|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk het niet heeft geen meerjarig contract...ik zie hem naar Liverpool vertrekken.... Liverpool heeft 20 miljoen betaald voor Downing en 40 voor Carrol.. Suarez deed het daar leul, dus die leggen wel wat geld neer hoor.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 mei 2013 - 21:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man,nog een jaartje en dan gaat hij transfervrij naar........Feijenoord ;-( jouw vrouwtje ook weer blij ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 01:04 schreef NatjosFC het volgende:[..] Liverpool heeft 20 miljoen betaald voor Downing en 40 voor Carrol.. Suarez deed het daar leul, dus die leggen wel wat geld neer hoor.... In de crisis waar we nu in beland zijn mag je blij zijn met 8 a 10 miljoen...clubs geven geen hoge bedragen meer uit.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] In de crisis waar we nu in beland zijn mag je blij zijn met 8 a 10 miljoen...clubs geven geen hoge bedragen meer uit.... laat 'm maar lekker bijtekenen en daarna voor een heel hoog bedrag in de winterstop verkassen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] In de crisis waar we nu in beland zijn mag je blij zijn met 8 a 10 miljoen...clubs geven geen hoge bedragen meer uit.... Vertonghen was ook maar een eenjarig contract volgens mij.. En voor een verdediger wordt over het algemeen minder betaald dan een zeer talenvolle middenvelder.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Voor een goede CV wordt meestal wel wat meer uitgetrokken...
Op 7 juli 2012 werd defintief bekend gemaakt dat Vertonghen voor 4 jaar heeft getekend bij Tottenham. De Engelsen betalen een transferbedrag dat kan oplopen tot 12 miljoen euro. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 14:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Voor een goede CV wordt meestal wel wat meer uitgetrokken... Op 7 juli 2012 werd defintief bekend gemaakt dat Vertonghen voor 4 jaar heeft getekend bij Tottenham. De Engelsen betalen een transferbedrag dat kan oplopen tot 12 miljoen euro. Voor aanvallend denkende spelers wordt altijd meer betaald.. 12 miljoen voor VErtonghen, Eriksen staat bekend als een van de grootste talenten van Europa, dat was Vertonghen zeker niet, Eriksen is aanvallende middenvelder en nog jonger.. Eriksen zal Ajax denk ik niet onder de 14 miljoen verlaten.
En voor een goede CV wordt echt niet meer betaald dan voor een goede AM... Zeker niet gezien de leeftijd.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 15:51 schreef remco k het volgende:[..] Voor aanvallend denkende spelers wordt altijd meer betaald.. 12 miljoen voor VErtonghen, Eriksen staat bekend als een van de grootste talenten van Europa, dat was Vertonghen zeker niet, Eriksen is aanvallende middenvelder en nog jonger.. Eriksen zal Ajax denk ik niet onder de 14 miljoen verlaten. En voor een goede CV wordt echt niet meer betaald dan voor een goede AM... Zeker niet gezien de leeftijd.. 14 miljoen voor een speler die nog maar een contract heeft tot 30 juni 2014 ??? ....Ajax mag zijn handen dichtknijpen met hooguit 10 miljoen voor een speler die wisselvallig presteert....Vertonghen kreeg de gouden schoen uitgereikt als beste speler van de eredivisie 2011/2012... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als 25 jarige. Groot verschil. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eriksen is 20, wordt al langer gevolgd dan Vertonghen, en wordt in heel Europa gezien als een fantastische voetballer. 10 miljoen minimaal, maar het zou mij niet verbaz\en als Ajax vasthoudt aan ruim meer dan dat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 22:28 schreef Eide het volgende:Eriksen is 20, wordt al langer gevolgd dan Vertonghen, en wordt in heel Europa gezien als een fantastische voetballer. 10 miljoen minimaal, maar het zou mij niet verbaz\en als Ajax vasthoudt aan ruim meer dan dat. Als dat zo is...speelt hij volgend seizoen gewoon bij Ajax....krankzinnige bedragen voor voetballers zijn voorbij...mocht hij dan zijn contract niet verlengen...wandelt hij voor nada noppes de Arena uit.....10 miljoen pakken!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als dat zo is...speelt hij volgend seizoen gewoon bij Ajax....krankzinnige bedragen voor voetballers zijn voorbij...mocht hij dan zijn contract niet verlengen...wandelt hij voor nada noppes de Arena uit.....10 miljoen pakken!!! 15 miljoen voor een 20 jarige die zijn talent heeft is geen absurd bedrag, ook in deze tijd niet.. het aantal clubs dat dat soort bedragen kan en wil betalen is wel kleiner geworden maar dat hoeft niet noodzakelijk iets af te doen aan zijn marktwaarde.
En Eriksen loopt niet gratis de ArenA uit, niet tenzij hij nu plots een gluiperd blijkt te zijn. Hij heeft aangegeven OF te vertrekken OF bij te tekenen. Kortom, er is geen nood aan de man, zowel Eriksen als Ajax kunnen zich kritisch opstellen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We zullen zien of hij voor 15 miljoen weggekocht wordt.... Met dat laatste ben ik het wel eens...in november zijn de contractbesprekingen mocht hij blijven... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het is maar welke positie je nodig heeft in een elftal...en Vertonghen speelde niet wisselvallig anders wint hij niet de gouden schoen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is maar welke positie je nodig heeft in een elftal...en Vertonghen speelde niet wisselvallig anders wint hij niet de gouden schoen... Sjakie///held.....pfffff |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik vrees ook dat we niet meer dan 10 miljoen krijgen en ik moet zeggen dat is ook wel terecht voor nog een 1 jarig contract,ik denk ook dat de geldpotjes wel minder zijn geworden en de clubs die alles kopen ook in aantal is afgenomen,mocht er een bod komen voor 10 miljoen en Eriksen wil naar die club dan zou ik hem verkopen,zelf hoop ik tegen beter in dat hij bijtekend.Zo niet en hij gaat weg dan Adam Maher halen voor 7 of 8 miljoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als dat zo is...speelt hij volgend seizoen gewoon bij Ajax....krankzinnige bedragen voor voetballers zijn voorbij...mocht hij dan zijn contract niet verlengen...wandelt hij voor nada noppes de Arena uit.....10 miljoen pakken!!! En waarom roept iedereen dat Ajax Maher niet voor 8 of 9 kan halen dan?? Dat is zelfs een binnenlandse transfer van een jonge aanvallende middenvelder die nog niks gepresteerd heeft met ook een eenjarig contract.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is maar welke positie je nodig heeft in een elftal...en Vertonghen speelde niet wisselvallig anders wint hij niet de gouden schoen... Het verleden heeft wel bewezen dat jouw stelling totaal niet op gaat in de voetbalwereld.. Voor verdedigers wordt nu eenmaal gewoon minder betaald...
Ik kan er bijvoorbeeld niet 1 opnoemen die boven de 50 miljoen is verkocht, maar van aanvallend denkende spelers zijn wel voldoende voorbeelden.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Who Maher heeft zijn marktwaarde weer opgevijzeld !!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vind het helemaal niks....een iel mannetje,hamlap 2.....lekker naar de lampenstad gaan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kan er een topic over openen......ga ik maar niet doen......heb hem vandaag in de gaten gehouden.....Ajax,koop hem niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 mei 2013 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:Kan er een topic over openen......ga ik maar niet doen......heb hem vandaag in de gaten gehouden.....Ajax,koop hem niet Juist Gap...jij ziet het....Ajax roept zo vaak om bepaalde spelers voor de transferperiode....meestal kopen ze die splers dan juist niet....schijnbewegingen...politiek...etc. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Want??? Een paar hele goede acties, maar ook heel veel hele slechte acties.. Ik denk niet dat zijn marktwaarde hier van omhoog gaat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een iel mannetje?? Is fysiek sterker dan Eriksen nu is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
GOEDE STATISTIEKEN - Martin Schoots, de zaakwaarnemer van Christian Eriksen, laat aan Calciomercato weten dat het belangrijk is dat Christian Eriksen dit jaar progressie heeft geboekt. De agent wijst op de cijfers.
'Het belangrijkste is dat hij dit seizoen progressie heeft geboekt als speler', begint Schoots. 'In zijn eerste seizoen scoorde hij 6 keer in de competitie, vervolgens 7 keer en nu 10 keer. Daarnaast gaf hij dit seizoen 17 keer een assist volgens de officiƫle statistieken. In de Champions League scoorde hij tegen Manchester City en gaf 4 assists. Wat de transfermarkt betreft, hij staat nog een jaar onder contract.'
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/70373/schoots-eriksen-heeft-progressie-geboekt-.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja dat is zeker een buitensporige progressie... Laat me niet lachen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
17 assists en 10 goals in 33 wedstrijden als middenvelder niet goed dan?? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Is zeker niet slecht, maar het ging over progressie. Deze cijfers zijn beter als zijn andere jaren, maar nou ook weer geen bijster groot verschil. Verder weten we allemaal dat bij Ajax de persoon op positie al jarenlang de meeste assists + doelpunten maakt. Of het zo hoort is een tweede, maar is meestal wel zo. Als je het zo bekijkt is het idd niet genoeg. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 - 09:38 schreef remco k het volgende:[..] Want??? Een paar hele goede acties, maar ook heel veel hele slechte acties.. Ik denk niet dat zijn marktwaarde hier van omhoog gaat.. Mensen onthouden alleen de goede akties,dat doelpunt was gewoon een prachtige aktie mede door de slechte verdedigers van PSV maar daar praat niemand over iedereen heeft het alleen over die geweldige aktie vandaar het opvijzelen van zijn marktwaarde,maar in het korte spel is hij prima geschikt voor het Ajax spel,dat heeft hij gisteren weer bewezen en waar ik ook op let dat hij ook nog eens een heel goede lange trap heeft,het enige wat hij af moet leren is dat hij wel eens te ego is en de bal sneller moet afgeven,als Frank hem dat kan leren dan wordt hij de sensatie van volgend seizoen,let wel dit is mijn mening en ik ben daar echt van overtuigd.Ik hoop alleen als hij naar Ajax komt dat hij een kans krijgt bij sommige supporters omdat ik al weer verschillende negatieve reacties zie over hem,en dan kan zo,n speler bijna niks goed doen en worden vaak de negatieve dingen opgeschreven. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Toch wel.Jack huntelaar is als supporter van Ajax al 3 keer op rij kampioen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Geintje tussendoor,moet kunnen toch?Alhoewel t klopt wel. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Wordt geen wereldtopper... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat ie je zal doen verbazen op dat vlak.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Mocht dat zo zijn , dan zal ik mijn ongelijk toegeven.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Eriksen is een top talent en heeft wel de capiciteiten om een topper te worden,maar of hij dat mentaal ook is dat moeten we afwachten,ik heb daar wel een beetje mijn twijfels over,maar goed hij is pas 20 dus hij kan alleen maar beter worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk namelijk dat hij een speler is die beter gaat spelen naar gelang de kwaliteit van zijn medespelers..
En vergeet niet dat als hij dezelfde statistieken overlegt als dit seizoen in de ED of de Cl bij zijn volgende club in een betere competitie, dan is dat natuurlijk al heel erg goed.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik kan me de wedstrijd FC Twente-PSV vorig seizoen nog voor de geest halen 2-2.Wijnaldum speelde in z,n eentje t hele middenveld van Twente aan flarden.Hij speelde toen echt top.Ik kan me niet voorstellen dat ie er nu niets meer van kan.Maar t is wel een jongen die vertrouwen nodig heeft.Wereldtopper weet ik niet,maar hij kan wel degelijk goed voetballen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 - 21:10 schreef Aartus het volgende:[..] Ik kan me de wedstrijd FC Twente-PSV vorig seizoen nog voor de geest halen 2-2.Wijnaldum speelde in z,n eentje t hele middenveld van Twente aan flarden.Hij speelde toen echt top.Ik kan me niet voorstellen dat ie er nu niets meer van kan.Maar t is wel een jongen die vertrouwen nodig heeft.Wereldtopper weet ik niet,maar hij kan wel degelijk goed voetballen. hahahahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, uiteindelijk is voetbal meer dan alleen talent. Het gaat ook om mentale weerbaarheid, op de juiste plek zitten en een goed hoofd op je schouders hebben. Dat laatste bewijst Elia bijvoorbeeld wel weer op het moment.
Talent is uiteindelijk, in mijn ogen, niet eens de belangrijkste factor. Als je betaald voetbal speelt bij een van de grotere clubs kan je echt wel een balletje raken. Je moet ook prof willen zijn en snappen wat er van je gevraagd wordt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 11:18 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, uiteindelijk is voetbal meer dan alleen talent. Het gaat ook om mentale weerbaarheid, op de juiste plek zitten en een goed hoofd op je schouders hebben. Dat laatste bewijst Elia bijvoorbeeld wel weer op het moment. Talent is uiteindelijk, in mijn ogen, niet eens de belangrijkste factor. Als je betaald voetbal speelt bij een van de grotere clubs kan je echt wel een balletje raken. Je moet ook prof willen zijn en snappen wat er van je gevraagd wordt. Lees het bericht van AArtus goed en je leest dan dat hij het over Wijnaldum heeft.;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 11:32 schreef infamous psv het volgende:[..] Lees het bericht van AArtus goed en je leest dan dat hij het over Wijnaldum heeft.;) Dat weet ik. Bewijst wat ik schreef. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 11:18 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, uiteindelijk is voetbal meer dan alleen talent. Het gaat ook om mentale weerbaarheid, op de juiste plek zitten en een goed hoofd op je schouders hebben. Dat laatste bewijst Elia bijvoorbeeld wel weer op het moment. Talent is uiteindelijk, in mijn ogen, niet eens de belangrijkste factor. Als je betaald voetbal speelt bij een van de grotere clubs kan je echt wel een balletje raken. Je moet ook prof willen zijn en snappen wat er van je gevraagd wordt. Eide wat Elia betrefd heb je niet helemaal gelijk kwa mentaliteit,hij is samen met Arnoutovich uit de selectie gezet bij Werder Bremen.Ze zijn midden in de nacht voor een belangrijke wedstrijd op de autobaan gepakt voor een snelheids overtreding,de heren hielden een race wedstrijd op de snelweg en dat heeft ook met mentaliteit te maken.Dat die 2 heel goed kunnen voetballen staat buiten kijf,jammer dat hun gedrag buiten t veld te wensen overlaat.Dus weten ze niet wat t is om prof te zijn.Ze zijn niet uit de selectie gezet vanwege deze ene keer.Ze hebben al vaker waarschuwingen gehad over hun gedrag. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 12:37 schreef Aartus het volgende:[..] Eide wat Elia betrefd heb je niet helemaal gelijk kwa mentaliteit,hij is samen met Arnoutovich uit de selectie gezet bij Werder Bremen.Ze zijn midden in de nacht voor een belangrijke wedstrijd op de autobaan gepakt voor een snelheids overtreding,de heren hielden een race wedstrijd op de snelweg en dat heeft ook met mentaliteit te maken.Dat die 2 heel goed kunnen voetballen staat buiten kijf,jammer dat hun gedrag buiten t veld te wensen overlaat.Dus weten ze niet wat t is om prof te zijn.Ze zijn niet uit de selectie gezet vanwege deze ene keer.Ze hebben al vaker waarschuwingen gehad over hun gedrag. Precies. Onderschrijft wat ik bedoel, talent is 1 ding, maar het maken bij een club heeft met veel meer te maken. Dat geld dus ook voor Wijnaldum. Sommige dingen heb je zelf in de hand, sommige ook niet (trainers bijvoorbeeld) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 11:32 schreef infamous psv het volgende:[..] Lees het bericht van AArtus goed en je leest dan dat hij het over Wijnaldum heeft.;) als Wijnaldum wat meer rendement had was hij topscorer geweest.. zelfde geld voor Immers... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2013 - 19:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] als Wijnaldum wat meer rendement had was hij topscorer geweest.. zelfde geld voor Immers... Oh shit! het is besmettelijk.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Er zijn vele jeugdtalenten, die bij Ajax door een slechte mentaliteit de deur zijn gewezen. Elia is daar een voorbeeld van. Ajax heeft daar de afkorting TIPS voor in het leven geroepen: Techniek Inzicht Psychisch Snelheid. Als een speler een onvoldoende scoorde voor de P, dan kon hij het wel vergeten. Je loopt natuurlijk wel de kans als zo'n talent op latere leeftijd wel het licht gaat zien, dat deze speler voor veel geld teruggehaald moet worden als dat nog lukt. Nu Ajax betere jeugdtrainers heeft, zal dat laatste niet zo snel meer gebeuren. Onder Jaap Stam hoeft een talentvolle verdediger (Bazoer) geen kunstjes te flikken. |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/13413
Ook alderweireld lijkt te gaan verlengen als een zomerse transfer uitblijft dus, top van Ajax dat zulke spelers geen voorbeeld nemen aan die flikker van een sulejmani en echt een ajax hart hebben en willen dat de club die ze grootgebracht heeft geld aan ze verdient ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet niet welk interview jij gezien hebt, maar in het interview in jouw link wordt met geen enkel woord gesproken over verlenging.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik las laatst dat Dortmund Lewandovsky aan Chealsea wilde verkopen met een ruil deal met Kevin De Bruyne,die eigendom van Chealsea is,maar nu uitgeleend is aan Werder Bremen.....speelt op de positie van Eriksen Sorry geen bron....maar verzin dit niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|