|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik had het ook gelezen inderdaad, is niet de meest betrouwbare website.. Maar het zou geen rare deal zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2013 - 22:55 schreef remco k het volgende:Ik had het ook gelezen inderdaad, is niet de meest betrouwbare website.. Maar het zou geen rare deal zijn.. Kolere Remco.....begin er verstand van te krijgen......sorry gap |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Zal toch niet zeker... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ???....rare zins opbouw D. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maar goed....ik ben de beste...in alles |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Met vraagtekens beginnen is goed zeg... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hush ouwe......jij bent hier op bezoek,ga de goden( ;-) ) niet verzoeken....want dan sloop ik je ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2013 - 23:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hush ouwe......jij bent hier op bezoek,ga de goden( ;-) ) niet verzoeken....want dan sloop ik je ;-) Joden rennen altijd weg...
en je bent te oud om beetje partij te bieden... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 01:06 schreef infamous psv het volgende:[..] Joden rennen altijd weg... en je bent te oud om beetje partij te bieden... ben te oud om te rennen... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hey ouwe voor een biertje ren je nog wel:-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Nu al de beste in brabo land ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax wordt trouwnes gewoon 4x op rij kampioen... PSV moet onder Cocu een heel nieuw proces ingaan met nieuwe spelers als Strootman en Mertens en evt Toivonen gaan vertrekken en zonder van Bommel... FC Twente is nog steeds niet overtuigend en hebben ook nog steeds weinig ruimte iets te doen op de transfermarkt. en Feyenoord heeft gewoon geen kwaliteit genoeg... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben blij dat het eindelijk eens bekend wordt.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Heb me er ook maar bij neer gelegd...
ps: oorspronkelijk is het neer gelegen;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik snap niet dat jullie zo reageren op Nenam_til...... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
....Dit is al duidelijk vanaf het begin....
Nenam_til: The Best, overall!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat blijkt.. Maar alles te weten maakt niet gelukkig.. Daar kun jij je aan vast houden.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
xxxxxx
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....tis weer komkommertijd ronnie,maar je hebt er wel kijk op ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 18:37 schreef remco k het volgende:[..] Dat blijkt.. Maar alles te weten maakt niet gelukkig.. Daar kun jij je aan vast houden.. Daar zit een kern van waarheid in: ik weet gelukkig niet alles, maar ben wel gelukkig.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehe....tis weer komkommertijd ronnie,maar je hebt er wel kijk op ;-) ons kent ons, gap ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....ook al heb ik geen brabants bloed,Ria doet hier het woord,als ik ga lullen kijken ze me raar aan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 21:30 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Daar zit een kern van waarheid in: ik weet gelukkig niet alles, maar ben wel gelukkig.... Dat is het belangrijkste kerel.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2013 - 21:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Yep....ook al heb ik geen brabants bloed,Ria doet hier het woord,als ik ga lullen kijken ze me raar aan Ria is ook de verstandigste ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat kan ook niet anders toch? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja dat ga ik niet ontkennen,daarom wil jij mij nooit aan de telefoon plofkop |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij gelijk,ik mijn rust |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
trust manne, 5 uur loopt het wekkertje weer af :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Sorry dat ik stoor dit is jullie prive topicje,veel plezier mannen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als er geen bod komt verlengt Eriksen Door DJ, 19 mei 2013 09:03, Bron: The Mirror
De kans is groot dat Christian Eriksen zijn contract zal verlengen als er niet spoedig een goed bod voor hem op tafel komt. De middenvelder van Ajax ligt nog vast tot medio 2014. De Deen wil binnen een maand duidelijkheid hebben van Liverpool, maar als die club niet op tijd is, zal Eriksen waarschijnlijk zijn contract verlengen. Dat meldt het Engelse dagblad The Mirror.
Liverpool zou Eriksen graag binnenhalen deze zomerstop. De club doet er goed aan om snel een knoop door te hakken, want het lijkt er op dat Eriksen geen zin heeft om lang te moeten wachten. Bovendien zou de Duitse Champions League-finalist Borussia Dortmund de middenvelder ook op het oog hebben. |
|
|
|