven en hoop dat hij zijn oude niveau weer kan halen. Dan heb je heel veel aan hem.

Ik denk trouwens dat het 1-4 wordt zaterdag avond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 april 2013 door Ronald 1960 --
hjf
 hjf - maandag 22 april 2013 - 16:23   quote  deeplink  
Daley heeft al eens een seizoen bij Groningen rechtsback gespeeld. Ligeon heeft imo nauwelijks of geen ervaring om onder deze druk in het eerste elftal te spelen. En Nicolai is in de ogen van Frank de Boer de linksback. Met Cuenca beginnen is niet verkeerd, omdat hij nu eenmaal makkelijk een mannetje passeerd. En Derk zou ik achter de hand houden mocht het nodig zijn (bijv. voor Cuenca).
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 22 april 2013 - 16:36   quote  deeplink  
Onder het motto; never change a winning team, zeg ik alleen wisselen indien nodig en Ligeon of een ander naast Alderweireld neer zetten en eventueel dan Cuenca zoals jij zou willen, maar dan moet hij wel topfit zijn en dat betwijfel ik dus. Vandaar mijn keus voor Boerichter eventueel in de plaats van Schöne op rechts
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 22 april 2013 - 17:31   quote  deeplink  
1-2 denk ik....

Wordt lastig daar, maar Nac is kwalitatief uiteindelijk niet goed genoeg
Als we deze winnen zijn we kampioen...
nora
 nora - maandag 22 april 2013 - 19:33   quote  deeplink  
Als wij gewoon er boven op knallen dan moet je die wedstrijd zeker winnen,mits de scheidsrechter wat anders in gedachten heeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 april 2013 - 22:26   quote  deeplink  
Gudelje en Lurling moet je neutraliseren....je moet niet achterover leunen....NAC moet je direct bij de strop pakken...want die achterhoede stelt niets voor...

In principe is dit de belangrijkste wedstrijd van dit seizoen....zo moeten ze die wedstrijd ook benaderen..alsof het Dortmund of City is...want als we deze wedstrijd winnen maken we het vrij eenvoudig af tegen Willem 2 thuis...en zijn we dus officieel kampioen...KOM OP AJAX GO FOR IT!!!!!
remco k
 remco k - maandag 22 april 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 16:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zou ik niet doen want dan ga je je team op twee plekken wijzigen. Ik zou gewoon met Ligeon gaan spelen.
Inderdaad, we herinneren allemaal denk ik nog de vorige wedstrijd dat van Rhijn niet speelde, Alderweireld rechtsback stond en Veltman centraal... Gewoon een positie voor een positie wisselen..
Enigma
 Enigma - dinsdag 23 april 2013 - 10:48   quote  deeplink  
Als we alles op de keper beschouwen is het in principe heel simpel wat er te doen staat: zes punten uit drie wedstrijden. Dat houdt niks anders in dan minimaal twee wedstrijden winnen omdat je dan zeker bent. Twee gelijke spelen geeft PSV de kans om ons alsnog voorbij te gaan of gelijk te komen en dus ook voorbij te gaan adhv doelsaldo. Twente vecht nergens meer voor, zijn al zeker van play offe en zullen net als AZ liever PSV wat gunnen dan ons en dus zullen de lampen in Enschede weinig problemen kennen. Hooguit Groningen maar aangezien van dijk bijna zeker naar PSV gaat is dat ook onzeker.

Dus op eigen kracht moet het gebeuren. Willem 2 thuis mag geen probleem zijn maar NAC en Groningen uit is wat anders. Omdat NAC nergens meer voor speelt liggen daar de meeste is kansen volgens mij.
Ik zou spelen in 3-4-3 Vermeer. Toby-niklas-Daley. Eriksen-schone-de jong-poulsen. Boerigter-Hoessen-Fischer.
Hierbij kan polsen fungeren als schakel tussen verdediging en middenveld en hou je twee creatieve spelers op middenveld. Liever nog zette ik in deze wedstrijd serero erin voor poulsen omdat ik denk dat Ajax geen andere keus heeft dan winnen en dus vol op aanval moet; niks meer en niks minder. Maar dat kan ook later. Babel is ook nog optie op rechts.

Ik vrees toch wel voor de titel omdat er nu echt gewonnen MOET worden en een heel seizoen hiervan afhangt. En de tik die Heerenveen uitdeelde kwam hard aan.. Daarom zal Ajax super scherp moeten zijn en zie ik liever Hoessen nu in spits dan sigthorsob omdat Hoessen meer oog heeft voor anderen. Kansen zullen er nu in moeten om NAC direct te demotiveren anders kan dit een heel moeilijke match worden.

Ik hoop, droom van een 0-3 dus daar gok ik op als Ajacied.. Als voetbalvolger houd ik echter mijn hart vast..
Zou er heen gaan maar dit keer doe ik het niet, ik kan zo slecht tegen geen winst van mij cluppie.. Ja weet ik, is onsportief en zo...
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 23 april 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 10:48 schreef Enigma het volgende:
Als we alles op de keper beschouwen is het in principe heel simpel wat er te doen staat: zes punten uit drie wedstrijden. Dat houdt niks anders in dan minimaal twee wedstrijden winnen omdat je dan zeker bent. Twee gelijke spelen geeft PSV de kans om ons alsnog voorbij te gaan of gelijk te komen en dus ook voorbij te gaan adhv doelsaldo. Twente vecht nergens meer voor, zijn al zeker van play offe en zullen net als AZ liever PSV wat gunnen dan ons en dus zullen de lampen in Enschede weinig problemen kennen. Hooguit Groningen maar aangezien van dijk bijna zeker naar PSV gaat is dat ook onzeker.

Dus op eigen kracht moet het gebeuren. Willem 2 thuis mag geen probleem zijn maar NAC en Groningen uit is wat anders. Omdat NAC nergens meer voor speelt liggen daar de meeste is kansen volgens mij.
Ik zou spelen in 3-4-3 Vermeer. Toby-niklas-Daley. Eriksen-schone-de jong-poulsen. Boerigter-Hoessen-Fischer.
Hierbij kan polsen fungeren als schakel tussen verdediging en middenveld en hou je twee creatieve spelers op middenveld. Liever nog zette ik in deze wedstrijd serero erin voor poulsen omdat ik denk dat Ajax geen andere keus heeft dan winnen en dus vol op aanval moet; niks meer en niks minder. Maar dat kan ook later. Babel is ook nog optie op rechts.

Ik vrees toch wel voor de titel omdat er nu echt gewonnen MOET worden en een heel seizoen hiervan afhangt. En de tik die Heerenveen uitdeelde kwam hard aan.. Daarom zal Ajax super scherp moeten zijn en zie ik liever Hoessen nu in spits dan sigthorsob omdat Hoessen meer oog heeft voor anderen. Kansen zullen er nu in moeten om NAC direct te demotiveren anders kan dit een heel moeilijke match worden.

Ik hoop, droom van een 0-3 dus daar gok ik op als Ajacied.. Als voetbalvolger houd ik echter mijn hart vast..
Zou er heen gaan maar dit keer doe ik het niet, ik kan zo slecht tegen geen winst van mij cluppie.. Ja weet ik, is onsportief en zo...
Vind het systeem omgooien geen goed idee.
Nac uit wordt idd erg lastig maar ik hou vast aan de 10 basisspelers en ligeon op van rhijn.
Misschien Babel voor Schone voor de snelheid.
nora
 nora - dinsdag 23 april 2013 - 12:53   quote  deeplink  
Rechtsback Ligeon en Schone voor Poulsen en Babel op rechts,en dan tot op de bodem gaan dan moet het goed komen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 23 april 2013 - 18:31   quote  deeplink  
Ik zat er de laatste keer goed naast :(
Deze keer maar een juiste voorspelling dus....

Ajax gaat zonder druk spelen, dit kunnen onze jongens gerust. Ik denk dan ook dat het gelijkspel tegen heerenveen een incident was en hé, we hebben genoeg kansen gehad tegen heerenveen en er werd niet eerlijk beoordeeld door de scheidsrechter, dus tegen nac hopen we op juiste beslissingen en zeg ik dat het 1-4 wordt.

Zaterdag eindelijk eens iemand op het leidseplein aanwezig??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 april 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 18:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik zat er de laatste keer goed naast :(
Deze keer maar een juiste voorspelling dus....

Ajax gaat zonder druk spelen, dit kunnen onze jongens gerust. Ik denk dan ook dat het gelijkspel tegen heerenveen een incident was en hé, we hebben genoeg kansen gehad tegen heerenveen en er werd niet eerlijk beoordeeld door de scheidsrechter, dus tegen nac hopen we op juiste beslissingen en zeg ik dat het 1-4 wordt.

Zaterdag eindelijk eens iemand op het leidseplein aanwezig??
Pffff...APIK,heeft je buurvrouw je account gehackt....ik herken je niet,zit helemaal geen wanklank in.
Ben niet op het Leidse.....mot ik 120 km rijden ouwe
remco k
 remco k - dinsdag 23 april 2013 - 22:41   quote  deeplink  
Gaat moeilijk worden zaterdag..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 april 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:
Gaat moeilijk worden zaterdag..
Tegen NAC ??? Wel een beetje vertrouwen houden in je eigen ploeg....voetballen zoals Bayern Munchen als een blok...daarna snel in de omschakeling afstraffen...nogmaals NAC zijn achterhoede stelt niet zoveel voor....denk niet dat wij in de problemen komen...wel Gudelje en Lurling goed in de gaten houden....
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 23 april 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 23:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tegen NAC ??? Wel een beetje vertrouwen houden in je eigen ploeg....voetballen zoals Bayern Munchen als een blok...daarna snel in de omschakeling afstraffen...nogmaals NAC zijn achterhoede stelt niet zoveel voor....denk niet dat wij in de problemen komen...wel Gudelje en Lurling goed in de gaten houden....
NAC stelt niks voor. mochten die 1 of meerdere punten halen dan is het puur aan Ajax zelf te wijten.. Hoop het wel natuurlijk ;).......
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 23 april 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pffff...APIK,heeft je buurvrouw je account gehackt....ik herken je niet,zit helemaal geen wanklank in.
Ben niet op het Leidse.....mot ik 120 km rijden ouwe
Niemand hackt APIK zn account pik, dat is iets dat zeker is, want met computers ben ik degene die verstand van zaken heeft... ;)
Ik probeer een wat serieuzere kerel te worden, maar aan jouw reactie te zien, moet ik dat maar weer vergeten...

We gaan winnen van dat tyfus nac, 1-4 gaan die losers van het veld en lurling gaat wat tandjes missen zaterdagavond, rond half 10!

Jalalalalalalaaaaa, APIK is de baaaaaaas.......jalalalalalalaaaaaaa APIK houdt van bami!!!!!!
joduh
 joduh - woensdag 24 april 2013 - 06:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 23:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Niemand hackt APIK zn account pik, dat is iets dat zeker is, want met computers ben ik degene die verstand van zaken heeft... ;)
Ik probeer een wat serieuzere kerel te worden, maar aan jouw reactie te zien, moet ik dat maar weer vergeten...

We gaan winnen van dat tyfus nac, 1-4 gaan die losers van het veld en lurling gaat wat tandjes missen zaterdagavond, rond half 10!

Jalalalalalalaaaaa, APIK is de baaaaaaas.......jalalalalalalaaaaaaa APIK houdt van bami!!!!!!
Ik probeer een wat serieuzere kerel te worden????????????????

Whagahahahahagahahahahahshahaha

Succes! Kafmees!!!!
joduh
 joduh - woensdag 24 april 2013 - 06:04   quote  deeplink  
1-1
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 24 april 2013 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2013 - 23:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

mag tie dan de 2e helft niet meer mee doen? de wedstrijd begint om 20.45 uur, dus dan is het rond half 10 pas rust .... ;-))
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 april 2013 - 16:45   quote  deeplink  
Jawel blaftekkel!! Zonder tandjes de tweede helft in....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 april 2013 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 06:04 schreef joduh het volgende:

[..]

Ik probeer een wat serieuzere kerel te worden????????????????

Whagahahahahagahahahahahshahaha

Succes! Kafmees!!!!
Jij gaat neer stinkhond!!

Geen grappen met mij zolang ik je niet als vriend zie!

Joduh, zullen wij vriendjes worduuuuh??

#%@*@$#% en nou winnen godverdomme!!!!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 24 april 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 16:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Jij gaat neer stinkhond!!

Geen grappen met mij zolang ik je niet als vriend zie!

Joduh, zullen wij vriendjes worduuuuh??

#%@*@$#% en nou winnen godverdomme!!!!
Je komt over als n vriendelijk mens..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 24 april 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 16:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jawel blaftekkel!! Zonder tandjes de tweede helft in....
welcome back, welcome back, welcome back , dat begint er weer op lijken, fijne jongen ;-))
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 april 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 21:38 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

welcome back, welcome back, welcome back , dat begint er weer op lijken, fijne jongen ;-))
Dat klinkt beter! ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 april 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 16:56 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je komt over als n vriendelijk mens..
At least as a human....

Ouwe gloeibol!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 april 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Hahahahaha.....je krijgt weer praatjes ouwe.....

X
X
X

2rqyk3o.jpg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 april 2013 - 23:49   quote  deeplink  
NAC-AJAX daar ging het toch over ???
Belangrijk mannen....
Ik zeg met Poulsen weer in de ploeg als CVM...altijd goed in grote wedstrijden... win je de wedstrijd.....even late zien wie de baas is....met fysiek dwing je toch iets af....zoals tegen PSV er vol ingaan dan winnen we dik in Breda zoals ook....Bayern en Dortmund....go for it!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 april 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - donderdag 25 april 2013 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2013 - 23:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:
NAC-AJAX daar ging het toch over ???
Belangrijk mannen....
Ik zeg met Poulsen weer in de ploeg als CVM...altijd goed in grote wedstrijden... win je de wedstrijd.....even late zien wie de baas is....met fysiek dwing je toch iets af....zoals tegen PSV er vol ingaan dan winnen we dik in Breda zoals ook....Bayern en Dortmund....go for it!!!!
Die speelde ook tegen Heerenveen Jack.
hjf
 hjf - donderdag 25 april 2013 - 10:07   quote  deeplink  
Het valt mij op hoe weinig van jullie een uitslag durven te voorspellen. Ik denk zelf 1-4. We zullen zaterdagavond net zo scherp zijn als tegen Pisvee. En aangezien NAC beduidend minder kwaliteit heeft dan Pisvee, zal de uitslag duidelijk in ons voordeel eindigen. Bij NAC zijn er slechts 2 spelers, die je moet uitschakelen en dat zijn Gudelj en Leurling, waarvan bij de laatste het altijd een 3 of een 9 is.
Enigma
 Enigma - donderdag 25 april 2013 - 11:12   quote  deeplink  
Maar PSV heeft een goede mat om op te spelen, in Breda ligt een keihard knollenveld waar zelfs de schapen van boer Harms niet normaal op kunnen lopen...
Enigma
 Enigma - donderdag 25 april 2013 - 11:14   quote  deeplink  
Voorts is NAC volledig opgeladen voor Ajax. Lurling stookt alles al aardig op.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 25 april 2013 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2013 - 10:07 schreef hjf het volgende:
Het valt mij op hoe weinig van jullie een uitslag durven te voorspellen. Ik denk zelf 1-4. We zullen zaterdagavond net zo scherp zijn als tegen Pisvee. En aangezien NAC beduidend minder kwaliteit heeft dan Pisvee, zal de uitslag duidelijk in ons voordeel eindigen. Bij NAC zijn er slechts 2 spelers, die je moet uitschakelen en dat zijn Gudelj en Leurling, waarvan bij de laatste het altijd een 3 of een 9 is.
ik vraag het me juist af of we zo scherp kunnen zijn!
het zal zeker wel nodig zijn!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 april 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2013 - 10:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Die speelde ook tegen Heerenveen Jack.
Jij bedoelde het woordje: weer....
Was taalkundig een foutje...excuse me!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 april 2013 - 23:45   quote  deeplink  
Jongens we praten over NAC waar gaat dit over ???
Enigma
 Enigma - vrijdag 26 april 2013 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2013 - 23:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Over wel of geen kampioen worden en NAC is gewoon een hele nare tegenstander, zeker uit, zeker op zo'n slecht veld en helemaal na een collectieve wanprestatie tegen Heerenveen..

Fijn dat jij er zo gerust op bent, haha. Ik niet, ben echt bang voor weer puntverlies en dat men de titel definitief vergooit. Zou zo jammer zijn en vooral onnodig. Maar natuurlijk hoop ik dat jij gelijk krijgt!!! Damn, ben in tijden niet zo nerveus geweest voor een wedstrijd van Ajax..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 april 2013 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2013 - 23:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dat zeg ik:

1-4
joduh
 joduh - vrijdag 26 april 2013 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 07:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat zeg ik:

1-4
Ronnie???? Je leert het nooit he?????? Het wordt 1-1 jonguh!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 april 2013 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 00:24 schreef Enigma het volgende:

[..]

Over wel of geen kampioen worden en NAC is gewoon een hele nare tegenstander, zeker uit, zeker op zo'n slecht veld en helemaal na een collectieve wanprestatie tegen Heerenveen..

Fijn dat jij er zo gerust op bent, haha. Ik niet, ben echt bang voor weer puntverlies en dat men de titel definitief vergooit. Zou zo jammer zijn en vooral onnodig. Maar natuurlijk hoop ik dat jij gelijk krijgt!!! Damn, ben in tijden niet zo nerveus geweest voor een wedstrijd van Ajax..
De titel is niet vergooid bij (punt)verlies. dan heb je nog twee (2) wedstrijden die je kan winnen!!
En uit ervaring weten we dat als het er in de competitie echt op aan komt, zeker de afgelopen twee (2) seizoenen, dat we dat heel goed aankunnen.!!

Ik zeg; KOP OP!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 april 2013 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 10:01 schreef joduh het volgende:

[..]

Ronnie???? Je leert het nooit he?????? Het wordt 1-1 jonguh!!
Ik ga jou afkorting en woorden gebruiken!

WZAWZDB

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE***+2
Enigma
 Enigma - vrijdag 26 april 2013 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 10:40 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

De titel is niet vergooid bij (punt)verlies. dan heb je nog twee (2) wedstrijden die je kan winnen!!
En uit ervaring weten we dat als het er in de competitie echt op aan komt, zeker de afgelopen twee (2) seizoenen, dat we dat heel goed aankunnen.!!

Ik zeg; KOP OP!!
Als het op de laatste wedstrijd aan moet komen, dus uit bij Groningen winnen, kun je het volgens mij wel shaken.
Vandaar dat ik denk dat Ajax niks minder dan winst morgen nodig heeft. Bij gelijkspel is de titel, nogmaals volgens mij, verspeeld.
Dan worden de lampen kampioen, tenzij die dit weekend tegen Groningen schade oplopen.

En vergeet Feijenoord nog steeds niet. Die hebben het makkelijkste programma; twee thuis en één uit.

Mochten wij alsnog dan de titel verspelen laat hem dan in hemelsnaam naar Feijenoord gaan. Niet naar Eindhoven, laat ze daar eerst maar eens
op eigen kracht wat doen. 1 ding spreekt over een jaar of twee voor hun; dan staat er een goede oud speler voor de groep met een prima karakter. Snap niet wat Cocu daar doet, jammer voor hem.
jodocus
 jodocus - vrijdag 26 april 2013 - 15:18   quote  deeplink  
mijn god staat die Cuenca dr weer in , nou weg kampioentjes
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 26 april 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 15:18 schreef jodocus het volgende:
mijn god staat die Cuenca dr weer in , nou weg kampioentjes
alleen bij de selectie, denk dat Schöne gewoon weer in de basis begint.
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2013 - 21:32   quote  deeplink  
Die Cuenca is gewoon echt een hele goede voetballer, de Boer laat Boerrigter cht niet voor niets buiten de selectie..
Mike¥¥
 Mike¥¥ - zaterdag 27 april 2013 - 19:06   quote  deeplink  
Gas erop , 0-4
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 27 april 2013 - 20:17   quote  deeplink  
mijn gevoel zegt 1-2...
Mike¥¥
 Mike¥¥ - zaterdag 27 april 2013 - 20:38   quote  deeplink  
Babel weer in de basis
gun hem wel een lekkere wedstrijd
zoals hij het seizoen begon
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 27 april 2013 - 20:48   quote  deeplink  
Tis nog niet echt los, vanuit ajax oogpunt...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 27 april 2013 - 20:56   quote  deeplink  
Heel erg slap dit....

Waarom dan geen Poulsen???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NAC Breda - Ajax (zaterdag 27 april 2013, 20:45): 0 - 2

0.0064110