|
|
NatjosFC
|
|
|
Winnen geen enkele 2e bal.. missen de power... Te groot veld.... we lijken wel vermoeid... |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
het veld is ook slecht maar ja heeft nac ook last van, let op 2e helft gaat het gebeuren, nac valt dan helemaal terug, ajax slaat dan toe |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd, een slechte instelling, ongeconcentreerd.. Heel erg slecht dit, gewoon KUT.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap er werkelijk waar geen fuck van waarom Schone speelt, want die speelt echt als een natte krant op die positie, grijpt nergens goed in... De rest van het elftal speelt ook gewoon kut...
Snap ook totaal niet waarom er niet eerder druk gezet wordt, er wordt geen druk gezet op de laatste linie, en dat is gewoon dom aangezien het juist op dit veld de makkelijkste manier is om tot kansen te komen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 21:33 schreef remco k het volgende:Ik snap er werkelijk waar geen fuck van waarom Schone speelt, want die speelt echt als een natte krant op die positie, grijpt nergens goed in... De rest van het elftal speelt ook gewoon kut... Snap ook totaal niet waarom er niet eerder druk gezet wordt, er wordt geen druk gezet op de laatste linie, en dat is gewoon dom aangezien het juist op dit veld de makkelijkste manier is om tot kansen te komen Helemaal mee eens Remco... Had ook liever Poulsen gezien, zal Cuenca nog komen???
Verwacht Danny al wel vroeg.... |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
het veld is echt erg slecht, maar ja wat ik net al vertelde nac heeft er ook last van, en ja ajax speelt erg slecht, maar denk echt dat de 2e helft ajax er beter uit komt, conditie van ajax is veel beter, en dan op zo veld moet ajax er beter uitkomen |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 21:37 schreef toppertje het volgende:het veld is echt erg slecht, maar ja wat ik net al vertelde nac heeft er ook last van, en ja ajax speelt erg slecht, maar denk echt dat de 2e helft ajax er beter uit komt, conditie van ajax is veel beter, en dan op zo veld moet ajax er beter uitkomen Waarom zou ajax' conditie beter zijn?
Wehebben al wel zn 45 wedstrijden gespeeld denk ik... |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 21:39 schreef NatjosFC het volgende:[..] Waarom zou ajax' conditie beter zijn? Wehebben al wel zn 45 wedstrijden gespeeld denk ik... daarom juist |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Tis ook een keer op hé... |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
Ajax valt mij zwaar tegen gaan ze dit dan echt uit handen geven? Over 45 min geen enkele uitgespeelde kans gecreeerd terwijl je weet wat er moet gebeuren in deze fase van de competitie? Ze zetten idd totaal geen druk op de defensie van NAC en het tempo is veel te laag onbegrijpelijk dit.... klootzakken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 april 2013 door Ciler -- |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
quote: als je bij ajax voetbalt mag het nooit op zijn, in duitsland en engeland spelen ze meer , en sommigen bij ajax willen tog daar na toe, dus komt goed 2e helft |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaa wat zij ik je |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Je had gelijk man!!! Maar wacht ff
Jjjjaaaaaaaaaaaaa!!!!! Yyyeessss, heerlijk dit!!! |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
hij en ik nemen elke keer een nieuwe hahahah heerlijk heinenken op ajax |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
quote: ook goed 0 - 2 nog 1 hahahahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 april 2013 door toppertje -- |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 21:31 schreef remco k het volgende:Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd, een slechte instelling, ongeconcentreerd.. Heel erg slecht dit, gewoon KUT.. en nu hahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
WZAWZDB.........Proost Joduh !!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
Ze hebben natuurlijk weer een donderspeech in de rust gehad van Frank want nu kan het ineens wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 april 2013 door Ciler -- |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vind ligeon niet eens zo slecht.... |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
quote: nee zeker niet, klinkt nu meschien raar en nu het 0 - 2 staat denk je meschien jaja makelijk zeggen nu maar tog had ik echt een goed gevoel en ben blij dat me gevoel goed was ach blij wist het gewoon proost allemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 april 2013 door toppertje -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Dit geeft ook gevoel natuurlijk, biertje durbij.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Renato is vermist man... |
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
quote: nee hij is na zeist toe de schaal halen en alvast na amsterdam brengen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
gefeliciteerd allemaal, zit wel goed deze wedstrijd, volgende week GROOT feest 32e keer, heb geen seizoenskaart en ook geen andere kaartje maar ben er wel bij maar dan buiten de arena in het cafe hahahahahahaa
|
|
|
|
toppertje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Aha, dat zal 't zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die heeft een ban hier |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Huldiging ajax maandag 6 mei, wanneer is het kampioensfeest? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Laat maar hij is al gevonden:-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dat kan niet meer fout gaan. Alvast gefeliciteerd jongens. Toch het mooist als je in je eigen stadion kampioen wordt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 22:53 schreef Els het volgende:Dat kan niet meer fout gaan. Alvast gefeliciteerd jongens. Toch het mooist als je in je eigen stadion kampioen wordt. Dank je meis...en nog mis ik wat van je ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben hem nooit kwijt geweest...........Pffff is geen nederlands volgens mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 22:53 schreef Els het volgende:Dat kan niet meer fout gaan. Alvast gefeliciteerd jongens. Toch het mooist als je in je eigen stadion kampioen wordt. Van jou neem ik ze graag in ontvangst. Maar we zijn er nog niet. Hoe je het ook went of keert, we hebben nog 3 punten nodig. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 23:47 schreef remco k het volgende:[..] Van jou neem ik ze graag in ontvangst. Maar we zijn er nog niet. Hoe je het ook went of keert, we hebben nog 3 punten nodig. haha,nummer 1 tegen nummer 18..alles ajax,alles vibrerend,ajax kampioen...
meer dan 50000 man,ajax in de Arena......
meer dan 50000 duizend vlaggen, rood en wit.........
3 punten? tsssss |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij is het geen leugen dat we ze nog nodig hebben toch??? |
|
|