BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EUROPA HERE WE COME..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 april 2013 - 17:10   quote  deeplink  
Feyenoord zeker van Europees voetbal

297905_475963032476232_1372605207_n.jpg

Feyenoord heeft zich gisteren na een klinkende 6-0 overwinning op Heracles Almelo verzekerd van Europees voetbal en dat is nieuws waar veel Feyenoord-supporters gelukkig van worden, Europese reisjes met Feyenoord zijn namelijk nog altijd de krenten in de pap voor vele Feyenoorders.

Met nog twee speelronden te gaan is Feyenoord zeker van een plek bij de eerste vier die recht geeft op een Europees ticket. Feyenoord staat op dit moment samen met de miljoenenformatie uit Eindhoven op een gedeelde tweede plaats, al heeft PSV wel een veel beter doelsaldo. Wil Feyenoord zich net als afgelopen seizoen kwalificeren voor de derde voorronde van de Champions (?) League, dan zal eerst de uitwedstrijd van volgende week in Den Haag en het laatste competitieduel thuis tegen NAC gewonnen moeten worden. Als Feyenoord deze twee wedstrijden tot een goed einde brengt, zal het afhankelijk zijn van de resultaten van PSV (thuis tegen NEC en uit tegen FC Twente).

Mocht Feyenoord zich inderdaad plaatsen voor de voorronde van de Champions (?) League, dan moet het op dinsdag 30 juli of woensdag 31 juli al aan de bak. De loting voor deze ronde is op 19 juli, niet zomaar een datum

Mocht Feyenoord als derde eindigen dan hoeft het pas op donderdag 22 augustus in de vierde voorronde van het Europa League-toernooi aan te treden. De loting voor deze voorronde is op 9 augustus.

In het slechtste geval eindigt Feyenoord achter PSV en Vitesse als vierde en moet het in de derde voorronde van de Europa League beginnen. De eerste wedstrijd staat voor donderdag 1 augustus op het programma. De loting is net als voor de Champions (?) League op 19 juli.
Bron:Lunaticnews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 april 2013 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Tuurlijk 30 of 31 juli,hopelijk eerst maar een uitwedstrijd dan!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 april 2013 - 17:41   quote  deeplink  
Hell yeah wat heb ik een zin in Europese uitwedstrijden, ga alvast maar wat overwerken om voldoende dagen te hebben..
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 april 2013 - 17:44   quote  deeplink  
Ik als gloryhunter ga dan natuurlijk ook.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 29 april 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Moet je nou een uitkaart hebben voor die Europese wedstrijden?

En joh Stylzz, misschien kun je wel kaartjes winnen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 april 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Dat wordt wat gewoon
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 april 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 18:41 schreef Bosifyable het volgende:
Moet je nou een uitkaart hebben voor die Europese wedstrijden?

En joh Stylzz, misschien kun je wel kaartjes winnen!
De verkoop gaat volgens mij zoals altijd dus eerst de diamondvardhouders en als laatste de seizoenkaarthouders..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 29 april 2013 - 20:37   quote  deeplink  
Zal eens 12 minuten naar 'Mijn Feyenoord' luisteren, alvorens ik binnen een minuut wordt afgescheept door zo'n stagiair bij de klantenservice.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 20:37 schreef Bosifyable het volgende:
Zal eens 12 minuten naar 'Mijn Feyenoord' luisteren, alvorens ik binnen een minuut wordt afgescheept door zo'n stagiair bij de klantenservice.
Nou daar word je ook helemaal gestoord van...
Ze zijn snel als dikke stront door een theezeefie
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 30 april 2013 - 11:34   quote  deeplink  
Dan kunnen die 'debielen' weer op pad !! Helaas ... Dan moet men bij Feyenoord en het OM maar gauw een meldplicht gaan invoeren!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 30 april 2013 - 17:40   quote  deeplink  
lekker slopen!!!
van geil
 van geil - dinsdag 30 april 2013 - 22:01   quote  deeplink  
HOLLAND!
tomson
 tomson - woensdag 01 mei 2013 - 08:00   quote  deeplink  
Kom je in de vierde voorronde een Europese topper tegen, sta je met een beetje pech weer met lege handen. Kun je weer rustig gaan slapen L...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 mei 2013 - 08:11   quote  deeplink  
Zo is dat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EUROPA HERE WE COME..









0.0197899