BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen verlengt contract als transfer in de zomer uitblijft

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 mei 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 21:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik ben van mening dat een Ajax speler ook de bal tussen de palen moet kunnen schieten...
maar dat is mijn mening hoor....
Is een gave....Bony scoort wel heel gemakkelijk...is ook heel sterk aan de bal...zie je met de wedstrijd groeien....
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben ik met je eens...maar wij hebben geen Bony...
We hebben tot nu toe 10 goals meer gemaakt dan Vitesse dit seizoen.. Dus meer en met hogere cijfers gewonnen dan Vitesse met Bony..
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 20:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat betreft Siggie dachten we 1 jaar geleden ook dat hij dit seizoen zou gaan doorbreken...ben ik dus niet zo zeker van...
Blessures, die uit te leggen zijn, die laatste met zijn arm had hij blijkbaar al heel lang last van.. Ajax heeft toen gezegd, tot hier en niet verder, nu eerst maar eens helemaal 200% fit worden.. Dat is hij nu..
Eide
 Eide - donderdag 02 mei 2013 - 21:25   quote  deeplink  
Wat wel een kwaliteit van Siggie is, is de 1e goal in een duel maken. Onderschat dat ook niet, de ban breken is zo belangrijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 mei 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Blessures, die uit te leggen zijn, die laatste met zijn arm had hij blijkbaar al heel lang last van.. Ajax heeft toen gezegd, tot hier en niet verder, nu eerst maar eens helemaal 200% fit worden.. Dat is hij nu..
Maar sinds dat hij fit is vind ik hem nog niet de spits die Ajax nodig heeft....misschien heeft hij de vorm nog niet...dat kan...ho nog een slag om de arm...vindt hem tot dusver beneden niveau voor Ajax...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 mei 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 21:25 schreef Eide het volgende:
Wat wel een kwaliteit van Siggie is, is de 1e goal in een duel maken. Onderschat dat ook niet, de ban breken is zo belangrijk.
Daar is hij spits voor Eide...daar staat hij voor...
Eide
 Eide - donderdag 02 mei 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar is hij spits voor Eide...daar staat hij voor...
Er zijn er anders meer dan zat geweest die dat niet hadden. Denk maar eens aan Shota Arveladze. Scoorde bijna altijd, maar vrijwel nooit de 1e goal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 mei 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben tot nu toe 10 goals meer gemaakt dan Vitesse dit seizoen.. Dus meer en met hogere cijfers gewonnen dan Vitesse met Bony..
Omdat wij als team beter waren...als Bony niet had meegedaan tegen ons in de Arena hadden we die partij gewonnen....dus Bony maakt wel degelijk het verschil...2x tegen verloren dit seizoen....mag van mij 2e worden verdienen ze....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 mei 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 22:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Er zijn er anders meer dan zat geweest die dat niet hadden. Denk maar eens aan Shota Arveladze. Scoorde bijna altijd, maar vrijwel nooit de 1e goal.
Zo kunnen we de hele wereld er wel bij halen...
De spits moet het verschil maken...moet het voorbeeld geven....dan krijgt het hele elftal een boost....kijk naar Vitesse zonder Bony...kijk naar Feyenoord zonder Pelle....kijk naar Barcelona zonder Messi...dit jaar heeft ons middenveld en achterhoede ons kampioen gemaakt...
Eide
 Eide - donderdag 02 mei 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 23:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De spits moet het verschil maken...
Precies en daarom is het zo belangrijk dat Siggie die eerste goal wel makkelijk weet te maken. En dat terwijl hij sinds hij bij Ajax is nog geen moment echt goed in zijn spel heeft kunnen komen door alle blessure perikelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 mei 2013 - 23:39   quote  deeplink  
Zijn aannames zijn nog niet florisant....ook zijn neusje voor de goal zie ik ook nog niet...zoals bij zo velen goede spitsen....maar goed hij oogt wel sterk....en pakt ook regelmatig zijn doelpuntje mee....maar is nog lang geen Huntelaar!!!
Hippy2.0
 Hippy2.0 - vrijdag 03 mei 2013 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 17:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook het veld was daar heel erg beroerd met name aan de kant waar we de eerste helft heeb speelden..
En dan kan je als prof een bal niet goed raken...ik dacht het niet he...
Hippy2.0
 Hippy2.0 - vrijdag 03 mei 2013 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 23:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies en daarom is het zo belangrijk dat Siggie die eerste goal wel makkelijk weet te maken. En dat terwijl hij sinds hij bij Ajax is nog geen moment echt goed in zijn spel heeft kunnen komen door alle blessure perikelen.
Ik denk dat het middenveld het verschil moet maken...
Dan gaat de rest van het elftal ook beter presteren...
Natuurlijk individuele acties heb je ook...
Maar beslissend is het middenveld...
Dat hebben we tegen psv gezien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 mei 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 07:27 schreef Hippy2.0 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens....Ajax maakt al jaren het verschil vanaf het middenveld...ook dit seizoen weer...Eriksen en De Jong zijn onze dragers...onze voorhoede is iets minder en ook onze achterhoede...denk dat onze achterhoede met die nieuwe lichting gaat verbeteren...Ligeon...Veltman...Denswil...Boilesen en Dijks kunnen zonder kwaliteitsverlies ingepast worden....
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar sinds dat hij fit is vind ik hem nog niet de spits die Ajax nodig heeft....misschien heeft hij de vorm nog niet...dat kan...ho nog een slag om de arm...vindt hem tot dusver beneden niveau voor Ajax...
Ik vind juist dat hij wel die juiste spits is die we nodig hebben, heeft belangrijke goals gemaakt en wordt meer en meer een goed aanspeelpunt die ook gewoon prima mee kan voetballen..
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 23:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat wij als team beter waren...als Bony niet had meegedaan tegen ons in de Arena hadden we die partij gewonnen....dus Bony maakt wel degelijk het verschil...2x tegen verloren dit seizoen....mag van mij 2e worden verdienen ze....
Wat heeft dat te maken met het eerste dat je zegt?
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2013 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 23:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zijn aannames zijn nog niet florisant....ook zijn neusje voor de goal zie ik ook nog niet...zoals bij zo velen goede spitsen....maar goed hij oogt wel sterk....en pakt ook regelmatig zijn doelpuntje mee....maar is nog lang geen Huntelaar!!!
Huntelaar is nooit kampioen geworden met Ajax..
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 07:27 schreef Hippy2.0 het volgende:

[..]

Het verschil maak je met het hele elftal, precies dat is de reden dat we kampioen worden t.o.v. PSV als we zondag winnen.. Geen van de linies is hierin bepalend, sluit de verdediging niet aan bij het middenveld op de juiste momenten kan het middenveld het helemaal niet belopen en worden de ruimtes te groot, staan de spitsen niet diep genoeg of juist te diep kan het middenveld de bal niet kwijt en zal de druk te veel worden..

Iedereen in het team doet precies wat het moet doen en hoe de Boer dat wil.. Men weet in het veld wat ze van elkaar kunnen mogen verwachten en daar groeit vertrouwen uit..
Hippy2.0
 Hippy2.0 - vrijdag 03 mei 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Het verschil maak je met het hele elftal, precies dat is de reden dat we kampioen worden t.o.v. PSV als we zondag winnen.. Geen van de linies is hierin bepalend, sluit de verdediging niet aan bij het middenveld op de juiste momenten kan het middenveld het helemaal niet belopen en worden de ruimtes te groot, staan de spitsen niet diep genoeg of juist te diep kan het middenveld de bal niet kwijt en zal de druk te veel worden..

Iedereen in het team doet precies wat het moet doen en hoe de Boer dat wil.. Men weet in het veld wat ze van elkaar kunnen mogen verwachten en daar groeit vertrouwen uit..
Ja maar het is altijd een interactie met het middenveld...
Inspelen op het middenveld, afspelen van het middenveld...
Het middenveld moet de aanval en de verdediging feilloos ondersteunen...
Daarom zeg ik dat het middenveld doorslaggevend is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2013 door Hippy2.0 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 mei 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar is nooit kampioen geworden met Ajax..
Omdat hij niet de Boer had als traiener....die heeft Ajax weer aan het voetballen gekregen...je gaat Siggy toch niet vergelijken met Huntelaar???....zijn appels met peren vergelijken Remco....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 mei 2013 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt ergens wel...alleen is onze voorhoede niet koelbloedig gebleken...dan hadden we misschien wel de groepfase in de C.L. overleefd....en hadden we de wedstrijden met hogere moyennes in de competitie gewonnen...nu waren er nog een aantal wedstrijden na de winterstop die door onze middenvelders en achterhoede beslist werden....
remco k
 remco k - zaterdag 04 mei 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2013 - 23:54 schreef Hippy2.0 het volgende:

[..]

Ja maar het is altijd een interactie met het middenveld...
Inspelen op het middenveld, afspelen van het middenveld...
Het middenveld moet de aanval en de verdediging feilloos ondersteunen...
Daarom zeg ik dat het middenveld doorslaggevend is...
Dat zie je bij PSV wel ja dat je gelijk hebt...
remco k
 remco k - zaterdag 04 mei 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 11:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat hij niet de Boer had als traiener....die heeft Ajax weer aan het voetballen gekregen...je gaat Siggy toch niet vergelijken met Huntelaar???....zijn appels met peren vergelijken Remco....
Huntelaar was 23 voordat ie bij Ajax kwam.. Misschien is Siggie tegen die tijd wel een veel betere voetballer..
Hippy2.0
 Hippy2.0 - zaterdag 04 mei 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 15:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zie je bij PSV wel ja dat je gelijk hebt...
Huh...???
joduh
 joduh - zaterdag 04 mei 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2013 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal eens Sjakie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 mei 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 21:04 schreef joduh het volgende:

[..]

Helemaal eens Sjakie
Wij kijken zoals gewoonlijk door dezelfde bril....
remco k
 remco k - zondag 05 mei 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 18:56 schreef Hippy2.0 het volgende:

[..]

Huh...???
Hoe goed een middenveld is als een andere linie gewoon slecht is.
Eide
 Eide - zondag 05 mei 2013 - 22:36   quote  deeplink  
Over Eriksen trouwens, die was vandaag lekker op dreef.
nora
 nora - maandag 06 mei 2013 - 09:27   quote  deeplink  
Ook Siggi weer zijn doeplunt en 2x goede aktie met reddingen keeper Willem 11,geloof me die Siggi gaat mits hij blessure vrij blijft een hele goede spits worden voor Ajax.
Eide
 Eide - maandag 06 mei 2013 - 13:49   quote  deeplink  
Ook weer de 1e goal door Siggie. Dat is toch een belangrijke kwaliteit, je hoeft niet eens heel veel te score, er is zat scorend vermogen bij Ajax, als je maar scoort op de belangrijke momenten.

Verder is het toch opvallend hoe makkelijk Ajax op het middenveld combineert. Zelfs gister op halve kracht gaat het balletje zo makkelijk rond.
Peterhs
 Peterhs - maandag 06 mei 2013 - 16:06   quote  deeplink  
Ja hallo, je hebt het wel over Willem II. Niet zo moeilijk om dan het balletje zo rond te laten gaan. Het is dat we weten dat ze voor degradatie voetbalden, maar dit was niet te zien.
nora
 nora - maandag 06 mei 2013 - 16:41   quote  deeplink  
Ook tegen PSV combineerde het middenveld de boertjes uit Eindhoven zoek.
Peterhs
 Peterhs - maandag 06 mei 2013 - 16:58   quote  deeplink  
'Eriksen is nog te wisselvallig voor de Europese top'
In de rubriek Het Tribunaal legt NUsport elke maandag drie kenners een stelling voor. Deze keer: Het is beter voor zijn ontwikkeling als Christian Eriksen nog een jaar bij Ajax blijft.

Aad de Mos, oud-trainer Ajax
"Daar ben ik het roerend mee eens. Eriksen zit bij Ajax nog niet op zijn hoogtepunt, zoals Sneijder dat een paar jaar geleden wel zat. Die was uitgeleerd, toe aan een volgende stap. Eriksen niet. Hij moet Ajax volgend jaar echt op sleeptouw nemen en overwinteren in de Champions League. Dat is ook lekkerder binnenkomen bij een nieuwe club, je krijgt meteen een basisplaats."

"En als hij dan gaat, dat moet hij naar Borussia Dortmund, niet naar een Engelse club. Eriksen is namelijk uitermate geschikt voor tiki-taka, zoals ze dat ook bij en Ajax en Benfica spelen. De manier van druk zetten is ook hetzelfde."

"Het is zo belangrijk de juiste club te kiezen als je uit het Ajax-systeem komt. Daar is het zo vaak misgegaan met Ajax-talenten. Die kiezen dan voor de subtop en staan vervolgens alleen maar naar KLMs te kijken. Al die ballen vliegen over ze heen, ze krijgen er een stijve nek van. Dat moet Eriksen voorkomen. Die moet voor een voetballende ploeg kiezen."

Piet Schrijvers, oud-doelman van Ajax
''Ik heb eerlijk gezegd het idee dat Eriksen al pleite is. Dat hij al overeenstemming heeft bereikt met een andere club. Na de wedstrijd tegen PSV, waarin hij zo goed speelde, zie ik een andere Eriksen. Hij is de laatste weken niet meer zo scherp als voorheen, een beetje terughoudend in de duels. Dat zag je zondag ook tegen Willem II. Hij scoorde alleen omdat die keeper in de fout ging.''

''Hopelijk komt hij in elk geval terecht bij een club die bij hem past. Als hij maar niet naar Oost-Europa gaat. Ik denk dat hij goed in Duitsland past. Zo'n stap kan hij wel aan, dan moet hij wel bij een team gaan spelen waar hij de man is om wie het draait. Net zoals Rafael van der Vaart bij Hamburger SV. Dan krijgt hij weliswaar mandekking, maar Eriksen is positioneel zo sterk dat hij toch altijd aanspeelbaar is.''

Sef Vergoossen, ex-trainer van onder meer PSV en Roda JC
''Puur sportief gezien: ja. Eriksen is een groot talent, maar wij zijn geneigd talenten te snel op een voetstuk te plaatsen. Het is heel belangrijk dat hij op het juiste moment vertrekt en nu is het nog te vroeg. Als hij nog minimaal een jaar wacht, dan kan hij direct de stap naar de Europese top maken.''

''Toen ik in 2008 interim-trainer van PSV was, zat Ibrahim Afellay ongeveer in dezelfde situatie als Eriksen nu. Ik raadde Afellay die zomer ook aan om nog langer bij PSV te blijven. Hij was nog niet uitgeleerd. Uiteindelijk vertrok hij pas eind 2010 van PSV naar FC Barcelona. Eriksen is ook nog te wisselvallig om nu al zo'n stap te maken. Ik ben bang dat hij het ook bij een club als Borussia Dortmund nu nog niet zou redden, vooral fysiek gezien. Spelers als Marco Reus en Mario Götze zitten in dat opzicht op een hoger niveau.''
Brandje
 Brandje - maandag 06 mei 2013 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 15:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar was 23 voordat ie bij Ajax kwam.. Misschien is Siggie tegen die tijd wel een veel betere voetballer..
Siggi zwerft veel te veel. Daardoor loopt hij het middenveld in de weg. Laat hem in de punt staan daar is hij gevaarlijk. Hij heeft het in zich om een echt aanspeelpunt te zijn. Hij is oersterk aan de bal. Hij heeft nu ook al de klasse om belangrijke goals te maken. PSV uit, NAC uit, gisteren. Siggi maakte de openingstreffer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 mei 2013 door Brandje --
hjf
 hjf - maandag 06 mei 2013 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2013 - 21:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wij kijken zoals gewoonlijk door dezelfde bril....
Wanneer is de bruiloft?
remco k
 remco k - maandag 06 mei 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Petersh..

Sorry man, vind wel dat Eriksen ook nog een jaar moet blijven voor zijn eigen ontwikkeling..maar van de drie mensen die je aanhaalt zijn er 2 bij die 0,0 verstand van voetbal hebben..

En wat Aad zegt, dat Eriksen Ajax op sleeptouw moet gaan nemen is natuurlijk complete onzin. Daar is het namelijk helemaal de speler niet na..

Iemand Iniesta Barca weleens op sleeptouw zien nemen?? Ik niet namelijk.. Belangrijk zijn is namelijk heel wat anders als een elftal op sleeptouw nemen..

Dat heb ik v/d Vaart en Sneijder ook nooit zien doen in hun Ajax periode..
nora
 nora - maandag 06 mei 2013 - 20:16   quote  deeplink  
Hij zal dan moeten bijtekenen anders verdwijnt hij op de bank en dat zou doodzonde zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 06 mei 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2013 - 20:06 schreef remco k het volgende:
Petersh..

Sorry man, vind wel dat Eriksen ook nog een jaar moet blijven voor zijn eigen ontwikkeling..maar van de drie mensen die je aanhaalt zijn er 2 bij die 0,0 verstand van voetbal hebben..

En wat Aad zegt, dat Eriksen Ajax op sleeptouw moet gaan nemen is natuurlijk complete onzin. Daar is het namelijk helemaal de speler niet na..

Iemand Iniesta Barca weleens op sleeptouw zien nemen?? Ik niet namelijk.. Belangrijk zijn is namelijk heel wat anders als een elftal op sleeptouw nemen..

Dat heb ik v/d Vaart en Sneijder ook nooit zien doen in hun Ajax periode..
eens Remco...
die Aad de Mos zegt ook dat veel de verkeerde club hebben gekozen maar volgens mij valt dat de laatste jaren wel mee.
Anita is gewoon te vroeg ge gaan en van der Wiel heeft idd de verkeerde club gekozen, maar Vertonghen Suarez en ook Heitinga, van der Vaart en Vermaelen zaten ook gelijk goed bij hun 1e club.
Peterhs
 Peterhs - maandag 06 mei 2013 - 21:14   quote  deeplink  
Remco. Ik post alleen een bericht die ik op nu.nl vond.
Heb ik zelf iets erbij vermeld?
Het was nieuws over Eriksen, dus post ik dit gewoon in het topic erover. Niks meer niks minder.
remco k
 remco k - maandag 06 mei 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2013 - 21:14 schreef Peterhs het volgende:
Remco. Ik post alleen een bericht die ik op nu.nl vond.
Heb ik zelf iets erbij vermeld?
Het was nieuws over Eriksen, dus post ik dit gewoon in het topic erover. Niks meer niks minder.
Ik had het idee dat dit ook jouw mening was..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 07 mei 2013 - 15:02   quote  deeplink  
Dat ik niet meer zo enthousiast over hem ben ten opzichte van voorheen, dat klopt, maar dat staat los van dat artikel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 mei 2013 - 15:51   quote  deeplink  
Gijp: 'Hooguit vijf miljoen voor Eriksen'
Door SamVR, 6 mei 2013 21:44,
Bron: VI

Volgens René van der Gijp kan Ajax hooguit vijf miljoen euro voor Christian Eriksen vangen als de club de speler aankomende zomer wil verkopen. Dat liet de voormalig profvoetballer maandagavond weten tijdens de televisie-uitzending van Voetbal International.

'Een miljoentje of vier, vijf misschien', sprak Van der Gijp. 'Meer gaan die clubs echt niet voor hem neerleggen. Eriksen staat nog maar een jaar onder contract bij Ajax. Als Ajax te veel vraagt, vragen die clubs lekker aan Eriksen of hij nog een jaartje bij Ajax wil blijven. Halen ze hem daarna transfervrij op.

Echt niet pisnicht....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2013 door Jack Huntelaar --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 07 mei 2013 - 17:48   quote  deeplink  
Jij verwacht een jackpot te ontvangen voor hem aan het einde van het seizoen?
Echt niet.
nora
 nora - dinsdag 07 mei 2013 - 18:16   quote  deeplink  
v/d Gijp heb ik nooit iets normaals horen die moet je met een korreltje zout nemen,Eriksen zal geen 20 miljoen opleveren maar ik verwacht toch wel tussen de 8-10 miljoen,en hem een jaar bij Ajax laten om hem dan gratis op te halen gaat Ajax niet pikken,en ook voor hem niet aan de orde want hij wil geen jaar op de bank zitten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 mei 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 18:16 schreef nora het volgende:
v/d Gijp heb ik nooit iets normaals horen die moet je met een korreltje zout nemen,Eriksen zal geen 20 miljoen opleveren maar ik verwacht toch wel tussen de 8-10 miljoen,en hem een jaar bij Ajax laten om hem dan gratis op te halen gaat Ajax niet pikken,en ook voor hem niet aan de orde want hij wil geen jaar op de bank zitten.
Hier ben ik het helemaal mee eens....is een reëel bedrag...klopt dat Ajax hem nog een seizoen behoudt zonder dat hij bijtekent...deze zomer is hij helaas weg....
remco k
 remco k - dinsdag 07 mei 2013 - 19:31   quote  deeplink  
Ik denk en verwacht toch echt dat ie boven de 10 miljoen weggaat.. Kijk zelfs naar de prijzen die er voor veel minder gewilde spelers werd betaald..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 mei 2013 - 21:20   quote  deeplink  
ze blijven allemaal!

***+2
en Eriksen tekent bij!!

(hoop ik)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2013 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 mei 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 21:20 schreef Ronald 1960 het volgende:
ze blijven allemaal!

***+2
en Eriksen tekent bij!!

(hoop ik)
Nee man,nog een jaartje en dan gaat hij transfervrij naar........Feijenoord ;-(
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 07 mei 2013 - 22:54   quote  deeplink  
Eriksen wordt vooral in Engeland gezien als 1 van de grootste talenten van Europa.
mede door zijn geweldig Interland met Denemarken tegen Engeland en ook zullen zijn assists tegen City zijn opgevallen.

als Vertonghen 12 is moeten we dat toch ook minimaal wel voor Eriksen krijgen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 mei 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 mei 2013 - 22:54 schreef NatjosFC het volgende:
Eriksen wordt vooral in Engeland gezien als 1 van de grootste talenten van Europa.
mede door zijn geweldig Interland met Denemarken tegen Engeland en ook zullen zijn assists tegen City zijn opgevallen.

als Vertonghen 12 is moeten we dat toch ook minimaal wel voor Eriksen krijgen...
Denk het niet heeft geen meerjarig contract...ik zie hem naar Liverpool vertrekken....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen verlengt contract als transfer in de zomer uitblijft

0.0059700