|
|
sevillana
|
|
|
quote: waarom heb ik het idee dat hij op iemand anders doelt? ; |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
whwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kut |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mulder heeft laten weten dat het een stuk beter gaat met keepen. Nu Lijdensweg niet meer in het stadion komt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 12:04 schreef piet de paler het volgende:Mulder heeft laten weten dat het een stuk beter gaat met keepen. Nu Lijdensweg niet meer in het stadion komt. aha, ... "de aap uit de mouw" ? ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 12:04 schreef piet de paler het volgende:Mulder heeft laten weten dat het een stuk beter gaat met keepen. Nu Lijdensweg niet meer in het stadion komt. Weinig van gemerkt dan !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ophouden en stoppen komt niet voor in jouw woordenboek hè? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: L. krijgt de motivatie natuurlijk ook regelmatig toegeworpen. Actie <> reactie. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Wat Henk zegt; door er élke keer op te reageren, ben je 'm meer en meer aan het voeden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 18:38 schreef Bosifyable het volgende:[..] Wat Henk zegt; door er élke keer op te reageren, ben je 'm meer en meer aan het voeden. Tsja, .. zit een kern van waarheid in, maar vind hem toch wel flink vervelend worden met z'n M-syndroom ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, en dat zeg jij !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2013 - 20:17 schreef sevillana het volgende:[..] Tsja, .. zit een kern van waarheid in, maar vind hem toch wel flink vervelend worden met z'n M-syndroom ;) Haha, dan heb jij last van het L-syndroom ;-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Er zijn wel kinderen bij, he, die dat onbevangen gegeten hebben. Misschien toch niet zo'n leuke grap? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sorry hoor Els. Gelukkig heb ik het niet op mijn geweten. |
|
|
|