BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Van den Herik, Been en Beenhakker niet welkom'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 april 2013 - 16:40   quote  deeplink  
'Van den Herik, Been en Beenhakker niet welkom'

600x400-vi-269427.jpg

Leo Beenhakker, Mario Been en Jorien van den Herik zijn niet welkom in De Kuip wanneer Feyenoord een thuiswedstrijd afwerkt. De huidige directe werkt dit volgens Beenhakker tegen. 'De deur richting Feyenoord is hermetisch gesloten. Ik heb hem dicht gegooid. Het is net wat Mario Been vorige week vertelde in een interview, er zijn wat mensen waar ik niks meer mee te maken wil hebben. Die houden mij, Mario en bijvoorbeeld ook Van den Herik weg uit het stadion.'

'Het is niet alleen zonde, maar het doet ook pijn,' vervolgt Beenhakker tegenover VI Radio. 'Ik ben geboren in de schaduw van het stadion en heb er vanaf 1976 voor het eerst gewerkt. Prachtige tijden met de club meegemaakt. Het hoogtepunt van mijn carrière is dat ik op de Coolsingel heb gestaan in 1999. Op dit moment voel ik me zeker niet thuis bij Feyenoord, maar ik zit wel elk weekend op het randje van de bank als ze spelen. Ik gun ze het allerbeste.'
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 april 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Vreemde gang van zaken..elke Feyenoorder is toch welkom..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 april 2013 - 16:47   quote  deeplink  
Lijkt mij ook..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 april 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 16:40 schreef RenatoBos het volgende:
Vreemde gang van zaken..elke Feyenoorder is toch welkom..
Vind je met vd Herik die ons aan de rand van de afgrond heeft gebracht?
Dat vab Mario Been en Leo Beenhakker begrijp ik ook niet , maar zij zeggen zelf dat ze niet naar de kuip gaan zolang er bepaalde mensen aan het roer staan! Dan is het toch niet zo raar dat ook zij dan niet meer welkom zijn zolang die mensen aan het roer staan ...
Ik heb er geen moeite mee, is alleen beter om zo de rust te bewaren !
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 april 2013 - 17:11   quote  deeplink  
Oud zeer.
Zal vast wel wat gebeurd zijn, van beide kanten niet pluis.

Verder herhalende grammofoonplaat-gedoe.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 april 2013 - 17:19   quote  deeplink  
Eens wij weten half van wat er gebeurt is destijds..
freduc
 freduc - vrijdag 26 april 2013 - 17:29   quote  deeplink  
al weten we de helft wat die been heeft uitgespookt , is dat al veel te veel en dan nog de onschuld uit hangen als ie op non actief gesteld wordt , een eng mannetje met die beenakker erbij ook zo'n toneelspeler
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 april 2013 - 17:31   quote  deeplink  
Feyenoorders in hart en nieren..!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 april 2013 - 18:07   quote  deeplink  
Spreekt zichzelf tegen.

quote:
Leo Beenhakker, Mario Been en Jorien van den Herik zijn niet welkom in De Kuip wanneer Feyenoord een thuiswedstrijd afwerkt. De huidige directe werkt dit volgens Beenhakker tegen. 'De deur richting Feyenoord is hermetisch gesloten. Ik heb hem dicht gegooid. Het is net wat Mario Been vorige week vertelde in een interview, er zijn wat mensen waar ik niks meer mee te maken wil hebben. Die houden mij, Mario en bijvoorbeeld ook Van den Herik weg uit het stadion.'
Wat is t nou, blijf je weg of mag je niet naar binnen. Heb jij de deur dicht gegooid of is je de deur gewezen...

Belangrijkste vraag: who cares?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2013 door Stylzz --
lord - adonis
 lord - adonis - vrijdag 26 april 2013 - 18:07   quote  deeplink  
dat ze feyenoorders zijn ja, maar hun uitingen tegenover anderen en niet in de spiegel willen kijken. maakt je in ieder geval niet geliefd.
daarnaast lijkt het me sterk dat het huidige bestuur wie dan ook weert uit de kuip.
als ze dat doen is het alleen maar in belang van Feyenoord en niets anders. vergeet niet zodra Been wat zegt dat beenhakker een week later ook moet reageren alles tegen Feyenoord en nooit over hun zelf, want laten we eerlijk wezen zo goed hebben ze het toch niet gedaan.

dus laat maar kletsen die beentjes.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 april 2013 - 18:11   quote  deeplink  
We weten te weinig van de achtergronden.
Ze missen Feyenoord. Advies: koop een kaartje op vakkie weet-ik-veel. Daar zul je de directie niet tegenkomen.

Zeurpieten.
tomson
 tomson - vrijdag 26 april 2013 - 18:54   quote  deeplink  
Een stadionverbod dus ?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 april 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Zou ik ze vanaf nu geven.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 april 2013 - 19:05   quote  deeplink  
Of een avondje beffen bij Wim2.
Alexi
 Alexi - vrijdag 26 april 2013 - 19:18   quote  deeplink  
Je hoort het verhaal van 1 kant,
alles heeft een rede....
Als ik naar de Kuip wil houd niemand mij tegen en zo zijn er nog meerdere lijkt mij!

Zeurpieten,ja!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 april 2013 - 23:35   quote  deeplink  
.
van geil
 van geil - zondag 12 mei 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 23:35 schreef RenatoBos het volgende:
.
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Van den Herik, Been en Beenhakker niet welkom'









0.0054409