BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen verlengt contract als transfer in de zomer uitblijft

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 26 april 2013 - 19:59   quote  deeplink  
Christian Eriksen maakte op 17 januari 2010 zijn competitiedebuut namens Ajax tijdens het uitduel met NAC Breda (1-1) en ruim drie jaar later - en meer dan honderd wedstrijden in de Eredivisie verder - keert de 21-jarige middenvelder terug in het Rat Verlegh Stadion. Of het zijn laatste bezoek aan de Bredanaars is in het shirt van de Amsterdammers laat hij in het midden.

240066_EriksenVI01_1024_205x200.jpg

Afgelopen winterstop gaf Ajax-trainer Frank de Boer aan dat hij denkt dat Eriksen na dit seizoen vertrekt. Eerder deze week werd zijn naam genoemd als mogelijke opvolger van Mario Götze, die Borussia Dortmund inruilt voor Bayern München. 'Ik heb het gelezen. Het is mooi dat ze mij met zo'n goede club in verband brengen. Maar ik ben nu echt maar met één ding bezig.'

'Ik wil kampioen worden en daarna kijken we wel. En ik ga mijn contract verlengen als er niets gebeurt. Ik heb zo veel aan Ajax te danken. Ik wil hier niet transfervrij weg', besluit Eriksen.

Maar eerst wacht NAC Breda. 'Uit naar NAC blijft speciaal voor me', vertelt Eriksen aan het ANP. 'Daar is het toch begonnen. En het kan nog specialer worden. Want het is duidelijk dat we daar nu goede zaken kunnen doen.' Zondag over een week kan Ajax thuis kampioen worden tegen Willem II als het zaterdag bij NAC zegeviert. 'Met alle respect voor de tegenstander, maar dat is natuurlijk wel de bedoeling.'

'Ik heb ook wel vertrouwen in een goede afloop', vervolgt de Deen. 'We hebben de laatste maanden vaak goed gevoetbald. Vorige week tegen Heerenveen (1-1, red.) was het vooral na rust niet best. Maar ik denk niet dat we twee keer op rij verzaken. Volgens mij hebben we de laatste jaren aangetoond dat we er juist op belangrijke momenten vaak staan. Daar hou ik me aan vast.'

Eriksen gaf afgelopen zomer aan een belangrijkere rol te willen spelen bij Ajax. 'Dat heb ik volgens mij wel waargemaakt', vindt de middenvelder. Hij speelde een belangrijke rol in de wedstrijden tegen Feyenoord, PSV en FC Twente. 'Maar hier en daar moet er nog wel een foutje uit mijn spel.'

aangezien hij zó belangrijk is en dit geen gerucht is heb ik er een speciaal topic voor aangemaakt Boudje:)

ik hoop zelf dat hij verlengt, al zou er natuurlijk wel interesse zijn in een speler met nog 1 jaar contract. ik denk dat we rustig moeten afwachten en nog steeds moeten blijven proberen zijn contract te verlengen...

denk dat een verlenging van Eriksen de beste handeling van Overmars tot nu toe zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2013 door NatjosFC --
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2013 - 21:33   quote  deeplink  
Bron?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 26 april 2013 - 21:53   quote  deeplink  
sorry Remco...
VI.nl

http://www.vi.nl/nieuws/240066/Eriksen-verlengt-contract-als-transfer-in-de-zomer-uitblijft.htm
remco k
 remco k - zaterdag 27 april 2013 - 00:31   quote  deeplink  
Wou het artikel ff lezen.
hjf
 hjf - zaterdag 27 april 2013 - 12:18   quote  deeplink  
Deze jongen is na dit artikel nog meer in mijn acht gestegen. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen. En als ik eerlijk ben, dan vind ik nog niet dat hij aan een transfer toe is naar één van de grote competities. Als ik hem mocht adviseren, dan zou ik zeggen: Christian blijf nog minimaal 2 jaar in Amsterdam. Je kunt je daar nog verder door ontwikkelen onder leiding van trainers (Bergkamp), die zich in het verleden hebben bewezen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 27 april 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2013 - 12:18 schreef hjf het volgende:
Deze jongen is na dit artikel nog meer in mijn acht gestegen. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen. En als ik eerlijk ben, dan vind ik nog niet dat hij aan een transfer toe is naar één van de grote competities. Als ik hem mocht adviseren, dan zou ik zeggen: Christian blijf nog minimaal 2 jaar in Amsterdam. Je kunt je daar nog verder door ontwikkelen onder leiding van trainers (Bergkamp), die zich in het verleden hebben bewezen.
hij zegt eigenlijk gewoon dat ie vertrekt hoor, want Ajax zal in de transferperiode met hem moeten verlengen want als ze
dat niet hebben ze nog geen zekerheid dat ie blijft en gaat ie voor 4 miljoen weg in de winter...
remco k
 remco k - zaterdag 27 april 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2013 - 17:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij zegt eigenlijk gewoon dat ie vertrekt hoor, want Ajax zal in de transferperiode met hem moeten verlengen want als ze
dat niet hebben ze nog geen zekerheid dat ie blijft en gaat ie voor 4 miljoen weg in de winter...
Hij zegt dat als de juiste club deze zomer niet komt dat hij dan verlengt.
bahbah
 bahbah - zaterdag 27 april 2013 - 23:57   quote  deeplink  
we spelen weer cl....geen nood dus....
bahbah
 bahbah - zondag 28 april 2013 - 00:02   quote  deeplink  
die gaat niet dus
Hippy2.0
 Hippy2.0 - zondag 28 april 2013 - 08:10   quote  deeplink  
Nog een jaartje ajax zal hem goed doen...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 april 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2013 - 23:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij zegt dat als de juiste club deze zomer niet komt dat hij dan verlengt.
Maar hij vindt xelfs Liverpool al goed....

En volgens mij is dat vrij concreet...
nora
 nora - zondag 28 april 2013 - 11:43   quote  deeplink  
Liverpool is alleen historie en heel veel geld niet verkeerd maar speelt geen CL dus lijkt mij het overdenken waard.
remco k
 remco k - zondag 28 april 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 10:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar hij vindt xelfs Liverpool al goed....

En volgens mij is dat vrij concreet...
Zelfs Liverpool is wel een beetje denigrerend, die club heeft een paar slechte jaren achter de rug, maar is denk ik wel op de weg terug...
Hippy2.0
 Hippy2.0 - zondag 28 april 2013 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelfs Liverpool is wel een beetje denigrerend, die club heeft een paar slechte jaren achter de rug, maar is denk ik wel op de weg terug...
Eens...is gewoon 1 van de grootste clubs van engeland...
Komt bij dat ze leuk voetbal spelen met een trainer die het nederlandse systeem aanhoudt...
Combinatie voetbal en geen lange ballen
remco k
 remco k - zondag 28 april 2013 - 16:46   quote  deeplink  
Overigens denk ik wel dat ie weggaat hoor, het zou in mijn optiek beter zijn om nog een jaar te blijven, ik denk dat de Jong er meer klaar voor is om een mooie transfer te maken.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 april 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ja... ik weet niet....
Ze draaien toch wel een beetje op Suarez daar... ook die Gerrard wordt weer ouder...
Vindt ze niet zo sterk eigenlijk, ook wel beetje pech met de aankopen laatste jaren...

Al hoewel dit jaar Sturridge en Coutinho wel goed waren...
remco k
 remco k - zondag 28 april 2013 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 19:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ze draaien toch wel een beetje op Suarez daar... ook die Gerrard wordt weer ouder...
Vindt ze niet zo sterk eigenlijk, ook wel beetje pech met de aankopen laatste jaren...

Dat eerste is dit weekend bewezen niet waar te zijn...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 april 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 19:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat eerste is dit weekend bewezen niet waar te zijn...
omdat ze 1 wedstrijd zonder Suarez nu winnen?
kom op... Vitesse heeft ook wel is gewonnen zonder Bony....
remco k
 remco k - zondag 28 april 2013 - 20:30   quote  deeplink  
Heb je het spel ook gezien??
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 april 2013 - 20:55   quote  deeplink  
van Liverpool of Vitesse?
remco k
 remco k - zondag 28 april 2013 - 21:11   quote  deeplink  
Liverpool, daar hadden we het over..
Brandje
 Brandje - zondag 28 april 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 19:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat beleid van die club klopt gewoon geen moer vam. Ze geven kapitalen uit aan middelmatige spelers zoals die Carrol die er niet zo heel veel van kan.
Maar neemt niet weg dat Liverpool samen met ManU wel de club van Engeland is alleen doodzonde dat de leiding er zo'n zooitje van maakt
Brandje
 Brandje - zondag 28 april 2013 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2013 - 19:59 schreef NatjosFC het volgende:
Christian Eriksen maakte op 17 januari 2010 zijn competitiedebuut namens Ajax tijdens het uitduel met NAC Breda (1-1) en ruim drie jaar later - en meer dan honderd wedstrijden in de Eredivisie verder - keert de 21-jarige middenvelder terug in het Rat Verlegh Stadion. Of het zijn laatste bezoek aan de Bredanaars is in het shirt van de Amsterdammers laat hij in het midden.

[ afbeelding ]

Afgelopen winterstop gaf Ajax-trainer Frank de Boer aan dat hij denkt dat Eriksen na dit seizoen vertrekt. Eerder deze week werd zijn naam genoemd als mogelijke opvolger van Mario Götze, die Borussia Dortmund inruilt voor Bayern München. 'Ik heb het gelezen. Het is mooi dat ze mij met zo'n goede club in verband brengen. Maar ik ben nu echt maar met één ding bezig.'

'Ik wil kampioen worden en daarna kijken we wel. En ik ga mijn contract verlengen als er niets gebeurt. Ik heb zo veel aan Ajax te danken. Ik wil hier niet transfervrij weg', besluit Eriksen.

Maar eerst wacht NAC Breda. 'Uit naar NAC blijft speciaal voor me', vertelt Eriksen aan het ANP. 'Daar is het toch begonnen. En het kan nog specialer worden. Want het is duidelijk dat we daar nu goede zaken kunnen doen.' Zondag over een week kan Ajax thuis kampioen worden tegen Willem II als het zaterdag bij NAC zegeviert. 'Met alle respect voor de tegenstander, maar dat is natuurlijk wel de bedoeling.'

'Ik heb ook wel vertrouwen in een goede afloop', vervolgt de Deen. 'We hebben de laatste maanden vaak goed gevoetbald. Vorige week tegen Heerenveen (1-1, red.) was het vooral na rust niet best. Maar ik denk niet dat we twee keer op rij verzaken. Volgens mij hebben we de laatste jaren aangetoond dat we er juist op belangrijke momenten vaak staan. Daar hou ik me aan vast.'

Eriksen gaf afgelopen zomer aan een belangrijkere rol te willen spelen bij Ajax. 'Dat heb ik volgens mij wel waargemaakt', vindt de middenvelder. Hij speelde een belangrijke rol in de wedstrijden tegen Feyenoord, PSV en FC Twente. 'Maar hier en daar moet er nog wel een foutje uit mijn spel.'

aangezien hij zó belangrijk is en dit geen gerucht is heb ik er een speciaal topic voor aangemaakt Boudje:)

ik hoop zelf dat hij verlengt, al zou er natuurlijk wel interesse zijn in een speler met nog 1 jaar contract. ik denk dat we rustig moeten afwachten en nog steeds moeten blijven proberen zijn contract te verlengen...

denk dat een verlenging van Eriksen de beste handeling van Overmars tot nu toe zijn!
Kan geweldige voetballen maar ook enorm ongeinteresseerd overkomen. Als Ajax een mooie prijs voor hem kan krijgen dan heeft hij mijn zegen want ik zie hem niet echt heel veel beter worden.
Maar als hij dit meent dan vind ik dit wel klasse
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 april 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Eriksen is wel zo iemand die het meent...klasse dus richting Ajax...

Maar wie moet Eriksen dan vervangen zodat Ajax volgend jaar minimaal gelijkwaardig is als de laatste twee seizoenen...

Hoop overigens dat Ajax in totaliteit eens stappen gaat maken want in de C.L. is gebleken dat ze stil zijn blijven staan tov van de twee voorgaande seizoenen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2013 door Jack Huntelaar --
Brandje
 Brandje - zondag 28 april 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Maar wie moet Eriksen dan vervangen zodat Ajax volgend jaar minimaal gelijkwaardig is als de laatste twee seizoenen...

Hoop overigens dat Ajax in totaliteit eens stappen gaat maken want in de C.L. is gebleken dat ze stil zijn blijven staan tov van de twee voorgaande seizoenen..
Helaas zal overwinteren in de CL een loodzware opgave blijven. heel simpel te verklaren als je elk jaar je beste spelers verkoopt en er komen vervangers dan kost dat tijd voordat het gaat lopen. De poulefase CL is daarom te vroeg voor ajax of er moet niemand weg gaan.
Ik denk dat Maher een prima vervanger zal zijn. Hij heeft toch wat meer gif dan Eriksen en kan net zo goed voetballen denk ik. Maar ja, wat wil hij? Naar Ajax of PSV. Wat doet az.8 tot 10 miljoen vragen en tot hoever wil ajax gaan. PSV gaat rustig 10 miljoen voor hem bieden in de zomer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 april 2013 - 22:01   quote  deeplink  
Ben ik wel met je eens...maar ik denk dat als Eriksen weggaat...Ajax genoeg transfergeld heeft om Maher binnen te halen...alleen stel dat PSV hem haalt wie moeten we dan halen...want ik denk niet Andersen of Meleg al zover zijn...Fisher misschien wel maar die is verdedigend niet echt sterk....
remco k
 remco k - zondag 28 april 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Dat vind ik dus helemaal niet. Tegen Madrdid moet Hoessen de 2-2 maken. Bij Dortmund krijgt ajax gewoon de grootste kansen. Deze 2 ploegen staan gewoon halve finale. Ajax beeft gewoon erg veel pech gehad met de loting.
remco k
 remco k - zondag 28 april 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 22:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ben ik wel met je eens...maar ik denk dat als Eriksen weggaat...Ajax genoeg transfergeld heeft om Maher binnen te halen...alleen stel dat PSV hem haalt wie moeten we dan halen...want ik denk niet Andersen of Meleg al zover zijn...Fisher misschien wel maar die is verdedigend niet echt sterk....
Moest Eriksen ook leren. Daarom moet er ook een hele goede cvm achter staan
freakie
 freakie - dinsdag 30 april 2013 - 23:26   quote  deeplink  
Even weer melden, ik denk dat huntie weer lekker kan speculeren maar dat ajax maximaal 4/5 miljoen gaat uitgeven omdat nu is gebleken dat een wijnaldum, mertens, matavs en narsingh kopen geen zin heeft en heel
veel tijd kost om mee te kunnen laten spelen, er zal weer jeugd gehaald worden, fischer amc? En dan iemand links hebben, klaar..

Wie zei er dat ajax matavs moest kopen? Wie zei dat ajax narsingh moest kopen? Wie staat er nu 3 jaar met de schaal?:)
freakie
 freakie - dinsdag 30 april 2013 - 23:27   quote  deeplink  
Je haalt niemand alleen als je weet dat een speler zonder te veel
moeite mee kan met het ajax spelletje;) niks kopen dus binnen een marge blijven:)
Eide
 Eide - woensdag 01 mei 2013 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2013 - 23:26 schreef freakie het volgende:
En dan iemand links hebben, klaar..
Links? Die mag je me uitleggen want als Ajax ergens geen spelers nodig heeft is het op links.
freakie
 freakie - woensdag 01 mei 2013 - 09:37   quote  deeplink  
Wie zie jij links dan?;)
freakie
 freakie - woensdag 01 mei 2013 - 09:38   quote  deeplink  
Sana? Boerrichter? Prima spelers maar hebben dit seizoen niet echt laten of ze het aankunnen, fischer kan daar alleen denk dat hij naar het plekje van eriksen gaat;)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 mei 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 09:38 schreef freakie het volgende:
Sana? Boerrichter? Prima spelers maar hebben dit seizoen niet echt laten of ze het aankunnen, fischer kan daar alleen denk dat hij naar het plekje van eriksen gaat;)
We hebben ook nog Andersen, Meleg....
Sana gaat een project doen en Boerrigter kan ff lekker zn rust pakken...
Wie weet hoe hij terugkeert...
Vorm is tijdelijk, klasse is permanent.
Eide
 Eide - woensdag 01 mei 2013 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 09:37 schreef freakie het volgende:
Wie zie jij links dan?;)
In jou post, zie de quote.
Eide
 Eide - woensdag 01 mei 2013 - 12:50   quote  deeplink  
Sana heeft in het begin van het seizoen echt wel ok gespeeld. Meer dan ok zelfs. Met hem wordt nu een traject doorlopen als met Hoessen. Meer kracht, meer explosiviteit en doortrainen op techniek. Die gaat z'n kans nog wel krijgen maar moet die wel pakken.

Ik verwacht dat Boerrigter in de zomer gaat vertrekken. Zijn contract loop in 2014 af en hij heeft geen verlenging aangeboden gekregen dus zal Ajax hem wel gaan slijten in de zomerstop.

Lukoki eigenlijk idem hoewel die nog vastligt tot 2015, maar die zie ik ook vertrekken. Jody is een leuke buitenspeler voor de Nederlandse middenmoot maar heeft verder bij Ajax niet veel te zoeken, zeker niet omdat er jeugd moet doorgroeien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik dus helemaal niet. Tegen Madrdid moet Hoessen de 2-2 maken. Bij Dortmund krijgt ajax gewoon de grootste kansen. Deze 2 ploegen staan gewoon halve finale. Ajax beeft gewoon erg veel pech gehad met de loting.
Jij ziet alleen de kansen van Ajax....tegen Steaua Boekarest geven we de 2-0 voorsprong thuis weg in de uitwedstrijd...nee Ajax heeft echt nog geen stappen gemaakt in Europa...de cijfers wijzen dit uit...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Moest Eriksen ook leren. Daarom moet er ook een hele goede cvm achter staan
Dat sowieso..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 11:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

We hebben ook nog Andersen, Meleg....
Sana gaat een project doen en Boerrigter kan ff lekker zn rust pakken...
Wie weet hoe hij terugkeert...
Vorm is tijdelijk, klasse is permanent.
Ben ik met je eens Natjos..als Boerrigter zijn explositeit terug krijgt is er heden geen betere voorhoedespeler bij Ajax...hij heeft de klasse nu de vorm nog...de wil is er bij hem...misschien heeft hij nog steeds last van zijn rug...
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 16:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij ziet alleen de kansen van Ajax....tegen Steaua Boekarest geven we de 2-0 voorsprong thuis weg in de uitwedstrijd...nee Ajax heeft echt nog geen stappen gemaakt in Europa...de cijfers wijzen dit uit...
Volgens mij krijgen we daar net zoals iedere wedstrijd dit seizoen de eerste kans. Dat was andere jaren niet zo.. NU moet er nog gewerkt worden aan de effectiviteit..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 mei 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Het is maar hoe je het noemt...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 mei 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen we daar net zoals iedere wedstrijd dit seizoen de eerste kans. Dat was andere jaren niet zo.. NU moet er nog gewerkt worden aan de effectiviteit..
Die effectiviteit is vrij hoog aangezien we vaak in het 1e kwartier scoren.

Tis alleen jammer dat we nooitmet 7 goals winnen waar het wel echt kan...
Hippy2.0
 Hippy2.0 - donderdag 02 mei 2013 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2013 - 23:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dus is de effectiviteit niet zo hoog als dat je denkt...
Grote kansen moet je afmaken....
Als je alleen al kijkt tegen nac hoeveel schoten uit de tweede lijn niet op doel waren, dat kan echt niet...
Om nog maar te zwijgen over de kansen die we bijvoorbeeld tegen utrecht kregen...
Dat soort wedstrijden heeft bijna je nek gekost voor het kampioenschap...
freakie
 freakie - donderdag 02 mei 2013 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 07:17 schreef Hippy2.0 het volgende:

[..]

Als je alleen al kijkt tegen nac hoeveel schoten uit de tweede lijn niet op doel waren, dat kan echt niet...
Om nog maar te zwijgen over de kansen die we bijvoorbeeld tegen utrecht kregen...
Is een beetje van de laatste tijd, heb ajax het hele seizoen nog nooit zo vaak zien schieten buiten de 16
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 02 mei 2013 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 07:17 schreef Hippy2.0 het volgende:

[..]

de effectiviteit moet idd omhoog. maar ik denk dat ook wel komt. Sigi komt weer invorm en Fischer is volgend seizoen weer een jaartje ouder en weer beter. dus rustiger voor de goal.

nou moet ik je eerlijk zeggen dat ik aan die schoten bij NAC uit niet zo veel waarde hecht... ik bedoel de druk staat er enorm op. de tegenstander heeft al een bal op de onderkant van de lat gekopt... tja dan krijg je spanning en dan wil je wel eens de bal de tribune in schieten...

maar als je dan kijkt naar de 2e helft. gesteund door die goal(s) zag je dat toen niet meer. kijk naar Eriksen die de lat zowat doormidden schiet.

wat je over Utrecht zegt ben ik met je eens hoor Utrecht was wel erg slecht. toen schoten we ook niet snel genoeg moesten we die bal telkens een keer te vaak klaar leggen.
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 16:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik kan het zo niet terug vinden, maar volgens mij was het zo dat Ajax juist helemaal niet veel scoort in het eerste kwartier.. Ik zal er nog eens naar kijken.
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 12:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

de effectiviteit moet idd omhoog. maar ik denk dat ook wel komt. Sigi komt weer invorm en Fischer is volgend seizoen weer een jaartje ouder en weer beter. dus rustiger voor de goal.

nou moet ik je eerlijk zeggen dat ik aan die schoten bij NAC uit niet zo veel waarde hecht... ik bedoel de druk staat er enorm op. de tegenstander heeft al een bal op de onderkant van de lat gekopt... tja dan krijg je spanning en dan wil je wel eens de bal de tribune in schieten...

maar als je dan kijkt naar de 2e helft. gesteund door die goal(s) zag je dat toen niet meer. kijk naar Eriksen die de lat zowat doormidden schiet.

wat je over Utrecht zegt ben ik met je eens hoor Utrecht was wel erg slecht. toen schoten we ook niet snel genoeg moesten we die bal telkens een keer te vaak klaar leggen.
Ook het veld was daar heel erg beroerd met name aan de kant waar we de eerste helft heeb speelden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 mei 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ben ik met je eens...maar wij hebben geen Bony...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 mei 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 12:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat betreft Siggie dachten we 1 jaar geleden ook dat hij dit seizoen zou gaan doorbreken...ben ik dus niet zo zeker van...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 02 mei 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben ik met je eens...maar wij hebben geen Bony...
ik ben van mening dat een Ajax speler ook de bal tussen de palen moet kunnen schieten...
maar dat is mijn mening hoor....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen verlengt contract als transfer in de zomer uitblijft

0.0074148