|
|
ferfan
|
|
|
Stel:
Je opent een rekening. Iedereen die een hart voor feyenoord heeft kan wekelijks 1euro of meer storten op deze rekening. Het bedrag wat opgehaald is word ingezet bij thuiswedstrijden van feyenoord. Uiteraard op winst voor feyenoord.
Voor de wedstrijd word door onze enige echte peter houtman de quote verteld en wat feyenoord kan winnen. Het geld wat gewonnen word word beheert door de feyenoord supportersvereniging en kan alleen besteed worden aan (nieuwe) spelers.
Met 17 thuiswedstrijden kan dit bedrag jaarlijks flink oplopen.
Waarschijnlijk een loos idee.. :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
onhaalbaar en oncontroleerbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarschijnlijk een loos idee.. :) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Onderschat mijn vrouw niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kom eens langs, dan weet je beter :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Komt een keer goed maat, dat weet je..d:-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik zal de bbq reserveren ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 april 2013 - 21:02 schreef ferfan het volgende:Stel: Je opent een rekening. Iedereen die een hart voor feyenoord heeft kan wekelijks 1euro of meer storten op deze rekening. Het bedrag wat opgehaald is word ingezet bij thuiswedstrijden van feyenoord. Uiteraard op winst voor feyenoord. Voor de wedstrijd word door onze enige echte peter houtman de quote verteld en wat feyenoord kan winnen. Het geld wat gewonnen word word beheert door de feyenoord supportersvereniging en kan alleen besteed worden aan (nieuwe) spelers. Met 17 thuiswedstrijden kan dit bedrag jaarlijks flink oplopen. Waarschijnlijk een loos idee.. :) Grappig! Je stelt een vraag en geef zelf antwoord....
Zie je niet vaak! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Als je een FERfan bent dan ben je bij voorbaat kansloos ;0) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een maatje van mij staat nu op zo'n 9000 € winst en is begonnen met 5 tientjes.. Ik begrijp de gedachtegang wel |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
quote: Dat was een keer sarcastich bedoel met de inschrijving hier.. Kan ik dat nog op 1 of andere manier veranderen?????? hoor het graag |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 11:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Een maatje van mij staat nu op zo'n 9000 € winst en is begonnen met 5 tientjes.. Ik begrijp de gedachtegang wel stel dat je dan i.p.v. met 50e zo'n 10.000e inzet.. dan kan je toch leuke dingen doen aan het eind van het verhaal. Maja, het is waarschijnlijk niet haalbaar... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Oneens, kom het nog regelmatig tegen hier op 't forum hoor! hè L.? ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 14:25 schreef ferfan het volgende:[..] stel dat je dan i.p.v. met 50e zo'n 10.000e inzet.. dan kan je toch leuke dingen doen aan het eind van het verhaal. Maja, het is waarschijnlijk niet haalbaar... Maar het blijft gokken..! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 14:23 schreef ferfan het volgende:[..] Dat was een keer sarcastich bedoel met de inschrijving hier.. Kan ik dat nog op 1 of andere manier veranderen?????? hoor het graag Nee, je naam blijf je de rest van je leven achtervolgen..d:-) |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
daar ben ik dan lekker mee :p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Je kunt beter proberen om het einde van de regenboog te vinden.
Daar staat volgens mij een pot met gouden dukaten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 21:34 schreef Wim2 het volgende:Je kunt beter proberen om het einde van de regenboog te vinden. Daar staat volgens mij een pot met gouden dukaten.. Om je snaak mee te wassen (?).. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2013 - 21:34 schreef Wim2 het volgende:Je kunt beter proberen om het einde van de regenboog te vinden. Daar staat volgens mij een pot met gouden dukaten.. O ok.. ik ga vast ja.. ik laat je weten als ik hem gevonden heb |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goud was al weg, maar dit was ook ok.
|
|
|