|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax ???......en hoe was het |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke....deed APIK mee?? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
tweede helft jager.eerste helft prooi |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Allebij.....tof man
WZAWZDB |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
bahbah.....foei,schaam je |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLELELELELELELELELELELELELELELELELEELELELELELELELELELELLEELLELELEELLELELEWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Gefeliciteerd mannen hij is zo goed als binnen HEEEEERLIJKKK |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Op een minuutje na in de eerste helft was er helemaal niks aan net handje. Nac en met name dat enge ventje(Lurling) heeft zich de eerste helft helemaal kapot gelopen en de tweede helft was het net een training en was ajax heer en meester. Was gewoon tactisch een prima wedstrijd Tegenstander kapotspelen heet zoiets |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Proost grote vriend! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Was een draak van een wedstrijd eigenlijk ...... Dat ene tiefusventhe hoeft ook niet een daggie te gaan shoppen in Amsterdam denk ik.......die zat heel de week het hele elftal al op te jutten voor deze wedstrijd......32 wedstrijden per jaar speelt hij normaal En Alleen tegen ons toont hij altijd dit gedrag......... Beetje gefrustreerd gassie.... Ligt nu te huilie in bedje met zijn Suske en Wiske boekie....... Snel vergeten dit potje en opmaken voor volgende week!!!! Kan nie fout meer gaan! Hulde voor Frankie !!! WZAWZDB |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
In eigen huis kampioen worden wat wil je nog meer... Frankie flikt het weer.... Een paar jaar geleden verloren we dit soort potjes... En nu is er vechtlust en teamspirit...frankie ga zo door... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Vond wederom het eindresultaat bij hem iets wat te wensen overlaat..... |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
Ik hoop dat ie nog een seizoen blijft...kan alleen maar beter worden |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik ook Hippy!! Of misschien een andere van Barcs, die deulofeu ofzo... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Cucenca is een godsgeschenk voor Ajax dit zijn de Ajax voetballers die we er zeker tussen moeten hebben,geen eenheids worsten die lopen op andere velden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Cuenca laat zeker zien veel kwaliteit te hebben maar het rendament is tot nu toe vrijwel nul. Maar zijn passeeracties gister waren prima, nu alleen nog daaruit goals maken.
Overigens waren zijn andere 4 wedstrijden voor Ajax weinig overtuigend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
2 Assists in de minuten die hij heeft gemaakt, en dat zijn niet zo heel veel minuten geweest... Ik vind dat ie te weinig heeft gespeeld om hem op zijn rendement te beoordelen.. Is eigenlijk ook nog niet echt fit geweest bij Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zowel hij als Fischer zijn 2 buitenspelers waar heel veel dreiging vanuit gaat, hierdoor zal het altijd zo zijn dat Siggie meer ruimte zal krijgen evenals onze aanvallende middenvelders..
Ik zeg nog een jaar blijven.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
2 assists? Weet niet waar je die 2e vandaan haalt maar hij heeft er bij mijn weten slecht 1 op z'n naam staan. |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
Maar heeft nog wel te weinig gespeeld |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En toch, voor iemand met 16 wedstrijden bij Barca 1 vind ik dat hij, ondanks de tussentijdse blessure en het terugkomen van een lange blessure, niet sterk is begonnen. Kwaliteit heeft hij echt wel, maar dat moet wel rendament opleveren, zeker bij een huurling die je misschien maar 17 wedstrijden (of minder) in totaal ter beschikking hebt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat het een fout is geweest om te denken dat ie 100% wedstrijd fit was, dat was ie namelijk niet, dat hij dan niet zijn Barca vorm laat zien mag je hem niet aanrekenen..
Nogmaals, ik hoop dat ie er volgend seizoen nog bij is.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Blij dat we de drie punten hebben gepakt mannen en dat we daardoor de schaal pakken volgende week....we hebben dit seizoen alleen maar gedomineerd...alleen aanvallend vond ik ons minder als de voorgaande twee seizoenen...we kunnen wel een goede spits hebben staan maar dan moet hij wel ballen op maat krijgen...al was onze spits ook niet van hoog niveau...tikkie takkie of te wel het rondspelen was dit seizoen zeer goed verzorgd...tegenstander kwam daardoor niet veel aan de bal...alleen de laatste pass of steekbal was van minder niveau of onze spits stond niet goed...daardoor hebben we geen grote uitslagen weg kunnen zetten....moet volgend seizoen beter...want dan winnen we thuis met minmaal 4 goals elke wedstrijd...voorin waren we te slordig....maar toch worden we weer kampioen...zeg het maar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben het met je eens voor een groot deel Jack..
Aanvallend hebben we minder gescoord, maar wel vrijwel iedere wedstrijd heel veel kansen gemist, dat geld voor iedere aanvallende speler die we hebben..
Wel vind ik dat we meer mooi uitgespeelde goals hebben gemaakt, veel meer dan de afgelopen 2 seizoenen..
Wat ook zo is, is dat we eigenlijk weer vrijwel een heel seizoen zonder echte spits hebben gespeeld, dat Fischer een aankomend talent is en dat we eigenlijk het hele seizoen geen goede rechtsbuiten hebben gehad..
Fischer verwacht ik volgend seizoen heel veel van, ik denk dat ie er dan zeker 20 gaat maken en datzelfde moet eigenlijk gelden voor Siggie, die moet namelijk nu echt.. Als we dan een goede rechtsbuiten hebben komend seizoen, persoonlijk hoop ik vurig op Cuenca nog een seizoen.. Dan moet het wel zo zijn dat onze 3 voorwaartse spelers er minimaal 50 samen moeten gaan maken.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ben het met jou volledig eens....alleen heb ik nog steeds mijn twijfels over
Sigthorsson...jammer dat we geen super goede spits hebben staan...dei andere
teams hadden veel verder achterstand gehad als ze geen Pelle, Finbogasson
of Bony gehad hadden...eens dat we met Cuenca verder moeten gaan..tenmisnte als hij wilt
blijven...maar wat te doen met Babel ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 18:04 schreef remco k het volgende:Ik ben het met je eens voor een groot deel Jack.. Aanvallend hebben we minder gescoord, maar wel vrijwel iedere wedstrijd heel veel kansen gemist, dat geld voor iedere aanvallende speler die we hebben.. Wel vind ik dat we meer mooi uitgespeelde goals hebben gemaakt, veel meer dan de afgelopen 2 seizoenen.. Wat ook zo is, is dat we eigenlijk weer vrijwel een heel seizoen zonder echte spits hebben gespeeld, dat Fischer een aankomend talent is en dat we eigenlijk het hele seizoen geen goede rechtsbuiten hebben gehad.. Fischer verwacht ik volgend seizoen heel veel van, ik denk dat ie er dan zeker 20 gaat maken en datzelfde moet eigenlijk gelden voor Siggie, die moet namelijk nu echt.. Als we dan een goede rechtsbuiten hebben komend seizoen, persoonlijk hoop ik vurig op Cuenca nog een seizoen.. Dan moet het wel zo zijn dat onze 3 voorwaartse spelers er minimaal 50 samen moeten gaan maken.. 20 goals van Fischer vind ik wel erg veel... maar als ie er 20 maakt zullen de clubs voor hem in de rij staan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ben het met jou volledig eens....alleen heb ik nog steeds mijn twijfels over Sigthorsson...jammer dat we geen super goede spits hebben staan...dei andere teams hadden veel verder achterstand gehad als ze geen Pelle, Finbogasson of Bony gehad hadden...eens dat we met Cuenca verder moeten gaan..tenmisnte als hij wilt blijven...maar wat te doen met Babel ?? Babel doet het dit seizoen in mijn ogen na de winterstop beter als invaller dan basisspeler.. Daarnaast maar de vraag of hij wil blijven, al met al denk ik niet dat hij zich in de kijker heeft gespeeld voor een mooie club in het buitenland.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 20:59 schreef NatjosFC het volgende:[..] 20 goals van Fischer vind ik wel erg veel... maar als ie er 20 maakt zullen de clubs voor hem in de rij staan... Ik denk dat ie het gaat halen, die jongen komt zo vaak voor de goal, als ie daar iets beter mee omgaat haalt ie het vrij gemakkelijk.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 21:12 schreef remco k het volgende:[..] Babel doet het dit seizoen in mijn ogen na de winterstop beter als invaller dan basisspeler.. Daarnaast maar de vraag of hij wil blijven, al met al denk ik niet dat hij zich in de kijker heeft gespeeld voor een mooie club in het buitenland.. Ben ik helemaal mee eens...ik denk dan ook dat hij hoopt op verlenging bij Ajax..ik denk
overigens dat de Boer niet met hem doorgaat....maar ook niet met Sana en Lukoki...denk zelf
dat er een nieuwe rechtsbuiten gekocht wordt...
|
|
|
|
nora
|
|
|
Babel heeft ook een tijd niet gespeeld en is in mijn ogen zeker een versterking voor Ajax sterk aan de bal houd overzicht voor het doel techn/een voldoende een bikkel hard schot kortom niet verkeerd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 22:08 schreef nora het volgende:Babel heeft ook een tijd niet gespeeld en is in mijn ogen zeker een versterking voor Ajax sterk aan de bal houd overzicht voor het doel techn/een voldoende een bikkel hard schot kortom niet verkeerd. Babel en overzicht?? Zeer beperkte voetballer met een hele zwakke techniek. Mag van mij weer weg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel overzicht maar totaal geen techniek. Kan geen bal goed aannemen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vind de aannames van Sigi ook vrij zwak overigens... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt...daarin is Hoessen beter... |
|
|
|
|
Hippy2.0
|
|
|
Ik vind hoessen ook een completere spits... Hij doet me aan kluivert denken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeer zeker Hippy...eindelijk iemand die het ook zo ziet...haha... de combinatie Fisher/Hoessen loopt ook lekkerder...weten elkaar goed te vinden....komt goed volgend seizoen.. |
|
|
|